רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
הגעתי לביתו ואינו נמצא אבקש לעזור תודה
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
איחולי רפואה שלמה ל Kobyso 1 2 3
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
קובי היקר, לפני הכל איחולי החלמה מהירה וחלקה מהניתוח ומקווה לראותך במהרה במפגשישי. באיזה שהוא שלב הייתי משוכנעת שתוך כדי הניתוח, לא יכולת להתאפק והיית חייב לפתוח את הלפטופ ולהגיב בפורום, אתה יודע מה אני בטוחה!!!, אני ממש רואה אותך עושה את זה עם "הפסיכיות" שלך (הכל ברוח טובה יקירי). המון ורק בריאות , חזור במהרה אירית
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 43 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
מקבץ תמונות של החבורה שהגיעה ראשונה לאירוע ביום שבת האחרון באשדוד ... שמש, ים, מכוניות עתיקות - למה עוד אפשר לצפות?
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, הגיע הזמן לשפץ את ה- MG שלי. מחפש המלצות לאנשי מקצוע מעולים לצורך השיפוץ - מכניקה וגוף (פחחות, צבע, ופנים). תודה מראש, רם
הודעה אחרונה מאת רםMG, -
לא מזמן הוא פרסם כאן הודעה בנושא שיפוץ החיפושית שלו הנה קישור לכתבה ב YNET : http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/CdaArticlePrintPreview/1,2506,L-3164195,00.html אחד האנשים המצויינים שהכרתי , אוהב לעזור ואוהב מושבע של רכבים.
הודעה אחרונה מאת tzahico, -
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח אם מישהו יסביר לי מי הולך עם מי, מי נגד מי ולמה. האם הייתה חברה שיוסדה על-ידי קארול שלבי ושמה היה "שלבי", לאחר שפרש מתחום המירוצים כנהג עקב בעיות בלב? האם לאור בקשתה של Ford מקארול שלבי ליצור לה רכב מנצח (שידרוג של GT40?...) בתחרויות לה-מאן, הוא השיב בחיוב לבקשה ובאותה הזדמנות הצטרף אליה כחטיבת-שיפורים אי-שם בשנות ה-50-60? מהו הקו המחבר בין Cobra (של שלבי?) לבין חברת AC, שנוסדה בכלל בשנת 1902 לרכבי-טיולים עירוניים? אם באמת Shelby צורפה כחטיבה ב-Ford והיא תיכננה, בין היתר, גרסא משודרגת למוסטאנג (GT-350?), אז האם היא ייצרה רכבים תחת המותג "Shelby" בלבד בשנים האחרונות (גרסאות רטרו)? כל מידע שיוכל לתרום להבנה, יתקבל בשמחה. בתודה, …
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
גומיות איטום
מאת Golf-Gti- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום מי מייצר כאלו גומיות?(מה שהולך מסביב לדלתות - במקרה שלי גם אני צריך לגג.) יש מישהו שמייצר כאלו לפי הזמנה אישית? תודה.
הודעה אחרונה מאת Golf-Gti, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כמה לימוזינות מעניינות שנמצאות באיבי... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Rolls-Royce-Phantom-II-limousine-Rolls-Royce-Phanton-II-Limousine-limo-10-000-under-app_W0QQitemZ4591794860QQcategoryZ6384QQrdZ1QQcmdZViewItem וזה בשביל ירוני: חכו יש עוד...
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
איזדורה דנקן
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בוקר חמישי טוב לכולם, נפלא לפתוח שירשור מסויים ולראות כמה הכח הצעיר "מתרבה, כמו גם שעוד "אשה" הצטרפה לסד"כ הנשי המאד מצומצם. אמנם פורום זה עקרו בעניין Q&A בנושא רכב אספנות,ישן ועתיק, אולם קצת התעסקות בהיסטוריות נוסטאלגיות/דרמתיות ובמה שמסביב לזה לא תזיק וברוח הזאת טריוויה לסוף השבוע מי הייתה איזדורה דנקן, ואיך היא נקשרת לרכב עתיק? אירית
-
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, בשעה טובה, אתר מועדון החמש הוקם והינו עובר כעת משלב הפיתוח לשלב התוכן. בכדי שנוכל להעלותו בהקדם, נבקש מכל אלו אשר ברשותם כתבות ומאמרים, תמונות ממפגשים, השקות, תערוכות, אירועים וכו' וכן כל מידע נוסף אשר עשוי לעניין ולהעשיר את תוכן האתר, להעביר אליי את הנ"ל במהרה. כתובת אימייל למשלוח: [email protected] אנא, לשלוח לכתובת הנ"ל בלבד, ידוע לי שישנם אתרים שונים של חברי המועדון אשר צילמו תמונות וכו', אך "איסוף" המידע והתמונות מאותם אתרים יהפוך את העניין למורכב ואורך מהמתוכנן. תודה מראש, ליאור. נ.ב. אני מקדים תרופה למכה לכל אלו אשר ישאלו "מתי יעלה האתר" ואומר, בקרוב
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 3 תגובות
- 980 צפיות
ביום שישי (מחר) בשעה 1630 יהיה ניתן לבצע השלמת חוסרים....במפגש בקופי טו גו באוניברסיטה....אז מי שלא הספיק בפעם הקודמת....מי שהתבייש....ולמי שלא מצא אותי ....מחר זה היום שלו... אני מפרסם תמונות מעודכנות מהמלאי ויש רק מה שיש בתמונה....ואני חוזר על הבקשה רק מי שניגנב לו יקבל ולא לשום צורך אחר..... אל תגידו לא ידעתי......רן http://img228.imageshack.us/img228/4561/dscf96053ft.jpg http://img232.imageshack.us/img232/7738/dscf96065oa.jpg למי שרוצה להיזכר בכל הפרטים או להיתעדכן....... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91520&highlight=%F1%EE%EC%E9%ED בהצלחה
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
במיוחד על אמרקיות מפלצות ששותות דלק כמו שתיין אלכוהליסט במסיבת שתיה חינם [אחח איך אני מתגעגע לימים] או אפילו על רכבים רגילים ישנים כי ידועה שגם רכבים "רגילים" משנות ה70 עד כמה שיהיו רגילים הם גם חובבי שתיה
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
צהריים טובים,מישהו מזהה?
