רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתחת לבית שלי יש צוות צילום ומכונית אמריקאית עם שלט למכירה, נראת כמו LTD אבל הפרונט נראה לי מעט שונה, ראיתי אותה כשעברתי בדרכי לחניה, מישהו יודע מי תרם את רכבו לסרט? כי בנתיים שמעתי מספר פירפורים מלמטה.... ובלי שום קשר היום ליד הבית שלי חנתה רולסרויס קבריולט בצבע לבן, לא אני נהגתי כי זה היה נגמר בבלימת חרום אז גם לא הספקתי לצלם, מישהו יכול לשפוך אור? מעולם לא ראיתי את הרכב בארץ...
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מבחר סמלים לרכבי אספנות +שימשה אחורית לפורד טאונוס כמו של אודיקל 0522570950
הודעה אחרונה מאת yosi cadillac, -
בני זהר 1 2
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
לאחר שיחת בירור עם נחום קדמיאל ואיתי, הוחלט לשחרר את בני זהר ממגבלות וחסימות. יש כמה תנאים ואני מקוה שהוא יעמוד בהם. הודעה זו היא גם על דעת מנהלי קארספורום שאמורים לשחרר אותו עכשיו (בערך...). בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת בני זהר, -
-
שאלה לגבי כוייל 1 2
מאת XOFIRX- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איך אפשר לדעת אם הכוייל במצב טוב ? הכוייל אצלי הוא המקורי של האוטו והוא חלוד כולו, יכול להיות שזמנו הגיע ? איך אני יודע איזה כוייל לקנות במידת הצורך ? כולם ניראים אותו הדבר. למי שלא יודע יש לי קפרי ללא הצתה אלקטרונית. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת ALX, -
הקומפוזיציה של היגואר והוולו ממש לטעמי חבל רק שמתוך השלוש- רק שתיים שלי
הודעה אחרונה מאת msigal, -
בדלת האחורית 1 2
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אוטו קלאסי ההסטוריה של המנוע האחורי /טל שביט. בדלת האחורית. את מנוע המכונית צריך לשים באמצע, באופן אידיאלי, ואם אין בררה אז מלפנים, נכון? אבל במרוצת ההסטוריה של הרכב היו מכוניות שהוכיחו שאפשר גם אחרת - ויש הרבה הפתעות. זו הכותרת של כתבה על רכבים עם מנועים מאחורה יש מספר תמונות של מכוניות כמו הפיאט 500 כמה דגמי רנו. פרינץ ועוד... (יש הרבה תמונות) והחשובה מבחינתי היא הפיאט 850 ספורט ספיידר מהסדרה האחרונה כמו שלי. המשך הכתבה בגליון אוטו (238) של החודש. משה.
הודעה אחרונה מאת פיניש1302, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האנפילד היקר שלי (1961) החליט שהיה לו מספיק והמנוע ממשיך לעורר בעיות רבות. עד כמה שידוע לי במשך מס' חודשים יובא אנפילד לארץ. מי היה היבואן (או איפה ניתן להשיג חלקים) ומי המוסכים שמתעסקים איתם. אשמח לקבל מידע
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
יש לי אופנוע BSA איזה חומר אפשר למרוח על אטם ראש בכדי שתיהיה אטימה הקסימלית האטם שיש לי הוא מנחושת
הודעה אחרונה מאת sun34, -
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שבת שלום לכולם. האירוע של השקת הווספות היה שונה מההשקות שהורגלנו אליהן, מכמה סיבות: השקה של שתי יצירות בו זמנית (מה שלא יכול להתבצע עם המשאיות של דב למשל . . . ) חיבלול של טווח מסויים סטרילי באיזור מול האירוע, הדבר איפשר ליותר אנשים לראות, הוסיף מכובדות, וגם הווה שינוי מרענן כשלעצמו. שימוש במערכת הגברה טובה, סוף סוף ניתן היה גם לשמוע מה נואמים ולא רק לראות את הנואמים. המשיקים הכינו נאומים, וקראו אותם בצורה מכובדת לפני הסרת הכיסוי. אבל, מאחר ומעניינות אותכם התמונות יותר מהקישקושים שלי, אז נתחיל בכמה תמונות כלליות הקשורות לשני המשיקים.
