רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
זהו סרטון מדהים על חיפה משנות החמישים, כ-16:50 דק' של שכרון חושים. תהנו. בברכת ערב טוב אורי. http://w3.castup.net/JFA/FilmsScreen.asp?NFilm=format%3Dwm%26s%3D9D4EAC11D871462A84C2388E574A44AA%26ci%3D17458%26ak%3Dnull%26ClipMediaID%3D23280
הודעה אחרונה מאת מצא, -
http://magnor.shopy.co.il/products/27037
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
- 36 תגובות
- 4 אלף צפיות
אז ככה, אני מצרף לכאן תמונות של שברולט, בנתיים לא משנה של מי או מה, שנת 53 או 54 (רק השד יודע), האוטו בצבע כחול, למרות שזה נראה אפור... תהנו מהתמונות, ואני יודע שזה כואב. במידה והתמונות האלו לא מספיקות לזיהוי, אני אחזור אל הרכב לצלם תמונות יותר ברורות (אלו המצורפות ישנות וצולמו במצלמה מעפנה).
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
חניה להשכרה
מאת redroze- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לכל חברי הפורום שלום, בתחילת חודש הבא אני עובר לגור לגור בבניין במרום נווה ברמת גן. כולם פה יודעים שהבעיה הכי גדולה של משפץ רכב זה החניה ולי יש גם בעיה דיי רצינית בנושא. פניתי לחברת שבנתה את הבניין והם אמרו לי שהם תכננו לבנות עוד 2 קומות אבל בסוף ויתרו על זה ולכן נשארו להם כמה חניות מיותרות. לצערי אסור להם למכור את החניות לאנשים פרטיים אלא רק לדיירי הבניין כי צריך להוסיף את השטח בטאבו. אז רציתי לשאול האם יש פה חבר'ה שמעוניינים להשכיר חניה תת קרקעית עם 2 שערים ומצלמה שמקליטה 24 שעות. החניה היא 2 בטור, מצד אחד זה טוב כי הרכב תמיד יהיה חסום ולא יהי ניתן לגנוב אותו, מצד שני כל פעם שתרצו לצאת עם הרכב תהיו תלויים בי. בנוסף אני לא יכול לתת לכם את המפתחות כי אסור לי לשכפל או…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה לבעלי מיני: 1. 3 ג'נטים 13X6 סופרלייט פרפורמנס + 16 אומי גלגל תואמים + 4 "קאפות" ניקל למרכז הג'נט. מחיר : 1500 ש"ח (תמונה מצורפת) 2. מנוע אוסטין מטרו 1275 שנת 89 , 85000 ק"מ בלבד ! קומפלט עם סעפות, קרבורטור, סטרטר, אלטרנטור, הצתה אלקטרונית וכו. גיר וקלאץ תקינים (המנוע עדיין מותקן ברכב). מחיר 1500 ש"ח אפשרות לרכב קומפלט, למטרת פירוק. 3. קיט בודי מקורי של מטרו טורבו הכולל ארבעה כנפוני גלגל, ספויילר קדמיתחתון, ספויילר אחורי עליון, גריל קדמי עם סמל MG, הגה עם סמל MG (לא הגה עור). מחיר סימלי. לכל המתלהבים ולמען הסר ספק אני מבהיר כי אין מנוע טורבו ! ולא טורבו ולא חלקי טורבו! אורן 0544-400604 (איזור הרצליה) אתכם הסליחה - המחירים הנקובים סופ…
הודעה אחרונה מאת oren, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם.אני אשמח לקבל פרטים,ואפילו פרט קטן ושולי,על מכוניות מהסדרה הנ"ל שישנם בארץ זרוקות,נטושות,מוצעות למכירה,ואפילו כאלה שלא,אך אולי עם הרבה מאמץ ניתן לשכנע את הבעלים למכור. תודה רבה לכל העוזרים!! יוני. הנה התמונות:
הודעה אחרונה מאת dror_r, -
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
יש כתובת לתלונות