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
שישים שניות על MARION BOBCAT 1911
מאת Guest AKICHU- 8 תגובות
- 954 צפיות
המכונית שנבנתה בשנת 1911 עוצבה ע"י Harry C. Stutz כאשר שימש כמהנדס הראשי של Marion Morots Car Company באינדיאנפוליס אינדיאנה. המכונית יועדה למירוצים, וממשיכה להאיץ גם היום 94 שנים אחרי כן. המכונית הזאת הינה פיסת היסטוריה מיוחדת במורשת האוטומובילית האמריקאית. המריון בובקאט הזאת, נשלחה לבריסביין אוסטרליה להשתתף במירוץ, ניזוקה במהלכו והושארה כך למשך שנים רבות עד שאספן אמריקאי החזירה לארה"ב לביתה החדש באורגון, בהמשך לפנסילבניה ולבסוף לניו יורק, כאשר כל כל אחד מבעליה המשיך לשפצה ולשחזרה חתיכה אחר חתיכה ולהביא יפהפייה זו למצבה הנוכחי. בעליה הנוכחי אשר רכש אותה לפני 26 שנים סיים את שיפוצה בשנת 1998, המכונית ללא ספק מייצגת 94 שנים של שיפוץ ושיחזור מפוארים, לאח…
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
- 2 תגובות
- 946 צפיות
אני רואה במודעות למכירה כל הזמן: "גיר 700", "גיר 250th", גיר 93857 וכו' מה כל זה אומר ?
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
גיר 350 לשברולט
מאת מייקל- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה גיר 350th הגיר כרגע מורכב ברכב ואפשרלבדוק אותו בנסיעה 0505520301 אלון
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
שאלת תם. סליחה מראש על הבורות ברשותי וולוו 244 84'. שמורה. קשה לי מאוד להיפרד ממנה ואני תוהה האם שווה לשפצה לחלוטין, על מנת שבעתיד הלא ממש רחוק יהיה הרכב רכב אספנות. האם יהיה לא ערך כלשהו באם ישופץ, האם שווה להשקיע? אשמח אם תשיבו לי על שאלה טפשית זו. תודה...
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 5 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
למעונינים בג'יפ אספנות צבע חאקי משופץ למישעי יפהפה משנת 1950 .
הודעה אחרונה מאת פיצוצית, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
לחברים שלום, לאחר כ-30 שנות התעסקות ברכב אספנות, הצטבר אצלי מלאי גדול של חלקים ואביזרים למכוניות: סובארו, פורד קפרי (MARK II), פורד מוסטנג, דודג', GMC, סוסיתא. כמו כן, חלקי פלסטיק לפורד קורטינה ופורד טאונוס. בנוסף - עוד הרבה דברים כלליים ומגוון גדול של טאסות לגלגלים. מצורפות מספר תמונות של חלק מהפריטים. המכירה תהיה מהירה וזולה, לזריזים שבינכם. נא לפנות אלי רק דרך הטלפון הנייד - 052-2577303 פניות דרך האימייל או דרך הפורום לא יענו. תודה, יורם מקובר
הודעה אחרונה מאת אבי38, -
מה זה ניקוי חול
מאת רנו- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מעניין אותי לדעת מה זה ניקוי חול ואם עושים אותו בחלקים או שאפשר לקחת רכב שלם לניקוי כזה
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מאהבתי למנועי הקירור אוויר יצא לי לדבר בעבודה על המנועים הנ"ל התגלגלה השיחה.. והוא אמר לי שברוסיה היה להם איזה אוטו קטן בשם זפרציס...(וכמובן שנשאלה השאלה מזה לעזאזל המילה הזאת שהוא מקלל אותי?) אחרי שעה של חיפוש בגוגל הצלחתי באמת למצוא את הרכב ואיך רושמים את זה.. בכול אופן השאלה שנשאלת האם קיימים כאלו בארץ נראה אוטו ממש חמוד בסגנון פיאת 500.. ניתן לתמונות לדבר...
