רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 25 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
והפעם חלקים לי ולדייגו...
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, בהמשך לסדרת ה"קפיצה קטנה לחו"ל" (צפויים עוד שרשורים לא מעטים...יצא לי לטוס לא מעט...), מובאות בפניכם תמונות "תצפית" מהרחובות העיר קונקורד ווולנאט-קריק, עיירה קטנה בה שהיתי, כשעה מסן-פרנסיסקו... תהנו אני בדרך לסרוק עוד קצת... (יש קרוב ל-1500 תמונות.... כבר אמרתי שזה עלול לקחת זמן? ) ליאור. עם שלט למכירה, 1800$ OBO... החלום הרטוב שלי.....איזה ישבן...אילו חמוקיים....כמה עוצמה יש לה במנוע...האאאחחח....מה שהייתי עושה לה... (קמארו 69 RR/SS, למי שלא מזהה...) כל כך מושלמת, אפילו גרגר אבק לא מצאתי עליה, רמה 2 לפחות הנובה הזאת מטורפת לגמרי, אני בנתיב השמאלי, מנסה לעקוף אותה עם המוסטאנג…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- 2 תגובות
- 998 צפיות
הארי פוטר http://news.msn.co.il/news/Yellow/World/200510/20051028172900.htm
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם האם יש רכב כזה??? אופל קדט ספורט מודל 65 ראיתי היום את הרכב ושאלתי את בעל הרכב איזה סוג זה והוא גימגם בהתחלה ולא זכר כל כך. ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 934 צפיות
הערב, במפגשישי, נפגשו שתי האחיות התאומות ממש במקרה. התוצאה: התרגשות רבתי של שתי הגיבורות ושל בעליהן. הכלות עצמן - אחת ותיקה בארץ, צברית שורשית, השניה הגיעה זה מכבר לאחר דרך ארוכה על מה דיברו השתיים? אתם יכולים רק לנחש. היה כיף. ומכיוון שהפגישה הייתה בלתי צפויה, לצערי הרב לא הייתי חמוש במצלמה דיגיטלית ולמרבה הצער נאלצתי להשתמש במצלמת הסלולרי שלי ולכן התמונות לא באיכות טובה, לשון המעטה. שבת שלום, חמי
הודעה אחרונה מאת hemi, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, חזרתי לפני כמה ימים מביקור קצר בהולנד. עושה רושם שההולנדים ממש אוהבים מכוניות קלאסיות, ורואים המון מהן על הכביש. יש המון סיטרואן DS, וגם המון מיני וסיטרואן 2CV, אבל שני האחרונים בעצם יוצרו עד לא מזמן, אז חלק מהם לא ממש ישנים. הנה כמה תמונות שצילמתי: מישהו מזהה את זה? אני לא הייתי מודע לקיומו של דגם כזה ואני מניח שהוא די נדיר. לצערי לא יכולתי לצלם אותו מקדימה, כי לא רציתי ליפול לתעלה. לנציה. זה מדהים כמה הדגם הזה דומה לקרמן שלי. זה עיצוב של גיאה במקרה? טריומף 2500 (נדמה לי). וולוו 164 עתיק במיוחד: כאמור יש המון כאלה: אין לי מושג מה זה, אבל יש בינינו כאלה …
הודעה אחרונה מאת Type34, -
-
- 6 תגובות
- 995 צפיות
i have the possibility to buy a seat pura gl 900cc year model 1985 ,7 hand wasnt driven for allmost a year and has no test for 2 months not in a driving condition.... the woner told me that this model is the same as fiat 127-is it?! it looks the same price after towing and ownership transfer is around 1000 nis ?what do you think ?is it food for reabilitation ?for parts ?for bagi use thanks for your help
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בסופ"ש האחרון הוזמנו 3 מועדונים(החיפושיות,הדה-שבו והסאאב) להתארח בתצוגת עתיקות ואוספים בגן השלושה(סחנה). לי באופן אישי הטיול מאד התאים כטיול ארוך ראשון לכרמן-גיהה וכטיול פסח עם היורשת... להלן רשמים אישיים מהטיול: 1.יום שישי 13:00 יציאה מרמת-גן לכיוון רחובות (כמובן לאחר בדיקה כללית לרכב וזיווד מתאים לטיול). מד אוץ:53455 ק"מ. 2.איסוף היורשת מבית אמא (הממזרתה חיכתה עם חברות כדי לדפוק שוויץ עם האוטו של אבא...). 3.נסיעה לכוון גלילות וחנייה ראשונה שם. 4.המשך נסיעה לכוון הסחנה,הגעה בסביבות 17:00. 5.התמקמות ללינת לילה(בתוך שטח גן השלושה!). בתמונות: א.חנייה ראשונית בגלילות. ב.היורשת. ג.היורשת מזווית אחרת... ד.תמונה הזויה משהו... ה.עוד אחת... ו.מהקו…
הודעה אחרונה מאת 1302muykef, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מחפש אחר חוברת טורבו, כנראה מספר 4 אבל לא בטוח, אחת מהראשונות בכל מקרה, שבה רוני אהרונוביץ בחן לוטוס יורופה, או לבד או כנגד רכב אחר. השמועה אומרת שזה הרכב שברשותי... למי שיש ויוכל לסרוק ולהעלות את זה פה או לתת לי לסרוק אודה לו מאוד. ככה היא נראית היום בגמר הפרוק שלה קדימה יובל, תמצא כבר זמן להמשיך...
