רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אשמח לתת לבעל פגו 404 קיט שיפוץ לשאבת מצמד, ללא תשלום. שמעון. צ
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
ראש מנוע לרנו 4
מאת רנו- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש ראש מנוע לרנו 4 1100 הראש הקיים כבר גמור מרוב ליטושים יש הצעה לשים אטם ראש עבה אבל אני בנתיים מחפש ראש חליפי מי שמכיר אפה אפשר להשיג אשמח לקבל מידע
הודעה אחרונה מאת narkis, -
- 0 תגובות
- 962 צפיות
להנאתכם: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3187340,00.html#n רועי נהנתי לקרוא-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מסיבת יום הולדת לפורד פלקון עורך חברנו מישל גולן ב- 16 בדצמבר, בשעה 17:00, במקום המפגש הקבוע- חיפה פז YELLOW חברי מועדון בעלי פורד מתבקשים להגיע עד השעה 16:30 סמדר- מזכירות מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, היום אני יכול לבשר, שפיורי 3 "חדשה" משנתון 1973 נרכשה על ידי לפני זמן קצר מאד - פרטים בקרוב. חמי
הודעה אחרונה מאת hemi, -
- 20 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום חברים אחרי שהרגשתי שאני די משתעמם מהמוסטנג החלטתי למכור אותה. הדבר היה לפני מספר שנים. רק לזכר הימים ההם אשמח לדעת היכן היא כיום והאם היא בידיים טובות ומטופלת באהבה. מחקתי את מרבית המספר מסיבות ברורות. לבעל הרכב המאושר אשמח להעביר תמונות. אילן
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
The world's fastest Indian
מאת Guest AKICHU- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יצירת מופת שווה צפייה ומובאת במיוחד בשבילך זאב איש האינדיאן. נושא אגדה Burt Munro , שחקן אגדה Anthony Hopkins, אופנועים מכוניות וישורות המלח בבונוויל קומבינציה מבטיחה, יוצא לאקרנים בעוד כמה שבועות בארה"ב, מצפה בכליון עיניים להקרנת הבכורה בארץ. Burt Munro נולד בשנת 1899 בניו זילנד במשך שנים שיפר אופנוע אינדיאן ושבר שיא עולמי במהירות בישורות המלח בבונוויל ביוטה (הזכרתי אותם בשירשור עבר) בשנות ה- 60 , למעשה הוא שבר את שיאו האישי מדי שנה ברצף בגיל בו אחרים מזמן פרשו לגימלאות. פרטים נוספים על האיש/אגדה בקישור זה: http://www.indianmotorbikes.com/features/munro/munro.htm כמו כן אני מצרפת קישור לפרומו של הסרט בפינה למטה בצד הימ…
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם ולבעלי המיני בפרט בימים אלו אני עובד על כתיבת סיכום של פרויקט במיני שלי של הפיכת מערכת העצירה המבוססת "תופים" למערכת עצירה המבוססת דיסקים וקליפרים לשם טעימה וקצת גירויים אני מפרסם שתי תמונות בסוף ובהתחלה , כולי תקווה שעד לצאת השבת כבר אפרסם את תמונות והסברים התהליך עצמו . בברכת סוף שבוע מהנה מינימן
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
-
- אחראי פורום
- 65 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
אז זהו..חלום חיי האספני התגשם היום בבוקר כאשר נסעתי עם צביקה רכניץ, ידידי ורעי לשדרות, כסף החליף ידיים, צביקה עודד ותמך, קסאמים לא חיפשו מקום חנייה והפלקון 1960, חלום חיי האספני מאז שהייתי נער, עברה לרשותי... יש עוד עבודה לעשות אבל בעיקרון הרכב סביר מאד, בלי חלודה בכלל, והעיקר, פ-ל-ק-ו-ן 60!!!.
