רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
מה לא תקין במכונית הזאת???
מאת Guest AKICHU- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חברים אתגר קטן, למומחים ברכב אמריקאי, קודם כל זהו את הרכב, לאחר מכן ציינו מה לא נכון, הדבר הכי לא נכון מבחינתי, שהרכב לא שלי, בהצלחה! אירית
-
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בשורה (?) חדשה (???) יש דבר כזה שניקרא ביטוח מקיף לרכב אספנות... (אני פשוט זוכר שמישהו כאן שאל וחיפש, אז הנה, למיתעניינים...) גילי
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי ה- 4 בנובמבר בשעה 16:45 , בו יושק רכב מדגם פורד פופולר 103E משנת 1954 שעל שיפוצו שקד חברנו יהודה אליאס האירוע יתקיים בחניון "קופי טו גו" מקום המפגש אגף מרכז, פינת הרחובות איינשטיין/לבנון רמת אביב (צמוד לשער 8 של האוניברסיטה). נחום קדמיאל, יו"ר מועדון החמש, יקבל את מכונית האספנות ה"חדשה" לחיק המועדון באופן רשמי ע"י הצמדת סמל המועדון למכונית. להשקת הרכב יובא בקבוק שמפניה שייפתח לשמחת המשתתפים. בעלי רכבי אספנות מדגמי פורד אנגליה, פריפקט, פופולר מכל שנות הייצור מתבקשים להגיע לא יאוחר מהשעה 16:00 לפרטים נוספים אנא פנו לסמדר רחמים , מזכירת מועדון החמש, במשרד המועדון - 7318818 -03
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בעקבות השיטוטים שלי באינטרנט באתר של AUTO ZONE מצאתי דבר מעניין ומועיל שיכול לעזור לכולם. מדובר בהסברים סגנון היינס\קליימר\... ואפילו מצאתי מיידע יותר יעיל משניהם יחד לגבי כיוונים מסויימים לוולו. הנה: http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?UseCase=RG001&UserAction=viewRepairGuideYMMEYear תהנו... עמית. טוב נו נסחפתי יש לכל האמרקיות ושנים יותר מאוחרות יפניות וארופיות(DONT shoot)
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הרעיון מבוסס על סקר של איציק בפורום הטכני. מה הנסועה שלך, ברכב האספנות ?
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מפרסם בשביל חבר של חבר אז נא לא לשלוח ה"פ וכדומה! מדובר בחיפושית במצב מעולה, יפה, כסופה ומשופצת. הטל': 057-7398109. איזור ירושלים. אני לא יודע בדיוק מה המחיר המבוקש אבל הוא לא נמוך... עוד (הרבה) תמונות כאן. להכנס לאלבום "חיפו1600ירושלמית".
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
באלפאסוד מאוחרת, כמו שלי, יש פנסי קארלו מהצורה הזו : אצלי הם לא מקוריים ולא יושבים יפה במקום, ואני מחפש להחליפם. במסגרת חיפושיי מצאתי בארץ הקודש פנסים חדשים "מגנטי מרלי" אבל לסוד מוקדמת יותר (עד 79) : נעזוב רגע את המקוריות בצד - מישהו יודע אם הם בכלל מתאימים מבחינת הצורה ? יש לי חשד שגם הקונקטור לא בדיוק מתאים כי לא ראיתי שיש "כניסה" נפרדת לאיתות כמו אצלי.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב!!! ברצוני לדעת אם אכן יש לרכב שברשותי ערך אספני כלשהוא..??? כאשר הרכב הוא במצב נסיעה יום יומית. אני מתכוון לאופל קדט 73' 4 דלתות (לא קופה) 1300 אוטומטית. תודה!
