רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאחרונה נימחקו שלושה ארבעה פרסומים שפרסמתי בפורום. יכולים להתנגד לסגנון הכתיבה למחות ואפילו להצטרף למקהלה. אבל לא יכולים למחוקסתם כך ללא סיבה. גם בגלל ההסכם שהגענו אליו בקפה בתיווכו של נחום וגם בגלל שלא נאמרו דברי בלע כלפי מישהו. סתם נושא כללי. היד על הדק המחיקה נעשתה קלה בשנית ואפילו קלה יותר. לאן אתה רוצה למשוך צנזור שלי להתחמק מאחריות להטיל את האשמה על שמר גיא לאיים עלי בתלונות למשטרה? פרסם את שכתבתי ויהיו טיפשיים ככל שיהיו מה הפניקה
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אמנם נותרו עוד מספר שעות,אך כבר עכשיו אפשר לאחל מזל טוב לילידות 76' שממחר בבוקר יכולות להפוך לאספנות. פורד אסקורט(ברנדה) פורד פיאסטה אלפא סוד ספרינט וולוצ'ה אודי 100 ב.מ.וו סידרה 6 סיטרואן LN לנצ'ייה גמא מרצדס W 123 רנו 14 וולבו 343
הודעה אחרונה מאת -KsM-, -
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
קצת חומר לאספנים (היישר מסקוטלנד הקרה) חידה 1: על איזה רכב מורכב המנוע הנ"ל? חידה 2: מהו הרכב המצולם (INTERIOR)
הודעה אחרונה מאת עומר ג R, -
- 0 תגובות
- 692 צפיות
אדם חביב בשם שלמה פולק בסלולרי מעוניין לקנות וולו 144 שנת 74 ידנית. הוא פנה אלי אבל הוולו שלי למכירה היא אוטומטית ולכן אני מפרסם לטובת הפורום
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 0 תגובות
- 780 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=98913 השירשור עוסק במכונית המצ"ב, ולכן ניראה שהוא יעניין חובבי ענתיקות ואספנות... שנה טובה, קובי
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
רבותי וגבירותי קבלו את השנה החדשה
מאת Guest AKICHU- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שנה אזרחית טובה לכל חברי ואורחי הפורום, שתהייה לנו שנה חדשה נפלאה, שנה של בריאות, של אחווה, של כלכלה משגשגת ושנת שלום. שתהיינה אלפי הזדמנויות וסיבות לאירועים ובהזדמנות זאת תודה לכל המארגנים על האירוע הנפלא!!! בשנה שעברה (אתמול לפני כמה שעות) ונשיקת חצות לכוווווווווווולם ולכל מי שתהה אכן הגעתי באיחור (אקיצ'ו החליטה לברוח דקה לפני היציאה) אולם הגענו והשמירה בעמדה שלי עברה ללא תקלות חוץ מאחת שנבחתי עליה..... אירית
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 8 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני מחפש ג'יפ וויליס או cj 5 עד שנת 74 כמעט בכל מצב העיקר שיהיו רשיויונות. וכמובן לא יקר ( בהתאם למצבו )
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי שלום , ברשותי ב.מ.וו 1502 מבציר 76 שבשנה הבאה עלינו לטובה , תזכה לעלות לכביש ארצנו כרכב אספנות . אך , כיוון שהרכב צבוע בצורה מזוויעה (לא אלאה אתכם בפרטים איך , למה וכמה . . . ) , יש צורך לצבוע אותו שוב , בצורה המכבדת ב.מ.וו אספנות . שאלתי היא , איך אתם ממליצים לי לבחור בעל מקצוע טוב ? האם המדד היחידי הוא עלות העבודה ?משום שיש כאלה שיגבו סכום גבוה על עבודה בינונית ולעומתם, כאלו שיגבו סכום סביר על עבודה מעולה . . . מה נחשב סכום סביר לעבודת צבע ? איך אפשר לסנן בעלי מקצוע מראש ולא אחרי שכבר נעשתה העבודה ? ברצוני לציין כי אני גר באיזור נתב"ג ואם אתם מכירים בעל מקצוע טוב , עם מוניטין ראוי אשמח לשמוע . הדרישה היא לצבע יסודי כולל קילוף הצבע הנוכחי כי הוא…
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היום ניכנסתי לראות רכב מכוסה ששנים אני רואה אותו מרחוק, הוא היה ניראה לי קפרי לכן ניכנסתי לשאול של מי הרכב ומה הסוג, הבעלים לא היה והאחים שלו לא ידעו מה הדגם, ניסיתי להרים (בהסכמה של המישפחה)את הכיסוי ברזנט הכבד שהיה מונח עליה, ולא הצלחתי כי הוא היה קשור לשילדה של הרכב, מהחלק היחידי שהצלחתי להרים הבנתי שזו מוסטנג שנינטשה לפני שנים אחרי אחרי פחחות וללא צבע, הבנתי גם שיש את כל החלקים, השארתי טלפון שלי לאישתו של בעל האוטו על מנת שבעלה יחזור אלי אם הוא מעוניין למכור, אחרי חצי שעה קיבלתי טלפון עם תשובה שלילית, חבל. אין בכוונתי למסור מיקום של האוטו על מנת לשמור על פרטיות הבעלים. מי אמר פעם שאין עוד רכבים מעניינים שזרוקים בחצרות של מושבים וקיבוצים. איזה דגם …
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ה porsche 356 sc נראת ממש מדהים!!! במציאות למרות שבתמונות היא יצאה קצת פחות מרשימה.... (מה לעושת מצלמה של פלאפון) ועוד משהוא שאני חייב לציין זה שבחיים עוד לא ראיתי שברחוב שנקין העמוס ביום שישי אנשים יעצרו להסתכל לצלם מכונית אספנות (במקרה שלנו הפורש...) פשוט הייתי בהלם שאני לא הדפוק היחידי (מה שקורה לרוב)
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי אפשרות לרכוש הונדה סופר דרים 77 הזקוקה לשיפוץ מקיף. מבקש את עזרתכם עם כדאי בכלל לגעת, ואיפה אפשר למצוא חלקים בזול?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
אני מחפש חלקים לוולוו 121 שתי דלתות מודל 1966 בעיקר תוספות פני ניקל. אם משהו יודע על חלקים כאלה ואחרים לרכב שלי נא להודיע.........
