רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני יודע על 6 רכבים: * של ZVIT- עם טסט * שלי- עם טסט * של עופר- גיר תקול * בנוקדים- למכירה *של איליה- למכירה * בפלמחים- למכירה משהוא מכיר רכבים נוספים?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לחברי מועדון ה-5, ב-30 בנובמבר , יום ד', תתקיים אזכרה במלאת 30 יום לפטירתו של חבר כבוד מועדון החמש , מר חיקה ברנשטיין ז"ל, בבית העלמין במזכרת בתיה, בשעה 16:00. לפרטים נוספים לפנות לזמי בטלפון 0523968125.
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 1 תגובות
- 650 צפיות
יש עכשיו ב YES בערוץ דיסקברי 38 את התכנית על היגואר E TYPE
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אפילו יום חופש לקחתי וחרשתי את כול תל אביב עם הטייפון ולא מצאתי - כך גם בדפי זהב. מישהו יודע בכול זאת היכן? הכוונה ל- לבד וכדי שכולם יבינו אז - Leved... בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yonico, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שוב שאלה בנושא הזה... ממש נמאס כבר.... החלטתי להעמיד את רכב האספנות שלי - לתקופה בלתי ידועה, בינתיים. נגמר לו הטסט, ולא עשיתי חדש. אני יודע שהיות ומדובר ברכב אספנות - אין בעיה שהאוטו יעמוד ללא טסט, וכשארצה להחזיר אותו לכביש, כל שעליי לעשות יהיה ללכת למוסך מורשה, להעביר את האוטו טסט, והיידה לכביש. אבל, היום קיבלתי מכתב ממשרד הרישוי שאומר מספר דברים: 1. לפי פקודת התעבורה - בעל רכב ישלם את אגרת הרישוי מהיום שפג תוקף הרשיון, ואם אני רוצה להמנע מכך עליי להפקיד את רשיונות הרכב (אני יודע שזה לא נכון לרכב אספנות). 2. אם חלפה שנה ומעלה מיום שפג תוקף הרשיון, יחודש הרשיון לאחר אישור מעבדה מוסמכת, מוסך מורשה ומכון רישוי (אני יודע שגם זה לא נכון לגבי רכב אספנות). השאל…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הרכב נמצא באזור רמת אביב במצב חיצוני מצויין אם מישהו פה מחפש כזאת אני מוכן לעצור ולרשום את המספר הרכב בצבע אדום תמונת אילוסטרציה לדגם המדובר :
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
נחמד היה להכיר את האנשים שמאחורי המסך סופשבוע נעים לכולם
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ג'יימס בונד 007 מוכר את ה DB5 מהסרט גולדפינגר מעוניינים ???????? http://www.rmauctions.com/events/featurecars.cfm?scode=AZ06&tmpnumber=r158
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 6 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אלו תמונות שצולמו היום ב"בית הג'יפ" שבכפר אביב. אבי, הבעלים ובנו אופיר מתמחים בשיפוץ ג'יפים ומכוניות אמריקאיות. תמיד יש משהו מעניין על הליפט. היום היו שם שלל שברולטים, 2 מוסטאנגים, קורבט סטינג-ריי (בדרך ל-500 כ"ס), ווליאנט, וויליסים ועוד. תהנו. ברק.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלבי הרכבה
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
הזמנה להשקת Vespa Sprint 150cc 1972 אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי ה- 2 בדצמבר בשעה 16:30 , בו יושקו אופנוע מדגם ווספה ספרינט 150CC 1970 שעל שיפוצו שקד חברנו דורון איטלסון ואופנוע מדגם ווספה ספרינט 1972 150CC שעל שיפוצו שקד חברנו מנשה הללי האירוע יתקיים בחניון "קופי טו גו" מקום המפגש אגף מרכז, פינת הרחובות איינשטיין/לבנון רמת אביב (צמוד לשער 8 של האוניברסיטה). נחום קדמיאל , יו"ר מועדון החמש, יקבל את ווספות האספנות ה" חדשות " לחיק…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
מחפש חיפושית
מאת nivz- 3 תגובות
- 713 צפיות
מחפש לקנות חיפושית לפני שיפוץ עדיף במצב נסיעה בסביבות 1000 שקל אם אתם שומעים על משהו כזה נא לפרסם בתודה, ניב
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איזה מצבר צריך להרכיב לאופנוע BMW R75/5 שנת 1975 כמה אמפר שעה הוא צריך להיות .