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אספנות ששיפרו להן תצורה , תיכנסו לאתר הבא לסרטים!!! יש שם מאנטה עם מנוע עם שני מגדשים משהו מטורף לגמרי חובה לראות! http://www.hilmersson-racing.com/default.asp
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 0 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אותו מוכר פרסם עוד כמה מכוניות מעניינות למכירה... http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=79&ad_id=6614 ליאור (אין לי שום קשר למוכר)
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 34 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
פורד אסקורד מודל 70 במחיר מציאה מצב מנוע טוב. מצב פח בינוני. טל: 08 8673867 (ערב) טל: 03 9644145/6 (עד 5 אחה"צ) לבקש את יום טוב
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
- 0 תגובות
- 853 צפיות
Hi All, just now I noticed the following ad here in Prague, http://www.expats.cz/prague/t-79692.html if anyone interested I'll be happy to help. Dani Mobile:+420 602466193
הודעה אחרונה מאת danibe, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי באוטו בעיה שגורמת לי לכאב ראש. כאב הראש מופיע כל פעם שאני רוצה להוציא משהו מהבגאז' ושוכח להחזיק את הדלת למעלה... בקיצור - אני צריך טלסקופים חדשים לתא המטען. כרגיל - בחברה אין. לצערי אין אפשרות של מדידות וקנייה "בערך" - כדי שהרמת הדלת הכבדה תהיה קלה, וגם אפשר יהיה להוריד אותה מלמעלה, הטלסקופים צריכים להתאים בדיוק. שמעתי על חנות ברח' המסגר שמחזיקה מלאי טלסקופים מכל הסוגים (גם למכסי מנוע...) במחירים סבירים. מישהו יכול להפנות אותי? הצעות אחרות?
הודעה אחרונה מאת L, -
-
חגורות?!?!
מאת Guest RAFIZ- 3 תגובות
- 857 צפיות
מאיזו שנה חל חוק חגורות בטיחות על רכב מסחרי(משא אחוד)? האם החוק החדש שיצא לא מזמן מחייב גם רכבים אלה בחגורות בטיחות? היכן ניתן להתקין חגורות בטיחות?
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
שאלה לכלום הפורשה של ג'יימס דין ! האם היא שופצה לאחר התאונה שלו ....?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני כמה דקות נגמרה התוכנית מכונית נולדת מחדש בערוץ דיסקברי 38 ב-yes שסיקרה תערוכת רכב קלאסי בברמינגהם (מישהו יודע פרטים על מועדי קיום התערוכה???). בין הרכבים מועדון בעלי יגואר. מועדון בעלי פרארי. אוסטין אלגרו, פורד קורטינה, מוריס מינורים, מיני מיינורים,סיטרואן מסחרית("שלא מחלידה אלא מזדקנת"), ועוד כמה קלאסיות מעניינות. בעלים של e-type מדהימה שמעיד על עצמו שהוא קצת קוקו. אישה שוטענת שבעלה עושה דברים עם הרכב (היא שמעה רעשים). בסופה של התכנית נבחרה e-type שתשופץ בתכניות הבאות. שידורים חוזרים ב 3:15 בבוקר וב 11:30 בבוקר. מומלץ!!! (למי שיכול לראות) עכשיו אני חוזר לראות את טופ גיר ב bbc. משה.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מחפש סוחר ברזל שיקח, ואם אפשר אז גם שישלם כמה גרושים, על שאסי של רכב שפירקתי ועומד באיזה מוסך. הכל כבר מפורק (נשאר רק שאסי ערום), כך שסוחרי גרוטאות רכבים שדיברתי איתם מנתקים ישר שהם שומעים "רק שאסי". למישהו יש רעיון איך אני יכול להשיג את השירות הזה? או שאני יזרוק לצפרדע כמו שעשיתי פעם לחיפושית? עריכה - אזור המרכז, ראשל"צ.