הודעה אחרונה מאת udical, -
אני החלטתי לא לדבר ולכתוב הרבה עד שאסיים לסדר כמה דברים קטנים, אז הנה תמונה של הרכישה החדשה שלי. אסקורט 68. תודה רבה לאלון על העזרה, אתה תותח.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
תמונות ממפגש ת"א
מאת שביט- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כרגיל כמו בכל ערב שבת, לפני הארוחה ולפני ארץ נהדרת, לשטוף קצת את העיניים. שבת שלום לכולם
הודעה אחרונה מאת shark, -
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מאור ואני חדש בפורום הזה לפי מה ששמעתי וראיתי פה יש הרבה נושאים מעניינים שאנשים מדברים עליהם וכל מיני טיפים ודברים שיכולים לעזור לכל אחד... אז זהו בכללי שיהיה לכולם שבוע טוב ושנה טובה... הנה לכם תמונות של האאודי שלי אני שם תמונות לפני השיפוץ ואחרי השיפוץ אם אפשר בבקשה אני רוצה תגובות...לטוב ולרע ומה אפשר לשפר.. :smile: :smile: תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת Herman, -
יצירת אטמים
מאת haimy12- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איפה אפשר לקנות שעם כדי ליצר אטמים עדיפות לחניות בצפון , אם אין אז במרכז
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
רכב סטודנטים 1 2
מאת slavochk-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
צולם היום, טכניון, חנונים.... התמונה באדיבות אחי.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
מה בענין השם??? 1 2
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
הרעיון של בחירת שמות מודלים של המכוניות מעבר לשם מותג החל לפני כ 70 שנים . עד אז , אף על פי שהיו חריגים ראויים לציון , דגמי כלי הרכב נקראו ע"י מספרים "ביואיק 50 " למשל, או אותיות � פורד T או שמות כללים כמו sedan, club coupe, touring sedan וכדומה , היו גם שנקראו בשם המנועים שלהם Packard Twin Six, Hudson Big Six, Super Six, and the Ford V-8.. כמה מהחריגים היו מכוניות שדי מהר בנו אגדות מסביב השמות שלהם: ה- Stutz Bearcat אולי בין הידועים יותר, אחרים היו ה- Jordan Playboy , מכונית שתהילתה שרדה הרבה אחריה, ואחת המכוניות היותר נדירות ה- Pierce Silver Arrow, . דרך פופולארית אחרת להבדיל בין הדגמים הייתה השימוש ב " רמה של איכות " ציונים כמו למשל st…
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ואם כן איזה? ברק.
הודעה אחרונה מאת דרור, -
גרור לגרירת רכבים? 1 2
מאת M.Azulay- 24 תגובות
- 11 אלף צפיות
מישהו יודע אים ניתי להשיג גרור כזה לגרירת רכבים בארץ? (תודה ל bender על התמונות).
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבת שלום, היום בצהרים הזדמן לי לראות ברשת הטלויזיה הרוסית NTV MIR תוכנית על משפץ ואספן רכב רוסי, אשר התאהב ברכב שלל ממלחמת העולם השניה, לקח אותו תחת חסותו, ושיפץ אותו במשך 8 שנים בסאלון של דירתו בת 2 החדרים! היה מעניין לראות ולשמוע. האספן מחזיק בעוד רכב דומה, אשר יוצר במזרח אירופה ומתכוון לשפץ גם אותו. התוכנית הסתיימה במילים "האם יהיה חדר גם לרכב הזה?". מישהו ראה? מכיר את הסיפור? זה הזכיר לי את הפחח ששיפץ ושם בסלון ביתו את הפיאט 500 האדומה. מישהו יוכל לקשר? המשך שבת נעימה, ניר.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכול חברי פורום אספנות.[ אני פעם ראשונה כאן וכלל כותב כאן אז ככה. השבוע הייתי באחד המוסכים בראשון לציון ושמתי לב שאחד המכונאים זורק גיר מאחורי המוסך(מין חצר קטנה כזאת) יתענייתי מה עוד יש שם, יששם מין מעבר מעבר צר ואז חצר קטנה ויש שם מנועים, גירים וחלקים שירדו מימכוניות, אבל לא החלקים שמשכו את העניים שלי אלה פורד מוסטנג משנת בין 80 ל 70 אני לא מבין כול כך במכוניות בשנים האלה אבל לפי דעתי היא היתה שנת 76 ככה. הרכב בצבע אדום דיי שמור לשנה המנוע בחוץ מפורק עם הגיר. (דרך אגב הרכב קבריולט עם גג עור שחור שדרוש שיפוץ קל) ניגנבתי שראיתי את הרכב (אבא שלי אומר שהרכב עומד ככה מעל ל3 שנים ) אני מאמין שרכב כזה שווה הרבה כסף והרבה אספנים יקפצו על רכב כזה בתור פרוייקט . …
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
שלום לכולם... אני מתעניינת חדשה וחובבת אין לי הרבה מלים להכביר בהן..... כנראה שבהמשך (ברשותי וולוו ישנה שאני חוככת בדעתי האם לשפצה)
הודעה אחרונה מאת אישה, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
העם מותר לגרור רכב בעזרת מוט גרירה ללא נהג ברכב הניגרר (מקובל מאד בחו"ל ההגה של הרכב הנגר נעול ומוט הגרירה בעל נקודת ציר אחת בצד הרכב הגורר תגובתכם
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 760 צפיות
http://video.google.com/videoplay?docid=8100116447209409361&q=land+rover
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=652724&contrassID=2&subContrassID=23&sbSubContrassID=0
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
שלום לכולם. אני פונה לעזרתכם, בעיקר לרמלאים /לודאים (מי אמר משה אזולאי?). אני מחפש אחר עיקבותיה של אלפא ספרינט תילתן זהב, שעל פי השמועות מתפוררת לה אי שם ברחובות רמלה. מי יודע על מה מדובר ואיפה ניתן להשיג עוד פרטים? אעריך מאוד את מי שיוכל לעזור לי במציאת הרכש המתוכנן, שתהווה אחות לספרינט הנוכחית. בברכה ברק.