הודעה אחרונה מאת יעקב סימל, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
בתמונה "קבינה " של טנדר וויליס (ללא תא המנוע) הקבינה עברה טיפול ריתוך גס נגד רקבונות...ניקוי חול...וצבע יסוד מחפש הצעת מחיר להחלקה במרק וצביעה מבפנים ומבחוץ (לא להתרשם ממצב הקבינה בתמונה . התמונה פשוט ישנה) בתודה
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
עם איזה רכבים חולקת מיכלולים ואיזה?
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
ספר רכב
מאת ליאור פרחי- 0 תגובות
- 942 צפיות
שלום אני מחפש ספר או כל חומר כתוב או מצולם הקשור לפורד פופולאר 103E מודל 1957 או היכן למצוא סכמות של המנוע תודה מראש ליאור
הודעה אחרונה מאת ליאור פרחי, -
- 2 תגובות
- 954 צפיות
כזכור רכשתי לפני מספר חודשים VW 411, בהזרקת דלק. בעתיד הקרוב אני מקווה שהיא תחזור לכביש ובינתיים העברתי תמונות שלה לאתר של VW קלאסיות. הנה הקישור http://web.telia.com/~u31614134/412/Galleri4/411-tel-aviv/411-tel-aviv.htm יש שם עוד מספר דגמים נחמדים חוץ מה TYPE4. תהנו
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שישי בצהריים,טלפון... משה אזולאי,האיש והסובארו בצד השני מצווה עליי לצאת החוצה. יוצא החוצה,רואה את משה עם הסובארו שלו,ומאחוריו חונה אדמונית תל אביבית שקפצה לביקור. אחרי שיחה קצרה,החלטתי שצריך להצניח את ההתרחשות ברחוב,והלכתי להביא את המצלמה. התחלנו צילומים,המכוניות חנו לא קרוב אחת לשנייה והיה קשה לצלם אותם ביחד. הסובארו מקדימה ,האדמונית והקורטינה מקבילות. ידוע שמשה רמלאי,נוהג בסובארו,אז מי יכול לדבר איתנו...מואה אה אה אה . העמדנו את הרכבים ,והתחלנו לצלם. משה וירון,שיחקתם אותה עם הביקור.... תמונות:
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- 0 תגובות
- 925 צפיות
אם מישהו ראה/שמע או מוכן למכור - אנא תעזרו לי!!! מוכן לנסוע עד סוף העולם בשביל סמבה!
הודעה אחרונה מאת patishh, -
קצת נוסטלגיה ... החיפושית הראשונה שלי...
מאת Guest RAFIZ-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
וכמובן האוטוביאנקי הראשונה של אבי...
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אתם יכולים להגיד לי פרטים בקשר למפגש של ה31 ל דצמבר? שמעתי שהוא איפהשהו בראש העין, איפה בידיוק? מתי ? והאם כולם יכולים לבוא?
הודעה אחרונה מאת Bogy, -
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, באפשרותי לרכוש במחיר הברזל את המכונית הנ"ל. אני צריך בבקשה מידע לגבי הרכב. בברכה שחר.