הודעה אחרונה מאת חיים שטיין, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עוד אמצא את הזמן לספר לכם את סיפור ה"איך מבקרים ב-10 מוזיאוני רכב ב-7 מדינות שונות ב-8 ימים במכונית שאוהבת לנסוע מהר (וגם הנהג...)"...אך בינתיים, לאט לאט, אני אתחיל להעלות תמונות (מדובר בכ-200, זה עלול לקחת זמן...) ... הכל במצלמת סטילס רגילה (כן, יש כאלה שעדיין משתמשים גם בהן ולא בדיגיטליות ). בתור התחלה... משהו קרוב ללבי...ביציאה הדרומית של ציריך, נתקלתי במגרש רכב לאמריקאיות שקורא לעצמו, כמה מפתיע, "אמריקה"... היו שם כ-20 מכוניות שרירים מדהימות, במחירים סבירים עד מאוד, רובן סביב ה-10,000 יורו! לצערי, השעה הייתה כבר ערב והמגרש היה סגור ואני...כבר הייתי בדרך למדינה הבאה.. בקרוב, מוזיאוני רכב בגרמניה, אוסטריה, איטליה, שוויץ, לוקסמבורג, בלגיה…
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 56 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
שלום לכולם, בחודשים האחרונים יצא לי להכיר איש יקר בשם דוד פרייס, אחד מנהגי המרוץ המהוללים של שנות השמונים בישראל, אשר נהג במרוצי המכוניות על לא אחרת מאשר הפרינץ 1000... באחד מביקורי בבית דוד לאחרונה, בעוד הוא מסייע לי במתן אינספור עצות היקרות מפז בכל הנוגע לשיפור מנוע הפרינץ (ל-TTS המיועדת), שלף מר פרייס ערימת תמונות היסטורית ממרוצי אשקלון. ביקשתי יפה, ממש יפה, לקחת אליי את התמונות בכדי לסרוק אותן, תוך שאני מספר לדוד על פורומי הרכב השונים אשר וודאי וישמחו מראה פיסה היסטורית זו של הספורט המוטורי בישראל. לשמחתי, הסכים דוד "להפקיר" בידיי את התמונות ולאחר עבודה לא מעטה של סריקתן ועיבודן בפוטושופ, אני שמח להביא חלק מהן בפניכם. בין הסתם, בחלק לא קטן מהן מצטלמת ה…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 923 צפיות
מדוע הפסיקו לתעד את הפרוייקט בחוברות האבטומוביל? דווקא נהנתי מאד מהכתבות והתיעוד. מבחינתני זה היה הנושא והרעיון הכי מעניין בחוברת.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לא שזה ממש חשוב לתעשיית הרכב, אבל מתוך סקרנות, אשמח אם מישהו יודע קצת פרטים על המכונית בה נוסע מל גיבסון בסרט Mad Max 2 - שהוא אחד מסרטי האלימות האלמותים שהקדימו את זמנם. יש לו מנוע V8 ומגדש ענקי הבולט מעל למכסה המנוע ואותו הוא מפעיל ידנית
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
שיפוציית פינות.
מאת yo-hr- 1 תגובות
- 713 צפיות
חברה מכירים את המושג נגריית פינות? ובכן בתחום הנגרות מקובל שנגרים שאין להם מקום משכירים זכות ומקום לעבוד בנגריה של מישהו . אז.... על אותו משקל שיפוצית פינות, מאחר שיש לי בעית מקום וזמן(זמן פתיר יושנים שעה פחות) אז צריך פינה איפושהו קרוב לבית שיהיה אפשר לאחסן ולעבוד שם, אני חושב שזה גם מועיל בקטע של הפריה הדדית של אנשים שתחביבם זהה. מה דעתכם? אגב אני גר ברחובות.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחרונה הרכבתי את הדשבורד בחזרה אחרי תקופה ארוכה, פתאום הבחנתי שהמגבים לא חוזרים למקומם אחרי שמכבים אותם, כלומר הם נעצרים בדיוק מתי שאני מכבה אותם, הדבר הזה לא היה לפני כן, רציתי לדעת מה גורם לבעיה האם זה פיוז או ממסר דפוק, ואיפה הוא צריך להיות, בתוך תא המנוע או מתחת לדשבורד? בנוסף לכל האורות גבוהים לא עובדים לי במצב הקבוע, הם עובדים רק אם אני "מאותת" איתם ואני שומע את הממסר "מתקתק" שזה סימן שהממסר עובד, אבל במצב הקבוע אני לא שומע את הממסר, האם הבעיה היא גם במימסר דפוק ? האם יש ממסר לאור גבוה קבוע ועוד ממסר לאור גבוה "זמני"? נראה לי שהידית אורות תקינה כי פרקתי אותה וניקיתי ולא יצאו שברים. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
