רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מחפש סברה ספורט... בשבילי רק רכב ישראלי.... נו טוף אחרי השוודי
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מצאתי כיתוב "קורטינה" ימסר למי שרוצה לבוא לקחת. אזור הצפון.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני מספר ימים הגיע אלי משלוח מגרמניה של חלקים לאוטו כמו פנסים, מראות, וינקרים, טסות, סמלים וכו' והחלטתי שהגיע הזמן להתחיל לעבוד על האוטו. האוטו ברשותי בערך חצי שנה, כאשר עד לפני 3 חודשים נסעתי ללא כל בעיה, לפעמים גם מחוץ לעיר ולפני 3 חודשים נגמר לו הטסט. לא חידשתי את הטסט והחלטתי לחכות עד לאחר השיפוץ. האוטו נמצא אי שם במחסן סגור באיזור ירושלים ועל כן יש לי את הפריבילגיה לפרק הכל בעצמי ולשפץ מה שאני יכול בעצמי ללא חשש מהשכנים, מקום לחלקים, מקום לעבודה וכו'. יש לי כלי עבודה בסיסיים (מקדחה, מברגה, מלטשת) ועוד כמה כלי עבודה מורכבים יותר השייכים לאבי (אגב, גם המחסן שלו, אין לי את האמצעים לשלם שכירות חודשית על מנת לשים את האוטו במחסן). שבוע שע…
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
מנועי דה-שבו
מאת ארז123- 0 תגובות
- 840 צפיות
יש ברשותי מנועי דה-שבו יבוא ........... לפרטים....ארז0507334677
הודעה אחרונה מאת ארז123, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הנ"ל לא עונה להודעות .פ ואני מודאג.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
צביעת ג'נטים
מאת pinis- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש צבעי של ג'נטים באזור המרכז
הודעה אחרונה מאת pinis, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי ולילה טוב! לפני יומיים,סופסוף,קיבלתי את המיני הראשונה שלי(ולא נראה לי שאחרונה) האוטו עמד בערך 8 שנים.מודל 79,מנוע 1000 סמ"ק.מצב הפח בינוני(תעבור פחחות בקרוב)מכני עוד לא הספקתי לבדוק אבל זה לא ממש משמעותי כי האוטו הולך לעבור הסבה כמעט מלאה למיני קופר. אני מעלה תמונה שצולמה ממכשיר הפלאפון שלי אז סליחה על האיכות. בקיצור...עוד רכב נוסף לאוסף הקטן שלי ואני מאושר!! יו הו
הודעה אחרונה מאת ooza, -
- 0 תגובות
- 898 צפיות
לחברי מועדון החמש, בגלל שצפוייה שבת גשומה נדחה הטיול לעמק יזרעאל מ- 7 בינואר למועד מאוחר יותר. הודעה על המועד החדש תימסר בהמשך. בברכה סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים, באירוע שהיה כבד במספר המשתתפים, מעל 100 ענתיקות, צרמו לי שני דברים. ראשית, לא שמתי לב שהגיעו מכוניות של החבר'ה מאיזור הצפון, ודווקא השנה האירוע "התקרב" אליכם מאשר בכל שנה... האם אני טועה? אמנם אינני מכיר את כל המכוניות הצפוניות, אך כל אלו המוכרות לי, לא הגיעו משום מה. משום מה? האם אני סתם הוזה? האם זה נדמה רק לי או שיש סיבה לעניין, האם זה קשור לכך שיש התארגנות עצמאית (ברוכה) לטיולים ע"י הצפוניים בחודשים האחרונים? אני מקווה שאינני דורך על יבלות, אך העניין בכ"ז מטריד אותי. שנית, באירוע השתתפו גם מספר מכוניות של אנשים שכלל אינם חברי מועדון. אחד מהם אמר לי "לא רק שאני נהנה מכל החוקים, אני גם משתתף באירועים, אז למה לי לשלם…
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חלקכם מכירים אותו טוב, וחלקכם מכירים אותו טוב מאוד. הנשמה הטובה, אדם מצחיק, חשמל עם פוטנציאל, הנוכל שתמיד מוכן לעזור וחוטא בעירו שלא שלו - אלון. הסובאריסט והאגדה. אני רוצה להודות לאלון (aloni002005) שהציל אותי אתמול לאחר שביקרתי אצל אינספור חשמלאים, ושרפתי מאות שקלים שחוץ מלהעמיס אותי ברשימת קניות של חלקים שאני לא צריך בכלל, לא עזרו במאומה לפתור את התקלה. הגעתי לאלון בבוקר, אבחן את התקלה, ופתר אותה בתוך דקות. עכשיו סוף סוף יש לי אורות ואפשר להפעיל אותם מבלי לחשוב שמישהו מעשן נרגילה בתוך הקונקטורים. אז אלון - תודה על הכל. על העזרה, האבחון, והסיבוב באיזור המרכז ורחוב המסגר (פגישה ראשונה עם שטרית המיתולוגי!) הדבר היחידי שהעיב על היום הזה היו רגשי הנחיתות של…
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
מחפש b m w
מאת דודי 23- 4 תגובות
- 785 צפיות
מעונין ב ב. מ. וו 316 318 320 לשפוץ עד 1979 אם מישהו ראה או שמע אשמח לדעת . תודה דודי
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
