Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וחתיכת חגיגה זו תהיה... :)
ירון פרץ, למרות הסתיגויותיך מצ'ט לחגיגה הזו בטח לא תתנגד להצטרף הלא כן?

א.

rolexbback14k150.jpgThe Rolex bubbleback is truly a classic. Thsi design started it all with the Rolex perpetual movement. The automatic rotor was added to an existing movement which caused the whole movement to be thicker than previous non-automatic models. To compensate, Rolex rounded that back of the case. The case design is oloved by Rolex collectors, and is prized in any collection. Solid gold models like this one are very difficult to find. The dial has been restored to the original, and everything else is original. $3475.00

פורסם
מה, אתה לא מחפש רולס רויס ?
נוסי

לא התבלבל לך קצת?

אירית

פורסם
אני אתרום את הויסקי - כיאה לבית הרוסי שלי :)
שוטר לא שותה

א.

פורסם
מבטיח לא לשתות, אני אלגום.....
זהו הלכה החגיגה, אתם הגברים נרדמים אחרי לגימה....יולה אלטרנטיבות???

אירית

פורסם

בלגימות גדולות וארוכות :)

 

מקסימום - מוצאים עוד אנשים - הרי בלתי אפשרי שכולם לא יודעים לשתות...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
בלגימות גדולות וארוכות :)

 

מקסימום - מוצאים עוד אנשים - הרי בלתי אפשרי שכולם לא יודעים לשתות...

לא יודעת אבל שוטרים, חותמים על איזו אמנה משהו, בקיצור רן יותר מדי צדיק, לא מקולקל כזה, יולה אלטרנטיבות!!!

אירית

פורסם
בירה?

הופעת מטאל?

סנוקר עד אור הבוקר?

בירה כן

עדיף ג'ז או בלוז

והשאר לא בפורום

אירית


×
×
  • תוכן חדש...