רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם אפשר לייבא דבר כזה לארץ? איך מחושב המכס?לפי קרמן גיה? זה אומנם לא הדבר האמיתי אבל ליבי מחסיר פעימה כשאני רואה אותה. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1957-PORSCHE-356-SPEEDSTER-INNERMECCANICA-REPLICA_W0QQitemZ4597773750QQcategoryZ7251QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
עזרה בכתיבת ספר
מאת borke-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 846 צפיות
חברה, אני ממש צריך את העזרכם. אבא שלי כותב ספר שקשור למכוניות והוא ביקש ממני למצוא לו חומר על מכוניות תוצרת ישראל. מה שאני באמת צריך זה לדעת תאריכים כמה שיותר מדויקים (לפחות דיוק של חודש) של הקמת מפעלים (אוטוקרס למשל) או יצור ראשון ואחרון של מכוניות וכו'. חיפשתי המון ברשת ולא מצאתי אתרים שמציינים תאריכים כאלו. תוכלו בבקשה לעזור לי... אני מאוד אשמח
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
שלום לא אספנות עדיין אבל מאמין שזהו הפורום המתאים. מאחר ואני חדש בתחום האספנות מבקש עצתכם בעניין הרכב איתו בחרתי להתחיל, אוטוביאנקי A112 אבארט, 1984. להתרשמותי הרכב במצב טוב כאשר הריג'קט העיקרי נכון לעכשיו - נזילה בינונית ממשאבת המים. שאלותי: 1. בחיפושי ברשת לא מצאתי מידע טכני כלשהו. האתרים שמצאתי עוסקים במידע כללי בלבד. אני מחפש ספר טיפולים וכו' - אשמח לעצות/הכוונות בנושא. בנתיים הוחלפו כל המסננים והנוזלים (מלבד שמן גיר ובלמים שיבוצע בהמשך). 2. הרכב עמד במשך 5 השנים האחרונות (בתנאים לא רעים דווקא - סככה עם רצפת בטון). לצערי הרשיונות לא הופקדו. אשמח לשמוע האם ישנה דרך לבצע העברת בעלות בלא לבצע טסט שעלותו צפויה להיות גבוהה ביחס לערך הרכב (5 אגרות רישוי+בדיקת…
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, במסגרת הטיפול הנוכחי ב-MGB, נזקקתי לתיקון וניקוי של הרדיאטור. פניתי לשמיל, מ"גונגה", ברחוב תושיה 14, תל אביב, טל' 03-5621303. אמנם הבחור כבר הומלץ כאן בפורום בעבר, אבל מצאתי לנכון להוסיף: ראשית, הבחור מייד זיהה את הרדיאטור ("זה של MG, נכון?"), היה אדיב, סבלני ומקצוען. כתוספת, הוא אוהב להתעסק בדברים מעניינים וישמח לבצע עבודות עבור רכבים ישנים ומיוחדים. גם המחיר היה סביר בהחלט. מומלץ בחום (תרתי משמע...). בברכה, קובי
הודעה אחרונה מאת kasush, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מה העלויות בישראל? מבחינת רישום ומיסים? ממה שאני יודע המצב המכני לא משנה בישראל, משנה הלוק החיצוני, יש שחר בדבר? כלומר עדיף להביא רכב במצב מכאני מעולה ומצב חיצוני נוראי ולעשות לו פחחות וצבע בישראל?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, הזמנה להשקת FIAT F500 1970 אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי , ה- 16 בדצמבר , בשעה 16:30 , בו תושק מכונית מדגם פיאט F500 שעל שיפוצה שקד חברנו אופיר וול האירוע יתקיים בחניון "קופי טו גו" מקום המפגש אגף מרכז, פינת הרחובות איינשטיין/לבנון רמת אביב צמוד לשער 8 של האוניברסיטה. נחום קדמיאל , יו"ר מועדון החמש, יקבל את מכונית האספנות ה "חדשה " לחיק המועדון באופן רשמי ע"י הצמדת סמל המועדון למכונית. להשקת הפיאט יובאו בקבוק שמפניה וכיבוד קל . בעלי פ…
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 1 תגובות
- 967 צפיות
למי שיש הוט, בערוץ ההיסטוריה (42) בשעה 5 ישנם ספישיילים על ביואיק 85', קאדילאק קופה דה וויל, ואלקמינו נגד רנצ'רו. אני יודע, שאני אראה, השאלה היא, מה איתכם? תהנו.. אור.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=8643921&uid=3285051 מה לדעתכם הרמה של נ"ל?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 0 תגובות
- 803 צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/John-Lennons-Beetle-convertible_W0QQitemZ4597707389QQcategoryZ6019QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת koka, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול ב-10 בערב בערוץ אגו , שודרה תוכנית שלמה שהוקדשה לפורד קפרי לאורך דורותיה , כולל פרסומות מכל התקופות, רעיון עיצובי , סוגי המנועים , היסטורית מרוצים ...מרתק!!! stay tuned for more....
