Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שרוצה לעשות עבודה מועילה לכולם, יכול לקבל הקלטה של הכל, ולתמלל עבור כולנו את מה שנאמר מילה-במילה.

 

נמרוד

אצל מי נמצאת ההקלטה?

אני מוכן ליכתוב את מה שנאמר בה.

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אה....ועוד משהו.

 

אנחנו רגילים לקטר לוועד על כל מיני דברים, אז הפעם פירגון נקי בלי "אבל". היה מצוין וחשוב ותרם הרבה מאוד להבנות שלי בשני מישורים.

במישור העובדתי למדתי דברים חדשים שלא ידעתי או שידעתי לא נכון. במישור ההתנהלותי הבנתי את החשיבות שמשחק המועדון בתהליכי קבלת ההחלטות במשרד התחבורה. זה לא שאנחנו יכולים להכתיב להם דברים, אבל שומעים את מה שיש למועדון כארגון יציג לומר, וכנראה שנותנים לעמדתנו משקל משמעותי. להגיע לסטטוס כזה דורש בניית אמון ומערכות יחסים לאורך שנים - דבר שנציגי המועדון ככל הנראה השכילו לעשות.

 

נמרוד

פורסם

מאתמול בערב, לאחר ההרצאה אני מתלבט בכמה נושאים:

 

 

1.הפצת המידע לכולם.

 

אם הכניסה להרצאה מותרת רק לחברי מועדון ה-5, הרי שממש אין טעם שתוכן ההרצאה יפורט בפורום ציבורי פתוח כלשהו, אלא רק באבטומוביל, דפים לחברים וכד'.

 

אם לא כן, הרי שצודקים אלו שחוסכים לעצמם את תשלום דמי החבר "כי ממילא הם מקבלים את כל המידע בחינם". הדבר יגרור גם אחרים להפסיק את חברותם.

 

אומנם אנו כאן בפורום חברים זה עם זה. עדיין יש לדעתי צורך בהבדלה בין חברות בפורום לבין חברות במועדון ה-5. יש דברים שיכולים להיות משותפים ויש שלא.

 

אני מניח שדברי אלו לא יהיו נוחים לחלק מהקוראים. יש שמתוך השקפה שונה, יש שמתוך הרגלים שהשתרשו עם הזמן, אך אנו חייבים באופן כזה או אחר להבין שכוחנו בגודלנו, וחשוב שיצטרפו כמה שיותר חברים לשורות המועדון. הדבר יושג רק אם יהיה לכולם צורך ממשי להצטרף.

מידע חופשי בכל עניין שקשור לאספנות מגדיל את חוסר ההבנה "מדוע אני צריך לשלם עבור מה שאני יכול לקבל בחינם".

 

אנא קבלו את דברי כרצון כנה לתת תמורה טובה יותר לחברים, וככל שיהיו יותר חברים תהיה התמורה טובה יותר גם לנושא עצמו. אין בשום פנים ואופן לראות בדברי אף שמץ של התנשאות, ואם מישהו ניפגע מהם - אני מבקש מראש את סליחתו.

 

 

2.מי דואג ופועל עבורנו.

באופן די רגיל וטבעי, אנו נוטים לקבל בשימחה (ולפעמים גם בטענות) את אירגון הפעילויות השונות. אם מדובר בהרצאות, אם במפגשים, מסיבות, תערוכות וכד'.

תוך כדי הרצאה, מדברים שנאמרו בין השורות גם על ידי הנואמים עצמם, ניתן היה להבין משהו על הזמן והאנרגיות שמוקדשות על ידי חברי הנהלת המועדון, ובמה כרוך כל אירגון, כל שינוי בחוק, כל בקשה קטנה שאנו מבקשים ממשרדי הממשלה וכו'.

 

מאחר וכך, אני מרגיש צורך אישי להודות בקול לאותם חברים על הנשיאה בעול ועל העשיה למען הכלל.

 

 

אומנם הקלטתי את ההרצאה, אך מהטעמים המובאים לעייל לא אדון בה כרגע, נעבור לתמונות.

  • לפני ההרצאה דאג הצוות/הוועד לסתום לנו את הפיות עם כיבוד קל.
  • נחום פותח את הערב
  • צוות המרצים
  • תמונות חלק מהקהל שנכח באולם

DSCN3264.JPG

DSCN3273.JPG

DSCN3277.JPG

DSCN3323.JPG

DSCN3267.JPG

DSCN3279.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

  • תמונות נוספות של הקהל
  • תמונות שהוצגו במצגת שהביא מר שוקי שדה. הרצאתו לוותה על ידי מצגת שלב אחר שלב.

DSCN3293.JPG

DSCN3297.JPG

DSCN3313.JPG

DSCN3282.JPG

DSCN3284.JPG

DSCN3285.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

ועוד כמה אחרונות לרגע זה.

 

אגב, יש לי בדר"כ תמונות רבות מהאירועים שאני מעלה מהם את התמונות לפורום.

