רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 210 תגובות
- 68.7 אלף צפיות
לאור הקושי הקיים לעיתים בהשגת מדריך מוסך לרכבי אספנות , עלתה בדעתי האפשרות לשתף משאבים. הרעיון בפשטות: לרובנו יש מלאי של מדריכים שנצברו עם השנים.האוטו כבר מזמן איננו , אבל הספר נשמר למזכרת. כל אחד ירשום את הספרים שיש לו ומוכן להשאיל לצורך עיון / צילום (לא לצורך מכירה או דפדוף בידים מגורזות) וביחד יהיה לנו מאגר ספרות רחב. אם כך , הספרים שיש לי (כולם Haynes אלא אם צוין אחרת): מרצדס 280 חיפושית 1300/1500 פיאט 128 סיטרואן 2CV/DYANE סיטרואן ויזה סיטרואן GS/GSA סיטרואן BX פז'ו 404 ג'יפ CJ ספר מקחש"ר לסופה M240 צ'ילטון פורד 76-1968 shop manual מקורי של פורד לשנת 1971 בספר וגם CD קטנועי וספה מדריכים בנושאי פחחות , חשמל , מיזוג אויר , הזרק…
הודעה אחרונה מאת AvigdorAharon, -
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
שלום אני מעוניין למכור ראש מנוע של פיאט 124 שכולל גם סעפת פליטה סעפת יניקה וקרבורטור כפול הכול במצב מצויין תציעו מחיר ונראה זוג קרבורטורים של אלפא 33\ספרינט במצב תקין אבל צריכים ניקוי 500 שח גמיש על שנייהם הצעות רק בפלאפון שמספרו 0502153344 תומר
הודעה אחרונה מאת תומי uno turbo, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב בצבע זהב במצב שלם ונסיעה יומיומית אם מישהו מכיר את בעל הרכב אשמח לפרטים רוי
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קיצור בגדול אני בדרך כלל לא מעלה דברים בפורמים אחרים חוץ מהפורום של FUEL SLUT אבל חשבתי שזה יעניין כמה ממכם. קיצור, בהתחלה לא ידעתי בידוק מה אני רוצה לעשות עם האוטו, בהתחלה חשבתי להתחיל לבנות מנוע טווין טורבו, אבל עכשיו אני יותר סגור על מנוע אטמוספרי ממש ממש חזק עם הזרקה נייטרו רטובה, עם 2 מצבים . אז לפני שבכלל אני עובר למנוע אני צריך לעבור על כל האוטו להשלמת פערים ולהגיע למצב מושלם מבחינת מרכב ומתלים לפני שאני בכלל נוגע במנוע ובגיר. אז התחלתי מלסדר את החלק האחורי ולאחר מכן אני עובר לתא נוסעים משם לתא מנוע. אחר כך אני מרים את הרכב על ליפט ועובר לראות שכל הנעילה והחיזוקי שילדה הקיט הנמכה וכל המכלולים תקינים. ובשלב הראשון אני מזמין תיבת הגה קצרצרה. וזה הישור קו…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
הי חברה זה נכון, שזה אוף טופיק אבל זה עוד נדבך בחברותא הנפלאה שפה מה גם שזה יאפשר לחלק מאיתנו בעלי אותו עניין באוסף מסויים להחשף אחד בפני השני ואלי להשלים את החסר, מהכרותי המצומצמת עם חברי המועדון וחברי פורום זה ברור לי שכמעט כולם קשורים בצורה כזו או אחרת לאוסף נוסף, מקווה אני שבשוק עתיק הבא נוכל גם להציג אוספים נלווים, כמו שמקובל בכל הירידים עליהם דיווחתי בשירשורים קודמים, ביננו יש כאלו האוספים לוחיות רישוי, שעונים, סיפולוקסים, מטחנות בשר, כלי עבודה, סכינים, רדיו נוריות, תקליטים, פטיפונים , מדי SS ולופטוופה סתם סתם (זה בביולי ווטרמה).... , ג'ורג' אוסף סווטשים הממממ אשמח לראות , שמחתי לראותך DETO במפגשישי. אירית
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
מזגן לחיפושית
מאת T-SPARK-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי באחד מהמפגשים של החיפושיות בר"ג ראיתי אחת מהן עם מזגן (מן הסתם לא מקורי..). השאלה שלי היא כמה הפרויקט הזה בעייתי (הוספת מזגן למכונית ישנה כ"כ, כולל את המיני לדוגמא). תודה
הודעה אחרונה מאת T-SPARK, -
-
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
סתם רציתי לשתף אתכם. לפני כשבוע בערך לא רחוק מביתי בר"ג, ראיתי מוסטנג GT פאסטבק, לא ברור אם 1965 או 1966 (מישהו?) אני משוגע על מוסטנגים, ועשה לי טוב על הלב לראות אותה, ובכלל לדעת שקימים דברים כאלה יפים בארצנו. היא נראתה מבחוץ והפנים מצוין, הצבע והניקלים הכל נוצץ ונקי. צירפתי תמונה שלה, אם תרצו יש עוד כמה, חבל שהיה חשוך. שמעתי שיש בארץ GT 2005, מת לראות אותה!!