ל-כ-ו-ל-ם כמו שהבטחתי, במסגרת הלוחמה בפשיעה-שוב הגיע לידי (חוקית) כמות עצומה של סמלי מכוניות גנובים... בניגוד לפעם הקודמת יש מבחר עצום כולל של סימלי משאיות ואוטובוסים ושלל מכוניות יוקרה..... יש גם כתוביות באנגלית של דגמים, וסמלים שאני לא יודע לזהות....... מנסיון העבר אין טעם לשאול ספציפית לגבי כל רכב, היום בערב אחרי העבודה, אני אפרסם מס' תמונות של הסמלים והם (הסמלים) יגיעו איתי לאחד ממפגשי שישי הקרובים.... שוב על מנת שלא לקפח אף אחד. הסמלים יחולקו חינם על בסיס כל הקודם זוכה.......... (אין טעם לפתות אותי בכסף.......) *הסמלים היגיעו אלי במסגרת תפקידי במשטרה, כרכוש ללא בעלים ובמטרה למצוא בעלים אחרים שמהם נגנבו סמלים דומים....הסמלים לא ימסרו ל…
-
אביזרי נוי למנוע
מאת יורם- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
קרוב משפחה שלי הוא בעל חברה המייצרת אביזרי נוי ושיפורים למנועים. להלן כתובת האתר שלו לבקשתם של חברים במועדון : http://www.powerflowracing.com/1home.html תהנו ובהצלחה !!!! יורם
הודעה אחרונה מאת יורם, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני על סף של קניית 2 טרימף ספיטפייר אחת MK3 ואחת MK4...שתיהן לא במצב נסיעה ולכן תהיתי האם ניתן לעשות משתיים אחת ? האם ההבדלים משמעותיים? תודה מראש רוי
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
ציפוי כרום
מאת SkyLiner- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, במקרה אני צריך לצפות מספר רב של חלקים כרגע ובעתיד כנראה גם,חשבתי על להשקיע על אחת מהערכות שמוכרים בEBAY http://cgi.ebay.com/24Kt-Gold-Chrome-Silver-Plating-Machine_W0QQitemZ7576201793QQcategoryZ633QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting לדוגמא.. האם ההשקעה שווה את זה? איך התוצאה בהשווה לבית עסק שמתחמה בציפוי כרום? תודה
הודעה אחרונה מאת SkyLiner, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
עשיתי חיפוש בפורום וקראתי את כל השרשורים הרלוונטים ועדיין לא הגעתי למסקנה: האם ניתן לייבא לארץ רכב שגילו מעל 30 שנה, אבל כזה שלא הגיע אף פעם לארץ בייבוא סדיר או כזה שנפסל לתנועה בכבישי הארץ? אם כן, יש צורך להעבירו איזשהו תהליך תקינה? האם זה תופס גם לגבי רכבי 4X4 או לחלופין 6X6? האם לאור התקנה החדשה, התהליך אפשרי גם לגבי כלי רכב שמשקלם עד 12 טון כולל? האם גם כאן יש מגבלה שמותר להביא רק מנועי בנזין? ושאלה בכיוון אחר: אם אני מביא רכב מאירופה, האם אפשרי וכדאי להסיע אותו עד לנמל ממנו אפשר להביאו לארץ וללוות אותו על האונייה? בצורה כזאת אפשר להביא בתוכו חלקי חילוף שלא "ילכו לאיבוד" בדרך... הרבה שאלות, אני יודע, אני מקווה לקבל תשובות לפחות לחלק מהן... למי שתוהה, אני מכוון…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני צריך לקנות חומר בשביל לבצע ניקוי חול נקודתי במקומות שלא ניתן להגיע בעיקר חלקי פח. יש לי את המרסס אשר ממנו יורד צינור לתוך דלי עם החומר. השאלה איזה גודל גרעין לקנות ? ****************** אני יודע שאפשר עם חול ים ! ****************** בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת SkyLiner, -
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
אהלן חברה , האתר ברוסית , אבל שימו לב למאגר הענק של התמונות , השמות באנגלית ! למישהו היה משעמם נורא !!! אם אתם רוצים לדפדף , אז למטה באותיות אדומות מצד שמאל זה העמוד הבא ובאמצע זה עמוד קודם. http://ned.ronet.ru/0/Autosalon08.htm
הודעה אחרונה מאת michael3, -
- 0 תגובות
- 753 צפיות
http://www.m-c.org.il/forum/forum_posts.asp?TID=310&PN=1 על פי בקשתו של מר צאליק משה לתעד את הארוע מצורף לכם אלבום תמונות שערך מר וינטרוב
הודעה אחרונה מאת מבעד למשקף, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי פורד פאלקון 69 לא משופצת למכירה טל 0528717798 מישל
הודעה אחרונה מאת רותם גולן, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, היום במקום עבודתי, שמעתי בחצי אוזן (שהפכה כמובן לאוזן שלמה ומשם להתערבותי בשיחה של אחרים ) על עובד חברה, אשר סיפר כי הוא ראה אמש (שבת בבוקר) שיירה של מכוניות קלאסיות מדהימות נוסעות וכששאל את אחד מבעלי הרכב, מה פשר העניין, הוא סיפר לו על האירוע שהתרחש אתמול ואותו עובד, יחד עם משפחתו וילדיו, שמו פעמיו לאירוע! הנ"ל מדגיש עד כמה חשובה הנסיעה בשיירה לאירועים ואפילו סתם כך למפגשי יום שישי, שכן כמות גדולה ונכבדה של נהגים על הכביש נחשפת לפלא השמיני (הידוע כמכוניות אספנות) ומעלה את העניין, הסקרנות והמודעות... לתשומת לב הקוראים והנוסעים ליאור.
