רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם , מחפש קיט לשיפוץ קרבורטור של solex 36/40 לב.מ.וו 02 ממקור אמין . תודה , נתן
הודעה אחרונה מאת nath, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קיבלתי מאנגליה משלוח של 4 סמלים לפורד אנגליה חדשים לגמרי וברצוני לחבר אותם לאוטו, אבל אני מתלבט איך ואם בכלל לעשות את זה. קראתי בשרשור של חיבור הסמלים שכולם ממליצים לחבר אותם עם חומר חזק שלא יצא לעולם כמו אפוקסי או סופרגלו, כמובן שזה עדיף נגד גניבות, אבל מה יקרה בעוד שנה בערך שאני ארצה לצבוע את האוטו, כי הצבע שלו כבר התחיל להתקלף? האם הפחח יוכל לצבוע אותו מבלי לצבוע את הסמלים? או האם הוא יוכל להוציא את הסמלים מבלי להרוס אותם? בכל זאת, מדובר בסמלים שעלו לא מעט ולא כל כך פשוט למצוא אותם... תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת *mor*, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אתמול, יום חמישי, התחיל באופן "רשמי" שיפוץ מקיף וכולל של הרכב, וזאת על ידי הזמנה גדולה של חלקים מחו"ל. השיפוץ יכלול את פירוק המוסטנג, החלפת חלקי פח נרחבים, הוצאת המנוע וצביעה מחדש של תא המנוע והחלפת מערכות היקפיות במנוע. (המנוע אגב מצויין וזקוק לכמה נגיעות ). כל זה ייקח כמה חודשים ואז הנסיכה תהיה הכי הכי (שמעת ברוניה? האוטו שלי יותר גדול ויותר יפה מהאוטו שלך, שתתפוצצי!!!). וואו...
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
האם בקרוב נוכל להנות מאוסף רכבי האספנות של המיליונר דונלד טראמפ? ועוד בנתניה! פורסם היום בעיתון מעריב, עמוד 13. שלו.
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ראיתי סיטרואן turbo cx שנת 87 ויש לי מספר שאלות http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91929&page=6&pp=15 1. עד איזה שנת יוצר הרכב הנ"ל? . 2. זמינות החלקים בארץ 3. האם יש מחירון לרכבים משנים כאלו או שפשוט הולכים לפי מצב הרכב? 4. דברים מיוחדים שיש לשים אליהם לב בבדיקת הרכב. הרכב המדובר הוא שנת 87 העניין הוא שדגם הטורבו יוצר עד 86, איך אני יודע שהוא באמת דגם טורבו והוא לא הושתל בו במהלך השנים תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
-
פחחות לואליאנט 1 2
מאת Liran_a-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אני מעוניין להריץ את הפרוייקט ולצבוע סוף סוף את הואליאנט. http://community.webshots.com/photo/387753010/387757636BFBnrY עכשיו את הפחחות אני מעוניין לעשות לבד, ואת הצבע אני ישאיר למקצוענים. לפי מה שהבנתי (תקנו אותי אם אני טועה) אני צריך לשייף את הצבע הקיים עם נייר זכוכית גס, לאחר מכן למרוח חומר פחחות גס, ואז לשייף אם נייר גז, ולאחר מכן למרוח חומר פפחות עדין ולשייף אם נייר עדין. האם אני אני חייב מלטשת בשביל לעשות את העבודה ? באיזה חומרי פחחות כדאי לי להשתמש ואיכן אפשר לקנות אותם ? שימו לב לתמונה הזאת: http://community.webshots.com/photo/387753010/387757636BFBnrY תסתכלו על הכנף מימין לגלגל - האם חייבים למצא כנף זהה ולרתך חתיכה ממנה לכנף הזאת ? (כמו כן - אם …
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם. מחפש בשביל חבר, מנוע לפליימונט, לטענתו דגם ברקודה.מצ"ב תמונות
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש לעשות חידוש ריצפה(טלאים וזפת)באיזור חיפה מי שעשה או מכיר מוזמן לעזור.. תודה
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4 אלף צפיות
מחפש אתר עם משאיות ארבע על ארבע משנות ה-40
הודעה אחרונה מאת רפי אבידן, -
-
ענתיקות בסרטים
מאת שביט- 0 תגובות
- 887 צפיות
לכל המעוניינים (ואוהבי הצרפתיות בפרט)- בערוץ 4 של YES משודר הסרט "נשיא על הכוונת" או בשמו הלועזי- יומו של התן. זפזפו ותוכלו לראות מה היה בכבישי צרפת של שנות ה60...