הודעה אחרונה מאת אונו1.6, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש סט פקונגים למנועGM 4100 סמ"ק שברולט \ פונטיאק משנת 74..... מנהל הפורום הייקה תיקן את הכותרת ואת שם החלק. (פקונג, אטם בגרמנית) בני
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
בהרכבת ראש מנוע - באיזה חומר מומלץ להשתמש לסתם ראש ?
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני חושב שזה של וולבו 141, אבל אני לא בטוח. תגידו אתם. מי שצריך, יקבל במתנה. לבעלי וולבו בלבד. בברכה ברק.
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם ! סאאב 96 - אחת המכוניות האמינות והמרגשות שהחזקתי. מכרתי אותה לפני מספר שנים ולדעתי היא נצבעה לצבע אחד הגג והבודי - בורדו אשמח לדעת שהיא נמצאת בידיים טובות. האם מישהו יודע מה עלה בגורלה אילן
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אמינות , אחזקה , ביצועים , פופולריות והנאה מנהיגה. מה עדיף ?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
חבר'ה, נקרע לי בורג בגלגל אחורי שמאלי בבמוו 2002 73. מבקש עזרה בכתובות לאן לפנות ע"מ להשיג "צלחת" שבה יש 4 ברגי גלגל (לעיתים מכונה "נאבה"). ברשותי במוו 2002 73 ובמוו 520i . מצא משה [email protected]
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מחפש מוסך בת"א לתיקונים קלים בעיקר חשמל, לרכב אספנות נדיר ומיוחד. אשמח לקבל המלצות. תודה ניצן
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
נצפתה, מוסטאנג מאך1 1 2
מאת אור .ס.- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מוסטנג מאך 1, שנת 71, אדומה, נצפתה למכירה, עומדת בחולון ברחוב המשביר מול "דיסקל" במצב טוב כל שאר הפרטים בטלפון שהיה על הרכב: 0524615600
הודעה אחרונה מאת זיו 626, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לכולם שלום... פעם, בעלי מיקצוע היו מתקנים מעיכות בפח ע"י עופרת. השיטה נהוגה גם בארה"ב במכוניות "שוות" כגון מכוניות אספנות יקרות ערך (כאשר רוצים שהתיקון יחזיק לנצח) ומכוניות "קאסטום"... מישהו יודע איך עושים את זה? איפה אפשר ליקנות חומרים? איך מתחילים? בבקשה, אל תגידו "למה לך, תתקן עם מרק, כולם עושים את זה, זה טוב גם לך"... אני רוצה לתקן עם עופרת כי זה מחזיק יותר טוב (ככה אומרים), במיוחד במקומים שיש בהם עומס, למשל ליד צירי הדלתות... וחוץ מזה החוויה... תודה מראש, גילי
הודעה אחרונה מאת logo1, -
-
כרמל דוכס 1 2
מאת Lambretta-man-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
צהריים טובים, מה המחיר הסביר עבור הכרמל דוכס הזאת?לדברי בעל הרכב החביב הוא מודל 72 וצריך ל"עשות לו רינגים.."?הוא מבקש 5000.