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
שרשור "ראשון" 1 2
מאת birkins3- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכל. מאחר שעניתי במספר שרשורים פה - ראוי שאציג את עצמי: שמי רון. בעבר גרתי בחיפה. כיום בארה"ב. OK, I just spent 10 minutes trying to write this on a keyboard without Hebrew letters - and it drives me nuts - so I am back to English. Sorry about it - but I honestly do not remember how to write properly without the markings. Anyway, before moving to NYC I had a 1988 Alfa Romeo Spider. It was sold around 1994 when I moved. Sometimes I wonder if anyone knows where it is today. I must have some pictures of the car somewhere that I can scan and upload. The Avatar is me in that car - but I must have better pictures of it somewhere. Currently no Alfas in my ga…
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הקלות הבלתי נסבלת של החיים בארה"ב, אז החלטתי לנצל את העובדה שאני כאן ויכול להיכנס לחנות חלפים רגילה ולרכוש פנסים למרצדס שנת 1972 ככה מהמדף ....... לבדוק האם קיים צורך בעזרה במציאת חלקי חילוף שונים. בהודעה פרטית בלבד ואני לא מבטיח זמני תגובה הגיוניים אבל אם אני אקבל הודעות על חלקי רכב נדרשים (כאלה שנמכרו בארה"ב) אני אנסה לעזור לאתר אותם כאן ולענות. מי יודע, אולי אפשר לשלוח לארץ חלק שבדיוק יש כאן ואין בארץ. נא לציין בהודעה הפרטית את כל הפרטים (רצוי באנגלית) יצרן האוטו, מודל, שנה, פריט נדרש וכל מידע נוסף שיש. כמובן דואר אלקטרוני שאפשר לחזור אליכם. כמו כן, אם כבר איתרתם פריט (הכוונה לפריטים קטנים לרוב) ואתם צריכים עזרה במשלוח לארץ וכו' - תשלחו הודעה. אולי נצלי…
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
-
דומה קצת לסוסיתא (באיזור הפנסים) לא? משה.
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ליתר דיוק, חסרים לו שני טסטים וחודש. לטענת בעל הרכב, קיבל מכתב ממשרד הרישוי, שהרכב "הורד מהכביש"! מוזר לי העניין! מה עוד יכולות להיות הסיבות (בהנחה, שאמרו לי האמת, ולא "הורידו" באופן ייזום עם הטופס)? ואם אכן לא עשו "השבתה" ייזומה- יש משהו, שיכול להיות בלתי-הפיך האותה מידה? כלומר, אין לי בעיה לשלם את האגרות החסרות, כל עוד האוטו בטוח חוזר לכביש, בשנתון הזה הרי לא צריך בדיקת התקנים! תודה! (האמת, יכול להיות, שהייתי צריך לשים את השאלה ב"כללי", אבל כאן אני מרגיש יותר בבית, וחוץ מזה, אינני מתעסק עם הרכבים " הרגילים" לגמרי, גם לא בשנתון הזה, אז... )
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
לאחרונה הוציאו הוריי את קופסת דגמי המכוניות ששיחקתי איתן בילדותי מהבוידעם. כעת הילדים שלי נהנים מהדגמים שמגלים עמידות מדהימה בהתרסקויות, התהפכויות, החלקות על הגג ונסיעות התאבדות לתוך קירות. אם רק המכוניות האמיתיות היו מחזיקות כך.... ניתן לראות: 1. סיטרואן דיאן ו-SM 2.אלפא - מומחים אנא זהו 3.פורד טרזיט דור 1, משאית כיבוי מרצדס, VW טרנספורטר שנצבע בטיפקס... 4.וויליס, ג'יפ CJ, וריינג' רובר 5.פורשה 924, ניסן 300ZX טורבו, במוו M1 6.אמריקאיות - דודג' צ'לנג'ר, מרקורי קוגר ווילאג'ר (פעמיים), מכונית משטרה תהנו
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
פורד פופיולר למכירה! לפרטים - 054-4658582 - אודי.
