רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
לאחרונה הנחתי את ידי על טרקטור ישן משנות החמישים שאלתי היא האם ניתן להחזירו לפעילות מבחינה חוקית? האם ניתן להעביר אותו בעלות בצורה רגילה? האם ניתן להסדיר את רשיונותיו כך שניתן יהיה לנסוע עליו באופן חוקי? האם ניתן לרשום טרקטור כרכב אספנות? תודה, אביב
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
-
תגידו מה יש סיטרואן דשבו ארבע על ארבע ? היא ניקראת סהרה דשבו משהו כ=זה ניראה לי.... מי שמכיר שישלח לי קישור עים מפרט טכני שהיה בה באותם שנים...
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
עזרה בזיהוי
מאת שטנגה- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה זה?
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לקראת עלייתו לאוויר של אתר המועדון, ייבחרו בעלי תפקידים ומנהלי קטגוריות, אשר ינהלו את תוכן האתר, לרבות כתבות, גלריה, אירועים, קישורים, חדשות וכו'. כל חבר מועדון רשאי להגיש את מועמדותו להיות בעל תפקיד באתר המועדון. לכל מנהל קטגוריה יינתנו פרטי גישה ישירה לניהול אותן קטגוריות באתר, ע"י ממשקים פשוטים וקלים לתפעול ואינם דורשים כל ידע טכני, למעט רקע בסיסי באינטרנט. תיאור התפקידים: 1. מנהל תוכן - אחראי על הזנת ועריכת כתבות ומאמרים לרבות התמונות הרלוונטיות לכתבות אלו. כתבות אלו יכולות להיות כתבות מקוריות וחדשות של חברי המועדון, אשר ישלחו אל אותו מנהל את כתבותיהם, כתבות מהאבטומוביל וכו'. לשם הההבהרה, מנהל קטגוריה זו לא בהכרח יהיה זה אשר יכתוב…
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב הוא פורד TBIRD שנת 67 בצבע תכלת יד ראשונה 81,000 מייל שנת 1967. 050-5727287 משה תמונות: בהצלחה לקונה המאושר... מקווה שזה עוזר למישהו.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
שיפוץ אמרקאיות?
מאת רנו- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
האמת שאני אוהב יותר ארופאיות אבל תמיד רציתי מכונית אמרקאית לאחרונה הזדמנה לי הצעה כזו עד כמה כדאי והאים בכלל להתעסק עם שיפוץ אמרקאיות מה דעתכם
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 6 תגובות
- 986 צפיות
האם משהו יודע איפה ניתן לעשות ביטוח לרכב אספנות באופן הזול ביותר? איפה ניתן? וכן אם אפשר לקבל עם הביטוח שירותי גרירה/דרך?
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכל החברים ! היה לי רעיון לפתיחת שרשור "מדריכים אישיים" לרכישת רכב מסוג זה או אחר. בעצת החברים דרור ובני אפנה לאתר מועדון ה 5 לסייע בהקמת מדור כזה בו תוכלו גם אתם לפרסם את "המדריכים" האישיים הלא מקצועיים שלכם לרכישת רכב מעניין/אספנות. להלן דוגמא שהכנתי לגבי סיטרואן XM מהדור הראשון (XM20i 1991). אולי בהמשך אכין גם מדריך לרכישת XM מהדור השני (XM20 Turbo 1996) , מאחר שאת שתיהן החזקתי/מחזיק כל אחת בתקופה אחרת. אין מדריך/חוות דעת זו מהווה כל המלצה מטעמי לגבי הרכב בו היא עוסקת. אינני מהווה כל גורם מקצועי או מוסמך אלא חובב רכב בלבד. סיטרואן XM MK-I מנוע 2000 CC הזרקה רק…
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לחיים ושאר החברים שעוסקים בכך: מצאתי במקרה אתר שעוסק בשיפות R27: http://204.29.80.50/restore/r27/r27.htm
הודעה אחרונה מאת sun34, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים הצלחתי סוף סוף להגיע למפגש האחרון בקופי טו גו. אני חייב לציין שיצאתי בעיניים דומעות (ובעוד כמה מקומות רטובים) לאחר שסוף סוף ראיתי את רמת ההשקעה שלכם ואת האהבה שיש לאנשים למכוניות שלהם מעבר לדפי האינטרנט. אהבה שכזו שלא ניתן להתעלם ממנה. כל אדם ואדם שהחליט להדבק בחיידק ולגשת למשימה סבוכה של שיפוץ מכונית חייו צריך לדעתי להיות מוערך בהתאם. רק שתדעו שהמוטיבציה שלכם לא פסחה על העוברים ושבים, ובתור חובב מכוניות אספנות נדבקתי בחיידק המוזר בזכות המכוניות ובעיקר בזכותכם, ולדעתי לא רחוק היום בו ארכוש לעצמי פרוייקט בהתאם. מצפה בשקיקה ליום שישי הבא. אבי .פ בן 23 חולון
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 879 צפיות
שלום, אני מחפש טרמוסטט למנוע 289 (8 צילינדר) - פורד, שנת 1965. מישהו יודע אם ניתן להשיג בארץ? תודה מאיר
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
במושב בית אלעזרי נצפתה רנו 4 ??? בתצורת מסחרית ( כלומר מ. מנוע + גריל של רנו 4 ומעין קשת לאורך הוינקרים בחזית הרכב -מלמטה ללמעלה ) אבל תא הנהג ומאחוריו נראה כמו קוביה
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לאחר שיחות ארוכות ודיונים הוחלט בעצה אחת עם חברינו יורם מקובר ואבי גרוסברג לקבוע את תאריך ההשקה של המועדון סמוך ככל האפשר ליום העצמאות (כמה סימלי!! ) . התאריך הינו ה-28 באפריל 2006. ברצוני לציין את החברים הנ"ל ואת כל קבוצת סוסיתא שבדרך על שיתוף הפעולה ועל ה"ביחד" עם הנהלת המועדון. זו עוד דוגמא לכך שאפשר גם אחרת...