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
באתר ניתן לראות הרבה פרסומות של מכוניות אמריקאיות מעיתונים ישנים... http://www.prn.ee/ajuvant/reklaam/ תיהנו, דימה
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט כפי שפרסמתי לפני כן המיני או בשמה "מימי" נכנסה לפחחות וצבע בתחילת השבוע לפניכם התמונות של תחילת הטיפול בתינוקת . מחכה לתגובות מינימן
הודעה אחרונה מאת מינימן, -
אולדסמוביל
מאת מייקל- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחפש אולדסמוביל קטלס מהשנים 78 עד 81 אשמח לשמוע אם מישהו ראה\שמע על רכב כזה למכירה
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאוהבי המותג הרוסי,תמונות שחבר שלח לי ..........וכן כן זה בארץ הקודש!
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
גיוס רכב מצטלם - למה בחינם??? 1 2 3
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 43 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
חברים שלום, רציתי להציף שוב את הבעיה של גיוס כלי רכב אספנות לטובת סרטים ופירסומות. אני בהחלט מבינה את הרצון של " הנגיעה בכוכבים" המפיקים למיניהם מכירים את הערגה הזאת ודיי מנצלים אותה, ההבטחה לקבל קרדיט היא לא ממש "מכסה" את ההוצאות, מישהו פה אמר וסליחה שאינני זוכרת מי "עם קרדיט לא הולכים למכולת". בפירסומות כמו גם בסרטים יש תקציבים, כולם משולמים מי פחות מי יותר , ולכן אין שום סיבה בעולם שבעל רכב מצטלם לא יקבל תמורה, במיוחד לאור ההוצאות שהיו לו בגין הכנת הרכב והבאתו לסט, וכמובן נושא ביטוח הרכב במקרה של נזק, שנוהגים להקל בו ראש ולהתעלם ממנו. מותר להשתמש בכלי הרכב לצרכים אילו, העובדה שאתם מוותרים על תגמול, אתם…
-
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בשכנות לבית עסק של מכר עומדת מכונית מדגם פורד אסקורט בצבע כחול מקורי הרכב משנצ יצור 1970, ועומד בתוך חניה מקורה יש לציין שמצבו ממש מדהים, ללא רקבונות,חלודות ושאר תחלואי הזמן לרבות מצבו הפנימי, פניתי לבעלים אדם בן 60 המחזיק את הרכב מיום שעלה לכביש, ואכן הוא רוצה למוכרו ואינו יודע כמה עליו לדרוש בנסיבות העניין, כמה עליי לשלם לו ?
הודעה אחרונה מאת michael3, -
- 0 תגובות
- 825 צפיות
במחיר סימלי לחלוטין - 50 ש"ח
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שבת בבוקר, יום נפלא לעבוד על המכוניות... (יסלחו לי שומרי השבת..) לפנק אותן קצת, פה להחליף מנוע, שם למלא שמן, אין למה למהר...במוסך המאובזר למשעי איך לא, התחלתי עם הפרינצים... החלפת שמן וכיוון הצתה..סתם ככה: משם, המשכתי לפורד מוסטאנג GT500 שלבי, שם בסה"כ היה צריך רק לכוון הצתה... על פי סדר הדורות, אחת אחת, התייצבו להן פונטיאק טראנס-אם מהשנים 69, 73, 78 ו-79 לטיפול שוטף: משם עברתי למכונית קצת יותר מורכבת...ה-SLR בגרסת הכביש שלה... לידה המתינה בסבלנות 300SL להחלפת שמנים... רק שלא ייפול לי בורג לתוך אחד מ-12 השופרות של ה-250 טסטה רוסה.... למזלי ה-GTO לא צריכה טיפול.....יודעים כמה עולה כל פלאג לפרארי?! K…
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האוטו מספרד, כנראה בגלל שההגה שמאלי אין הצעות! נגמר עוד פחות מיום...נראית לי הזדמנות פז! בהצלחה. http://cgi.ebay.co.uk/VW-BEETLE-1977-KARMEN-CABRIOLET-LHD_W0QQitemZ4593392566QQcategoryZ9873QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אנשים רעים שרטו את השמשה הקדמית אם יש למישהו רעיון אך לטשטש או להעלים את השריטות אשמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום לכולם... לדעתי, הגיע הזמן למיסוד חקיקה בכל הנוגע לרכבי קיט. בעולם כולו הנושא מקובל וחוקי, כל עוד שהרכב עומד בתקנות רישוי (כל נושא התאורה, מחוונים וכו') ובדיקות במכון המורשה לאשר את עליית הרכב לכביש. חקרתי לעומק את הנושא בבריטניה ובהחלט יש מקום ליישום אותם תקנות כאן, עם אכיפה נכונה ניתן להגיע לרמות בטיחות גבוהות. להבדיל ממה שחושבים, בחו"ל אי אפשר סתם ככה לבנות מכונית ולעלות איתה לכביש (למעט מדינות מסויימות בארה"ב), אלא הרכב עובר בדיקה בסגנון מכון התקנים אצלינו, בכדי לוודא שהוא אינו "מפגע" אלא כלי רכב אשר יעלה על הכביש בבטחה. ישנם מאות, אם לא אלפי קיטים לאינספור מכוניות/מוטציות כאלו או אחרות ואם מותר לחברינו בחו"ל, הגיע הזמן שיהיה מותר גם בישראל.... …