האמת היא שאני חדש בפורום הזה, אני כבר כמה שנים משתעשע עם ישראל וג'רמי מYNET והחלטתי להרחיב אופקים... כחובב קבריולטים אני מצרף 2 תמונות משעשעות משנות השמונים המאוחרות. המיקום: מושב ליד רעננה. הסיטואציה: כנערים מתבגרים נהגנו לגרור מכוניות ישנות שבעליהם שמחו לוותר עליהן, להביא אותן למצב נסיעה בסיסי, בדר"כ לנסר להם את הגג וגם לצבוע אותם.... אח"כ לטייל איתם בשדות של המושבים... תהנו. כזה דבר לא רואים כל יום.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם ... "מועדון רכבי החיפושיות ומקוררי האוויר בישראל" האוויר בנתניה יהיה חם ועגול מהרגיל.. כמו שבכל שנה מועדון המקסים והמקורר אוויר שלנו מקיים מגע מפגש ארצי באיקאה נתניה. ביום שישי בתאריך 11/11/2005 בשעה 11:00 בבוקר ברחבת החניה איקאה נתניה נקיים מגע מפגש ארצי של כל מקוררי האוויר בישראל. המפגש יהיה שונה מהרגיל ... תצוגת רכבים של כל חברי המועדון. מכירת מכוניות (מקוררי אויר בלבד). שוק מכירת חלקי חילוף (מקוררי אויר בלבד). רכב חיפושית שיהיה ניתן לצייר עליו אטרקציה לילדים. נותני חסויות ועוד ... כולם מוזמנים דרור בנל 'ה.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ניסיתי את מזלי בפורום "טכני, אחזקה וטיפולים" והמליצו לי לנסות כאן אז השאלה היאט כזאת: יש ברשותי צבע סיגמרין שהוא צבע בסיס. נאמר לי שהצבע הוא צבע מיוחד שנועד לצביעה גם על חלודה ושהוא בעצם הורג אותה... האם זה נכון???? אני רוצה לעשות בעזרתו תיקוני חלודה ע"י ליטוש החלודה ניקוי ומה שנשאר מהחלודה לצבוע עם הצבע... האם התיקון הנ"ל יחזיק???
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
תמונות מהדרך בלבד. אני מעמין לתמונות נוספות בהמשך מאבי נוף
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם... אולי מישהו מכם יודע, היכן אני משיג צמיגים למיני שלי בארץ? המידות שלי : 145SR + 10. וגם ג'נטים תואמים. בתודה וחג שמח עידן !
הודעה אחרונה מאת Moris, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 53 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
אחת לכמה זמן, עולה כאן לדיון הנושא הנצחי "כמה שווה". מישהו מפרסם אוטו למכירה ודורש ככה וככה. מיד קופץ עליו מישהו אחר וטוען שהוא מפקיע מחירים, שלישי כועס על השני שמתערב בכוחות השוק, רביעי מתפלץ מהחוצפה, וכו. וכו. כדי לקבל מדד אמין לגבי שווי השוק של רכבינו, אני פותח שירשור של דיווחי אמת. כמה באמת שילמת? כמה באמת קיבלת? אין כמובן חובה להשתתף, אבל כדי שזה לא יהיה סתם כותרת, אני מבקש לפרט מעט על מצבו של האוטו כדי שנקבל מושג יותר מעמיק. אם יש תמונות - בכלל טוב. אני אתחיל: פורד אסקורט 1972, מנוע 1300 , יד שניה , נוסעת ללא טסט, קניתי ב 600 ש"ח. דרשה שיפוץ מקיף. חיפושית שנת 1969 , מנוע 1300 , יד ראשונה במשפחה, נוסעת עם טסט, קיבלתי בחינם. אפשר להשתמש ליום יום, אבל…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 265 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אורי מ.
- parnuk
- avizaz
- Itzik-b
- santiago
- שלמה 30
- פינדר
- שביט
- Night Driver
- צוק
- ANUTKK
- איציק נ.
- Lexicon
- pooh-bear
- Liquidator
- gpm11
- mikk
- MostlyWicked
- mcshmupi
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- אבי ים
- דבינר
- malcishua
- Shay Shd Dave
- Dan___
- alex321
- מלטבשי
- ishayk
- Avia
- m1011409
- עמרי לייט
- beresford
- yohai71
- blackpolo
- DareDevil
- נעם101
- הרקוליטו
- פריג'י
- discoTD5
- גולדן191
- Stav132
- topop
- ניקו פ.
- matan_mil
- itaysamurai
- amosbmw
- Aviady001
- flytomars
- Moshe c
