רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחברי המועדון החמש, קפה ומצב רוח לשבת בבוקר אנו מזמינים אתכם עם בנות זוגכם ליהנות מקפה ומצב רוח טוב בשבת בבוקר. לטובת הדרומיים שביננו ייערך המפגש ב-26 בנובמבר, באשדוד (בהתחשב במגבלות מזג האוויר) , בין השעות 10:30 ל- 12:30 , ב"קפה פאזל" הממוקם בחוף הקשתות, דרומה מהנמל (פרטים באתר הבא): http://www.rest.co.il/RestsSites/MainPage.asp?RID= 5747
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
מכירה דייטסו שרמאנט 1 2
מאת גיא127-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה דייטסו שרמאנט 1.3. אחרי אוברול כללי, צמיגים חדשים, טסט 3 חודשים, זקוקה לפחחות וצבע .1500 מחיר סופי פרטים וטלפון בה"פ.
הודעה אחרונה מאת קובי .ו, -
-
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מענין לראות שיצרני רכבים יצרו מוצרים נוספים תחת אותו השם. לדוגמא:זנדאפ,סי זד -יצרנית האקדחים,ואדלר. מי שיכול להראות עוד דוגמאות-יבורך.
הודעה אחרונה מאת ALX, -
-
אני מחפש וולוו 144 סוף שנות ה-60 תחילת שנות ה-70 לקנייה במחיר סביר עם מישהו מכיר או יודע על רכב כזה אשמח מאוד לקבל פרטים תודה מראש לכל החברים בפורום צחי 054-2316335
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לזריזים ונחושים משהו מיוחד: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MG-MGB-9072996_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ31857QQitemZ4591516501QQrdZ1#ebayphotohosting בהצלחה-רן
הודעה אחרונה מאת giladmir, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מחפש בוכנות בקוטר 65-66 מילמטר + הרינגים לא חשוב הדגם רק שהפין יהיה בין 15-18 מילימטר מי שמכיר חניות, מוסכים של אופנועים שמוכרים רינגים חדשים או משומשים
הודעה אחרונה מאת kal06, -
הספיידר שלי בקליפ!! 1 2 3
מאת grady_dror- עוקב אחד
- 33 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
תנו מבט בקליפ! איך הספיידר שלי? www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3162806,00.html
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
נתקלתי בפיאט 127 שנת 1981. הגריל הקדמי מלא ריבועים, יש עליו לוגו מקורי עליו כתוב 70HP. הג'נטים מפח, אבל מעוצבים ספורטיבית, דומים קצת לאלו של הביאנקי אברט'. הרכב נראה ספורטיבי ואגרסיבי. האם זו ה-127 ספורט? מקורי לחלוטין, פנים וחוץ, ללא מכות ועם הרבה חלודות. ריפודים מקוריים (כתום שחור) עם קרעים, 4 צמיגים קרועים. הרכב ללא טסט, לא ידוע כמה זמן, אבל אני מעריך שפחות משנתיים. אני יודע שהתשובה המתבקשת לשאלה שלי תהיה: "כמה שאדם מוכן לשלם", אבל בכל זאת, אשמח לקבל תימחור כללי על הרכב. בברכה ברק.
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
וחובב סוברו: פרטים: 5 הילוכים, במצב מעולה, לרציניים בלבד, 052-4382852 סוג רכב:אספנותיצרן:סובארושנת ייצור:1978דגם:הרדטופקילומטרז':תיבת הילוכים:ידנייד:מחיר:איזור:דרוםנפח מנוע: (אין לי כל קשר עם ההודעה, מוגש כשירות לחובבי הז'אנר)
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
טייפ 8 ערוצים
מאת אושרי- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כבר כתבתי על הטייפ 8 ערוצים שלי. ובכן אני רוצה למכור אותו למי שיכול להשתמש בו,אצלי הוא ישכב כאבן. אנני יודע אם הוא פועל ,אבל הוא נראה טוב,עם רדיו תואם שנכנס לפתח הקלטות. הרדיו אפ אם ,וכל זה יושב במיתקן שליפה אורגינאלי,עם מנעול ושני מפתחות,אורגינאליים של פנסוניק. אני נמצא ב0507960789 זמין רק ביום,ניתן להשאיר הודעה.
