רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 810 צפיות
נילקח ממצגת שנישלחת הדוא"ל... המפיק שלה ככל הניראה הצייר רמי מאירי. (מי שלא מכיר שירשום לעצמו "נ" גדול בפינקס ויתיצב אצל שמר לקבלת גזר הדין) תהנו! גילי
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 42 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לכל החברים שלום, ביום חמישי 08/12/2005 תיערך הרצאה באוניברסיטת תל אביב. מפאת לוח זמנים עמוס של המרצה ההרצאה תתחיל בשעה 19:00 בדיוק !! מומלץ להגיע רבע שעה לפני תחילת ההרצאה. אנו מבקשים את הרשמתכם, אנא הירשמו בשעות הפעילות או השאירו לנו הודעות על רצונכם להירשם במשיבון במועדון עד יום רביעי 07/12/2005 ההרצאה בנושא: תקנות רכב אספנות- חידושים ועדכונים ההרצאה תדון בתקנות החדשות של משרד התחבורה שנקבעו ופורסמו בחודשים האחרונים מרצה: שוקי שדה - מנהל אגף הרישוי - משרד התחבורה ההרצאה תתקיים …
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 6 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
למכירה מוריס מיינור 1000 שלמה לחלקים . בודי די רקוב אבל שלם , הכל קיים , שעונים , ידיות , מנוע - מכני שלם . תמונות בהמשך ....... דרור .
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, אני חדש בפורום ונרשמתי למטרת חיפוש פורד מוסטאנג עד שנת 81, או שברולט קמארו עד שנת 83. לא משופרות ובמחיר גמיש. תודה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת elian, -
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום אני רוצה להעביר רכב ללא טסט ובגיל אספנות על שמי ללא צורך בבעלים שיבוא איתי, אני יודע שצריך תעודת זהות וייפוי כח על מנת להעביר בעלות, אבל האם אני אוכל להוציא רשיון חדש ולהעביר לאספנות ללא הבעלים ? לגבי הייפוי כח, האם צריך חתימה של עורך דין או רק חתימה של הבעלים ? תודה לעונים אופיר
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 0 תגובות
- 812 צפיות
משום מה אני רואה את התצוגה כתצוגה משולבת ולא מצליח לקרוא את ההודעת החדשות ניסיתי להעביר לתצוגה ליניארית ולהעביר לדף אחרון וגם לא עזר משהו יודע איך לסדר את זה. בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת escort mk1, -
- 5 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
האם אני צריך למלא גם את פרטי הקונה בטופס או שמספיק את פרטי המוכר בלבד. אני ניגש בעצמי למשרד הרישוי ואני הקונה. בברכה אבי. מצורף טופס יפוי כח. YipuyKoahPrati[2].pdf (103.0
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מי ראה את התכנית שהיתה ביום חמישי בלילה בערוץ ההסטוריה,שעה שלמה של הנאה ובסוף תחרות פתיחחה סגירה עם קמארו,מי ניצח את זה אשאיר לכם.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאחר כמה ימים של התרוצצויות קיבלתי לידי את הפג'ו 504SR שרכשתי. הרכב אוטומטי, שנת ייצור 1983. כן, ידוע לי, עוד 7 שנים תמימות עד שיוגדר כרכב אספנות. כל מידע לגבי מקומות שעדיין מחזיקים חלקים לרכב כזה, כאן בארץ, יתקבל בברכה. יש ברכב כמה חלקים ששבורים ו/או שחסרים. האם יש עוד חברים שמחזיקים ברכב כזה? האם ניתן להשיג ספרות טכנית לרכב הנ"ל? נ.ב. המצלמה הדיגיטלית שלי מקולקלת ולכן אין כרגע תמונות של הרכב. מקווה תוך כמה ימים לצלם את הרכב ולהעלות את תמונותיו, כאן בפורום. שלו.
הודעה אחרונה מאת יורקי, -
-
- 0 תגובות
- 798 צפיות
שלום מישהו מכיר אולי מקום לשיפוץ קרבורטור בשבת באזור תל אביב-אולי ביפו??? מדובר בקרבורטור של אופל קדט 1100 שמשמש כרכב יומיומי ולכן הדחיפות. היום התחילו בעיות בהתנעה-לאחר שכבר היתניע המנוע מגמגם וכמו כן נזילה קלה של דלק מאזור הציר התחתון של הקרבורטור. בתודה מראש ניר.