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אני מחפש גיר ידני 4 הילוכים במצב טוב לפורשה 930 מודל 1976. האם מישהו יכול לתת לי קצה חוט לחיפוש או יכול לעזור לי למצוא ולהביא לארץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת SHREDIS, -
-
קובי .ו חברים אני רוצה לברך את ידידנו מר קובי ו שחזר לפורום אחרי תקופה ארוכה בה לא היתה לו גישה לפורום. אני מציע לך להתחיל להיתעדכן מהנושא המעניין ביותר (לדעתי), מפגש מועדון "סובארו קלאסי" שהיה בשבת האחרונה. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=94484 משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רטרו ... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3180726,00.html
הודעה אחרונה מאת שמר, -
מעשה שהיה כך היה ידידי הוא אספן סוברו חולה על מכוניות סוברו. (אני לא. לא אוהב יפניות מה לעשות ) לידידי יש גם תוכי שמקלל ברוסית. קללות איומות. יום אחד עמד התוכי בכלובו וצרח דברים לא יפים על אימו של שרון ועל דודתו של סילבן. לפתע נשמעו דפיקות בדלת ידידי אספן הסוברו ניבהל מאד בחושבו כי אנשי השב"כ באו לסגור איתו חשבון בגלל צרחותיו של התוכי. רץ אל התוכי הכניסו לפריזר והלך לפתוח את הדלת. בפתח עמדו שני ילדים חביבים ובקשו תרומה למען איסוף מצוות נתן להם עשרה שקלים ורץ להוציא את התוכי מהפריזר. יחי שרון קדימה סילבן צרח התוכי בכל כוחו. אהה אמר לו ידידי בחביבות שתי דקות בסיביר חינכו אותך נכוןןןןןןןןןן????????????? ועכשו חברים נחשו נא למה התכוון המשורר ?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
כחאיטצו
הודעה אחרונה מאת שמר, -
מקודם עיינתי להנאתי באלבום העשור של המועדון, ושמתי לב לרכב מיוחד מאד, מורגן 4\4 שנת 1954, מנוע 1172 סמ"ק. יש מישהו שיודע קצת יותר פרטים על האוטו הספציפי הזה? תודה מראש, אביב
הודעה אחרונה מאת hatzkel, -
-
- אחראי פורום
- 51 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
מפגש מועדון סובארו קלאסי. שלום חברים. בשבת 3/12/05 יתקיים מפגש מועדון סובארו במקום הקבוע (איצטדיון ר"ג). הפעם לטובת המנמנמים המפגש יהיה בשעה 14:00. מקוים לראותכם: אלון אברהמוב. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש שרטוטי חשמל ללמברטה li 150 1960-1961 ser.2 צביקה - 052-2592839
הודעה אחרונה מאת yo-hr, -
GT-LEGENDS
מאת kitcar- 0 תגובות
- 727 צפיות
משחק חדש שבו מתחרים עם מכוניות מרוץ משנות ה- 50 , 60 ו 70. עדיין לא הגיע לארץ אבל נראה מדהים. בקישור אפשר להוריד דמו: http://www.gt-legends.com/home_en.php
הודעה אחרונה מאת kitcar, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אה טוב ... אני צריך עזרה מהיותר הותקים שכותבים פה בפורום. אני רוצה להפתיע את אבא שלי, הוא תמיד דיבר על איזה סרט מהילדות שלו בערגה, שיש שם רכבים אמרקאים ופסקול שהוא ממש אהב, קראו לסרט "הנוער עולה לשילטון" לפני איזה שנתיים ניתקלתי בסרט ב TCM וביקשתי מחברה לשעבר להקליט אבל הפוסטמה שכחה ואני הייתי באיזה מבצע בצבא. קיצור אתמול יצא לי לשבת לראות עם אבא שלי את הסרט על ה DOORS והוא שוב דיבר על הנוער עולה לשלטון הזה, עזבו שהגעתי לחדר ראית רק אינדיינים (התרופות התרופות) , גמלה בי ההחלטה אני במילא מחלים בבית, אני חייב למצוא את הסרט הזה לאבא ויהי מה, אז בדרך חגגית זאת נכנסתי לאתר של TCM ועשיתי כל חיפוש אפשרי, אני לא מבין איך קוראים לסרט הזה באנגלית. אז אולי מישהו …
