Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ דיפרנציאל, מי? מה? וכמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם בLSD (דיפרנציאל מוגבל החלקה, בעברית), אפשר להחליף מיסבים.

השריקה מקורה במיסבים שחוקים שגורמים למרווח בין הקורונה לפיניון להיות גדול מדי.

אפשר לכוון את המרווח בעזרת אינדיקטור (זה המכשיר שדובר בו קודם), ואפשר גם בלי- יש שיטות שונות- אם זה מעניין אני יכו להסביר.

בכל מקרה- הזנחה תוביל, כמו שנכתב, לבלאי בגג"שים, וזה כואב.

 

אסף.

פורסם

קודם כל- וזה חשוב- אין כמו שימוש באינדיקטור. זה הכי נכון והכי מדוייק.

אבל לפעמים אין.

 

מה שמומלץ, גם בחלק מהספרים, זה שימוש במשחה (צבע כחול או אדום( על גלגלי השיניים, וסיבוב הדיפרנציאל. לפי צורת מריחת המשחה על השיניים יודעים אם גובה הפיניון נכון, ואם המרווח בין הקורונה לפיניון נכון.

 

אם גם אין משחה... אז משתמשים בדיו של עט או בדיו של נייר קופי. אבל זה באמת רק אם אין זמן ללכת לחנות לקנות משחה מיוחדת.

 

עוד חשוב לציין, שמכונאי שכיוון כמה דיפרנציאלים, מכוון את הכל לפי ההרגשה (אני יודע- זה נשמע מופלץ- אבל זה עובד), ובסוף רק מוודא עם אינדיקטור.

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...