רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://cgi.ebay.de/Opel-GT_W0QQitemZ4587024047QQcategoryZ60986QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום אני מחפש טלבוט סולרה רצוי מדגם - SX . רצוי במצב נסיעה.
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
צבעי אומן? 1 2
מאת .liron.- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רב. חבר עשה תאונה עם הרכב וכתוצאה מכך היה צורך בצביעת כנף ודלת. החבר פנה למוסך המרכזי של הרכב לטיפול.כאשר הרכב יצא מהצביעה נראו על הרכב שני צבעים שונים. חברי פנה למנהל המוסך,וזה אמר שאין יותר מה לעשות ושיפנה לצבעי אחר שיפתור לו את הבעיה והוא ישלם(מנהל המוסך). שאלתי היא: מי מכם מכירים צבעי אומן,שיוכל למצא את הנוסחה המתאימה של הצבע ולצבוע כך שלא יראו הבדל. הרכב יחסית חדש,אך על אותו גוון של צבע יש כמה נוסחאות והמוסך המרכזי אינו מוצא את הנוסחה המתאימה. נ.ב השאלה נשאלה גם בפורום טכני,אך לא קיבלתי תשובה.מכיוון שאנו משפצי האספנות מתעסקים עם צבעים ברמות טובות,אשמח אם מישהו מהחברים כאן יוכל לעזור לי. בתודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
עכשיו בערוץ דיסקברי( 38 ביס) משפצים mgb gt. (2 תכניות ברצף)
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
מכסה לתא כפפות של VW באס
מאת Guest RAFIZ- 0 תגובות
- 926 צפיות
מחפש מכסה לתא כפפות של VW באס שנים 68-79 רפי 054-8022877
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בשבוע שעבר הייתי אצל חבר שעובד ברדיו מילאנו, דיברנו וניכנסתי לסדנת התקנות, והמחזה שהתגלה לפניי השאיר אותי מחוסר נשימה לכמה דקות, עם עיניים שיצאו מחוריהן , ולשון מגולגלת כמה מטרים על הריצפה. הלכתי, סליחה, טסתי לראות אותה. היא: קורבט 1957 בצבע בורדו מקורי, יבוא אישי מארה"ב, עם 6K (!!!) מייל מקוריים!!!, שמורה במצב מושלם, מקורית על כל חלקיה, כבר אמרתי שזה חולם רטוב מאז שאני זוכר את עצמי? אני: מחוסר נשימה מנסה לאסוף את הלשון שלי ולהחזיר אותה לפה, ומחוסר תקציב, (מה?! 60K דולר זה לא הרבה... ) טוב, מספיק מילים, אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן... והפעם המצלמה שלי התחרבשה סופית, כנראה היא גם לא עמדה במחזה...
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
- 1 תגובות
- 817 צפיות
שלום, יש לי שאלה. בהנחה שאני מוצא קאמרו או קאפרי 70-80, מה יהיה המחיר של כל אחת מהן בערך? תודה, שי.
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מפגש החיפושיות באיקאה. אף אחד לא היה? אף אחד לא צילם? לצערי לא הצלחתי להגיע למרות שמאוד רציתי . מחכה לתמונות ולשמוע חוויות: משה.
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- 0 תגובות
- 817 צפיות
שלום אני מעוניין בגיר ידני ובק-אקס לאופל קדט B שנת 72. גם של אופל קדט C שיוצר בין-73 ל-79 יכולים כנראה להתאים(האם משהו יכול לאמת את זה בוודאות ?.) כמו כן האם ידוע למישהו על קדט B או C שלמים לפרוק ?. בתודה ניר.
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
נפל לידיי טיפ 8 ערוצים פנסוניק,עם רדיו אפ. אמ. האם יש לו ערך אספני? (בהתחשב בנדירותם ) האם מישהוא יודע על ההסטוריה שלהם,וכיצד הפכו לעוד"פלופ" של תעשית הרכב?
