רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בהצלחה 1. 2. 3. 4. 5.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
2 קרבורטורים כפולים. 1 2
מאת גרנות- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
חג שמח , היכן אפשר להשיג ברצנו 2 קרבורטורים כפולים (45 מ"מ) של וובר או דלאורטו? ולבנתיים עד החלפת הקרב' אני אשמח מאוד להחליף את הדיזות שלי בחדשות , היכן אני משיג את מבוקשי? בברכת חג שמח
הודעה אחרונה מאת גרנות, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אשמח לשמוע מה ההקלות (בכיס) והאילוצים לתנועה בכביש של רכב אספנות תודה.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
הזמנה מ-ebay
מאת רנו- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע כמה זמן לוקח להזמנה להגיע לארץ
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה במצב טוב חלקי פח של דיאן : דלתות + חלונות, מכסה מנוע, דלת אחורית, מרכב שלם+ חלון קדמי+ חלקי פנים. אילן - 050-7700617
הודעה אחרונה מאת freshly, -
- 0 תגובות
- 821 צפיות
שלום, רציתי לדעת איפה אני יכול לבטח וספה 69' (עם סירה) באיזור חיפה? תודה
הודעה אחרונה מאת kopa_kobana, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום. ברשות חבר סובארו 84 אוטומט. הוא מחפש מישהו אטרקטיבי שיפרק לו את המנוע באוטו וירכיב לו את אותו מנוע כמה ימים לאחר מכן. האם מישהו מכיר אדם מקצועי ואטרקטיבי.? כמה יעלה פ"וה בלבד? תודה אורן
הודעה אחרונה מאת max, -
-
שלום לכולם. עניין אותי מי מחברי הפורום משתמש ברכב האספנות שבבעלותו באופן יומיומי? מי שכן,כמה שאלות: 1)באיזה מצב הרכב ?(שמור ,תצוגה,לפני שיפוץ, וכו'...) 2)כמות הנסיעות והקילומטרים שעושים איתו בשבוע 3)שמירה על הרכב מבחינה של :כיסויים,אזעקות,ביטוחים,וכו'... 4)תוספות למען שירות נעים יותר(מזגן,מערכת שמע וכו'...) 5)מה חושבת הסביבה על רכבכם(משפחה,חברים וכו'...) בקיצור, כל הפרטים שיכולים לשפוך לי מידע בין אם מועיל (1-4) ובין אם סתם בשביל הידע(5), בנוגע לנסיעה יומיומית עם הרכב תתקבל בברכה. תודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 855 צפיות
אוסטין מטרו 1300 1989 לפירוק, יד נמוכה, 85,000 ק"מ בלבד !! מנוע במצב מעולה! מתאים גם למיני מיינור. מושלמת. צבע לבן. יש רשיונות. לא לאחר תאונה. ללא מזגן, מחיר : 1500 ש"ח גמיש. חדלה ליסוע עקב בעיה באחד הבולמים. אורן 0544-400604 09-9512631. הרצליה.
הודעה אחרונה מאת Dudu, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, אירוע חנוכה יום שבת- 31.12.2005 הגביע הנודד של ירחון "אוטו" ע"ש שאול גלאי ז"ל תצוגת מכוניות אספנות בפארק אפק ראש העין- ראשון המסיק 2006 בהמשך למסורת, חברנו איציק שביב יצרן שמן זית כתית מקיבוץ בית ניר, מזמין את החברים ומשפחותיהם , עם רכבי האספנות שלהם, לאירוח שישלב גם את טקס הענקת הגביע הנודד ע"ש שאול גלאי ז"ל, לחברים שיזכו ב-3 המקומות הראשונים על שיפוץ רכב האספנות שבבעלותם . האירוע בחסות משפחת גלאי ,ירחון "אוטו", ירחון הרכב הנפוץ והגדול בארץ, ובשיתוף מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל. מה בתוכנית? - טקס הדלקת נרות חנוכה בחנוכיית שמן זית- טקס הענקת הגביע הנודד …
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מחפש בקקס אחורי של סוסיתא או פורד אסקורט ישנה אם יש עם קפיצי עלים בשביל אופנוע BSA תלת
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הבקשה בעצם בכותרת חיפשתי בפורום ולא מצאתי את מבוקשי, מצאתי רק של חלקי רכב אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח! בתודה אביתר!