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני לא המוכר, רק מפרסם למכרה שלי. הפרטים ניתנו ממנה. כאמור - מדובר בוולוו 240 שנת 1985. הרכב יד רביעית, מנוע 1990 סמ"ק, גיר אוטומטי. עבר שיפוץ מנוע והנפח עלה ל-2000 סמ"ק. ראש מנוע חדש. 371000 ק"מ. צמיגים בני 5 חודשים. צבע כחול ככה, מצב מרכב סביר, ללא חלודות נראות לעין בכל אופן. המחיר המבוקש הוא 3500 ש"ח. ליצור קשר עם ברכי: 0528229081 בבקשה בלי ה"פ.
הודעה אחרונה מאת Rallyer, -
ברשותי פיאט 850 ספיידר 1971.הרכב לא נסע כ-3 שנים,אני מעונין להחזיר אותו למצב נסיעה.האם מישהו יכול להמליץ על מוסך שיהיה הוגן ומקצועי?
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בשעה טובה לאחר כשבועיים וחצי של המתנה קניתי אתמול מרצדס 190E שנת 84. הרכב היה אצל אותם הבעלים משנת 84 והוא שמר עליו וטיפל בו במסירות ויש הסטוריית טיפולים מהיום הראשון. הרכב מכנית במצב מדהים ודורש מעט טיפולי קוסמטיקה. כאשר ביטחתי אותו אתמול סירבו לעשות ביטוח מקיף ואת זה אני יכול להבין בגלל שגם כלכלית זה לא משתלם. מה שהפתיע אותי היה שהסוכן אמר שמכיוון שזה רכב מיושן אז תהיה בעייה לעשות לו ביטוח גרירה,אבל הוא בכל זאת ינסה. האם מישהו יודע אם יש דרך לבטח רכב ישן בביטוח גרר? הרכב עם האימובילייזר המקורי ומנעול גיר. משום מה אתמול בלילה לא ישנתי טוב כי הרגשתי שהוא לא מוגן מספיק. חשבתי על להוסיף קודן ומנעול הגה. האם למישהו יש הצעות יותר טובות כיצד למגן אותו? הדשבו…
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לכל החברים שלום, ביום חמישי 08/12/2005 תיערך הרצאה באוניברסיטת תל אביב. ההרצאה תתחיל בשעה 19:00 !! ולא ב-19:30 כפי שפורסם אנו מבקשים את הרשמתכם, אנא הירשמו בשעות הפעילות או השאירו לנו הודעות על רצונכם להירשם במשיבון במועדון עד יום רביעי 07/12/2005 ההרצאה בנושא: תקנות רכב אספנות- חידושים ועדכונים ההרצאה תדון בתקנות החדשות של משרד התחבורה שנקבעו ופורסמו בחודשים האחרונים מרצה: שוקי שדה - מנהל אגף הרישוי - משרד התחבורה ההרצאה תתקיים ביום ה', 08 בדצמבר 2005, בשעה 19:00, באולם 103 , בנין ללימודי הנדסה(בנין 37 במפה …
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
בוקר טוב . בשיחה עם ידיד שהוא אספן רכב הזכרתי את עניין האסקורט והוא הבטיח לעזור השיחה התנהלה ב18.00בערב יום חמישי. למחרת ב8:00 הבחור מצלצל ומודיע לי להשיג את הגרר אני לא מבין מי נגד מי מה מו מה גרר .אני מצלצל לגרריסט מודיע לו להגיע למקום הידיד מצביע על אסקורט 2 דלתות ואני בחלל החיצון מעמיסים ותוך רבע שעה היא בבית. בקיצור הבחור מצא לי אסקורט פשוט מתחת לאף שלי 3 ק''מ מהבית והודיע לבעלים שהוא חבר שלו שהוא נותן לי את האסקורט. טוב אני הולך להעריך את מצבה ואעדכן בהמשך . דרך אגב ברשיון רשום פורד בריטניה אני מבין שהיא לא מבית תע''ר? ביי אבי