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, מסיבות הנעוצות בחוסר היגיון מוחלט המשולב עם מרכיב סטייתי עמוק, אני מחפש מזה זמן רב לרכוש אופנוע דוקאטי משנות השבעים עד אלו מראשית שנות השמונים ... אם מישהו יודע/שמע/ראה/נהג/ריסק אחד לאחרונה...אשמח לפרטים נוספים ב: 054-4554944 . זה, פחות או יותר הכיוון מבחינת העיצוב, לאלו שפחות מכירים.....אופנועי ה-900CC למיניהם : תמונות של דגמים נוספים בכיוון: http://www.ducatimeccanica.com/mhr_gallery.html האופנוע בתמונה הוא דווקא פחות הסגנון שאני מחפש...אבל שני האלמנטים האוחזים את הכביש בתמונה...תמיד משתלבים טוב....
הודעה אחרונה מאת כפיר 78, -
כמה יכול לעלות מיני כזה ללא טסט מצב סביר בלי חלודה דורש קצת טיפול פה ושם. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת shark, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום יש ברשותי מרצדס 220 שנת 63 ואני מחפש כל חומר על הרכב בכדי להתחיל את השיפוץ שלו. כל הפניה / עזרה וכו' תתקבל בברכה. תודה חן
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 0 תגובות
- 755 צפיות
http://www.pfeffer.ch/ וכמו שתראו עוד חומר מענין
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה , חיפושית מקורית 1965 גג לבן, יש צורך בצביעה מחדש, ניקלים, גג וכל השאר במצב תקין 28.000 ש"ח 052-2508548
הודעה אחרונה מאת מיכה ש, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים אני מכיר מישהו שיש לו וולוו 1965 יפה ושמורה. לקחתי את הרכב למוסך שיתן לי חוות דעת על המנוע ,מה לעשות אני לא מבין... הוא כמובן אמר שהרכב יכול ללכת מנוע מחר ויכול להחזיק אי אפשר לדעת... הרכב מעשן , ויש לו נזילות שמן וחופש בהגה.אבל הרכב עבר טסט. הרכב אחרי צבע,כל הניקלים קיימים, מבפנים מצב לא רע גם כן, ומצבר חדש. הרכב למי שאוהב רכבי אספנות "נקע לעיניים". אני הצעתי לו 6000 והוא רוצה 7700 {שזה גם מחיר בסדר לדעתי}.לא סגרנו ונפרדנו. עבר חודש הרכב עדיין לא נמכר,השבוע בטלפון הוא מבקש 12.000 ?! בכמה שווה והאם כדאי לקנות??,מצד אחד יכול ללכת מנוע כמו שבמוסך אמרו מצד שני יכול להחזיק מעמד,מה עוד שהרכב יעמוד אצלי רוב הזמן. הרכב יפה! תודה מראש על העזרה.
הודעה אחרונה מאת DOCTOR, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לכול אוהבי ובעלי מיני ביום שישי יהיה מפגש מיקום עדין בהתלבטות או באיקאה בנתניה או בסינימה סיטי בהרצליה תגיבו ונחלית מה יותר עדיף ולא להתבכין רחוק לי אני לא מסיע את הרכב הרבה תודה טל גלאפו
הודעה אחרונה מאת talgalapo, -
תמונות מההשקה 1 2
מאת שביט- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חוץ מהפורד של יהודה שהושקה היום, "נחשפה" גם העולה החדשה, ה NSU RO 80 מודל 70 שהיגיעה לארץ הקודש
הודעה אחרונה מאת שלום, -
- 0 תגובות
- 835 צפיות
הסיטרואן גה שבו נימכרה חברה .... והיא מצאה משפחה חמה ואוהבת ...
הודעה אחרונה מאת אביחי אבו, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מחפש לקנות פורד אנגליה במצב טוב,אחרי פחחות וצבע במצב נסיעה ובמחיר סביר. אשמח לקבל פרטים אם מישהו רוצה למכור.