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לצערי לא יכולתי להגיע להרצאה אבל כמובן שהתעדכנתי מחברים שהיו שם. לפי מה שהבנתי ביטלו את הקטע של חובה לעבור טסט בשביל להעביר בעלות בתנאי שהקונה יצהיר ברגע הקניה שהוא מודע לכך שהוא קונה רכב ללא טסט. אני רוצה להעביר בעלות על אנסטסיה (מנטה 83) שכבר כמעט שנתיים ללא טסט, יש לי תעודת זהות של הבעלים עם יפוי כח. האם חובה שהבעלים יהיה נוכח בהעברת הבעלות (הבחור גר באילת, קצת הרבה רחוק)? מכיוון שאני קונה את האוטו ואין לי בעיה להצהיר שאני יודע שהרכב ללא טסט.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
או קיי אז הדרישה הראשונה היא שהרכב יהיה בעל גג נפתח(aka cabriolet,convertible) יכול להיות גם רודסטר. ברור לי שייבוא רכב אספנות זו השקעה שדורשת לא מעט כסף אבל עדיין התנאי בסיס שלי הוא שהרכב יהיה כמה שיותר זול גם לרכישה בארה"ב גם למכס וגם לאחזקה פה בארץ. אשמח לקבל ממכם רעיונות לגבי רכבים שיכולים לענות על הדרישה. תודה
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כעת משודרת תוכנית על ביואיק גרנד נשיונל לאחר מכן תוכנית על קאדילק קופה דה-וויל, ולבסוף תוכנית על השברולט אל-קמינו ופורד ראנצ'רו ערוץ ההסטוריה (42 ב"הוט", לא יודע לגבי YES) שידורים חוזרים מחר (שישי) אחה"צ ובשבת בבוקר צפיה נעימה
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 תגובות
- 870 צפיות
http://www.fullgaz.co.il/archive/dec-05/news/fg18652-fiat-500-ducati-hartham.php תהנו ישי
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
אופנוע מאגלס ענתיקה 1 2
מאת צבי- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
אופנוע מאגלס ענתיקה, שנת 66', 2 בוכנות טווין, נפח 600 סמ"ק. לרציניים בלבד. נא לא להשאיר הודעות בפורום, אלה לצלצל ל: צבי (אזור מרכז)- 0546442122
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום אושר בכנסת חוק המרוצים וזאת הפעם כנראה כולם מרוצים וצרפתי קצת תמונות מתחרות בה מככבת הוולו אספנות... בתקווה שתוך שבועיים או חודש יאורגן כזה מרוץ בארץ הקודש
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מה קורה אם עברו ה 48 שעות ועדיין לא עשיתי טסט. האם ניתן להוציא שוב?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 2 תגובות
- 976 צפיות
תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמה בערך יעלה לי בארץ ואם זה בכלל אפשרי לעשות את זה http://www.cardomain.com/ride/321484 יש לי סובאור בדיוק כמו אצלו אני רוצה לעשות את מה שהוא עשה וזה הוא החליף למנוע טורבו שנקרא Ej20T אצלי עכשיו עומד באוטו מנוע Ea71 וגם הוא עשה מהאוטו 4*4 אז השאלה שלי אם כל זה אפשרי?
הודעה אחרונה מאת D3M0N, -
- 3 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היה פעם תוסף טוב לשמן שעוזר למקרה שהרינגים קצת דבוקים והקומפרסיה יורדת. בעיה נפוצה במנועים ישנים. מישהו מכיר חומר כזה?
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.mbzponton.org/pax058/people/taylor/salzburg2005.htm
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אפילו עם מנוע ford X-flow. http://cgi.ebay.co.uk/AIRCRAFT-TUG-LPG-GAS-FORD-XFLOW-TOW-TRUCK_W0QQitemZ4597190225QQcategoryZ36632QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
מי מזהה את הרכב
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי מצאתי רכב אספנות (לא משנה איזה ) שהאישה שהיא הבעלים נפתרה איך אפשר להשיג את הרישיונות ?
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
-
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי מיני משנת 83' ואני מחפש מוסך טוב ואמין, למישהו יש הצעות?
הודעה אחרונה מאת האיש עם הקסדה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
במחיר טוב!!!
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
איזה רכבים אלו?
מאת שטנגה-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת SLS, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי אני בקרוב סטודנט, חולה הגה כמו כולם פה ויש לי שאלה. כמה כדאי וריאלי מבחינתי לרכוש רכב ישן ולהחזיק אותו? כמובן כרכב בשימוש יומיומי ובמגבלות התקציב של סטודנט. כדאי להכנס לזה או שעדיף לי להשתעמם עם איזו סוויפט...
-
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הייתי מנותק זמן מה , אבל אנסה לחדש את חיפושי אחרי ברנדה מהשנים הנ"ל, אני לא מעוניין ברכב שזקוק לשיפוץ רציני. אני מחפש רכב שנמצא בנסיעה יומיומית - במצב שמור מאוד.(רצוי פנסים עגולים) מוכן לשלם מחיר פייר לרכב שעונה על הדרישות. תודה מראש , מיכאל 0524-898295 . אשמח לקבל עזרה במציאת רכב שכזה.
הודעה אחרונה מאת michael3, -
המיפגש 9-12-2005 1 2
מאת maier- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
במיפגש הקבוע בקופי טוגו נהנתי מאוד
הודעה אחרונה מאת M.Azulay,