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, מחפש גלגל הגה של פיז'ו 304 שנת 73 בכל מצב. אני חושב שגם שנים אחרות יתאימו לי ויתכן שגם דגמים אחרים (104, 204, 504 וכו'...) מי שיש לו או יודע איפה אפשר למצוא שיצור איתי קשר. אני חוזר ומדגיש, המצב לא משנה, ההגה ישמש כהגה ספייר לכל דבר, גם מצב ממש גרוע יכול לעזור. תודה, שחר 052-3854433 [email protected]
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
תצוגות המועדון - חבלול שמירה - הגיגיכם 1 2 3
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 3 אלף צפיות
נמרוד, משה, זאב אבי ואבי (הסדר מקרי לחלוטין), משה אזולאי עדי כי אני לא מי יודע מה חיה בשלום עם העובדה שאין חבלול או יותר נכון עם העובדה שאין שמירה על כלי הרכב, ורק מי שהיה בקרבתי בזמן תצוגה יודע לאילו דציבלים אני מגיעה, ואילו הייתי מביאה עמי את השוט הוא היה עובד שעות נוספות, אולם באירועים מסוג זה, הדבר היחיד שאני מצליפה בו זה בלשוני..... לפני שמתחילים לעשות שרירים אוליי כדאי קצת להבין יותר לעומק מה המשמעות ואיך תוקפים את הבעיה. חבלול + עמודים � 1. עלויות - כמה אלפים טובים ואפילו הרבה יותר- רעיונות בבקשה למימון. 2. כפי שצויין, קרה לא אחת שעמודים אילו נפלו על כלי הרכב והיו נזקים (לחלק מעמינו החיבלול זו נדנדה) � על מי נופלת האחריות על המארגן? על בעל…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://www.diamant-h.co.il
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
באחור של 4 חדשים היגיע מכונת ניקוי החול מהצפון ונפרקה בסדנא של נדב בהוד השרון. כרגע התכנון להפעיל אותה ניסויית ביום שישי הקרוב. הקבינה של הוויליס (תמונה ישנה היום כבר משופץ ,כלומר מרותך...) תהיה הפריט הראשון לניקוי....
הודעה אחרונה מאת shmil, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
מחפס בנרות דודג' צ'ארג'ר 1973-1968 קופה. לשיפוץ במחיר סביר. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מנסה לשכנע בחור שהכרתי לאחרונה להצטרף למועדון אמרתי לו שפה ימצא סביבה מתעניינת ביותר בתחום האיסוף שלו, יוכל לתרום מהידע שלו ולהנות מהידע של אחרים. יש לו FIREBIRD 6 טורי, 4200 סמ"ק, מודל 1975 (לא למכירה, הבחור מאוהב במכונית) האם מישהו יכול להמליץ על מקום אמין בחו"ל ממנו יוכל לייבא חלקים?
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
איזה אופנוע זה? (נכון, זה סוזוקי, יופי נחמה) מה מיוחד בו? באיזה שנים יוצר? איזה חברות אחרות יצרו אופנועים כאלו? זה האופנוע: מי יודע? נמרוד
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מנסה לאתר רכב אשר נפשי חשקה בו, עפ"י מספר. אשמח אם מי שיכול לסייע ייצור איתי קשר בה"פ. תודה, ליאור.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1966-Ford-GT40-MK1-Shelby-American-Ferrari-Killer_W0QQitemZ4598117324QQcategoryZ6465QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברחוב פרץ בת"א (ליד המרכזית הישנה) עומדת אלפא סוד שנראית במצב לא רע.. לא נראה שהרכב פעיל.. סתם עומד. לידיעתכם
הודעה אחרונה מאת T-SPARK, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז בנתיים השיפוץ ממשיך הרכב כבר במצב נסיעה לאחר שיפוץ הגיר האקסים החלפת צנרת מיי הקרור מהמנוע (אחורי) לרדיאטור כולל ניקוי רדיאטור הצנרת המקורית היתה ממתכת הוחלפה לפלסטיק ממודל חדש יותר הג'נטים המקוריים (מגנזיום) פורקו לישור ניקוי חול וצביעה וכרגע אני עובד על מערכת לקרור שמן גיר החלפת קפיצים ובולמי זעזועים הינה תמונות של בולמי הזעזועים מונרו עים מערכת לפיצוי מישקל/ גובה והמערכת לקרור שמן גיר וצינור מיים מנחושת בבניה עצמית לאחר שלא הצלחתי לימצוא צינור מקורי בארץ
הודעה אחרונה מאת כפיר 78, -
מיני מיינור
מאת -KsM-- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני חדש באתר ואני מיתאמן רוב הזמן בפעלולים אם אופניי ביאמאקס מיקצועיות של KSM , בזמן האחרון חשבתי להביא רכב ישן ולשפץ אותו... מה אתם אומרים על מיני מיינור? יש לו חלפים? אם למישהו יש מושג היכן יש מיני למכירה לפני שיפוץ שיכתוב כאן תודה רבה..