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הרבה תמונות בשרשור הבא בפורום של מועדון החיפושיות. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=504&msgid=65586130
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
בוקר טוב מול הקונסוליה האמרקאית ברח' אגרון בי-ם, עומדת סאאב 900 S כניראה, גיר רגיל, שלוש דלתות, במצב מצויין... שייכת לתושב זר או אומניק, הרכב אינו חדש סוף שנות השמונים בערך...מישהו יכול לתת פרטים (טכניים) על הרכב? - רן
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 4 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שבת שלוטם לכולם !! הגיע ליידיי סיטרואן עתיקה יש לה מנוע והכול אבל כל הפנים של המכונית הרוס ורקוב וככה גם השילדה אני לא במצב כלכלי להשקיע בה ולהחזיר אותה לכביש ... מי שמעוניין לקנות אותה או רק את המנוע שיצור איתי קשר...
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם התחלתי לאתר חלקים באתרים שונים בעיקר אמריקאים. מצאתי שם מבחר ומלאי חלקים שונים לDS שלי. בטרם אקנה מספר שאלות- היודעים נקראים לענות. 1. האם ישנה הטבת מכס על יבוא חלקים לרכב אספנות? 2. האם יש חובת תשלום מכס על חלקים לרכב אספנות? 3. האם יש מסגרות בארץ שמרכזות את זה וניתן להזמין דרכן? 4. האם יש איזו פרוצדורה בירוקרטית שיש לבצע בטרם קונים? פרצות ותחמונים שיש לכם נסיון איתם יתקבלו בברכה. יהודה
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 11 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
מאחר שבזמן האחרון הצטרפו חברים() המעונינים בציפוי הנכסף. הייתי מעוניין לשמוע על עלויות(סדר גודל) ואיך המנה נמדדת. אם אפשר יהיה לדעת על חלקים ודוג' מחירים זה יהיה מעולה. לדוג' כנף קידמית(אממ..) ציפוי עלה XXX גאנט אחורי\קדמי וכו'... ושאלה נוספת-אם תהיה התארגנות בעניין ותהיה כמות נכבדת המחיר ירד ויהיה יותר נחמד בבנק? עמית.
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
לחובבי המוסטאנג. 1 2 3
מאת M.Azulay- 39 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לחובבי המוסטאנג: עוד תמונות פה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mustang-289-4BBL-BEAUTIFUL-1965-FORD-RAVEN-BLACK-MUSTANG-CONVERTIBLE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6236QQitemZ4587836532QQrdZ1 תודו שהיא מדהימה.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 0 תגובות
- 749 צפיות
אני מעוניין ברכישת 2 בולמי זעזועים קדמיים לפיאט 128/S (מנוע 1300). בתודה - רפי לין (טל' נייד 050-5853422)
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
כלאחד שנזכר בבדיחה או חידה על איזו מכונית שיכתוב אותה בשירשור זה. אני חושב שיהיה משעשע לקרא אזו בדיחה כל פעם שנכנסים לפורום. (בבקשה לא לחזור על בדיחות ולא לכתוב תגובות לבדיחות).
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 1 תגובות
- 706 צפיות
סרטון של חיפה ברוח התקופה של פעם שווה כניסה רק בשביל הנוסטלגיה והמכוניות אוי המכוניות.... http://w3.castup.net/JFA/FilmsScreen.asp?NFilm=format%3Dwm%26s%3D9D4EAC11D871462A84C2388E574A44AA%26ci%3D17458%26ak%3Dnull%26ClipMediaID%3D23280
-
- 1 תגובות
- 913 צפיות
i got import lisence for a car if i want 2 import a differant car ( i know i can import only once a year)m can i cancel the current import and to make a new one for a new car???c thanks
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 472 אורחים (הצג רשימה מלאה)