הודעה אחרונה מאת אסף, -
- 0 תגובות
- 909 צפיות
פיאט 128 SEDAN (ארבע דלתות) יד שלישית לבנה ויפה כמעט ללא חלודות, מקורית ומושלמת. עברה טסט לפני יומיים מחיר מבוקש: 6000 ש"ח. אין ברירה. בונים את הבית וצריך למכור חלק מהצעצועים.
הודעה אחרונה מאת אמיר110, -
לאספני הרכב והאופנועים שלום בשבת הקרובה נצא למסע אספנים קצר של שבעים קילומטר הלוך ושוב,למקום יפה ומעניין בחוות הבאפלוס סמוך למושב ביצרון.נתכנס בבוקר אצל בועז דגן בתחנת הדלק בשעה 0830 היציאה היא בשעה 0855 נצא מהתחנה וניכנס לרחוב אינשטיין ימינה,נעלה לאוניברסיטה,וממנה נחצה לאילון דרום,לכיוון אשדוד,ונרד במחלף היורד לבאר שבע,נחצה את צומת כנות,ובצומת גדרה,ניכנס לישוב בני עי"ש,משם המוביל יקח אותנו ישר לחוות הבפאלוס,במקום תמתין ארוחת בוקר קונטיננטלית למי שחפץ,וסיור עם הסבר על מוצאו של הבאפלו,סיור במחלבה,והסבר פרטני,במידה ויחול שינוי הוא יפורסם באתר האספנים מישהו נוסע? חוות הבאפלוס http://www.index.co.il/buffalo/
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 1 תגובות
- 939 צפיות
הנה הודעה מהאתר שלנו-למכירה סובארו הרדטופ(GLF)שנת 83,מנוע הוחלף ל 1600 ,מצב מכני וחשמלי טוב מאוד,ממה שהבנתי גיר ידני חמישה הילוכים,עברה פחחות צבע לפני שבוע, הטלפון בגדר נעלם.מחיר נדרש מעל 10K . לאלו המעונינים יש ליצור עימי קשר בה.פ (בקשה למספר הטלפון נמסרה).
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
סובארו טנדר
מאת השושנים-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה בלוח יד שניה תחת קטגורית ג'יפ .......2000 ש"ח-שרות לציבור. וכחומר למחשבה מה ניתן לקנות בפחות מ-20000.....רן (ותודו שאני עקשן) http://www.yad2.co.il/Pic/200511/21/1_3_1_1_20051121091141-s.jpg[/img]"] http://www.yad2.co.il/Cars/4X4.php?AreaID=&ModelID=&SubModelID=&FromYear=&UntilYear=&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&untilPrice=20000&Page=3
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
-
- 1 תגובות
- 822 צפיות
http://www.m-c.org.il/forum/forum_posts.asp?TID=257&PN=1&TPN=1
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי אפשרות להביא רכב אספנות מרוסיה משופץ "מא עד ת" מה עלי לעשות (למי לפנות )? אם זה בכלל אפשרי .... תודה
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה עושים לגבי רכב אספנות שעומד רוב הזמן, מה עושים עם המצבר שלו? מטעינים\מנתקים\מניעים כל יום?\ איך שומרים על המצבר שיחזיק טעון? תודה.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
היי, הבנתי שיש דרך "להחיות" רכב שהרישיון שלו בוטל. אם משהו יודע כיצד אני ממש אשמח להסבר
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