הודעה אחרונה מאת רם חובק עולם, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בחג השני של סוכות (יום לאחר שחלקנו חזר מאירוע האספנות בסחנה) יצאנו לשלושה ימים מדבריים לחלוטין שכללו את מעלה אברהם (המכתש הגדול), נחל אמציהו (ערבה) ומעלה עקרבים (בין לבין) קצת רשמים מטיול השטח של מועדון הדה שבו הישראלי בתמונות ובקישור המצורף http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=641493&contrassID=2&subContrassID=23&sbSubContrassID=0
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 7 אלף צפיות
היי חברים לאחר עבודת פחחות מוצלחת מאוד, וצביעה מוצלחת פחות, נוצרו לרכבי על מכסה המנוע ותא המטען מעין כתמי "אובר פיגמנטציה". צורתם עגולה - אליפטית, שוליים כאילו משוננים, ובהשתקפות של אור עליהם - הם נראים כאילו יש שם הצטופפות של פיגמנטים על משטח המשטח הצבוע. הצבע הוא שחור והבדלי ההשתקפות בו נראים ומהותיים. בנוסף יש על הצבע מעין נקודות בולטות כאלה - כמו אבק שנדבק לצבע או משהו כזה. כאמור - חזרתי אל מבצע העבודה ושאלתי מה עושים כדי לפתור את התסבוכת. ההצעה שלו היתה "שלייף סבון" - ופה נכנסים חכמי הפורום מהו שלייף סבון? האם הוא נועד לפתור מקרים של בעיות צביעה? מה גורם לכתמים כמו שציינתי להווצר? יש לציין שמדובר בצבע שחור מטאלי, ושהמשטח שנצבע הי…
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נתבקשתי להודיע שהלוייה נדחתה לשעה 17:00 במקום 15:00.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
זה יושב על גנט של רכבי וולקסוגן ונתפס בעזרת הצלחת קישוט מתאים לרכב עם גנט 5 ברגים 15 אינטש חיפושית וריאנט כל הדגמים כרמן גיאה ועוד תוצרת גרמניה חדש בנילון אני רוצה את אותו מחיר שזה עלה לי 63 דולר והמשלוח בארץ עלי
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
כיסוי גלגל 15"
מאת דורוןא- 0 תגובות
- 890 צפיות
למרצדס סט של 4 צלחות כמעט חדשות כמו בתמונה למכירה 800 שקל לכל הסט
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 872 צפיות
היי חברים קיבלתי הצעה לקניית הרכב כשהוא תקין ולא נסע כשנה(הרישיונות מוקפאים) הבנתי שדרושה קוסמטיקה לרכב מה לדעתכם המחיר הראלי ששוה לשלם עבורו(בעל הרכב טרם נקב בסכום)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 992 צפיות
http://www.hymanltd.com/search/details.asp?stockno=3063&suffix=7&recordcount=32 מענין...
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 994 צפיות
http://www.findabook.co.il/main/book_details.asp?id=5614854
הודעה אחרונה מאת darkooli, -
-
ברשותי אופנועי אספנות צריך המלצה לגבי קסדות ,ומעילים ,כפפות (איזה קסדה עדיף שלמה או חצי דגם מומלץ ) איפה אפשר לקנות באזור המרכז שיהיה מקום אמין
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז אחרי שהתיפחנו לזכר אבי, הגיע הרגע להראות לעולם עד כמה אהבנו אותו ולחלוק לו כבוד אחרון! הלוויתו מחר, יום ראשון, שעה 15:00 בבית העלמין סגולה. תבואו עם כמה שיותר חיפושיות! זה בלתי ניתן לעיכול, אבל צריכים להיות שם בשבילו!!! מי שיודע על אנשים שהכירו אותו ואין להם גישה לפורום זה או החיפושיות מתבקש להעביר את ההודעה הלאה. אבי, אוהבים אותך, לעולם לא נשכח אותך!!!!!!!! שמור עלינו מלמעלה, כמו שהיה אכפת לך מכולנו בחייך! יהי זכרך ברוך!
