Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דחיית אירוע חנוכה של חברי מועדון החמש, ל-31.12.05, יום שבת


מועדון החמש
שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

פתרון לי אליכם.

מרכיבים:

 

2.ברזלים

 

 

דווקא חיבלול כזה הוא בעייתי, כי אם עמוד מתהפך במקרה על אוטו - זה ישר עושה נזק.

עמודים טובים הם או בזנ"טים שתקועים באדמה, או עמודי פלסטיק קלים עם בסיס כבד.

 

אני מצטרף לגישה של אבי,אבי, ומשה - אין חיבלול, אין אוטו.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזאב שלום אנו נישמח לשתף אותך בקבוצת הסוסיתות של מועדון החמש מפני שהרכב שלך מפיברגלס להתראות אבי .......

סוסיתא 10 מבציר 1965.

רום כרמל מבציר 1978.

טנדר סוסיתא 1965.

:-Dטנדר סוסיתא12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לזאב שלום אנו נישמח לשתף אותך בקבוצת הסוסיתות של מועדון החמש מפני שהרכב שלך מפיברגלס להתראות אבי .......

זה יוסיף לי הרבה כבוד ,וגם מוטיבציה להזדרז בשחזור.-זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד לא ענית לי אם אתה מקבל אותי כחבר מכובד במועדון הסוסיתות,עם הרליאנט שלי כי הוא מפיבר-גלס.

חן חן-זאב.

זה לא רק שהרליאנט מפיברגלס, אלא שסוסיתא קוביה היתה למעשה הרכב הארבע גלגלי הראשון שתוכנן ע"י רליאנט שתכננה גם את הדור הראשון של הכרמל דוכס (שלדעתי לא נותרה ממנו אפילו יחידה אחת נוסעת..) שדומה עד כדי זהות לרליאנט ריגל 3/25 (רק שלכרמל היו ארבעה גלגלים...)

 

הריגל המדוברת ( בבכרמל הפונט היה זהה לסוסיתא סטיישן דור ראשון [שאחרי הקוביה] )

 

left.jpg

 

כך שלעניות דעתי יש לך מקום של כבוד במועדון.

 

בחיפושי אחרי תמונה נאותה של הריגל מצאתי למכירה קטלוג של רליאנט שמכיל גם את כל קו המוצרים של אוטוקרס, האם אתה זקוק להוכחה טובה מזאת ?

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק שהרליאנט מפיברגלס, אלא שסוסיתא קוביה היתה למעשה הרכב הארבע גלגלי הראשון שתוכנן ע"י רליאנט שתכננה גם את הדור הראשון של הכרמל דוכס (שלדעתי לא נותרה ממנו אפילו יחידה אחת נוסעת..) שדומה עד כדי זהות לרליאנט ריגל 3/25 (רק שלכרמל היו ארבעה גלגלים...)

 

הריגל המדוברת ( בבכרמל הפונט היה זהה לסוסיתא סטיישן דור ראשון [שאחרי הקוביה] )

 

left.jpg

 

כך שלעניות דעתי יש לך מקום של כבוד במועדון.

 

בחיפושי אחרי תמונה נאותה של הריגל מצאתי למכירה קטלוג של רליאנט שמכיל גם את כל קו המוצרים של אוטוקרס, האם אתה זקוק להוכחה טובה מזאת ?

להוכחה טובה מזו לא ,אני מאמין בכנות,מה שאני זקוק זה לקטלוג, ואודה מאד אם תכתוב לי היכן ניתן להשיג?חן חן-זאב

נ.ב.עד כמה שידוע לי הרליאנט הוא ממפעלי סייבר,פה צריך נדמה לי את חן פרחי, או קובי מילוא,

מקוה שיפסיק קצת הגשם.ערב טוב-זאב

zeev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב.עד כמה שידוע לי הרליאנט הוא ממפעלי סייבר,פה צריך נדמה לי את חן פרחי, או קובי מילוא
אם צריך, אז נבוא...

זה הפוך - הסייבר היה דגם של מפעל רליאנט. זו היתה למעשה הגירסה האנגלית של ה"ס?ב??ר?ה". כזכור, מפעל רליאנט תכנן את הסוסיתות הראשונות וגם את הסברה, ולפי ההסכם עם אוטוקארס יכל לייצר אותן גם באנגליה. הם אפילו מצאו שם דומה באנגלית, Sabre, שמשמעותו חרב או סייף. היה גם דגם שנקרא "Sabre 6", עם מנוע 6 בוכנות של פורד זפיר - להבדיל מהסייבר/סברה הרגילות, עם מנוע 4 בוכנות של פורד קונסול.

מעניין לציין שהמפעל ייצר בשנות השבעים מכוניות זולות וחסכוניות, כמו הרובין (3 גלגלים) והקיטן (4 גלגלים), אבל גם מכונית ספורט/קופה יפה ומפוארת בשם "Scimitar GTC", עם מנועי פורד V6 אסקס, 3000 סמ"ק. היה גם לה דגם בשם GTE, "חצי סטיישן" בסגנון לאנצ'יה HPE - מצורפות תמונות. לרמי אונגר היתה מכונית כזו בארץ - אני מחפש אותה...

 

בברכה,

 

קובי

 

 

prod033.jpg

 

SE5.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להוסיף (למרות שאני לא נשאלתי...אני..ה-סמכות...נו..באמת...:-)

 

ב 1984 הוציאה ריליאנט מכונית חדשה בשם סייבר אבל היא יוצרה לזמן קצר יחסית.

hist9yv.jpg

hist9mn1.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב 1984 הוציאה ריליאנט מכונית חדשה בשם סייבר אבל היא יוצרה לזמן קצר יחסית.
היא יוצרה בשנים 1984-1989, והשם הרשמי שלה היה Reliant Scimitar SS1. למעשה זו הפעם הראשונה שאני רואה שפירסמו אותה תחת השם Sabre. כל יום לומדים משהו חדש... המנועים היו בהתחלה של פורד, בנפח 1300 ו-1600, ואח"כ מנוע ניסן בנפח 1800 סמ"ק. בסה"כ היא לא היתה הצלחה גדולה, והם מכרו בעיקר לשוק המקומי.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שחיפשו אותי...אז אני אוסיף עוד קצת.

לסימיטר 1.8 היה מנוע 1.8 טורבו מתוצרת ניסאן,ששימש את הבלו בירד והסטנזה, שהפיק הספק מכובד של 135 כ"ס.

גם מערכת המיתלים היתה מיתקדמת,יחסית.

המיתלים הקדמיים היו מסוג עצמות עצה כפולות והמיתלה האחורי כלל זרועות חצי ניגררות,בדומה לפורד סיירה.

המנועים של הדגמים הפשוטים יותר נילקחו מהפורד אסקורט;

1.4 עם 72 כ"ס ו 1.6 עם 96 כ"ס.בתחילה הוצגה הסימיטר עם מנוע 1.3 CHV 69 כ"ס,אך בשנת 87' הוא הוחלף במנוע ה 1.4.

אך בשל המישקל הקל,840 ק"ג,הביצועים היו טובים,בייחוד בדגם הטורבו שזינק מ 0-100 ב 6.6 שניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...