Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היתה אחת אדומה בפוקוס לפני כחצי שנה ב 12,000 מעניין מה עלה בגורלה?????

היתלבטתי בין לקנות אותה או להכניס את הסובארו לשיפוץ.... ההמשך כבר ידוע. בכול אופן אני הייתי צובע אותה כמו הפיז'ו של גילהה בסרט "צ'רלי וחצי". כסופה עם הפס העדין של הדגל מרוצים....

הפיז'ו האדומה שהיתה בלוח פוקוס לפני חצי שנה (תמונה מצורפת) נצבעה בצבע שחור והיום מוצעת למכירה בלוח יד שניה. מצורפת תמונה שלה.

היא שייכת לבחור מאוד נחמד העונה לשם בהא שעזר לי בשיפוץ של האוטו שלי והוא ארגן לי גם כמה חלקים חשובים שהיו לו ספר.

האוטו של משה סוס.jpg

של בהא 3.jpg

של בהא 2.jpg

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם
כן, את החלקים הבאתי מקאי הגרמני,

מדהים מה שיש לו שם, אני חושב שהוא פירק איזה 50 304 קבריולט ועשה מהם חלקי חילוף.

כל החלקים חדשים באחלה מחירים.

אמא שלי היתה בצרפת והיא הביאה אותם במזוודה, ככה שהיא גם לא שילמה מכס.

 

חוץ מזה, דורון, אתה תמיד מוזמן, האוטו מפורק לגמרי ואני לא יכול כל כך לסוע איתו כרגע, אבל אם יוצא לך לבוא לראות אותו בירושלים אני אשמח.

 

יש לך עצות לגבי החלונות, המנוע ומערכת החשמל?

תוכל לצרף קישור לקאי הספק הגרמני?

 

אני צריך חלקים ל-504 קופה פינינפארינה - אולי יש לו?

 

תודה,

יניב

השירוקו נמכרה...עצוב, אבל נכון...

הגיע הזמן לעבוד על החיפושית!

  • אחראי פורום
פורסם

לדעתי , הכי יתאים גג בצבע קרם.

ילך הכי טוב עם הבורדו ועם הפנים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לדעתי , הכי יתאים גג בצבע קרם.

ילך הכי טוב עם הבורדו ועם הפנים.

יש בזה משהו, אבל את הגג כבר עשיתי מאוד בזול ואחד חדש עולה 4K ש"ח.

אז בנתיים אני משאיר אותו כך, מקסימום נחליף אותו בשלב יותר מאוחר.

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם

אני הילד מרעות ויאמר לזכותי שהבאתי את האוט למצב של טסט

 

 

(ושחר כל הכבוד על השקעה מחקה לתמונות)

בן

304cc

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...