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 1 תגובות
- 835 צפיות
לפניי כמה חודשים פורסמה באתר מודעה למכירת רפליקה לבאגי, האם מישהו זוכר או יודע איך להגיע לאותה המודעה אני אשמח תודה אלעד
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
בעקבות מזג האויר, נישאלת השאלה איך להפוך את הרכב (כל רכב) לאמפיבי.... משוגעים חיזרו הביתה.......
הודעה אחרונה מאת אדלרון, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש לחבר כבר הרבה זמן ראשי מנוע לאולדסמוביל מנוע 5.7 V8 הרכב מודל 81 אז עם למישהו ידוע על ראשי מנוע כאלה במצב טוב שירשום פה תודה מראש סהר! וחג שמח
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
טנדר אספנות 1 2
מאת SkyLiner-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום, פעם ראשונה שאני מפרסם הודעה בפורום בכול מקרה,לאחרונה חשקה נפשי בטנדר אספנות,מאז שהיתי ילד תמיד אהבתי טנדרים,במיוחד פורדים ושברולטים ישנים,אך ישנה בעייה קטנה,אך ישנה בעיה קטנה,אני צריך טנדר שיכול להוביל שני אופנועים שטח,הטנדר אחרי השיפוץ יסע פעם אחת בשבוע לנסיעה אחת קצרה אך בכול זאת,משקלו של כול אופנוע הוא בסביבות ה110 קילו,מה שיוצר 220 קילו,האם טנדר אספנות ישן יכול לעמוד במשקל הנ"ל? אני משער שכן,אבל העדפתי בכול זאת לשאול. עכשיו הגעתי לבעיה הגדולה יותר,כמה יעלה לי טנדר אספנות במצב שדורש שיפוץ רציני,לדוגמא: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevrolet-Other-Pickups-Chevy-1941-1-2-ton-PU-Straight-6-Restore-Project_W0QQitemZ4598450960QQcategoryZ5348QQrdZ1QQcm…
הודעה אחרונה מאת SkyLiner, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
טוב אז העברתי הילוך עם שיפוץ האופנועים שלי. עם השיפוץ הבחנתי בכך שכל הבוקסות של החלקים הנעים עשויים פליז(נדמה לי) ומשום מה מסתבר שיש חופשים עצומים בין כל הבוקסות הללו... מי שמכיר מדובר בעיקר בצירים של מוט ההילוכים,קיק סטארט,מוח הילוכים... עכשיו השאלה שלי היא למה השתמשו בחומר מסוג זה?! ה שעלו במוחי הקודר: *כל זה נעשה בכוונה למנוע שחיקה של הצירים על חשבון בלאי מהיר יחסית של הבוקוסות? *היה נהוג להשתמש בחומר הנ"ל בתור מייסב החלקה?!שלפי מה שנראה הוא לא החליק כלכך? *הם מראש חרטו את הבוקסה במרווח גדול וזאת ע"מ שהחלקים הנעים לא ישחקו? *אפשרות אחרונה הם באמת חרטו את הבוקסות עם חופשים גדולים אבל הפעם בגלל שהיו שיכורים\מיהרו לשחרר אופנועים למלחמה ככה שברחו להם "כמ…
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
קצת מינהלות 1 2
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
1. אבקש מכם להציץ מדי פעם בכללי הפורום. הם מופיעים בדביק הנעול (בדרך כלל בתחתית הדביקים). זה ימנע הרבה אי הבנות כמו זאת שהיתה בעקבות פרסום מספר טלפון בפורום. לנוחותכם הנה ההפניה לכללים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=7603#post7603 2. רי ארגון ב"דביקים": היות והאופנוענים לא כל כך משתפים פעולה והרבה מסרים על אופנועים התפרסמו בפורום עצמו, החלטתי להוריד את "הדביק". יש לציין שנהגי וחובבי הרכב הכבד ממושמעים יותר... 3. בעקבות הארה של אחד המשתתפים אני מעוניין לפתוח דביק חדש שיוקדש רק למכירת רכב וחלפים.הכוונה שההודעות יהיו למכירה בלבד בלי "חוות דעת" שיכולות כמובן להתפרסם בשרשורים נפרדים בפורום עצמו... בכך בעצם יהיה הדביק הנותר מוקדש לספרות רכב ומח…
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 541 אורחים (הצג רשימה מלאה)