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
-
מישהו אמר "דגמים"? 1 2
מאת V8_וחצי-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בבקשה... שתי הרכישות האחרונות שלי: 1- קאדילאק 1959 רכב קבורה עם ארון קבורה בפנים. שימו לב לריפוד של הארון,הכל בד,ואפולו הכרית תפורה ביד (!), לווילונות באוטו, לרמת בניה, שלה וכו... 2- פאקארד ברוסטר משנות ה-30. האוטו בא עם ריפוד על הריצפה, רמת פירוט מדהימה! ועבודת יד.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם לאחר חיפושים באיזור הדרום (באר שבע ודרומה) לא מצאתי דבר. מהיכן ניתן ליקנות פס יופי מניקל (צבע ירוק -כדברי הגששים ), לכל אורך הרכב ,עדין ויפה . תמונה להמחשה. ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם במזג אויר סוער מאד נערכה "איך שהוא" ההשקה. תמונות בקישור הבא: http://avinof.sphosting.com/fiat/fiat.html ובינתיים, שיהיו לכולנו חגים שמחים, ושנחייה רק בכייף. בברכה - אבי.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
פנסי איתות לרנו 4
מאת רנו- 1 תגובות
- 852 צפיות
אני צריך פנסי איתות אחוריים ותאורת מספר אחורית מי יודע היכן אפשר להשיג
הודעה אחרונה מאת gilgil, -
ביקורת בדרכים 1 2
מאת דרור- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום יום א הגשום נסעתי לי עם האופל קדט הצהובה שלי , אפרופו שירשור של רכב אספנות ליום יום , אין לקדט בעיה בכל מזג אוויר לנוע בקלילות בלי בעיות כלל . למי מכם שזוכר את סיפור הבוחן תנועה שעצר אותי לבדיקה ו"הוציא לי את המיץ" אז הופ , עוצר אותי שוב שוטר , רשיונות הוא מבקש בודק והכל בסדר , הרכב עם טסט , נקי ומסודר , נע אחרי 09:00 כמובן והכל טוב . "פתח מכסה מנוע " אומר השוטר . מההההה ? למה מכסה מנוע ? אני בוחן - הוא אומר לי , שובבבבב אני אומר לעצמי , לא יכול להיות ?!?! מה יש להם מהאוטו שלי ? הוא ראה כי אני מביט עליו בפליאה , אבל לא ידע מה עובר בראש שלי ואמר : "אני יכול להראות לך את תעודת הבוחן שלי " או קיי , אמרתי וחייכתי , נראה . …
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מי שמעוניין, שיצור קשר. גיליון אחד במצב חדש.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, אירוע חנוכה יום שבת- 31.12.05 הגביע הנודד של ירחון "אוטו" ע"ש שאול גלאי ז"ל תצוגת מכוניות אספנות בפארק אפק ראש העין- ראשון המסיק 2006 בהמשך למסורת, חברנו איציק שביב יצרן שמן זית כתית מקיבוץ בית ניר, מזמין את החברים ומשפחותיהם , עם רכבי האספנות שלהם, לאירוח שישלב גם את טקס הענקת הגביע הנודד ע"ש שאול גלאי ז"ל, לחברים שיזכו ב-3 המקומות הראשונים על שיפוץ רכב האספנות שבבעלותם . האירוע בחסות משפחת גלאי ,ירחון "אוטו", ירחון הרכב הנפוץ והגדול בארץ, ובשיתוף מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל. מה בתוכנית? - טקס הדלקת נרות חנוכה בחנוכיית שמן זית- טקס הענקת הגביע הנודד ע"ש שאול…
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים ומכרים וכל חובבי האופנועים הקלאסיים, לכבוד השנה החדש אני שמח לבשר על השקת אתר האינטרנט הפרטי שלי � "אתר האופנועים הקלאסיים של ניר עוזדור" ב- http://ozdor.indian.st . מעבר להצגת עצמי ואופנועים שלי השתדלתי שהאתר יהיה גם שימושי לציבור חובבי האופנועים הקלאסיים על ידי העברת חלק מהידע שרכשתי תוך כדי העיסוק בתחביב זה. במסגרת זו קיבצתי לאתר מידע אודות עסקים שונים בארץ ובעולם וכן גם תערוכות אופנועים היכולים לסייע בשיפוץ או בהשגת חלפים. אני מפרט קישורים לאתרים אחרים בעלי עניין ומוסר מידע על מוזיאונים ואוספים בארץ ובעולם. במדור ה"טיפים" אשתדל לקבץ עצות מועילות שונות משל עצמי ומשל אחרים. ישנם עוד מדורים נוספים ובעתיד עוד יתןןסף חומר. לאלו מביניכם העו…
הודעה אחרונה מאת איל פלד, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה, מיני 1000 אספנות, שנת 1972 (MK3?) יד נמוכה, מושלמת, מצב פנימי מקורי לחלוטין, מכאני טוב (שימשה רכב יום יום עד לפני כשנה) חיצוני זקוקה לפחחות קלה וצבע. היתה שנים בבעלות אחד האחים ממוסך רם (מוסך המיני ברח' שונצינו). רכב די נדיר, נמכר בצער רב, רצוי לאספן. מחיר מבוקש: 10,000 ש"ח. בבקשה פניות רציניות בלבד. תודה. הרכב נמצא בהרצליה. אורן - 054-4400604, 09-9512631,
הודעה אחרונה מאת oren,