הודעה אחרונה מאת dr bug, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 15.5 אלף צפיות
בכוונה מפרסם בפורום אספנות,כי מיועד לרכב אספנות! איזה סוג מומלץ, ולמה? מחיר? עוד דגשים? אם אפשר המלצות באזור גוש דן. תודה מראש ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת gtv11636, -
-
אלומניום מבריק 1 2
מאת amitexc- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה אפשר לעשות עם אלומניום מבריק שנוטה לקבל קורוזיה? ישנו איזה שהוא חומר שניתן לצפות את חלקי האלומניום ולשמור על הברק? עמית
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 0 תגובות
- 960 צפיות
תראו את החנות של ריקמבי, ה ebay http://stores.ebay.com/LineaRossa-GmbH_W0QQssPageNameZviQ3asibQ3astoreviewQQtZkm נדב
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חלקים חלקים חלקים. חבר'ה תהיו רציניים תודות לדרור, ארנון ואריה
הודעה אחרונה מאת f_yehuda, -
התלבטות.... 1 2
מאת Guest RAFIZ- 25 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כידוע לכולכם , רכבי אספנות נגנבים היום אם זה לברזל/לחלקים/לבאגי(בעיקר חיפושיות)/או סתם בגלל שהם יפים. חלקינו היינו מכניסים את הרכב אם לא לחצר הבית, אז למיטה, במקום האישה/חברה כדי לשמור עליו , לא?! אני מתלבט איך למגן או להגן מפני גניבה/פריצה ... אני יודע שגנב שירצה לקחת את הרכב, יקח ולא משנה אם אני ושני הכלבים שלי נהיה בתוכו. המלצות/רעיונות יתקבלו בברכה... רפי *שום ביטוח בעולם לא יחזיר את האהבה ההשקעה והזמן שהשקענו...
הודעה אחרונה מאת victora, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
bmw שנת 1972 דגם 1802 משופצת ומושקעת החל מפחחות צבע עד מנוע.... חלקים מקוריים ריפודים חדשים. לפרטים: ארז 0503201251 יהודה 0544821782
הודעה אחרונה מאת יהודה שוורץ, -
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
מחפש חלקים של ווספה מנועים הכל טלפון0522414632
הודעה אחרונה מאת dav1122, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מעיון באתר YNET נדהמתי לזהות בפעם הראשונה את המרצדס שכמותה יש בבעלותי זו הפעם הראשונה שאני מוצא עדות על כך שרכב שיוצר לפני המלחמה קבל רישוי ארץ- ישראלי (הרכב שלי יוצר ב 1949). הכתבה היא על מושבת הטמפלרים בשרונה.
הודעה אחרונה מאת zvir, -
- 0 תגובות
- 858 צפיות
לאחר ביקור בחנותו התברר שיש לו כ- 500 מראות ל"קונטסה". כמו כן לעוד הרבה מכוניות ישנות. הרקולס גורקביץ' - סלמה 13 ת"א.
הודעה אחרונה מאת SLS, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעיקרון אני מחפש מראות לחיפושית אבל המראות שמוכרים היום הם זבל תוצרת טורקיה שעפות ברוח ומתפרקות מעצמם לא איכפת לי אם יש למישהו זוג מראות לא של חיפושית העיקר מניקל ולא גדולות מידי (בכל זאת) ועדיף פנורמי אבל לא חייב תודה רבה גיא 0508319905
הודעה אחרונה מאת SLS, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הערב מוקדם הזדמנתי עם אשתי וה144 לאיזו שכונה שגר בה שר בממשלה... החננו ונכנסנו לאחד הבתים...כשיצאנו אחרי כ30 דקות רכב בטחון חונה לייד הוולו פנסים כחולים מהבהבים...ותא המטען פתוח. אתם לא קצת מגזימים שאלתי ובכלל מי נתן לכם רשות...? מה אתה עושה עם המשור? שאלו אותי (ברכב מאחור יש משור שרשרת לחטיבת עצים) פשוט עניתי "אחרי כל רצח אני מנסר את הגויה" (יש כמה סרטי היצקוק ובלשים כאלה..) טוב בסוף נמאס לי ונמאס להם..ונרשמנו אצל המאבטח כך שבשבוע הבא לא יוזעק השבכ כשנבקר בשכונה
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
-
סוסיתא
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אבי ליאור צ'יפר אותך הפעם שים לב לתמונה מהגלריה: http://www.classiccar.co.il/ משה.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אורי מ.
- parnuk
- avizaz
- Itzik-b
- santiago
- שלמה 30
- פינדר
- שביט
- Night Driver
- צוק
- ANUTKK
- איציק נ.
- Lexicon
- pooh-bear
- Liquidator
- gpm11
- mikk
- MostlyWicked
- mcshmupi
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- אבי ים
- דבינר
- malcishua
- Shay Shd Dave
- Dan___
- alex321
- מלטבשי
- ishayk
- Avia
- m1011409
- עמרי לייט
- beresford
- yohai71
- blackpolo
- DareDevil
- נעם101
- הרקוליטו
- פריג'י
- discoTD5
- גולדן191
- Stav132
- topop
- ניקו פ.
- matan_mil
- itaysamurai
- amosbmw
- Aviady001
- flytomars
- Moshe c
