Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קובי, תודה על המידע, אבל אירית כבר הקדימה אותך במפגש... ;-)

בכל מקרה, כנראה שסוף סוף מהמשכורת הזאת אני מצטרף למועדון.

 

רן- לדעתי עדיף שהרכב ישאר כרכוש המועדון וכל מי שעבד על שיפוצו יוכל ליהנות ממנו.

בדרך כזאת (של שיפוץ בהתנדבות) יוכלו כל מי שנתן את ידו בדבר ליהנות מהרכבים (אני אומר "רכבים" כי אני מקווה שתהיה יותר ממכונית אחת) ועם נתמיד עם עוד פרויקטים כאלה הרי אנו משיגים כאן עוד מטרה: הצלת רכבים בעלי ערך אספני מסוחרי ברזל ומפגעי הטבע...

 

ואם נתמיד בפויקטים כאלה, הרי שכל מי שמשתתף בפרויקט לומד מיומנויות חדשות, או משפר קיימות, וככה מי שמעוניין במסגרת הניסיון הנרכש לעזור לחברים הרוצים לשפץ את רכבם הפרטי.

 

רן, הפרויקט מאוד מעניין אותי, ואם אתה רוצה לעשות משהו בנידון דבר איתי בפרטי.

 

בברכה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קובי, תודה על המידע, אבל אירית כבר הקדימה אותך במפגש... ;-)

בכל מקרה, כנראה שסוף סוף מהמשכורת הזאת אני מצטרף למועדון.

 

 

בברכה,

דימה.

ברוך המצטרף .......... ! ! ! :-)

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

וואלק, כל בנאדם שלישי שכותב בפורום היה היום במפגש,

רק אני שהגעתי ב17:45 (אחרי הגשם) הבנתי שצריך לחזור...

 

 

דימה, אם אתה צריך קצת מזומנים, דבר איתי בעוד זמן-מה. צריך דיפונים חדשים לסייסטה. :-P

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
לדעתי עדיף שהרכב ישאר כרכוש המועדון וכל מי שעבד על שיפוצו יוכל ליהנות ממנו. בדרך כזאת (של שיפוץ בהתנדבות) יוכלו כל מי שנתן את ידו בדבר ליהנות מהרכבים (אני אומר "רכבים" כי אני מקווה שתהיה יותר ממכונית אחת)

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

בוא וניקח את הרעיון צעד אחד קדימה...

פרוייקט שיפוץ קהילתי שנתי-מסורתי, כשכל רכב שישופץ יצורף בסוף השנה למיני-מוזיאון בבעלות המועדון בטקס חגיגי עם קבוצת המשפצים.

כל דבר גרנדיוזי מתחיל במחשבה קטנה ובסטארט-אפ... :roll:

לנושא החנייה, לשלט שמות המשפצים ולחיבלול - ידאגו כבר אחר-כך... :-P

 

 

בתקווה להצטרף בעתיד הקרוב לחייק המועדון,

:twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

דימה, אם אתה צריך קצת מזומנים, דבר איתי בעוד זמן-מה. צריך דיפונים חדשים לסייסטה. :-P

מזומנים?! עידן, אתה יודע שאני בחיים לא יבקש ממך תשלום... אבל אם אתה מתעקש לשלם זה כבר עניין אחר ;-)

 

אם תרצה עזרה עם הדיפונים אז בכיף...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

הרעיון מצויין ובתנאי שהרכב לא יישאר אחר כך בבעלות המועדון ולא יוקם מיני מוזיאון וכו וכו. מישהו כאן הזכיר את קופת המועדון המדולדלת? (אגב, כאן המקום לאמר מילה טובה למנחם ניר, גזבר המועדון שבהתנהלותו התקיפה והקפדנית שיפר את המצב הכספי).

 

לדעתי כדאי לעשות את זה בשיתוף עם בית ספר מקצועי ותלמידיו. בכך אנחנו עוזרים לגדל כמה תלמידים שאינם כל כך "דיגיטלים" ובנוסף לא תהיה בעיה של מקום, ביטוח וכו'...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

בוא וניקח את הרעיון צעד אחד קדימה...

פרוייקט שיפוץ קהילתי שנתי-מסורתי, כשכל רכב שישופץ יצורף בסוף השנה למיני-מוזיאון בבעלות המועדון בטקס חגיגי עם קבוצת המשפצים.

כל דבר גרנדיוזי מתחיל במחשבה קטנה ובסטארט-אפ... :roll:

לנושא החנייה, לשלט שמות המשפצים ולחיבלול - ידאגו כבר אחר-כך... :-P

 

 

בתקווה להצטרף בעתיד הקרוב לחייק המועדון,

:twisted: חולה~הגה :twisted:

אני רואה שאדי הפיבר בתוך קוביה סגורה משפיעים עליך...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

בני, הרעיון שהרכב ישאר בבעלות המועדון והחברים המשפצים אותו היה רציני... והרעיון של המוזאון נאמר בציניות.

 

אני אישית חושב שהרכב אמור להישאר בבעלות של החברים ששיפצו אותו, כי מה הטעם לשפץ רכב שלא נזכה ליהנות ממנו?