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 974 צפיות
רק לידיעת הנוגעים בדבר, מימשתי את זכותי ופיצלתי את השרשור "פרשת קיפניס" מהשרשור על האבטומוביל החדש. ולהבא אני מבקש מהנוגעים בדבר לפתוח שרשור חדש כל אימת ש"הפרשה" עולה. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
שלום לכולם, אני מחפש גרוטאה של פרינץ 4\3 לחלקים, או לחלופין, חלקים וחלפים שונים למכוניות אלה. מי שמכיר ויודע על כאלה, אשמח לקבל הודעה פרטית. תודה נדב
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם! כידוע אני מעביר את הקורטינה שלי הסבה לגיר ידני חמישה הילוכים. מה שקרה הוא שהפדלים(דוושות )של הסיירה לא מתאימים והם בורחים מהמקום שלהם. מי שיודע על קורטינה ידינית שזרוקה איפשהו ואפשר לפרק ממנה את הדוושות ,או על פיתרון אחר שיציע. תודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
בחור בשםUFD41 פרסם שאלה בפורום הטכני על שמן הידראולי של פז המיועד בלעדית למערכות ההידרופנאומטיות של סיטרואן. משהוא בפורום בקי בפז???
הודעה אחרונה מאת Tsafrir, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
מועדון החמש טיול שבת 10.12.05 פארק הכרמל ואוניברסיטת חיפה - מוזיאון הכט http://mushecht.haifa.ac.il/ ב- 11:00 הגעה לאוניברסיטה הכניסה בכיכר צומת האוניברסיטה , שמאלה ( לבאים מחיפה) , והחניה בבניין הראשי מול הכניסה. סיור במוזיאון והדרכה ע"י הגב' עפרה רמון , כשעה. נסיעה לאתר דרך הדורות בפארק הכרמל - כ- 15 דקות התארגנות וסיור של עד שעה באתר, ממוקמים בו מבנים קדומים שהועברו למקום מרמת מטרד בנגב , ומאתר קסטרא שבמבואות חיפה. לסיום פיקניק במקום עם תצפית לעמק . נא להצטייד במנגלים ובשרים פיזור משוער ב- 16:00 ב…
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חבר הפנה אותי לאתר פורום זה, ואף נרשמתי אתמול. מדפדוף ראשוני בין הנושאים השונים, מתגלה פורום זה כאינצקלופדיה מרתקת ורחבת היקף. הדיווחים מעניינים ותגובת הקוראים מראה על פירגון ותמיכה אמיתית, גם בין אנשים שמעולם לא נפגשו מעבר לכתלי פורום זה. לאור נסיעותי הרבות בארץ (כ 90,000 ק'מ בשנה) אשמח לעדכן בכל הנוגע לרכבים מעניינים או כאלו העומדים למכירה. אני מניח שהדבר יסייע הן למחפשים והן למוכרים עצמם. התמזל מזלי ואני נשוי מזה 17 שנה לאישה מפרגנת (הכל יחסי בחיים...) כך שהרבה מכוניות עברו במשפחתינו וכשאני מסתכל לאחור אני מגלה שעל מרביתן התנוסס הכיתוב סאאב או סיטרואן. מה הקשר בין שני יצרנים אלו ? לא ברור לי בדיוק. אולי הם שינו תפיסות עולם, אולי הקדימו זמנם ואולי סתם היו אלו …
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קרוב ל 2500 ק"מ, עקב היותה של הסקורפיו במוסך. תודו שהתגעגעתם.