על מנת לא לערבב נושאים,והיות וזה חשוב, אני פותח שרשור נפרד. אז מי שיש לו להתבטא בעניין, בבקשה כאן. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רציתי לשאול כמה שאלות? מתי יוצרו הדגמים האלו? יש להם כינוי ישראלי? מה טווח המחירים שניתן למצוא אותם (כמובן בקשר למצב הרכב)? ואם ישנם המלצות לגבי דרכים למצוא אותם? אשמח לתגובות בונות! הטירון!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי יכול לתת פרטים על הרכב הנ"ל, השם מוכר לי מתחום האופנועים וניתקלתי בו באי ביי במחיר נחמד..... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Other-Makes-Alpine-Convertible-1960-Sunbeam-Alpine-Convertible_W0QQitemZ4590864422QQcategoryZ6472QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
1- הכלה לפני הסרת ההינומה 2- תעודת הוקרה 3- שנייה לאחר החשיפה 4- לוח השעונים
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
יש שמועות שאולי נחום לא יגיע להשקה של הפיאט. דבר שלא יתקבל בשום מצב.(גם אם יש לו אישור מההורים). בקשה לכול חברי הפורום: לאסוף כמה שיותר חתימות בשירשור הנ"ל. (((יש לציין שהכל בהומור אם רצון חיובי))) להשתמע ירון
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
ראיתי מרצדס 190 מודל 1959 עם שלט למכירה ברחוב אנדריוס בנתניה נראה כי עבדו עליו פעם עכשיו הוא מוזנח
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 1 תגובות
- 795 צפיות
לחברי המועדון, מחיר מיוחד לחברי מועדון החמש למרכז- אולם ברבי - 50 ש"ח לכרטיס ( במקום 60 ) לצפוניים - ק. חיים - אלפנט 40 ש"ח לכרטיס (במקום 50 ) יש להירשם במשרדי המועדון עד יומיים לפני ההופעה - טל. 037318818 . הכרטיסים לחברים ימתינו בקופה . חיכית, חיכית, ציפית, ציפית- והנה הם חוזרים!!! להקת Magical Mystery Tour - במופע הצדעה ל ביטלס . · 25.11- יום שישי בשעה 22:00 - בארבי כפ"ס- יוחנן הסנדלר 8, א.ת.כפ"ס 5188123-03 · 30.11- יום רביעי בשעה 22:00 - אלפנט - האצטדיון 4, קרית חיים 5223911-052 · 02.12- י…
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שמעתי TTS משופרת ברמות
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 767 צפיות
http://findabook.co.il/main/book_details.asp?id=11415210
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
שיפוץ הגה מעץ 1 2
מאת fastbullitt- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לשפץ את ההגה. מדובר על הגה של מוסטנג 65 מעץ. ראיתי בטלוויזיה איך זה נראה בשלבים, וזה מגיע לרמות יוצאות מן הכלל בשיפוץ. מישהו עשה, או יכול להנחות אותי בשלבים? בעל עסק שמתמחה בתחום? אנא ראו תמונה. תודה מאיר
הודעה אחרונה מאת marc oknin, -
- 22 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי ווספה ראלי , ואני מעוניין לשפץ אותה מבחינה קוסמטית. הווספה שלמה , ועם כמה מקומות של חלודה וקילופי צבע, כמו כן ישנם כמה סדקים בציפוי האלומיניום שמחייבים ריתוך. אני מחפש פחח טוב שידע לנקות את הווספה מהחלודה ומשאריות הצבע הישן , ירתך את החלקים שמחייבים ריתוך ושיצבע את הווספה. הייתי עושה את העבודה בעצמי (למעט הריתוך) אבל אין לי זמן והחורף בפתח. אשמח לשמוע עצות בעניין , המלצות וסדר גודל של עלויות.
הודעה אחרונה מאת yd40, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 936 צפיות
שלום רב. האם לרכב בעל רישיונות מוקפאים/מופקדים/מבוטלים ניתן להעלות בחזרה על הכביש או שאין כל אפשרות? תודה.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