 

בברכה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

אני אישית דווקא תומכת בעניין המכירה הפומבית. לא רק שזה מוסיף מרשרשין לקופת המועדון, לא חובה למכור את הרכב 2 דקות אחרי שסיימנו (ואני אומרת סיימנו כי אני גם רוצה להשתתף..) לשפץ. אבל זה קצת לא הגיוני להחזיק את הרכב כשייכות של מועדון החמש - אל תשכח שצריך לשלם עם עוד דברים חוץ מהשחזור והשפוץ (טסטים, ביטוח וכו')

 

אז מה אתם אומרים נתחיל לחפש לנו איזו חיפושית במצב סופני? :)

 

יוליה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

יוליה, למה אף פעם אי אפשר לקבל ממך קצת אהדה? ;-) שימי לב לחלק השני של הודעתי הקודמת:

 

אני אישית חושב שהרכב אמור להישאר בבעלות של החברים ששיפצו אותו, כי מה הטעם לשפץ רכב שלא נזכה ליהנות ממנו?

 

בברכה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

דימה, אתה מקבל אהדה ולא סתם אני לא קוטלת.

 

לדעתי אני אהנה יותר אם מישהו ינהג וישמר את פרי שיפוציי (הרי זה לא הוגן להעניק את הרכב לאחד מאלו ששפצו אותו)

 

אני מוכנה להנות מנוף הרכב במפגשים, ומהידיעה שמישהו אוהב את הרכב הזה מספיק כדי לטפל בו באותה יד אוהבת שהוא שופץ תחתיה.

 

אז דימה - gimme some love ;)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

איך אפשר להשאיר רכב שהחברים יהנו ממנו?

 

נניח ,עשרה חברים יעמלו במלאכת השיפוץ. ברגע שהרכב יגמור את השיפוץ ,איך זה אמור להתבצע?

כל אחד ייקח את הרכב לסוף שבוע?

נניח ואחד החברים חס וחלילה יעשה תאונה עם הרכב? ייגנב לו הרכב וכו' וכו' וכו'... זה סיכון גבוה מדיי לקחת אחריות על משהו שהוא לא רק שלך.

 

הרעיון שגם לדעתי הכי טוב הוא מכירה פומבית.

אם האנשים שלקחו חלק בשיפוץ יקבעו מראש, יהיה אפשר לחלק את הסכום של המכירה לחצי .

חצי אחד יתחלק בין חברי המערכת שעשו את השיפוץ,וחצי השני למועדון.

 

פתרונות לא חסר...

פורסם

מזכיר לי את הבדיחה על אבא שהודיע בארוחת יום שישי, שבעוד שנה שתישתחרר קרן ההישתלמות שלו הוא יקנה בכסף רכב...מיד קפצו כל הילדים בצעקות "אני יושב ליד הנהג..... אני יושב על יד הנהג" הרעים האב בקולו "כולם לצאת מהאוטו שלי" עוד לא נולד וכבר מעורר מחלוקות.....

 

בואו ניקח את זה צעד קדימה וניראה כמה רחוק נוכל להגיע:

1. דרוש רכב אספנות-תרומה למעדון-חייב להיות כשר ואפשרות להגיע לבעלים.

2. דרוש מתנדב בעל מקום לאחסנה ולעבודה ראשונית על הרכב.

3. דרוש מישהו שמוכן לקחת אחריות ראשונית על הפרויקט.

 

אם נעמוד בדרישות הראשונות נשבור את הראש איך ממשיכים הלאה, אחרת סתם נפנטז באויר......

 

קדימה נא להרים את הכפפה, רעיונות, הצעות בעיות יתקבלו בברכה-הכל יבוצע ללא תמורה וכשליחות למועדון, במידה וההליך יתפוס תאוצה נשתדל לקבל את בירכת המועדון נרים תקנון חוקי (רמז לעו"ד בפורום או לנשואים להם) גם מסע של אלפי קלומטרים מתחיל בצעד קטן אחד (אנונימוס)

ב-ה-צ-ל-ח-ה

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בא נתחיל (אולי) עם משהו ארצי יותר...

 

בשבוע הקרוב (כנראה) תסתיים עבודת הפחחות והצבע של החיפושית האדומה של אבי דגן ז"ל...

 

למרות שכמה חברים מנוסים כבר הציעו את עזרתם בהרכבה - קשה לדעת מה באמת יהיה.

 

אני חושב שהרכבת החיפושית של אבי יכולה להיות פיילוט מעניין לרעיון (אם כי כמובן הרכב ישאר בבעלות המשפחה בשלב זה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יולי... אפשר לשפץ איזו גרוטאה של GTO... מי ינהג אז בפרי שיפוצייך ? :wink::-D:shock:

 

דימה, אתה מקבל אהדה ולא סתם אני לא קוטלת.

 

לדעתי אני אהנה יותר אם מישהו ינהג וישמר את פרי שיפוציי (הרי זה לא הוגן להעניק את הרכב לאחד מאלו ששפצו אותו)

 

אני מוכנה להנות מנוף הרכב במפגשים, ומהידיעה שמישהו אוהב את הרכב הזה מספיק כדי לטפל בו באותה יד אוהבת שהוא שופץ תחתיה.

 

אז דימה - gimme some love ;)

NSU Club Israel


×
×
  • תוכן חדש...