הודעה אחרונה מאת mustangEleanor, -
טיול של שבת ב144 1 2 3
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
גשמי זעף רוחות וסערה אבל בשבת בבוקר התנועה די ערה ובכביש עוקף כפר סבא מצפון שיירות תקועת...בנתיבים שיטפון ורק הוולו מאה ארבעים וארבע כמו הגיפים ארבע על ארבע שועטת בקלילות בעיר מרעננה לכוכב יאיר
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, חזרתי לפני מספר שבועות מארה"ב ועל אף שלא נסעתי לטיול אלא לענייני עבודה הצלחתי לעצור בכמה מוסכים, מגרשים וליד מכוניות ולצלם דברים מדהימים... שימו לב במיוחד למגרש של הרולס רויסים שנמצא סתם כך באמצע ניו-ג'רזי, יש שם עוד לפחות 10 רולס רויסים בפנים שלא הצלחתי לתפוס עם המצלמה, חלקן בתוך המוסך מפורקות לגמרי, כנראה באמצע שיפוץ. יש גם אחת עם דגל ישראל (ראו תמונות) האדומה - שנהב, מישהו יודע למה? שימו לב גם למכוניות של נשיאי ארה"ב ממוזיאון המכוניות בדטרויט, האולם תצוגה של פרארי (לא אספנות אמנם אבל בכל זאת) והלימוזינות שחונות באמצע הרחוב... תהנו, שחר הערה: תפתחו את התמונה ואז תלחצו על "לקובץ תמונת המקור לחץ כאן" http://theghost1982.hevre.co.il
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
ממיר חלודה... 1 2
מאת amitexc- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
בעבר נתקלתי בדבר כזה שנקרא ממיר חלודה,אבל לא כמו שנמגר באריזה של 30CC אלא בגלון. מישהו מכיר במה מדובר,מהיכן ניתן להשיג,מחירים,..., או שסתם היה נדמה לי... בכל אופן אחרי שאני "צובע" עם הממיר חלודה אפשר לצבוע ביסוד ואח"כ צבע או שהתהליך הוא שונה? עמית.
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום , האם מישהוא יודע בודאות,האם שינו את התקנה לכך שרכב מיושן (לא אספנות) יחוייב בבדיקת מעבדה במקרה שהרכב לא עבר טסט שנתיים.(לעומת שנה בעבר)?.
הודעה אחרונה מאת victora, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נלקח מכאן: http://www.cartel.co.il/Special/default.asp?Search=1&OrderBy=&AscDesc=&Page=1&iAreaCodeID=0&iCompanyID=111&fPrice2=&SearchFor= 054-4845843 הקליקו על התמונה להגדלה. ברק.