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום ! מי יודע מה עלה בגורלה של הנסיכה ? האם מטופלת באהבה בתמונה גם מופיעה המוסטנג שלי מספר ימים לפני המכירה. אשמח להעביר לבעלים הנוכחי תמונות אילן
הודעה אחרונה מאת yosi cadillac, -
האם אפשר לשנות צבע של רכב למרות שברשיונות רשום צבע אחר
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הנה לכם משהו מעניין בהישג יד פיאט טופולינו http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4598992465&sspagename=ADME%3AB%3ASS%3AUK%3A1
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בשרשור "פרשת קיפניס" כתב ירון פרץ, בתגובה להודעה של קובי מילא את הדברים הבאים: משפט זה פגע בקובי מילוא ובקוראים אחרים שנושא השואה נוגע בנקודות רגישות אצלם. מדובר בזילות במושגי השואה במדרגה נמוכה במיוחד. הנני להזכיר למר פרץ ולמשתמשים האחרים שלצד חופש הביטוי הרב שניתן בפורום אספנות על ידי בני הספל, יש קו אדום ממנו אין לרדת. במידה ומר פרץ או כל משתמש אחר יעבור את הקו הזה, הוא ייכנס לרשימת מעקב וכל הודעה שלו לא תתפרסם לפני שתאושר על ידי אחד ממנהלי האתר. מי שלא ידע לנהל דיון או ויכוח בלי לרדת לרמה בלתי מקובלת - מקומו אינו איתנו.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 930 צפיות
שלום לכולם, כפי שסיפרתי, פיורי נוספת נקנתה לפני כמה ימים ועכשיו אני מנסה למצוא מוביל יבשתי טוב ולא יקר, שיוביל את הרכב למחוז חפצו בארה"ב. המוביל עמו עבדתי בפעם הראשונה הוא מצוין, אבל דורש סכום לא מבוטל של כ- 1,000$. לפני שאני מוציא את הסכום הזה, אשמח לקבל מבעלי הניסיון שביניכם המלצות על אלטרנטיבה. תודה.
הודעה אחרונה מאת elads, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, בשל היענות נמוכה לא נוכל לרכוש את האפודים עם הלוגו במרוכז לחברי המועדון . החברים יצטרכו לרכוש אותם באופן עצמאי. בברכה סמדר מזכירות מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 0 תגובות
- 988 צפיות
לחברי מועדון החמש, חבר המועדון אשר גולן מרמת צבי, יופיע ב- 23 בדצמבר, יום שישי, בשעה 20:00 , בתוכניתו של דידי הררי. מר גולן יאמר בתוכנית מספר דברים על מועדון החמש ועל חברותו בו. ברכתנו נתונה לו. סמדר מזכירות מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4 אלף צפיות
יש לי פסנתר אנגלי שחשבתי שהוא בן 30 שנה ופרסמתי למכירה ב2000ש"ח. משהוא התלהב ושלח איש מקצוע להעריך... המעריך קבע: א. הפסנתר בן מעל 80 שנה (כלומר שנת יצור 1920) ב. הפסנתר טעון שיפוץ רציני אין לפסנתר ערך שוק כלל יש לפסנתר גלגלים אבל לא בגלל זה פרסמתי בפורום הזה...
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הנה הקישור למודעה: http://www.yad2.co.il/Cars/CarDetails.php?CarID=57256
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הפריט המושלם למי שכבר שיפץ את הסוסיתא שלו עד לרמת הבורג וכבר אין לו מה להשלים ברכב. ימסר חינם אין כסף לבעל סוסיתא. ברק.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
מפגש מיני מיינור 1 2
מאת ma78- 28 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
רציתי לדעת אים יש מפגשים של מיני מיינור אים יש אז איפה ומתי תודה
הודעה אחרונה מאת talgalapo,
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- KipodYam
- פיטר גריפין
- SlowRide
- yoav911gt2
- דרדס אבא
- Alkash
- santiago
- Derish
- mh53
- garicho
- Pavlik
- quizlette85117701
- Moshe c
- om2
- laviil
- Monopusto
- שביט
- IsraCar
- Shaike.Zam
- פריג'י
- Liquidator
- גולדן191
- orankohn
- elad18
- avargel
- Aviady001
- Igalz
- parnuk
- Boris002
- בנס
- פינדר
- Aviv943
- asix
- orsh99
- Shai.sku
- amit_a
- Shay Shd Dave
- נתנאל - Net
- RBRB
- David32
- לירון .ה.
- daniel.asu
- Stavik
- blackpolo
- ANUTKK
- BoazB11
- lanosforce
- פיגו107שנת2010
- yaniv572
- פאר האורה
- M H
- yohai71
- Tom78
- דובצע
- moomai
- רפי לין
- דאבל קלאצ
- chrono
- dj_dani
- Avia
- Albetx
- שי
