רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
ריקשה ווספה
מאת ירוני- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לרצינים בלבד המעונינים לשמר ריקשה http://www.classiccar.co.il/Ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=132&ad_id=5855 ירון
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש עדיין בעיה עם מיכל הדלק. אחד מחבריי טוען כי ניתן למרוח מבחוץ לכה על מיכל הדלק למניעת דליפה משהוא מכיר את הלכה הנתונה?? תודה
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.kunis.nl/bikesuk/index.html תהנו.
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
שלום איך אני יכול לדעת אם השילדה לא עקומה נראה לי שהאופנוע נמוך מדי איזה גובה צריך להיותממרכז השילדה לכביש אם יש למישהו שירטוט עם מידות של השילדה
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 23 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מצורפת תמונה של רכב, אני זקוק לדעת מהו. תודה http://img127.imageshack.us/img127/5341/63vf.jpg
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 54 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
חברה טובה ביקרה בירדן ולשמחתי, פינקה אותי בכמה תמונות של מכוניות קלאסיות... בקרוב יועלו עוד, זאת רק "דגימה".. נחמד לדעת שלשכנינו, הפעם לא מעבר ליד אלא ממש כאן מעבר להר, יש אהבה דומה לשלנו... ליאור.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, לפני כשבועיים הגיע לידי מחו"ל הגה עץ של חברת PILOT שהזמנתי. פירקתי את ההגה הישן מהאוטו שלי (פיז'ו 304 שנת 73) בידיעה שהגה החדש לא יתאים, ועכשיו מה שנותר על מנת להרכיב את ההגה החדש זה מתאם. מישהו יודע איפה אפשר להשיג מתאם כזה? אם אין אפשרות לקנות אחד מוכן, האם יש אפשרות להכין כזה ואיפה עושים זאת?
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
לכל המבינים אני מעוניין יש לי הצעה לרנו 12 מודל 74 אוטומט לא במצב נסיעה מעוניין לקבל מידע האם כדאי או לא להתעסק
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום קניתי בחו"ל מנוע וחלקי פח לרכב אספנות שבבעלותי . האם אני צריך איזה אישור או מסמך למכס ? ומהוא ההליך לשחרור וקבלת החלקים תודה
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
http://www.classicar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=78&ad_id=7113 רק תעשה לי טובה צא מהסרט של דגם הכריש?! אין כזה אוטו בכלל יש פשוט כמה ליצנים שחושבים שפיירברד 71-73 ומוס 69 -70 הם כרישים... ומה שיותר מצחיק שהם מפ"ת. בכל מיקרה חאלס!!!! הרכב היחדי שנקרא איי פעם כ "כריש" ב62 Mako shark 1 ב66 Mako shark 2 ולרכב הזה קראו קורבט אז דייי !!!!
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי קרוב לבית שלי חונה האוטו הזה, הוא נמצא שם בלי תזוזה כבר הרבה שנים. איזה אוטו זה ? (מצטער על איכות התמונה הנמוכה)
הודעה אחרונה מאת Liran xsi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
מי שמעוניין לקנות את הרכב יכול להתקשר לרונן 052-2453801. 58,000 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
1974 דגם אמריקאי. אוטומטי,הגה כח,מזגן. 2990cc טורי 6 ,דגם B30 [הזרקה]+סעפת רגילה וקרבורטור. לבן שנהב,במצב מקורי,ללא טסט, 9000 ש"ח גמיש. תמונות ב volvo164.pic.co.il. 050-7319933 03-9538205 מריו.
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
מומחי סובארו
מאת דורוןא-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
בעבר כבר שאלתי את השאלה אך תשובה לא היתקבלה במידה וקיימים מומחי סובארו בפורום אבקש לדעת הספקי מנועי סובארו 1600 1800 2000 תודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
מנוע 1.6 של סיירה מנוע 2.0 של סיירה מנוע 2.0 של סקורפיו מנוע 1.3 - לא יודע למה אני חושב על זה בכלל - זה לא יתרום בהרבה אני לא מתכנן לעשות את השינוי כרגע פשוט לדעת אם שווה לי לקנות סיירה 1.6 משכן שלי תמורת 500 ש"ח, או לוותר על הרעיון ולנסוע לאיזה חור בדרום שבו שוכנת סיירה 2.0 של קרובי משפחה (עומדת מספר שנים), או (אחרון) לוותר על הרעיון של הסיירה ולהתחיל לחפש מנוע וגיר של פורד סקורפיו או אפילו רכב שלם.... אשמח לשמוע דעה נוספת
הודעה אחרונה מאת max, -
גג לספיטפייר
מאת moran- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מחפש גג רך לספיטפייר סימן 3, לפי הבירורים שלי, מסגרת- על רכיביה לא ניתן להשיג חדש, משום שלא מייצרים אותה עוד. אשמח לשמוע, אם מישהו יודע אחרת- אבל משהו מבוסס, או לחליפין, אם למישהו יש כזו מסגרת שלמה, אני מעוניין בה. תודה לעוזרים. מורן.