-
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש לי בעיה בקפרי שהמנוע אוכל המון אבל המון שמן, איך אפשר לדעת אם האכילת שמן נובעת מרינגים של שמן גמורים או שהאכילה נובעת מגומיות שסתומים דפוקות או מכיוון שסתומים לקוי ?? עשיתי ראש מנוע לפני שנה וחצי ואני יודע שהקומפרסיה טובה במנוע. אחד הפלגים תמיד רטוב בשמן. אני רוצה לדעת אם שווה לי להתעסק עם המנוע שיש לי או שיותר שווה להתקין אחר מייבוא. אם מדובר על בעיה ברינגים אני אחליף מנוע, אבל אם זה יהיה גומיות או כיוון שסתומים לקוי אני אסדר את זה, אם הרינגים של השמן שחוקים צריכהלהיות לדעתי גם בריחה של קומפרסיה, לא ? הבעיה שכל אחד אומר לי משהוא אחר. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
במהלך שיטוטים בעולם הוירטואלי האינסופי, הגעתי לאתר מדהים המרכז מאות קטלוגים (מפורטים - עמוד עמוד!), דיאגרמות חשמל, פרסומות וספרי רכב של עשרות מכוניות אמריקאיות ומעט אירופאיות ( 4..). מומלץ מאוד ולו רק בכדי לראות את הפרסומות של פעם! http://www.oldcarmanual.com/ ליאור.
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום רכב מעניין (אולי עוד פרוייקט) אבל.... אני צריך פרטים סוג, נפח, המלצות, ובכלל דעתכם חשובה-רן http://img335.imageshack.us/img335/4965/dscf91384uj.jpg http://img335.imageshack.us/img335/7310/dscf91374ya.jpg הצילום כולל המספר באישור בעל הרכב-רן
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
קניתי מוסטאנג שנת 67, בצבע אדום, 19,000 ש"ח תמונות בקרוב
הודעה אחרונה מאת mustang, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
פרסומת חביבה ל-AEG...
הודעה אחרונה מאת TheComedian, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שבת בבוקר מזג אויר מדהים אשתי ואני את ה164 ל"מרעה" מוציאים. מגיעם לנתניה .. "קורעים" דרכי עפר בשרון ומסתבכים- כי נסגר המעבר מרעננה לרישפון
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 0 תגובות
- 777 צפיות
שלום הייתי היום בסטימצקי באלנבי 107 בתל אביב . בין ספרי הרכב בקומת המרתף בפינה יד שולחן המוכרת יש כשבעה -שמונה ספרים שונים על פולקסווגן בכלל ועל החיפושית בפרט . המחירים נעים בין 20 ל 80 ש"ח ומי שימהר ויגיע עד מחר- יש הנחה נוספת של 30 אחוז על המחירים האלה. לפי דעתי למי שאוהב פולקסווגן זה אוצר שווה בטרוף. ניר.
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אבל לא סתם סמבה - סמבה קבריולט. אם מישהו ראה, לא משנה איפה, אנא תעזרו לי. אני מוכן לנסוע עד אילת בשבילו.
הודעה אחרונה מאת patishh, -
-
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מועדון החיפושיות העגול הגדול מזמין את בעלי המיני העגולה הקטנה להדלקת נר חנוכה בתאריך30.12.05 באיצטדיון רמת גן שער 3 בין השעות 16:30-17:00 אשמח מאוד שכול מי שמכיר בעל מיני או אוהב מיני וחיפושית שיגיע יהיה המון המון פחים עגולים שמח חיוכים ואהבה גדולה תודה רבה למועדון החיפושיות ולדרור בננה על ההזמנה נ.ב. אני יגיע בשעה 15:00 לכול המעוניינים טל גלאפו
הודעה אחרונה מאת warjacobs,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 490 אורחים (הצג רשימה מלאה)
