Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפוש עיקבות של אלפא ספרינט, בעיקר לאנשי רמלה.


barak4*4
שימו לב! השרשור הזה בן 6742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבל, חבל מאוד.

 

היה אוטו נדיר.

האמת מה שהיה שווה בו במיוחד זה שהוא 1700 מקורי עם כל הנלווים לכך מבחינת מתלים וגיר, הבודיקיט של זנדר והג'אנטים. אולי יום אחד הוא עוד יחזור.

מה זאת אומרת "אולי הוא עוד יחזור"?

הוא במצב נסיעה, עם טסט ועומד למכירה, הוא עדיין פה.

מבחינה מכאנית, נמרוד הביא אותו בחזרה למצב נסיעה ועל כך מגיע לו ח"ח (נסיעה, לא יותר מזה).

מבחינה קוסמטית, הוא השחית את הרכב, אבל זו זכותו, הרכב שלו ולא של אף אחד אחר, במיוחד לא של קטרנים כמונו.

להחזיר אותו למצב שאתה מתאר מבחינה קוסמטית?

לא נראה לי אפשר, גם עם תקציב גדול.

חבל.

כמו שאמרתי, ממשיכים לחפש.

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כזכור לי, המחיר הוא סביב 14K ש"ח.

 

אופיר, חבל שהראל ימכור. הוא קרע את ת*ת למצוא אחת נורמאלית, הקיף את הארץ על מנת לראותן. פתח 38 שירשורים ביום על בעיות שהיו לו, והביא אותה למצב לא רע בכלל.

 

מה קרה שירד לו מהרכב?

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כזכור לי, המחיר הוא סביב 14K ש"ח.

 

אופיר, חבל שהראל ימכור. הוא קרע את ת*ת למצוא אחת נורמאלית, הקיף את הארץ על מנת לראותן. פתח 38 שירשורים ביום על בעיות שהיו לו, והביא אותה למצב לא רע בכלל.

 

מה קרה שירד לו מהרכב?

הוא לא בדיוק ירד מהאוטו, הוא מחפש משהוא יותר זול לאחזקה,

מחירי התיקונים לרכב כזה מאוד מוגזמים,

לשם השוואה משאבת דלק חשמלית עולה 1000 ש"ח, ולסובארו עולה 350 ש"ח

אבל ניראה לי שהוא ישאיר אותה בסופו של דבר, כי הוא לא מקבל הצעות נורמליות.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

כמו שציינתי, שלי (ועוד 2 שעדיין קיימות בישראל), הן הדור האחרון של הוולוצ'ה וניתן גם לומר כי הן הספרינט האחרונות של אלפא רומאו, לפני ההשתלטות של פיאט.

הספרינט של פיאט (86-8), היו מבוססות על ה-33 שהייתה זולה מלכתחילה (יש הטוענים כי ה-33 היא אחת מהאלפות הגרועות שיוצרו מבחינת התנהגות).

קודם כל לידיעתך פיאט השתלטה לגמרי ב94.

הספרינט משנת 86 ועד 88 ( יש בחו"ל גם 89...) עדיין מבוססות על הסוד, עם כמה שינויים.

אכן יש תוף מאחור, וגם הנדברקס אחורי - שאין בסוד - אלא קידמי....

הברקסים מקדימה בסוד על הגיר...מה שגורם לה ליחס משקל טוב יותר אבל ממש לא לעצור לאומת הספרינט שעם הברקסים בגלגלים עוצרת גם מ180 /190 ממש לא רע!

ה33 לגמרי רכב אחר! גם אני חשבתי פעם שהספרינט וה33 הן אותו הרכב..

עד שניסיתי להרכיב חלקים קריטיים כמו משולשים קידמיים... רק של הסוד מתאימים!

ה 33 אכן דומה - אך מכויילת אחרת!!

הספרינט יותר דומה לסוד.

נראה לי שמישהו פשוט חסך בכסף בשנים האחרונות של הספרינט...

זה לא ה"חתיכת פח", זה איך שהיא גורמת לי להרגיש!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל לידיעתך פיאט השתלטה לגמרי ב94.
יכול להיות, אני לא זוכר את השנה המדוייקת בה עברו כל המניות לידי פיאט ( בושה, דוד שלי היה אחד הכלכלנים הבכירים בפיאט וחבר בהנהלה), אבל ה-33 תוכננה ויוצרה על ידי פיאט ולא על ידי אלפא.

 

 

הספרינט משנת 86 ועד 88 ( יש בחו"ל גם 89...) עדיין מבוססות על הסוד, עם כמה שינויים.

אכן יש תוף מאחור, וגם הנדברקס אחורי - שאין בסוד - אלא קידמי....

ברעיון, לא בביצוע. לא רק הברקסים, כל הסרן האחורי והשלדה. הפלטפורמה היא של ה-33, לא של הסוד!

הוולוצ'ה היא על פלטפורמה של סוד.

 

 

הברקסים מקדימה בסוד על הגיר...מה שגורם לה ליחס משקל טוב יותר אבל ממש לא לעצור לאומת הספרינט שעם הברקסים בגלגלים עוצרת גם מ180 /190 ממש לא רע!

נכון מאוד.

ה33 לגמרי רכב אחר!
כמו שכבר ציינתי,לא נכון, אותה הפלטפורמה של ה-33.

גם אני חשבתי פעם שהספרינט וה33 הן אותו הרכב..

עד שניסיתי להרכיב חלקים קריטיים כמו משולשים קידמיים... רק של הסוד מתאימים!

זה לא משנה את מה שנאמר עד כה. המשולשים לא אומרים דבר לגבי הפלטפורמה, רק לשינויים שהתרחשו לאורך הזמן.

ה 33 אכן דומה - אך מכויילת אחרת!!

נכון.

הספרינט יותר דומה לסוד.

אני הייתי מגדיר אותה כבן כלאיים.

נראה לי שמישהו פשוט חסך בכסף בשנים האחרונות של הספרינט...
זה בטוח נכון, זה מסמן את תקופת המעבר לפיאט וסגירת ברז המזומנים.
שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ברעיון, לא בביצוע. לא רק הברקסים, כל הסרן האחורי והשלדה. הפלטפורמה היא של ה-33, לא של הסוד!

הוולוצ'ה היא על פלטפורמה של סוד.

 

 

נכון מאוד.

כמו שכבר ציינתי,לא נכון, אותה הפלטפורמה של ה-33.

זה לא משנה את מה שנאמר עד כה. המשולשים לא אומרים דבר לגבי הפלטפורמה, רק לשינויים שהתרחשו לאורך הזמן.

.

ממש לא נכון ובתור אחת שב 9או 10 שנים האחרונות מתעסקת במכוניות האלה (מפרקת ומרכיבה לא רק נוסעת...) אני יכולה לומר בבירור שהספרינט היא סוד - מעוצבת יפה עם כמה מכלולים שנלקחו מה33 כנראה מחיסכון כספי...(הסרן האחורי אכן כמו של ה33 אך המוטות שלו שונים במקצת.) זה שהסרן והברקסים זהים ל33 זה עדיין לא אומר שהשילדה היא של 33.

השילדה היא של סוד.

זה לא ה"חתיכת פח", זה איך שהיא גורמת לי להרגיש!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6742 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...