Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רולס רויס לא ייצרו מנועים רק למטוסים אלא בכללי - לטנקים מטוסים ספינות וכו'.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סאאב התחיל עם מטוסים ועבר למכוניות

 

"סאאב" אלו ר"ת של "מפעל המטוסים השוודי בע"מ" או משהו כזה. (ה A השניה היא Aeroplane).

ואגב, פורד ייצרו מטוסים ורולס רויס מנועי מטוסים וגם מנועי טנקים.

למבורגיני התחילו בכלל עם טרקטורים

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

SAAB = Svenska Aeroplan AktiBolaget

 

ובעברית: מטוסים שוודים בע"מ.

כך התחילה סאאב ב 1937.

ייצור מכוניות החל רק אחרי מלחמת העולם השניה והמכונית הראשונה הוצגה ב 1947.

 

לגבי היפנים והקוריאנים: פוג'י, מיצובישי, סמסונג, דייהו ואחרים, הרי שאלו קונצרנים ענקיים,בהם מפעלי ייצור המכוניות מהווים חלק קטן בלבד, וכיום ברוב המקרים, כמו בסאאב הבעלות על יצרן הרכב שונה משאר הקונצרן ורק השם נשאר.

 

ד"א אחד מהדברים המשותפים לסאאב ולפוג'י, הוא שכמו סאאב גם פוג'י התחילה מייצור מטוסים

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

בצה"ל עדיין קיימים מקלעי Browning, אשר על חלקם יוצרו ע"י GM.

 

לא יודע אם יש קשר - אופנועים ורובים הנושאים את השם Enfield.

 

BMW - מנועים, ולאחריהם מכוניות. יצרה גם מוצרי צריכה לאחר המלחמה, כגון סירים...

 

RR - למיטב זכרוני חטיבת המנועים נקראת Merlin.

 

Messerschmitt - מטוס קרב, ומכונית-מטוס-כרכרה לאחר המלחמה.

בברכה,

גלעד

פורסם

הוסקוורנה : אופנועים ומכונות תפירה.

דוקאטי : אופנועים וחלקי חשמל. יש לי CDI על גילרה שטבוע עליו דוקאטי.(שייכים לאותו קונצרן)

הלוגו של BSA הוא שלושה רובים עומדים כחצובה והם כמובן מייצרים נשק.

 

במסחור הנוכחי ניתן למצוא הכל עם המותג הרלי דייוידסון : ממצית ועד לטנדר פורד במהדורה מיוחדת.

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
קאטר פילר-טרקטורים ונעליים.

 

שלום.

א) קאטר פילר שייכת כבר יותר מ15 שנים למיצובשי.

ב) מיצובשי נחשב היום לקונצרן הגדול בעולם.

ג) פוגי קונצרן ענק המיצר מסרטי צילום , מצלמות , מכוניות , מטסים , ואוניות.

אגב המוצר הכי מפורסם והשנוא על האמרקאים (פרל-הרבור) אלה מטוסי הזירו (והקמיקז המפורסמים)

גם חברת פורד היא קונצרן ענק אגב למי שלא יודע אז הנרי פורד הבן-זונה היה אנטישמי מובהק וגם אירח ועזר להיטלר בהקמת מיפעלים בשיטת הסרט הנע.

והרשימה עוד ארוכה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הנרי פורד היה אנטישמי לא קטן,אולם אהדתו להיטלר להיטלר לא נבעה רק משינאת יהודים;הנרי פורד ראה בהיטלר מושיע מפני הקומוניזם שהיה אז בשיא פריחתו.

הקונצרנים הקוראניים מייצרים הכל תחת קורת גג אחת,מטלפונים סלולאריים ועד מחפרים ואוניות.

אגב,הימפעל הבודד הגדול בעולם שייך ליונדאי,ונימצא בעיר יולסן בדרום קוריאה.

ימהה היפנית אמנם לא מייצרת מכוניות,אבל מסייעת לפורד בפיתוח מנועים,בעיקר בשל ניסיונה במנועים מרובי שסתומים(פוקוס,פיסטה 1.25 ועוד).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כמה תיקונים

 

ב.מ.וו, למיטב ידיעתי לא ייצרה מטוסים אלא מנועי מטוסים (ומנועים אחרים..) ופירוש השם הוא "מפעל המנועים של בווריה".

חטיבת המנועים של רולס רויס לא נקראה "מרלין". רולס רויס מרלין היה שם של מנוע מטוסים שייצרה ר"ר במלחמת העולם השניה. זה היה מנוע מאד מוצלח שהניע את הספיטפייר, ההריקיין וגם את המוסטנג (מנוע המרלין שלו יותר ברשיון על ידי יצרנית מכוניות אחרת, פאקארד).

ממנוע המרלין פותח מנוע ה"מטאור" של טנק הסנטוריון.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

גם לפורש יש טרקטורים ,וחברת הטרקטורים דוויד בראון הייתה מיצר חלקים לרכבי מרוץ לפני עשרות שנים(אם אני לא טועה עד 70 בערך)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
הוסקוורנה : אופנועים ומכונות תפירה.

מה ההבדל ? :-D

 

אגב , הם מייצרים גם משורים , תנורי חימום ועוד.

 

רנו ייצרו גם טנקים (הטנק בדגניה).

פורסם

היי, מה עם לנדרובר?

הסיבה שהרכבים שלהם יוצרו מאלומיניום, הייתה שזה חומר הגלם שנשאר המון ממנו לאחר מלחמת העולם.

מוטסים פורקו והפכו לקוביה המפורסמת, אולי הרכב הממוחזר הראשון, הרבה לפני הסמארט.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?

×
×
  • תוכן חדש...