Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבאים אחרים שייצרו מכוניות ממתכת ממוחזרת היו האיטלקים שקנו החל מסוף שנות ה 60' מתכת בזול מברית המועצות,שלמעשה היתה מיחזור של כלי מילחמה(טנקים,תומת"ים,נגמ"שים ועוד)שנינטשו בכמיות אדירות על ידי צבא גרמנייה לאחר מילחמת העולם ה 2,לאחר כישלון מבצע "ברברוסה".

הבעייה במיחזור מתכות,פח בעיקר,היא שבתהליך ההתכה ניפגמת מאד המתכת,עקב כניסת חמצן שגורמת להירקבות מהירה.

כל מי שקנה אלפא-סוד או לנצ'ייה בטא בתחילת שנות ה 70' למד זאת מהר מאד...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד כמה תיקונים פדנטיים:

 

1. חטיבת הרכב של מיצובישי והמשאיות של (מיצובישי פוסו) נשלטת על ידי דיימלר-קרייזלר, שהוא כנראה הקונצרן הגדול בעולם הרכב.

 

2. הנרי פורד לא היה רק אנטישמי מניאק קטן, אלא אף מימן עיתון אנטישמי והדפסת של הפרוטוקולים של זקני ציון.

 

3. BMW זה "באיירישה מוטור וורקס" או משהו כזה, הם אכן התחילו ממנועי מטוסים ואפילו יצרו את מנועי הסילון הראשונים למסרשמיט 262.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

היות ואני מיתכוןן לבואו של יורש העצר, עברתי את מסחת "חיפוש העגלה"...

במהלך החיפושים ניתקלתי בעגלות של JEEP ומקלרן ...

מיותר לציין שאוטומטית רצתי לשם... העגלות די איכזבו... במיוחד אילו של מקלרן, ממותג כזה הייתי מצפה לכל הפחות דיפוני קבלר, גגון מעור הפוך ושטיחונים מאלומיניום משורג... ;-)

ושתהיה קלה, פחות מ10 ק"ג... :shock:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ד"א אחד מהדברים המשותפים לסאאב ולפוג'י, הוא שכמו סאאב גם פוג'י התחילה מייצור מטוסים

 

וגם הסובארו אמפרזה עם סימני זיהוי של סאאב.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

איך שכחתי....

 

שטייר (Steyr) מייצרים טרקטורים, מנועים, נגמשים וכמובן...

כלי נשק - רובים, אקדחים, מקלעים וגם אקדחים ורובים אולימפיים, דוגמת ה-LP1, האקדח שלי...

lp1.jpg

בברכה,

גלעד

פורסם

במהלך שירותי הצבאי הייתי חתום על M-16 מקוצר שיוצר לא ע"י Colt, אלא ע"י Hydramatic, שהיא כידוע חטיבת יצור תיבות ההילוכים האוטומטיות של GM.

מסתבר שהרובה הזה יוצר בקבלנות משנה ע"י GM בשנות ה-60 בזמן מלחמת וייטנאם.


×
×
  • תוכן חדש...