חברים שמעוניינים - יכולים לקבל דיסק מכל התמונות. (השקות, מפגשים, אירועים וכד').

DSCN3301.JPG

DSCN3302.JPG

DSCN3308.JPG

DSCN3309.JPG

DSCN3310.JPG

DSCN3318.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
ועוד כמה אחרונות לרגע זה.

 

אגב, יש לי בדר"כ תמונות רבות מהאירועים שאני מעלה מהם את התמונות לפורום.

חברים שמעוניינים - יכולים לקבל דיסק מכל התמונות. (השקות, מפגשים, אירועים וכד').

שתי נקודות

 

באתר המועדון המשודרג מתוכנן פורום.

מצד אחד זה יכול להוריד את ערכו של הפורום הנוכחי וחבל, כי הפורום הזה מהווה נקודת מפגש בין המועדון וכלל חובבי הרכב.

מצד שני, ניתן לפתוח שם פורום סגור ובו יהיה מידע רק לחברי המועדון.

מה דעתכם?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
שתי נקודות

 

באתר המועדון המשודרג מתוכנן פורום.

מצד אחד זה יכול להוריד את ערכו של הפורום הנוכחי וחבל, כי הפורום הזה מהווה נקודת מפגש בין המועדון וכלל חובבי הרכב.

מצד שני, ניתן לפתוח שם פורום סגור ובו יהיה מידע רק לחברי המועדון.

מה דעתכם?

דעתי האישית מאד נוחה מהעניין !! למרות שמשקלו של פורום כזה לא יהיה רב.

 

ושאלת השאלות היא - מי ינהל אותו?? :-)

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
דעתי האישית מאד נוחה מהעניין !! למרות שמשקלו של פורום כזה לא יהיה רב.

 

ושאלת השאלות היא - מי ינהל אותו?? :-)

שנעזור לך לנחש את התשובה?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ירון, הועד יחליט מי ינהל אותו

אז יש לך הזדמנות להוכיח את כישוריך.

ותנוח דעתך, אני לא אנהל אותו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ירון, הועד יחליט מי ינהל אותו

אז יש לך הזדמנות להוכיח את כישוריך.

ותנוח דעתך, אני לא אנהל אותו.

אין לי שום עניין בניהול הפורום החדש כמו הישן - אז אני מקווה שגם דעתך נחה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
מאתמול בערב, לאחר ההרצאה אני מתלבט בכמה נושאים:

 

 

1.הפצת המידע לכולם.

 

אם הכניסה להרצאה מותרת רק לחברי מועדון ה-5, הרי שממש אין טעם שתוכן ההרצאה יפורט בפורום ציבורי פתוח כלשהו, אלא רק באבטומוביל, דפים לחברים וכד'.

 

אם לא כן, הרי שצודקים אלו שחוסכים לעצמם את תשלום דמי החבר "כי ממילא הם מקבלים את כל המידע בחינם". הדבר יגרור גם אחרים להפסיק את חברותם.

 

אומנם אנו כאן בפורום חברים זה עם זה. עדיין יש לדעתי צורך בהבדלה בין חברות בפורום לבין חברות במועדון ה-5. יש דברים שיכולים להיות משותפים ויש שלא.

 

אני מניח שדברי אלו לא יהיו נוחים לחלק מהקוראים. יש שמתוך השקפה שונה, יש שמתוך הרגלים שהשתרשו עם הזמן, אך אנו חייבים באופן כזה או אחר להבין שכוחנו בגודלנו, וחשוב שיצטרפו כמה שיותר חברים לשורות המועדון. הדבר יושג רק אם יהיה לכולם צורך ממשי להצטרף.

מידע חופשי בכל עניין שקשור לאספנות מגדיל את חוסר ההבנה "מדוע אני צריך לשלם עבור מה שאני יכול לקבל בחינם".

 

אנא קבלו את דברי כרצון כנה לתת תמורה טובה יותר לחברים, וככל שיהיו יותר חברים תהיה התמורה טובה יותר גם לנושא עצמו. אין בשום פנים ואופן לראות בדברי אף שמץ של התנשאות, ואם מישהו ניפגע מהם - אני מבקש מראש את סליחתו.

 

 

2.מי דואג ופועל עבורנו.

באופן די רגיל וטבעי, אנו נוטים לקבל בשימחה (ולפעמים גם בטענות) את אירגון הפעילויות השונות. אם מדובר בהרצאות, אם במפגשים, מסיבות, תערוכות וכד'.

תוך כדי הרצאה, מדברים שנאמרו בין השורות גם על ידי הנואמים עצמם, ניתן היה להבין משהו על הזמן והאנרגיות שמוקדשות על ידי חברי הנהלת המועדון, ובמה כרוך כל אירגון, כל שינוי בחוק, כל בקשה קטנה שאנו מבקשים ממשרדי הממשלה וכו'.