הודעה אחרונה מאת yuvalbo1, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, בשל תנאי מזג האוויר הוחלט לדחות את אירוע חנוכה, הגביע הנודד, לשבת, ה-31 בדצמבר. עדכון מפורט לחברים יצא בתחילת השבוע הבא. ההרשמה לאירוע נמשכת בינתיים. בברכה סמדר מזכירות מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
חג חנוכה שמייח 1 2
מאת Guest AKICHU- 22 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
איחולי בריאות ורפואה לכל מי שזקוק איחולי חוזק וחוסן למי שקצת מרגיש שהוא לא מסוגל איחולי אור למי שקצת חשוך לו איחולים לבביים ולביבות לכל מי שקצת רעב חג חנוכה שמח לכווווווווווווולם!!! אירית
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 0 תגובות
- 958 צפיות
אני מפרסם בשביל חבר דוכס 69 למכירה במצב חדש לאחר שיפוץ מקיף 0526817045.
הודעה אחרונה מאת yosi cadillac, -
- 14 תגובות
- 13.8 אלף צפיות
מחפש דחוף מקום מומלץ וזול להחלפת צלבים בגל הינע של הקפרי שלי וגם איזון. אני צריך מקום במרכז ורצוי בפ"ת. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4 אלף צפיות
האם למישהו יש נסיון אם באמת צריך לחכות 3 שנים, או ניתן למכור את הרכב המיובא ולהעביר בעלות קודם לכן? שמעתי שיש אופציה של ועדה אחרי שנה, האם מישהו היה בועדה הזו?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 994 צפיות
אתמול בדקתי רכב צרפתי משנת 73 פיג'ו 204 סגורה חיצונית נראת נפלא את מתחת לשטיח גיליתי שהרצפה הקידמית עם ריקבונות השאלה האם ניתן לתקן זאת ואם כן כמה עולה תיקון כזה (אך תיקון ברמה גבוהה) כדי שזה לא יחזור . בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
בהמשך להודעה של אופיר עם הקפרי לגבי גל ההינע (שגם בקרוב ירד אצלי מהאוטו ויעבור שיפוץ), אני כרגע מנסה לשפוך קצת אור על הנושא של שיפוץ דיפרנציאל. הבנתי שזה סיפור מאוד יקר ואין היום הרבה אנשים שמתעסקים עם זה. מישהו אמר לי פעם שהיה בנאדם מאוד מבוגר בת"א ששיפץ דיפרנציאלים אבל הוא כבר סגר. באיביי יש מספיק חלקים, האטמים והמכסה דיי זולים אבל הגג"שים מאוד יקרים (כ-500 יורו). אני אשמח לשמוע מאנשים עם ניסיון מה יותר משתלם, להזמין חלקים מחו"ל ולשפץ לבד או לתת למישהו לעשות את העבודה? למישהו יש המלצות על מקומות לשיפוץ?
הודעה אחרונה מאת asafk, -
-
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מצורפים מסמכים המתארים את האמור ביי דרור . Dover1071.pdf Dover1072.pdf
הודעה אחרונה מאת erez, -
- 0 תגובות
- 833 צפיות
אבל... ניו-יורק ובודפשט כן. אני נוסע אור ליום רביעי (28/12) לעשרה ימים לניו יורק, ובדרך חזרה ארבעה ימים בבירת הונגריה. אשמח להצעות וטיפים בנושאי רכב אספנות (ובכלל...), כאן או בפרטי. תודה, גלעד
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני לא יודע אם זה המקום לרשום, אם לא - תקנו אותי, וסלחו לי! כאמור, יש לי סיטרואן GS ברמת הגולן, שנת 80, עם מנוע בתוכה, מצב חיצוני לא משהו, אני לא יודע אם יש ביקוש לרכב הנ"ל, אבל אם מישהו מעוניין בחלקים או כל דבר אחר, מוזמן לבקש, כמובן בחינם, אם אין ביקוש וזה לא ממש מעניין, היא תמשיך לשבת עוד הרבה שנים... ופשוט שכחו מההודעה שלי...
