רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
יש עוד דגם של פורד שזכה לסמל הסוס הדוהר מלבד המוסטנג?
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
החלפת מנוע
מאת אדלרון-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 963 צפיות
האם אני יכול (חוקית) להחליף מנוע לבד (מדובר על מנוע זהה למקורי + ושני הרכבים רשומים על שמי)? לאיזו רשות אני צריך להודיע ע"כ, קרי דרך אישור מכון\ ללכת למ.התחבורה? אם שכחתי מ'שו אשמח שתוסיפו תודה ולהית'
הודעה אחרונה מאת אדלרון, -
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לחברי המועדון החמש, קפה ומצב רוח לשבת בבוקר אנו מזמינים אתכם עם בנות זוגכם ליהנות מקפה ומצב רוח טוב בשבת בבוקר. לטובת הדרומיים שביננו ייערך המפגש ב-26 בנובמבר, באשדוד (בהתחשב במגבלות מזג האוויר) , בין השעות 10:30 ל- 12:30 , ב"קפה פאזל" הממוקם בחוף הקשתות, צפונה מהנמל (פרטים באתר הבא): http://www.rest.co.il/RestsSites/MainPage.asp?RID= 5747 בואו בהמוניכם . . . אנחנו נהיה שם . . .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני זקוק לגיר ידני למנוע 2000 של פיג'ו 505, מהיכן ניתן להשיג ? זקוק גם לכל הנלווים כגון פדל מצמד, וכל מה שמסביב (הרכב כרגע אוטומט)
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שאלה, האם הברנדה האחרונה (שנת 80) שונה בצורתה (פנסים מרובעים לעומת עגולים), משאר הברנדות(75-79)...?
הודעה אחרונה מאת yosi cadillac, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לחלקים בכול מצב רצוי עם מנוע
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
היי חברים. יש לי למכירה המון חוברות מקוריות ושמורות של במוו לסוגיה,ומרצדס לסוגיה. במוו סדרה 3 ,5 ,7 סטיישן,קבריולט,Z-1/Z-3 וכ"ו. מרצדס 190+220+230+300+500+560 ,קבריולט וכ"ו. כל החוברות מקוריות משנת 87-89 במצב נדיר ומדהים. הודעות פרטיות בכייף. אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 0 תגובות
- 854 צפיות
תודה לצאליק על התושייה והעזרה בתיקון האופנוע התקוע תמונות נוספות של החיפושית המדהימה,מבצעת עבירויות שטח,ישורשרו בהמשך הכתבה עד אז תהנו מהקישור המצורף. רוכבי האופנועים שבינכם,אספנות ורגילים,וגם קטנועים,מוזמנים לפעילות המועדון-הפרלמנט. http://www.m-c.org.il/forum/forum_posts.asp?TID=255&PN=1 -חלק א'
הודעה אחרונה מאת מבעד למשקף, -
- 0 תגובות
- 828 צפיות
http://www.m-c.org.il/forum/forum_posts.asp?TID=255&PN=1
הודעה אחרונה מאת מבעד למשקף, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כאן בתמונה http://img390.imageshack.us/img390/5665/pb1900613rx.jpg
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, עלתה דרישה שאני אעלה תמונות נוספות של החלקים שאני מוכר. אני מצרף כאן קישור לאתר בו תוכלו לראות תמונות של רוב החלקים. למי מבנכם שלא ראה את ההודעה הקודמת.... אני מוכר חלקים שונים שמתאימים לפורד קפרי, מוסטנג, סוסיתא, שורוולט ועוד..... המחירים - זולים! כל הקודם זוכה! למעוניינים - הקישור - http://photos.walla.co.il/rachmak נא ליצור איתי קשר באמצעות הטלפון (בלבד!) - 052-2577303 יום טוב, יורם מקובר.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שבת שלום לכולם. מאחר והרכב מושבת בינתיים (השגתי ראש מנוע - תודה לארנון גלס, שיפצתי אותו, מחכה לאטם ראש. האם מישהו מיכם נמצא השבוע בגרמניה???), אני משחזק בו דברים שונים נוספים, וכעת תור הרדיאטור. הרדיאטור עבר שיפוץ רציני (ויקר) לפני ארבעה חודשים, הוחלפה לו הרשת הפנימית שהיתה מקורית והחזיקה יפה 50 שנה. לאחר מכן נצבע בשחור ועל השחור נצבע בהמרייט כסף מתכתי. תוך כדי פירוק הראש וחלקים נוספים הקשורים אליו קיבל הצבע של הרדיאטור מכות קלות והתקלף בחלקו. ראיתי שמתחת לשכבות הצבע יש נחושת, והחלטתי לקלף את כל הצבע ולהשאיר את הנחושת ללא צבע. בתמונות המצורפות ניתן לראות את השלבים השונים, וגם את המספרים ואת שם היצרן שבעבר כוסו בשכבות הצבע ולא נראו. יש לי עוד קצת עבודת שיוף ו…
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כמו שכתבתי בכורת, אני מעוניין במידע על הבעלים של הרכב, אם מישהו יכול לתת לי קצה חוט, שם, כתובת, משהו על הבעלים של הרכב הנ"ל, ואל תגידו שהיא לא למכירה, זה לא מעניין אותי. למי שלא הבין על מה אני מדבר, מצורפות תמונות להמחשה.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