 

מאחר וכך, אני מרגיש צורך אישי להודות בקול לאותם חברים על הנשיאה בעול ועל העשיה למען הכלל.

 

 

אומנם הקלטתי את ההרצאה, אך מהטעמים המובאים לעייל לא אדון בה כרגע, נעבור לתמונות.

  • לפני ההרצאה דאג הצוות/הוועד לסתום לנו את הפיות עם כיבוד קל.
  • נחום פותח את הערב
  • צוות המרצים
  • תמונות חלק מהקהל שנכח באולם

אני טוען את זה מזמן !

והמועדון לא שם ליבו לעיניין זה .

כנ"ל לגבי טיולים של המועדון שבאורח קבע מגיעים ספיחים שאינם חברי מועדון

ונהנים מכל הפעילויות של המועדון , הן מפגשים , הן טיולים , מידע ועוד

ואינני רוצה לפרט יותר מידי .

אני חושב שאם המועדון רצה לשמור על "מועדון חברים" אז הוועד חייב לשים ליבו לעיניין וגם לאכוף את הנושא .

- לטיולים יצטרפו חברי מועדון בלבד ולא אורחים קבועים שאינם משלמים חברות.

להשתדל לצרף את אותם החברים שמפגשי שישי הפכו לדרך קבע אצלם

ואינם משתתפים בתרומה הצנועה של 200 שחים בשנה לחברות למועדון .

- מידע של הרצאות לא יפורסם מעל גלי האתר אלא ירשם הקלאסיקון לחברים .

- ומתן עזרה לחברים ומידע ממשרד המועדון , לחברים .

 

שמרו על המועדון - שלנו !

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
אני טוען את זה מזמן !

והמועדון לא שם ליבו לעיניין זה .

כנ"ל לגבי טיולים של המועדון שבאורח קבע מגיעים ספיחים שאינם חברי מועדון

ונהנים מכל הפעילויות של המועדון , הן מפגשים , הן טיולים , מידע ועוד

ואינני רוצה לפרט יותר מידי .

אני חושב שאם המועדון רצה לשמור על "מועדון חברים" אז הוועד חייב לשים ליבו לעיניין וגם לאכוף את הנושא .

- לטיולים יצטרפו חברי מועדון בלבד ולא אורחים קבועים שאינם משלמים חברות.

להשתדל לצרף את אותם החברים שמפגשי שישי הפכו לדרך קבע אצלם

ואינם משתתפים בתרומה הצנועה של 200 שחים בשנה לחברות למועדון .

- מידע של הרצאות לא יפורסם מעל גלי האתר אלא ירשם הקלאסיקון לחברים .

- ומתן עזרה לחברים ומידע ממשרד המועדון , לחברים .

 

שמרו על המועדון - שלנו !

 

ביי

דרור .

"התרומה" דרור היא 240 חוץ מזה אתה צודק בהחלט. שבוע טוב-זאב

zeev

פורסם

למען האמת אני לא חושבת שצריך למנוע פרסום על האירועים באתר. להקפיד על חברות הנוכחים זה דבר אחד אבל אם יפורסמו פעילויות המועדון לציבור הרחב זה מוריד ערך פרסומי רב מאוד מהמועדון עצמו שזקוקלכל פרסום ולכל דחיפה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
1. אין צבירת אגרות אחורה יותר משנתיים גם על רכבים שאינם אספנות.

2. החסימה על העברת הבעלות בדואר ניתנת להסרה בכל סניף של משרד הרישוי אם המוכר והקונה מתייצבים שם אצל הפקידה והקונה חותם על טופס שמאשר שידוע לו שלרכב אין טסט.

...

נמרוד

שתי הבהרות:

 

אין צבירת אגרות יותר משנתיים אחורה רק על רכב מיושן (בן יותר מ-19 שנה) משום שמשרד הרכב מבטל אוטומטית את הרכבים האלה מהמחשב והרכב לא מחוייב באגרות על התקופה בה היה מבוטל.

 

לדוגמא:

 

למישהו יש רכב שנת 1980 שעבר טסט לאחרונה בשנת 1990 ומאז לא שולמו אגרות הרישוי ולא הופקד הרשיון.

 

הרכב "חי" במחשב משרד הרישוי עד שנת 2000 משום שבשנת 1999 הרכב הפך למיושן, ואחרי שנה הוא בוטל מהמחשב באופן אוטומטי (כי התקנות אז היו שהרכב מבוטל אחרי שנה)

לפיכך אם מישהו ירצה להעלות את הרכב חזרה לכביש הוא יצטרך לשלם אגרות בעבר השנים 1991 - 2000 בלבד ולא לשלם אגרות עבור השנים 2001-2005 בהן הרכב היה מבוטל.

 

רכבים שאינם מיושנים ישלמו את האגרה עבור כל התקופה.

 

המשמעות למעשה היא שמשרד הרשוי מקפיא אוטומטית את רשיונו של רכב מישון לאחר שנתיים ללא טסט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...