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 46 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, ניתן לרכוש אפוד זוהר עם לוגו "מועדון החמש", במחיר של 20 ש"ח ליחידה. על מנת שנוכל להיערך לאספקה יש צורך ברישום מוקדם במשרד המועדון בדוא"ל או בפקס מס' 037319059 , עד 15.12.05. בברכה סמדר מזכירות מועדון החמש
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה ויליס 1950 במצב מעולה משופץ, מקורי. עם טסט, פתוח 2200 במחיר 35000 שח להתקשר 09-9508983.
הודעה אחרונה מאת פיצוצית, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. הנני רק מעביר מסר של חבר. קרוב משפחה שלו מעונין למכור ראביט עם סירה, רישיונות חוקיים גם לסירה, מודל 1970. היה מניע לפני שהועמד בחצר ונימכר משום שבעל הרכב הבין שלשיפוץ הוא כבר לא יגיע. לעניות דעתו אין חוסר חלקים וחבל לו שהאופנוע עומד סתם. יימכר רק לרציניים שרוצים להציל כלי נדיר שכזה. טלפון: 050-6687701 איציק.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 1 תגובות
- 806 צפיות
מתי כבר יאשרו אספנות לרכבים מעל 4 טון, האם מישהו יודע פרטים?
הודעה אחרונה מאת maier, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש אתר לקנות ריצפה לטייפ 3 של
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
זוהי הודעה ראשונה שלי בפורום, יש לי עניין ביבוא רכב מארה"ב, 124 ספיידר ליתר דיוק. יש לי רכב על הכוונת כבר מספר ימים באי ביי ואני תוהה האם שווה לשפוך מזומנים בכיוון. בשלב ראשון הייתי מעוניין לדעת בוודאות איזה מחירון קראוס קובע למכס, קראוס כבית הוצאה לאור מחזיק מספר מחירונים ורק אחד טוען לדירוג רכבי אספנות עפ"י 6 קטגוריות, יש למישהו מידע מדויק על השם כדי שאקנה מנוי? אני בארה"ב כרגע... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היום (8-12-2005) הזדמן לי להיות בנמל ת"א. כשיצאתי מהנמל לקחתי ימינה ברמזור של יורדי הסירה לכיוון הטיילת. כשאני מביט שמאלה אני רואה משהו אדום מוכר, אבל לא מוכר. ראיתי את זה פעם או פעמיים או יותר בטלויזיה ב top gear ובסרטים ובתכניות נוספות. אבל במציאות! על אמת! בחיים לא!! אני ממשיך לנסוע וקולט את האדום המוכר (ולא! זה לא בנצי!) במראה... האטתי ועצרתי בצד, הרכבים שהרמזור שלהם התחלף מאדום לירוק היתקדמו ואז. אני רואה אותה מתקדמת אלי עם הסוס הצוהל מקדימה! לא זו לא טעות זה לא היה סוס הפרא המוכר, שדוהר בכיוון ההפוך ( של קובי/בני). אדומה!! כמו שרק היא יכולה ליהיות, בוהקת!! נו טוב הסובארו שלי יותר (תודות לאבי אביב), רחבה!! דו מושבית פתוחה עם מספר זר כמובן. מפוסלת בצורה מדהימה!!! כמו …
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי מידע שייעניין רבים מכאן כנראה.... אני גר בירושלים בשכונת פסגת זאב ובאזור שאני גר בו יש אחת כזאת 1.5 ליטר אןם אני לא טועה. צבע בז' מבפנים אני זוכר שהיא די ממש לא משו אבל חיצוני היא נראית טוב יחסית עם הרבה חלודה וחורים של חלודה, היא עומדת שם כבר איזה חצי שנה ככה סתם מודל 82 או 84 מחכה לשיפוץ...... לפרטים פנו אליי בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
הצילו, הפיקוד החרים לי את האוטו..... אבל אני לא אכנע, ואגיע בכל מחיר..... אז אם יש ירושלמים טובים שנוסעים היום למפגש, צריך עזרה בכיוון אחד תודה-רן
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לא אספנות, ואפילו לא ממש שלי - אבל מההההה זהההה מרגיז!!!! היום בבוקר מגלה, שאין לי סמל אחורי בלנטיס שלי (של החברה). גיליתי את זה כבר בחניון אצל הלקוח, כנראה, שזה לא מאז, בטח מהלילה או משהו.... מרגייייייזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!! פשוט הייתי חייב להוציא את זה! :bad-word: :bad-word:
הודעה אחרונה מאת רנו, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי. אני מחפש לא מעט זמן ברז מיים חמים לוולבו 740 . אשמח אם מישהו יתרום מידע או ברז... אורן
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
צריך עזרה
מאת ANDRENALIN-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מת לקנות פורד שלבי או פונטיאק GTO לצורכי שיפוץ אם יש משהו שיכול לתת לי אפילו כיוון לאן אני צריך לפנות בקשר לזה אני ישמח מאוד
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
בזמן הנסיעה למפגש של האלפא אתמול סיפר לי אבי את סיפור האלפא סוד. הייתה לאח שלו את המכונית אז אני מניח שלעוד רבים, אבל לא ראיתי את המכונית בשום מפגש עד היום. האם קיימות כמה בישראל עדיין? או שגם הן נמצאות במקרר שלי עכשיו?