הודעה אחרונה מאת חיים_k, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אם יש כאלו המתגוררים בפרדס חנה או מכירים טוב את האנשים שם, אשמח לקבל מכם ה"פ. אני מחפש רכב ישן מהישוב. תודה ברק.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני צריך לעשות טסט לווספה שלי (שנת 70). אין לווספה כרגע טסט (רשוינות מוקפאים), ואין לי כרגע אישור בלמים (אישור רכב ישן). בשביל אישור בלמים אני צריך להגיע למוסך, אני לא מעוניין לגרור את הווספה למוסך, ולאחר מכן למכון הרישוי. אם אני אגיע ללא אישור , ישר למכון הרישוי (טסט) , האם יתנו לי ארכה של שבוע בכדי שאביא את אישור על תקינות בלמים בטסט חוזר? בנוסף אשמח לשמוע באיזה מוסך בירושלים ניתן להוציא אישור בשביל הטסט.
הודעה אחרונה מאת yd40, -
פורשה ישנה
מאת eylon- 7 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
בסרט: "ברוס הגדול מכולם" ג'ים קרי נוסע בפורש ישנה יפיפיה, היא לא נראת ענתיקה אבל בהחלט ישנה. מישהו יודע באיזה דגם ושנה מדובר ? למישהו יש תמונה לצרף ? אני חושב שלסרט קוראים באנגלית: Bruce allmighty
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
שידרוג 144
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שידרגנו את ה144- האמת שקנינו164 שנת 1971 רושם ראשוני : צריך כנראה לקנות עוקב דלק! ( שותה 1:4.9) בשכונה עוד יהרגו אותי עם "צי רכב אספנות"
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לכל אוהבי הרכבים והתחום המוטורי מירוצי מכוניות ואופנועים ייערכו בישראל http://news.walla.co.il/?w=//817199
הודעה אחרונה מאת giladmir, -
- 4 תגובות
- 970 צפיות
שלום 1.אילו חלקים מכניים חוץ מהמנוע והגיר תואמים בין מטרו משנות ה 90 ומיני 79 ? (בלמים,צמיגים+גאנטים, מתלים ...) 2.האם המושבים הקדמיים של מטרו מתלבשים על המסילות של המיני ללא שינויים? בתודה ניר.
הודעה אחרונה מאת talgalapo, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שוב קריאה לעזרה, אנא פשפשו במחסנים, ארונות, תחת המיטות, בבוידם או בכל מקום שעולה על דעתכם, שניתן למצוא...... מחפש בנרות, קסנון ולפידים, זכוכית קידמית לפנס של הנסיכה.... של ווספה מתאים, פנסי ערפל, או כל רעיון אחר .... תודה-רן
הודעה אחרונה מאת asitali, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 655 צפיות
היי בהמשך לדיון שרץ פה לגבי כיסויים לרכב, היה כמעט-קונצנזוס לגבי הכיסוי שנמכר אצל בני בייקר. התקציב שלי הוא 500 NIS לכל היותר אני מבקש המלצה לכיסוי הטוב ביותר שניתן לקנות בתקציב הזה. אשמח לשמוע שמות של חברות \ המלצות ספציפיות כאלה ואחרות. חשוב לי שהכיסוי יהיה באמת אנטי-גשם ובאותה מידה ישמש אותי לקיץ להגנה מאבק. דבר חשוב נוסף הוא שהכיסוי יהיה בעל נקודות עיגון לרכב - עד שמה שאפשר, ושיהיה בעל צד פנימי עדין, שכן הנסיון נראה שהכיסוי, בעת רוח בעיקר נע על פני האוטו [ולו במעט] ולעיתים התנועה הזו שורטת את הצבע. נ.ב. - הכיסוי יהיה בשימוש יומיומי - כלומר, כל יום עולה על האוטו ויורד ממנו. אשמח לשמוע המלצות. רון.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
מפגש מיני השבוע
מאת nivz- 4 תגובות
- 920 צפיות
השבוע סופסוף אני לא עובד אז אשמח לקיים איזה מפגשון מיני עדיף באיקאה שאולי ימשיך בנסיעה למפגש של מועדון ה-5 באוניברטיסה יש תומכים?
הודעה אחרונה מאת M.Azulay,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 472 אורחים (הצג רשימה מלאה)