הודעה אחרונה מאת L, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בסיכום הישיבה הוחלט כי יוסף סעיף לתקנון ובו יאמר באופן חד משמעי כי אזרחים יפנים לא יוכלו להבחר להנהלה . וזאת כדי למנוע מתאגידי ענק יפנים עויינים להשתלט על אירגוני רכב . ובכך לסייע לתעשיית הרכב היפנית לחדור לשוק מכוניות אספנות הישראלי והסנגלי. נמסר שאורן הצביע נגד הוספת הסעיף ותרץ את הצבעתו בכך " שהיום יפנים מחר שוודים "
הודעה אחרונה מאת מוטי, -
- 0 תגובות
- 2 אלף צפיות
שימו לב! ניתן להגיש מועמדויות אחרונות היום (19/12/05)לתפקידים השונים באתר מועדון החמש, כמפורט בהודעה הבאה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95743 זו ההזדמנות הטובה ביותר לכל אלו שלאורך הימים/חודשים/שנים טענו כי דרוש שיפור, דרוש שינוי, אז הנה, ביכולתכם להיות חלק מאותו שינוי. תוך זמן קצר מתום המועד הנ"ל יפורסמו שמות בעלי התפקידים החדשים. בברכה, ליאור.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מחפש מידע על קריזלר רויאל 1938 גודל צמיג
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
צנרת אגזוזים
מאת STANG- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש מישהו מקצועי ואמין שיבנה לי צנרת אגזוזים חדשה מההדרס ועד הסוף זה בקוטר של "2.5 אם צינור H ושתי יציאות. האם מישהו מכיר וכמה דבר כזה אמור לעלות. תודה.
הודעה אחרונה מאת STANG, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים כבר שמעתי המון עצות ושמות של חומרים ועל תהליכים שונים בנושא של פחחות וצבע רציתי לראות האם יש משהו שיכול לעשות לי קצת סדר?? איך לנקות את השטח לפני? באיזה חומרים יש להשתמש בפחחות(ואת השמות של המוצרים)? ואיזה יסודות וסוגי צבעים ממולצים (כמה שכבות )? תודה גלעד
הודעה אחרונה מאת giladmir, -
קלאץ ל BSA
מאת haimy12- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי BSA A50 היתי רוצה לדעת אם יש משהו מחדש רפידות של קלאץ או שיש למישהו למכור הסוג של רפידות הקלץ דומים לשל BSA B40 B50
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מצרף את כתובת האינטרנט בה תוכלו לצפות בתמונות נוספות של החלקים שנותרו לי. בנוסף נשארו לי: צלחות גלגל לשוורולט עם פרפרים + צלחות גלגל שפיץ לביואיק. חלקים למערכת הצתה של מנוע דודג' 318 8 צילינדרים. מנוע שוורולט 6 צילינדרים נפח 4200. פריטים לפורד קפרי - דגם מארק 2. פריטים לסובארו. לכל המעוניין - ניתן ליצור איתי קשר טלפונית - 052-2577303 את התמונות של חלק מהדברים המוצעים למכירה ניתן לראות בכתובת - http://photos.walla.co.il/rachmak
הודעה אחרונה מאת D3M0N, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מה עושים במקרה שמספר המנוע לא תואם לרישיון? יש לציין כי הרכב (פיז'ו 304 שנת 1973) רשום כאספנות ועבר טסט עם המנוע הנוכחי (שלא תואם לרישיון) כבר מספר פעמים לפני שנרכש על ידי. את הטסט העבירו במוסך המרכזי בתל אביב. האם בפעם הבאה הוא יעבור טסט או שהוא יכשל בגלל המספר השגוי? אם הוא לא יעבור, מה עושים? תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת sorvall, -
routemaster
מאת ליטו- 1 תגובות
- 850 צפיות