הודעה אחרונה מאת erez, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
פנטיק אנדורו או קבלרו משנות ה- 80 , בכל מצב . תודה , קובי [email protected]
הודעה אחרונה מאת campagnola, -
רעיון שמתרוצץ במוחי ההזוי זמן מה... לפני הקריאה יש לקחת הרבה אויר, לנקות את הראש מחסמים ולחשוב פתוח..... הכוונה שלי היא כזאת, להשיג רכב אספנות...מתרומה של מישהו או במחיר זול מאוד...כל חבר במודעון יתן סיוע על פי יכולתו, מי בחלקים, מי במידע... מי בעבודה, הרכב ישופץ בהתנדבות החברים, וכל אחד יוכל להראות את מומחיותיו... תהליך השיפוץ יתועד ויצולם במסגרת התהליך, יוכלו החברים להיות שותפים במחיר סימלי וללמוד מבעלי המקצוע ולהעשיר את היכולת והידע המקצועי להיות נוכחים במהלך העבודה... בתום השיפוץ ימכר הרכב במכירה פומבית בין החברים, כל הסכומים ישתווספו ומחיר המכירה יעברו לטובת המועדון...השגנו כך המון יעדים חינוך והדרכה לחברים, גיבוש ושותפות בין החברים, תשלום נמוך שלמידה בצידו.... וכס…
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
זיהוי רכב. איזה רכב זה??? (מופיע בלוח יד 2. http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=&FromYear=&UntilYear=&fromPrice=&untilPrice=) הפרטים: קטגוריה:רכב אספנותתת קטגוריה:כללידגם:5שנה:1954מחיר:140,000 ¤יד:6אזור מכירה:קריותעיר/ישוב:טלפון:054-5667940סלולארי:איש קשר:דוא"ל:לחץ כאן לפניה למפרסםלחודש ביטוח חינם- לחץ כאןלהגדלה ותמונות נוספות לחץ כאן341344במידה ומצאת טעות במודעה- דווח לנו צבע:לבן וצהובבעלות נוכחית:פרטיתמוכן להחלפה:לאתמונות מדברות צבע בתנור
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 945 צפיות
האם מישהו מכיר פורד פיירליין משנת 1965 שעוד נוסעת? אשמח לדעת היכן נמצאת.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
הקמת מועדון סוסיתא 1 2
מאת אבי38-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מפגש סוסיתא הראשון. ביום שבת ה 17.12.05, בשעה 10:00 בבוקר, יתקיים מפגש רכבי סוסיתא הראשון. במפגש יוכרז על הקמת "מועדון סוסיתא" הארוע היתקיים באצטדיון ר"ג שער 3 . מוזמנים כל בעלי הסוסיתות מכל הסוגים יש להירשם אצל: יורם-052-257-7303. אבי-052-361-4260. או בשרשור הזה. בתודה: יורם מקובר. אבי גרוסברג.
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
מסדר זיהוי לרכב 1 2
מאת kitt-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ליד העבודה שלי ראיתי את המכונית הבאה, לפי הצורה שלה הינחתי שהיא איטלקיה או בריטית אבל שני החיפושים בתמונות גוגל לא העלו כלום. על הסמל במרכז הגריל (תמונה שלישית) רשום 2000. מכסה התידלוק של המכונית נמצא בצד שמאל על קורת C קרוב לדלת בקו המותניים בערך. על פי לוחית הרישוי הוא משנת 1970 (או שקיבל רישוי באותה שנה). מהו הרכב המסתורי?
הודעה אחרונה מאת kitt, -
-
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חלק ממכם מכיר אותו טוב, חלק ממכם מכיר אותו ממש ממש טוב. וחלק ממכם לא מכיר אותו בכלל. לא אומרים בשיבחו של אדם בפניו אבל הוא דמות מאד פעילה כאן בפורום הזה, וכפי שהכותרת מציינת זה פורום אספנות. אז אני רוצה לשתף אותכם באיסוף של חבר שהתגלה כחבר אמיתי ואדם נפלא. וזהו. קובי... שעדיין קצת קפוא מהקור הירושלמי.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, רכשתי רכב מסוג אלפא ספיידר. מישהו מכיר חברת ספנות מומלצת? מישהו במקרה מביא רכב מאותו יעד כך שנוכל לחלוק מכולה? קראתי את התדריך המאלף של נמרוד, למישהו יש טיפים נוספים? תודה מראש, ראובן
הודעה אחרונה מאת ארנון,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 541 אורחים (הצג רשימה מלאה)