סכנה חדשה ישנה 1 2 3
מאת השושנים-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
במסגרת כל הקשיים והבעיות שחברו יחדיו כנגד אספני המכוניות, מתגברת הסכנה החדשה ישנה גניבת הרכב להתכה, מחירי המתכות מאמירים, ושיש ביקוש יהיו מי שיספקו את הסחורה ....לתשומת לב כולם שימרו על האוצרות שלכם עכשיו יותר מתמיד.....רן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3169071,00.html
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לרגל התחמשותי בסורק מודל 98 (סקזי) והשעמום שהיה בזמן האחרון בפורום, מצורף חידון זיהוי, חלק קל וחלק קל יותר: 1. 2. 3. 4. 5.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז נכון שהיא כבר לא נמצאת שם כל הזמן, אך מסיבות טובות ביותר. היום עברתי שם והנה אני רואה את האוטו הזה, ששנים שכב שם, עומד בצד הדרך, נראה גרוטאה אמיתית, אך מנועו מטרטר לו בהנאה ובחור צעיר יושב בפנים שמח וטוב לב. דיברנו מעט ולמדתי כי הבחור הצעיר הגיע להסדר עם בעל הרכב, אינני יודע מה ההסדר, אבל הוא הצליח לאחר מספר ימים של ניקוי וטיפול במנוע להניע אותו והרכב נוסע כרגע ברחובות תל אביב ועומד לעבור שיפוץ, ריפוד ואיבזור. האח הידד.
הודעה אחרונה מאת junior1786, -
היכן נמצאים האיש והפדחת? שבועיים שלא רואים את הודעותיו במחוזותינו... בושה וכלימה!! אני דורשת ועדת חקירה מטעם המועדון לאלתר!
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש נאבה, שעון סל"ד, או רכב לפירוק (ושיש מה לפרק ממנו...!) תודה.
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
סיטרואן DS
מאת אליאור-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו יודע עד מתי יוצרה ? ומתי החל יצור ה - CX
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 20 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
האם יש rolls royce בארצינו באיזה מוזיאון או משהו כזה
הודעה אחרונה מאת idanst, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למעוניינים מהאתר של ליאור-כשרות לציבור: http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=84&ad_id=6825
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 1 תגובות
- 972 צפיות
השנה היא 1963 : ועכשיו אנחנו כבר ב-1967, בעבר העליתי את התמונות של הקובייה והסברה וכעת הגלבוע:
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
אתגר קטן (ובעצם די גדול) מי יכול לכתוב מה בתמונה והיכן היא צולמה? (ויסלחו לי אנשי המשאיות שלא כתבתי את ההודעה בשרשור שלהם, בכל זאת לא כל יום רואים בארץ משאית בתהליכי שיפוץ מתקדמים)
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
-
- 0 תגובות
- 725 צפיות
שלום לכולם נחום אומנם לא הגיע היום להשקה והשמועות היו נכונות! ולשם שינוי ושינוי לטובה. הגיעו היום הרבה אנשים ואולי אפילו המון אנשים (אזזזזזז אולי זה בגלל שנחום לא בא ????????) מה אתם אומרים?????????????? (((כמובן הכול בהומור למי שלא מבין))) ירון
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
- 2 תגובות
- 806 צפיות
one day, one day.......x
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום רציתי לשאול אתכם אם למישהו יש פרטים על הרכב בדפורד 1976 למי שיש פרטים שיגיד לי באשכול הזה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 34 תגובות
- 3 אלף צפיות
פורסם בפורום כללי: אני חושב שגם מועדון ה-5 צריך להפגין נוחחות כמועדון פעיל בקרב חובבי הרכב. ידוע אם יש תוכנית כזו? אני מקוה ליהיות שם ם עוד כמה חברים בעלי סובארו. משה.
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
האם יש אפשרות שסיכום ההרצאה שאמורה להתקיים היום יתפרסם באבטומוביל הקרוב? הנושא מאד מעניין אותי אך לצערי לא אוכל להגיע. והייתי שמח מאד שכחבר מועדון אוכל גם לקבל את האינפורמציה הכתובה ובע"פ שתועבר שם.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם !!! מי שרוטצה לראות את התמונות של הגוגו מוביל שיכנס אליי לאיסיקיו ויבקש.... התמונות גדולות מדי בשביל שאני יעלה אותם לאתר .... ושוב אני אומר שאין משוגע בעולם שירצה לשפץ את הגרוטאה הזאתי ...
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי אומנם המכוניות המופיעות בתמונה אינן אספנות - אך זה מועלה "בשם הרעיון . . ."
הודעה אחרונה מאת אבי נוף,