הודעה אחרונה מאת udi, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מנוע V6 לא במצב נסיעה, לרציניים (מחיר בסביבות ה700-800 ש"ח גמיש) : 0544504932 שי 0544207309 ישראל
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 2 תגובות
- 816 צפיות
סדרה VLB1M היא , למיטב ידיעתי, ספרינט 150. מה היא VSD1M ? יש לה גלגלים במידה "10 טיפים לגבי הדגם הנ"ל יתקבלו בברכה ישי
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
תרשימי פיצוץ
מאת yo-hr- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם מישהו מכיר אתרים של תרשימי פיצוץ לרכבים? אילו הם שרטוטים מפורטים עד לרמת הבורג שפרושים כמו אקורדיון פתוח. או מספרים קטלוגיים לוולוו 144.(אקורדיון זה כלי נגינה)
הודעה אחרונה מאת בעל אוהב, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קישור.... http://www.ajovalo.net/Historia/Ei-Suomi.htm
הודעה אחרונה מאת dani peugeot, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.classiccar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=135&ad_id=5966
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
לאחרונה התחלתי בשיפוץ הטריומף (תמונות בקרוב),לדבריה אני "מבלה" עם הטריומף יותר מאשר איתה, ומיתייחס לטריומף ברגישות יותר מאשר אליה להלן טענותיה: 1.מהרגע שאתה חוזר מהעבודה אתה ישר ניגש לטריומף לבדוק מה שלומה ואחר כך אתה נכנס הביתה,וכמובן אוכל מהר וחוזר אליה. 2. לאחר ה"בילוי" עימה כך לטענתה ,אתה ניכנס למקלחת ו........ ומדליק את המחשב וגולש "בפורום" עד השעות הקטנות. 3.כל נושא איתך קשור רק לטריומף או לרכבי אספנות. האים כל זה נכון ? ניסיתי להסביר שזה לא כל-כך נכון, וזה רק זמני לתקופת השיפוץ ,לא עזר, נכון להיום אני נמצא במצב קשה מאוד, אישתי אמרה לי היום או אני או היא ,שאלתי היא, מה עושים ? זקוק לעצות!! תחמונים וכוליי......
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
מי יודע היכן ניתן להשיג חלקים (פח,פלסטיק,חשמל,חלקי מנוע) לווגוניר מודל 69 (גיר רגיל 3 הילוכים על ההגה). והאם יש רכב אמריקאי שמשתמש בחלקים זהים. תודה על עזרתכם.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני צריך לדעת מה המשקל העצמי של בריסקה 900 ,כדי לתכנן מבצע העברה . בעיקר אם זה מתחת או מעל 750 ק'ג. תודה מראש (וכמובן כל מידע על בריסקה כזו או חלקיה ,או ספריה יתקבל בברכה)
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מערכות הצתה... רולז...
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 3 תגובות
- 813 צפיות
שלום. יש לי מיני מיינור שנת 78' שלא נסעה כבר יותר משנתיים. מה הפרוצדורה הנדרשת על מנת לחזור ולנסוע בה? כולל ביטוח, טס, ושיפוץ בסיסי של חלקים שלא נעשה בהם שימוש שנתיים? יש למישהו הערכה של המחיר? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
עזרה בצביעה
מאת chendiman- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני לפני צביעת ה"שסי"(רצפה) של חיפושית ורציתי לדעת באיזה צבע יסוד וצבע סופי מומלץ להשתמש בנוסף איפה ניתן להשיגם במרכז??? צבע אמיד לשמן מכות וכו'. יש לי פיסטולט ואני בונה חדר אטום ללא תנור . האם צובעים גם לכה בסוף? אשמח לקבל טיפים ותהליכים או הפניה לקישורים בנושא . תודה מראש חן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שנת 73 ופנס איתות ופנס חניה מושלם כולל הבית וכנף לאחר שאיזה חמור לא עצר בעצור ונכנס בוולוו תודה
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , אני מחפש בנרות אחר זוג מראות שיתאימו לרכב הנ"ל. חשוב לציין שאני מוכן להתפשר על מראות דומות , העיקר שיתאימו למראה ולמקור. מצ"ב תמונות של המראה (השבורה) המקורית של הרכב. אשמח לעזרתכם, אסף.
הודעה אחרונה מאת גרנות, -
- 0 תגובות
- 639 צפיות
מחפש:גלגל תנופה למנוע TYPE4 של 411-412 או טרנספוטרטר 215מ"מ או 210, אם למישהו יש או יודע היכן ניתן לפרק/ להשיג. אפשר גם לבצע אחלפה יש לי חלקים למנועים 2000. תודה
הודעה אחרונה מאת 1302muykef, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לחברי מועדון פורד - יותר טוב מאוטו של רופא, אוטו של אפיפיור! יד 1 60,000 ק"מ 680,000$ ממש מציאה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3161237,00.html ברק
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
שיהיה יום סבבה
הודעה אחרונה מאת Blue Jay,
