Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי הוא הפושע הנתעב שיגנוב סמל של פיבוריט ?

 

עם סמלים מגיעים אליך אז תמיד סיקרן אותי, מה למשל עושים עם מערכות לרכב ודומיהן ?

עם זה לא סוד כמובן

כל ראיות הקשורות לפשע, וגניבת סמלי רכב מוגדרת על פי חוק כפשע. נאספות בזירת העבירה או בעת חקירה ומובאות בפני בית המשפט להתרשמות, מוצגים רבים או גדולים ניתן להיסתפק בצילום....

בתום המשפט או על פי החלטת שופט, ניקבע גורל הראיות, סמים הולכים להשמדה, רכוש יקר, במידה ואין לו דורשים, או לא ניתן לאתר בעלות, נמכר במכירות פומביות שמתפרסמות מדי פעם בעיתונים...סכינים

כלי נשק ורכוש זול אחר הולך להשמדה כולל סמלי מכוניות....-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הלו... הלו...

 

אם שמים כבר הזמנות, אז אני מבקש / מזמין / שוחט (:biglaugh: ) את מי שלוקח לי את הסמל הקטן של הפיג'ו (בטח נגנב מה-106 של אישתי) ואת הסמל של האלפא לוולוצ'ה שלי.

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
טוב, גמני רציתי את האלפא אבל הקודם זוכה...

אם היית מתעקש, הייתי מוותר לך (במידה ואני אהיה זה שיזכה בו), אבל רק לידיעתך, הסמל הזה לא מתאים לסוד.

לסוד יש סמלים קטנים, זה סמל גדול שהופיע רק מהספרינט והלאה לדגמים צעירים יותר.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

טוב אני מאמין שרוב הגנבים של הסמלים הם קטינים כך שהרבה לא עושים להם.

סיפור אישי:

תפסתי את הבחור שגנב לי את האופנוע בעבר אחרי כמה שעות,

החבר'ה האלה היו הגנבים הסדרטיים של נהריה וברשותם היה כל אופנוע\קטנוע שנגנב בנהריה,במשך תקופה ארוכה...

בקיצור,קטינים,גזר הדין במשפט ידוע לכולם אני מניח.

עבודות שירות...

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
לא גילי

 

אנחנו כבר לא שוברים אצבעות....זה פוגע לנו בשמיעה....רן

מה?! אין תקציב לפקקי אוזניים??!!

טוב.. אפשר גם אחרת... אפשר להושיב אותם בניידת, להוציא את האצבעות.. ובאאםם...

הB4 מבודדת טוב רעשים...

בנוסף זה יגרום להם סלידה ממכוניות וסביר להניח שילמד אותם לקח...

 

(צניות, זו מילת המפתח כאן! לפעמים חבל שדברים כאילו לא באמת ניתנים לביצוע. אחוז הוואנדליסטויים היה יורד פלאים!)

 

גילי, שמאמין שצריך לשים גבולות לאנשים...

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
אז תמיד סיקרן אותי, מה למשל עושים עם מערכות לרכב ודומיהן ?

עם זה לא סוד כמובן

אם אין להן דורש הן מוצעות למכירה פומבית במחוז שבו נתפסו. לשאלה שישאלו על כלי רכב:

גם הם רובם מוצעים למכירה פומבית במידה ואין להם דורש.

ולשאלה שתבוא כתגובה לנ"ל

דורש= בן אדם אשר יכול להציג מסמכי בעלות על הרכוש, אי אפשר סתם לבוא ולדרוש רכוש גנוב מהמשטרה.

עוד שאלות?

 

בברכה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

יש שם כיתוב של פיאט שאני חושב שיתאים לבגאז' של אונו מס' 2 שלי.

 

 

מתי אתה בא?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אם אין להן דורש הן מוצעות למכירה פומבית במחוז שבו נתפסו. לשאלה שישאלו על כלי רכב:

גם הם רובם מוצעים למכירה פומבית במידה ואין להם דורש.

ולשאלה שתבוא כתגובה לנ"ל

דורש= בן אדם אשר יכול להציג מסמכי בעלות על הרכוש, אי אפשר סתם לבוא ולדרוש רכוש גנוב מהמשטרה.

עוד שאלות?

 

בברכה,

דימה.

לא מדויק, כלי רכב בדרך כלל מוחזרים לבעלים, או לחברת הביטוח במידה והחברה שילמה לבעלים כסף...

חברות הביטוח הן שמוציאות את הרכב למכרז. רכב מזויף ששונה מס השילדה הולך בדרך כלל להשמדה

ורכב שיש עליו מחלוקת משפטית נתון להחלטת בית המשפט.....

רכבי משטרה ישנים מוצאים למכירה במכרזים של משרד הביטחון, ואם אין מישהו שלו אובסיסיה

לכאב ובעיות מומלץ להיתרחק (עכשיו יציפו אותי בסיפורי הצלחה של רכב ממכרז) רכב קצין היחידה האחרון שיצא למכרז, היה מעורב במס תאונות קשות (לא אני נהגתי) המנוע עבר 380000 ק"מ ונסע ללא בולמים....בקיצור להיתרחק-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני ראיתי משהו, שאני צריך!!!:multi::onfire::crazyeyes ותודה על ה"פורדים" מפעם הקודמת - יודבק לאחר הפחחות, אני מקווה! ובכל מיקרה - באמת, כל הכבוד על היוזמה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

יש סמל של סובארו! לדעתי הוא יתאים... אני אעקוב אחרי השרשור, שמור לי אותו :wink: (סתם, אני יודע שאתה לא צריך לזכור כל סמל וסמל, בכל מקרה אל תשכח לפרסם שרשור חדש או הודעה מספיק בולטת כמה ימים לפני שתגיע למפגש).

 

 

אם קיבלתי את הסמל ואם לא, תודה מראש, יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...