הודעה אחרונה מאת Emanuel, -
- 0 תגובות
- 813 צפיות
הקרנה של סרטי דה שבו בפאב בגבעתיים במוצאי שבת 10/12/2005 בתוכנית: השקה חגיגית של דה שבו משופצת הקרנה על מסך ענק: -קליפ תמונות קצר מהמוזיאון הסודי של סיטרואן בפריז -ההיסטוריה של הדה שבו כ-40 דקות (כולל ניסוי הביצים המפורסם) -שני קליפים קצרים - תמונות מטיולים של המועדון בארץ נפגשים ב20:30 TALIK RESTO BAR וייצמן 23 גבעתיים 03-7310566 (חניה מומלצת ללא דה שבו ברחוב שינקין הסמוך, בחניון של העיריה, דה שבו אולי על המדרכה בחזית) הכניסה ללא תשלום, כל המתעניינים וחובבי התחום מוזמנים. במקום בירה מחבית, קפה ומגוון מאכלים (כשר)- בתשלום כמובן אוירה חופשית, אירוע לא רשמי, במהלך ההקרנה הפאב נשאר פתוח לקהל הרחב
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום ! רציתי לשתף אתכם בקצת מהחיים שלי ושל הבובה שלי (מיני מינור 84) כן כן אז זהו היום זה היום, אחרי 4 חודשיים שהיא בבעלותי. היום היא נכנסה לשיפוץ כללי וזה אומר..... 1. פחחות + צבע. 2. מנוע + חשמל. 3. אביזרי בטיחות. *כל החלקים ברכב חדשים הבאתי הכל מגרמניה. אז שיהיה לנו בהצלחה וניפגש בעוד 3 חודשיים. יש תמונות לפני השיפוץ וקצת במהלך הפירוק ...תהנו http://photos.walla.co.il/idan_hersh
הודעה אחרונה מאת IdaNdaN, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כל הרכבים שאתם מחזיקים הם עם ביטוח ועם טסט?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. אני רוצה להתחיל לבנות לעצמי אוסף של כלי עבודה לביצוע עבודות שונות ברכב. הכוונה להתחיל מכמה כלים בסיסים ולאט לאט לבנות ארסנל מכובד. התקציב הנתון כרגע: 1500-2000 ש"ח. אשמח אם תוכלו לציין רשימה מלאה (או חלקית) ממה שאפשר להתחיל, טווח מחירים משוער ומקומות מומלצים לקנייה בסביבת חולון-בת ים-ת"א. תודה מראש, עידן.
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
מה המשאית?
מאת רפי אבידן- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 738 צפיות
מה לדעתכםהמשאית הזו? המנחש נכונה לא יוכל לקבל אותה עקב גילה המתקדם
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מקיבוץ בצפון סיאט פורה-ה"רפליקה" של סיאט לפיאט 127 צבע שחור,שלמה ויפה מבחוץ עם מעט חלודות,ללא טסט מספר חודשים טובה להחזרה לכביש או לתרומת איברים שכחתי שנה אבל אני חושב 82-83 לפרטים נוספים אך ורק בנייד-דותן-0528-416363 לא בפרטי!!!
הודעה אחרונה מאת גרצמן, -
-
ציפוי מיכל פנימי 1 2
מאת גרוטאיסט- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
לפני כמה זמן היה פה מישהו שחיפש חומר לצפוי פנימי של מיכל. במהלך השיפוץ של האופנוע שלי, נתקלתי באותה בעיה... אחרי חיפוש נמצא חומר העונה לשם "kreem", שהוא ציפוי פנימי שלפי מה שראיתי באופנוע של חבר מחזיק די טוב(מעל שנה). החומר עולה כ-200 ש"ח וניתן להשיג אותו אצל א.א. אופנועים. אגב, ניתן לצפות גם על חלודה אם משתמשים לפני בממיר חלודה.
הודעה אחרונה מאת amitexc,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 472 אורחים (הצג רשימה מלאה)