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
-
חיפושית- מודל גרמני, רכב אספנות, שנת 73', 1300 סמ"ק, שמורה, מצב מכני מעולה, 10,000 ש"ח. נא לא להשאיר הודעות בפורום, אלא לחייג ל: צבי (אזור מרכז)- 0546442122
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
טיול השבת
מאת מועדון סאאב- 0 תגובות
- 815 צפיות
הפרלמנט של מועדון אספני האופנועים הקלאסיים טייל השבת לחוות הבופאלו במושב ביצרון. הנה אלבום תמונות מהטיול: http://public.fotki.com/orensaab/buffalo_trip/ תהנו, אורן
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 0 תגובות
- 745 צפיות
האבדה נמצאה בטורבו 13 התפרסמה כתבה על מירוצי עפולה. היתה שם תמונה, כרגע היא מצורפת כאן בקטן, שבה ניתן לראות לפי הסדר משמאל לימין: פיאט X1/9, לוטוס יורופה (אולי שלי?), גולף GTI, אלפא ספיידר ו911. תודה לדרור על ששלח לי את התמונה, אולם אם מישהו יכול לסרוק את הכתבה ואת התמונות באיכות גבוהה יותר זה יהיה משמח מאוד. החץ באדום מסמן את הלוטוס.
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
רוב תודות !
מאת דרור- 2 תגובות
- 990 צפיות
ברוב מפגשי השישי אנו פוגשים את החברים , מציגים מכוניות חדשות מידי פעם מחליפים חוויות , מתייעצים ובוודאי נהנים מהאווירה . לא בכל יום שישי הופך המפגש לשיעור מעשי בכיוון מנוע , שהרי החברה לבושים לא "במדי עבודה" וודאי לא התכוננו לשיעור מעשי במכונאות . במפגש אתמול - שישי , היה שונה . אופל הקדט הצהובה שלי "מגמגמת " כבר זמן רב , למרות שנוסעת די יפה אבל בטורים נמוכים המנוע בקושי עובד , ותצרוכת הדלק הגבוהה נכרת עליו . זאב , בעל הקורטינה הכחולה מכרמיאל שמגיע מידי פעם למפגש בצפון הביע נכונות "לראות" - יודעים מה זה נקרא: לראות מה קורה שם .... מהר מאוד ארגז כילים היה בחוץ וגם שעון וואקום , והעבודה התחילה . אורן קיפניס המוכר לכולם (עם הסאאב הכחולה ) שהי…
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 2 עוקבים
- 63 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
אז ככה... מדובר כאמור בשברולט קמארו שנת 1971, מכונית שהייתה שלי בעבר והתחילה תהליך שיפוץ. הרעיון היה בזמנו לעשות ממנה קמארו RS. פירקתי את הרכב לגורמים, לרבות חלקי פח (כנפיים, שלדה, דלתות...הכלללל...) והרכב היום כולו שלם, אבל בארגזים.... חדי העין יבחינו בתמונות בפח השמור יחסית ועל הקווים הלא רעים...אבל אותי זה לא מעניין...הכל יהיה חדש.. לדגם הזה ניתן לרכוש כל חלק ובורג, מ-א' ועד ת', במחירים סבירים מאוד! התוכנית היא לייבא מחו"ל את כל חלקי הפח חדשים, למרות שהנוכחיים במצב טוב (כנפיים אחוריות וקדמיות, חזית, דלתות, מכסה מנוע וכו'), פנים האוטו יוזמן גם הוא, קומפלט (מושבים וריפודים, שטיח, דיפוני דלתות, גג פנימי, דש-בורד וכו') וכמובן הפרונט והמתלים יזכו גם הם לחידוש ופי…
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הינה דוגמה למה כדי להיות שוטר...... http://www.italiaspeed.com/2004/cars/lamborghini/05/police_gallardo.html http://www.arcticboy.com/Pages/arcticboyscop.html http://www.ukpolicecars.co.uk/ http://hjem.get2net.dk/policeshooting/1960-2000.htm http://hjem.get2net.dk/policeshooting/bikes.htm תהינו-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