הודעה אחרונה מאת alfanatic, -
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לפורום מחפש בדחיפות למוריס מיינור 1000: 1. כנף שמאל קידמית 2. גריל 3. מכסה מנוע 4. ועוד חלקי FRONT תודה משה
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 658 צפיות
מי שחשב שהאישור החד פעמי שנתתי לת'רד על קובי מהווה הרשאה לרדת בכלל אל מתחת לחגורה או החזיה, רואה את השרשור שלו מחוק ונמצא במקום הראוי לו. (הכוונה לגבר הצהבהב וכו') בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
אז המצב הוא כזה הבחור החליט שהוא אינו מעוניין בכסף כי לדעתו אסקורט ענתיקה לא שווה שום דבר ולא נעים לו לקחת כסף אחרי מאמצים הצלחתי לתת לו 1800 ש"ח שהחזיר לי אותם (גיליתי אותם בתוך הרכב) הוא טוען שעליו לשלם לי, הרכב במצב נסיעה יום יומי מושלם עם סמלים מקוריים ללא חלודות נפיחויות רקבונות וכו' פשוט במצב פנטסטי ולאחר פוליש ווקס נראה מעולה ומצבו המכני מדהים, אך לפני שאני מתחיל עם עם נוזליי הסקאי למינהם בפנים הייתי רוצה לדעת האם החומרים המודרניים עלולים להזיק ? לפגוע בפלסטיקה הפנימית ?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נדב כאמור נפח. בשעות הפנאי משפץ את הוויליס מימין מספר ריתוכים בתא הנהג במרכז חיתוך לפני ריתוך (ברקע ריקבונות) מימין נדב מרתך מעל מסגרת החלון
הודעה אחרונה מאת giladmir, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 960 צפיות
הזמנה להשקת Vespa Sprint 150cc 1970 Vespa Sprint 150cc 1972 אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי ה- 2 בדצמבר בשעה 16:30 , בו יושקו אופנוע מדגם ווספה ספרינט 150CC 1970 שעל שיפוצו שקד חברנו דורון איטלסון ואופנוע מדגם ווספה ספרינט 1972 150CC שעל שיפוצו שקד חברנו מנשה הללי האירוע יתקיים בחניון "קופי טו גו" מקום המפגש אגף מרכז, פינת הרחובות איינשטיין/לבנון רמת אביב (צמוד לשער 8 של האוניברסיטה). נחום קדמיאל , יו"ר מועדון החמש…
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום הייתי במגרש עם הרבה רכבים מעניינים. בעל המגרש עקשן ואינו רוצה שיפורסמו פרטיו ברבים ולכן כל מי שמעוניין בפרטים, שיפנה אלי ואני אפנה אותו הלאה. בנוסף, הוא חושב שהרכבים שיש לו הם מכרה זהב ומתמחר אותם בהתאם, מציאות אין שם. אני לא יודע מה מצב הניירת, חלק עם והרוב בלי (לדעתי). אני מצטער על השחרת הרקע, זו הדרך היחידה לשמור על פרטיות בעל המגרש. בהצלחה למתעניינים. ברק. הסובארו פשע במצב חיצוני מושלם, הכל שם, קווים יפים. בפנים חסרים כמה חלקים. דודג' דארט, יש כמה רכבים כאלו. עוד דארט ואולדסמוביל. וולבו קאמרו מה זה? אופל? יש עוד רכבים : טרנספורטר ישן ועוד כמה אמריקאיות משנות ה-70.
הודעה אחרונה מאת אונו1.6,
-
מי מחובר 29 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 508 אורחים (הצג רשימה מלאה)