קודם כל אני מוכרח לאמר שאני בור ועם הארץ בכל מה שקשור לרכבי אספנות. כמו כל אדם פשוט ברחוב אני יודע להעריך לרכבים כאלה רק עפ"י המראה, אבל אני באמת מקווה ללמוד יותר על הנושא. השאלה שאני מציג כאן היא איך אני יכול לקנות רוטמסטר? מישהו יודע איפה? איזה דברים אני צריך לבדוק? כמה יעלה? אני יכול בכלל להביא רכב שההגה שלו בצד ימין? בקיצור תתמקדו בהכרזה הראשונית שלי ותסבירו לי כמו שמסבירים לטמבל איך אני מגשים חלום של ילד מזדקן? ליטו
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בהמשך לשרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=79665&highlight=%F4%E5%F0%E8%E9%E0%F7 חשבתי להראות לכם איך נראה הרכב מבפנים..ועוד תמונה מבחוץ.... ברכב הזה הפנים פורק עד מצב פח (תמונות בקישור למעלה) במטרה לבנות הכל מחדש... בעל הרכב רצה שהפנים יהיה כמו בדגם ה 10th Anniversary של ה-79 ולכן כל הפנים הוזמן מעור (לא סקאי כמו באמריקאיות..עור...מאלה שעושות מוווו) כסוף מיוחד, כל פנים הרכב הובא למצב של כמעט מושלם, למעט ידיות דלתות ועוד אולי דבר או שניים מינוריים.. לצערי...הרכב היה מעורב במכה קטנה מלפנים ולכן הוא עובר כרגע שוב פחחות/צבע, אך הפעם, יודבקו המדבקות (לרבות הנשר...) של הדגם הנ"ל וכן..מנוע חדש (מהניילונים - לא חדש ישראלי=שופץ ורק 4000 ק"…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם! לאחרונה רכשתי חיפושית גרמנית 1285 שנת 73'. בחיפושי באינטרנט אחרי מידע רלוונטי לדגם הזה, נתקלתי בסריקה של ספר-רכב של חיפושיות שנת 73', שבו נכתב: .Do not try to warm up the engine by letting it idle with the car stationary" "Drive off immediately and maintain moderate speed untill the engine is warm כלומר, אין לחמם את האוטו בעמידה, אלא להתחיל בנסיעה במהירות סבירה עד שהמנוע מתחמם. מהבעלים הקודמים של האוטו שלי הבנתי שבהתנעה עלי לחמם את המנוע בעמידה, עם מעט גז, ולנסוע רק כשהוא חם מספיק ואינו כבה. מה מומלץ לעשות? מה הסיבה לשוני בגרסאות? תודה מראש לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 1 תגובות
- 878 צפיות
מחפש חלקים לחיפושיות ווספה מיני מיינור גם רכבים שלמים ווספות בכל מצב0522414632 דודי
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
בעקבות אי הבנה שהיתה ובעקבותיה מחקתי מספר טלפון ברצוני להבהיר: על פי כללי הפורום המוצגים בהודעה דביקה, חל איסור לפרסם מספרי טלפון של גוף שלישי ללא רשותו המפורשת שתצויין בגוף ההודעה או לאחר משלוח ה"פ אלי. החריג היחיד הוא ציטוט ממודעות מכירה המודבקות על הרכב. אני מקווה שהעניין הובהר. בני מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
אבטומוביל חדש נולד 1 2
מאת איל פלד- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, בשעה טובה יצא ממכבש הדפוס גיליון נוסף של האבטומוביל, גיליון 61, הגיליון האחרון לשנת 2005, ובו, בין היתר, הרשימות הבאות: חיפושית צהובה - אורן קיפניס נפגש עם בני המשפחה וחבריו הקרובים של של אבי דגן ז"ל, ומספר מעט על חברנו שנהרג בתאונת דרכים שעה שניסה להציל את החיפושית שלו מידיו של גנב רכב חסר לב. סימקה וששון - קובי מילוא מביא את קיצור תולדות ה"סנונית", הסימקה של מסייה פיגוזי, ומוסיף כמה מילים על הסימקה הפרטית שלו. פרויקט אסקורט - נמרוד ועמרי רחמימוב ממשיכים לשפץ את האסקורט שלהם, ומשיכים לחלוק חוויות ותובנות ממסע השיפוץ העממי של המכונית. והפעם - פחחות והכנה לצבע. רכבת העמק - לרגל מלאת 100 שנים לנסיעת הבכורה של רכבת העמק, ולתערוכה באותו הנושא במוזי…
הודעה אחרונה מאת .liron.,