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
אלפא או לנציה
מאת רזי-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברה עזרו לי,יש באפשרותי לקנות אלפא 75 מודל 88 או לנציה פריזמה סימבול,שנהן מנוע 1600,איזה עדיף הן בבחינת הביצוים ,נוחות ,טיפולים וכו,תודה
הודעה אחרונה מאת Tazio, -
-
- 2 תגובות
- 902 צפיות
1974 Volvo 164E Owner's Manual קישור לנ"ל http://www.type2.com/bartnik/volvo/volvomanual.htm
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכל החברים מה דעתכם על שרשור "המדריך שלנו לרכישת.....סוסיתא, דה-שבו, חיפושית וכד'" מאחר ואני מניח שאחד היתרונות של פורום זה הוא לסייע לכל הקוראים גם בקבלת החלטות בגין רכישת רכב ישן/קלאסי - על מה לתת את הדגש בעת בדיקה, ממה להיזהר וכד', אני מציע פה רעיון לפתיחת שרשור דביק בו לא יגיבו החברים אלא יוסיפו כל אחד בשעתו, את "המדריך האישי" שלו לרכישת רכב בו התנסיתם בנהיגה ממושכת או כמובן בקניה-אחזקה/תחזוקה שוטפת. אין ההגיון אומר להתחיל להיעזר במקורות חיצוניים כגון אתרי Reviews/Do It Yourself, אלא בעיקר לספר על הבחירה בין רכב זה לאחרים הדומים לו, על היכולת לקבל מענה תחזוקתי מצד מוסכים ספציפיים בארץ, עלויות חלקים…
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
פיאט פנדה 4X4
מאת השושנים-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לפני כשנה וחצי בטיול לאיטליה ניתקלתי על הר הווזוב (הר געש פעיל) ממש בקצה, בפיאט פנדה שנות השמונים עם הנעה לארבעת הגלגלים, גם בארץ יצא לי לראות אחת מישהו מכיר ויודע?-רן
הודעה אחרונה מאת dror_r, -
-
שובה של הBX
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
החודש "התבדרנו" בצילומים וכתוביות של סיטרואן אמפיבית- צפה על חביות ובמוסף של יום שישי ב"ידיעות אחרונות" יש בעצם המלצות קניה לוגית לBX המיתולוגית... וד"ר רחמימוב מומחה גב ומפרקת שכינה אותה "הBX המתפרקת" יזכה בעוד תריסר שנים לראות אותה חורכת כביש עם שלט אספנים
-
-
צמיגים וחוקים 1 2
מאת amitexc- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
לאור כל מבצעי הצמיגים של משטרת ישראל בשיתוף משרד התחבורה, נגנבה לאוזניי השמועה שעל כל סרן(זוג קדמי\אחורי) חובה שיהיו צמיגים בעלי חתך זהה. האם כך הדבר? הכוונה היא שהצמיגים יהיו מאותה חברה ומאותו דגם? או בעצם הכוונה לחתך במידה? תודה לעונים עמית.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.folder&path=200511251621309540&user=bmwricer רכב מדהים שנתקלתי בו היום. חשבתי שיעניין אתכם כיוון שזה רכב אספנות נדיר. אם זה מישהו מהפורום אז הרכב פשוט מהמם!
הודעה אחרונה מאת msigal, -
- 16 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם על פי מידע בדוק שקיבלתי, זהו דגם ניסיוני לטרנספורטר לימוזין, בעל אפשרויות שימוש מגוונות, בעיקר בשטחי הרשות הפלשתינאית.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 0 תגובות
- 881 צפיות
שלום לכולם העם יש למישהו את הצמיד בכותרת אפילו משומש הצמיג הוא של אליאנס וזה המיספר שכתוב עליו ללא מידת החתך אני מחפש את הצמיג עבור ה-200 שלי כדי לא להחליף את כל ה-4 תודה
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- 16 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי בעיה שכנראה מוכרת לכולם, המנוע תפוס. ראש המנוע פורק ,לפחות למראית עין הבוכנות שלמות מהן האפשרויות לשחרור המנוע( מנוע מסוג פורד 1100 סמ"ק) את אותה הבעיה יש לי גם במשאבת הקלאץ שברצוני לשפץ, עשויה מעופרת/אלומיניום שייכת לסוסיתא הבוכנה תפוסה. :roll: :roll:
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל,
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- KipodYam
- פיטר גריפין
- SlowRide
- yoav911gt2
- דרדס אבא
- Alkash
- santiago
- Derish
- mh53
- garicho
- Pavlik
- quizlette85117701
- Moshe c
- om2
- laviil
- Monopusto
- שביט
- IsraCar
- Shaike.Zam
- פריג'י
- Liquidator
- גולדן191
- orankohn
- elad18
- avargel
- Aviady001
- Igalz
- parnuk
- Boris002
- בנס
- פינדר
- Aviv943
- asix
- orsh99
- Shai.sku
- amit_a
- Shay Shd Dave
- נתנאל - Net
- RBRB
- David32
- לירון .ה.
- daniel.asu
- Stavik
- blackpolo
- ANUTKK
- BoazB11
- lanosforce
- פיגו107שנת2010
- yaniv572
- פאר האורה
- M H
- yohai71
- Tom78
- דובצע
- moomai
- רפי לין
- דאבל קלאצ
- chrono
- dj_dani
- Avia
- Albetx
- שי