הודעה אחרונה מאת gluk, -
מפגש פיאט. 1 2
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
פורסם בפורום רכב כללי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=92313
הודעה אחרונה מאת gilgil, -
-
- 2 תגובות
- 901 צפיות
לאחרונה התעוררה בי אהבה ישנה - רנו פואגו (למי שלא יודע - רנו 18 מחופשת לפורשה 928...) שהגיעו לארץ הקודש בין 81' ל-83', אם זכרוני אינו מטעה אותי. יש למי מכם מושג לגבי אפשרות ריאלית לקנות/לקבל אחת? אין לי העדפה ספציפית לגבי שנתון או נפח מנוע (אולי חוץ מה-1400 החלשלוש), העיקר שיש רשיונות והמצב לא סופני. תודה מראש לכל מידע רלוונטי!
הודעה אחרונה מאת שביט, -
אין דין ואין דיין! 1 2
מאת sorvall-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מעשה שקרה ביום שישי האחרון. הרכב שלי (חיפושית) יצא סוף סוף מפחחות חלקית, תיקנו רקבונות עשו טלאים ושמו יסוד וזה בנוסף לאוברול שהוא עבר לא מזמן אז בכלל הייתי מבסוט. שמח וטוב לב, שישי בצהריים אני מוציא את הרכב מהמוסך (סרט בפני עצמו. אני יכול לספר לכם מאיזה מוסך להמנע ... ) נסיעה באיזי. מתענג על המומנט הדשן (מנוע 1.6), צפצוף האגזוז (חדש. דוד ופייפים), מעבר ההילוכים החלק (סוף סוף הוחלפה הבוקסה לבוקסת אוקלון), אין רעשי רוח (הוחלפו גומיות) וחושב על השלב הבא בשיפוץ. החיים הטובים. בקיצור משהו היה חייב להתחרבש. לירושלמים שבינינו, ברמזור שמול התיכון במבשרת ציון, אני עומד ראשון פתאום משום מקום נכנס בי מהצד טרקטורון. על הטרקטורון שני בני נוער נטולי קסדות, כמובן ללא מספ…
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
בניית בור טיפולים 1 2
מאת ארנון-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
אני מתלבט בין ארבע חלופות להרמת הרכב לשם טיפול,פירוק נוח של חלקים מתחתיתו וכו': 1. בניית בור טיפולים (חפירת בור, יציקת דפנות בטון וכו'). 2. רמפה מבטון (כנ"ל, רק ללא חפירה). 3. בניית רמפה מאסיבית ממתכת, ועליה עליה עם הרכב. 4. המשך שימוש בבוקים, וזחילה מתחת לרכב. נראה לי שחלופה 3 אינה רלוונטית כל כך, בגלל כמות החומר שתידרש, והסיכון שבשבירת הקונסטרוקציה, וצניחת הרכב על המכונאי (זה אני...). האם מישהו בנה לעצמו את אחת החלופות ויכול לייעץ לגבי מורכבות, דגשים, עלויות ? (השאלה פורסמה כאן כיוון שאני מניח שאם מישהו בנה כזה דבר בביתו, זה ודאי עבור רכב אספנות, ולא עבור מאזדה 3 מליסינג)
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
בעקבות געגועים בלתי נשלטים לרכב אהוב שהיה לי בעבר מבקש עזרה! האם מישהו ראה/שמע על רכב מסוג אלפא סוד ספרינט וולצ'ה? הדגם יוצר עד שנת 83 כולל(במתכונתו המוקדמת). לא מחפש ספרינט חדשות יותר! לדעתי לא נשארו בכלל בארץ ואשמח לכל שבב של מידע... קדימה לעבודה! תודה רבה ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
