רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה... כשבעליה לשעבר של הנובה אמר לי "תשמע, היא במצב מצוין, בשימוש יומיומי", הנחתי שזה משפט קלישאה נפוץ שאומר "תשקיע כמה אלפים ותוכל להנות ממנה כמה פעמים בשבוע", אך לשמחתי, בחינה מדוקדקת של הרכב לאחר הקנייה (לא תמיד ניתן לעשות בדיקה כזו לפני הקנייה...), גילתה לי מספר עובדות שמאוד שימחו אותי: 1. הרכב עבר צביעה אחת בחייו, עקב שינוי צבע. בדיקה אלקטרונית שעשיתי לפח הראתה שלמעט אולי 2-3 נקודות שבהן יש שכבה דקיקה של חומר, כל הרכב הוא פח (ההפך מפח - חלודה ). 2. כל הניקלים, הסמלים וכו' קיימים ובמצב מצויין. 3. הרכב מקורי לחלוטין מבחינה מכאנית - לשמחתי, לא נעשתה אף קומבינה ישראלית כלשהי במנוע ובמכלוליו, לרבות במערכת החשמל. 4. הרכב אכן, במצב שמאפשר נסיעה יומיומית …
הודעה אחרונה מאת giladmir, -
- 0 תגובות
- 975 צפיות
אני צריך עזרה בחיפוש של דלת תא מטען של רנו4 אשמח לדעת היכן יש במצב סביר תודה על כל עזרה
הודעה אחרונה מאת רנו, -
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קראתי נהנתי מקוה שתהינו גם-רן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3187255,00.html
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
על מנת לקבל קצת מידע על עצמנו, יש לחשב את המספרים שבתשובה המתאימה ביותר ולסכם: כשאני רואה מכונית ישנה אני: 1. קונה אותה. 2. חושב איך לקנות אותה. 3. מפרסם בפורום שמישהו יקנה אותה. 4. אם יפנית לא קונה. כשאני משפץ רכב אני: 1. מפשיט אותו עד היסוד ומתחיל. 2. צובע אחרי תיקוני פח אצל מוסא. 3. מתקן את מה שצריך ונוסע. 4. לא נוגע ביפנים. כשאני משפץ רכב, הכסף: 1. לא נחשב. 2. מחושב בקפדנות. 3. משלם כשיש לי. 4. אם זה ין זה לא כסף. כשיש רכב מעניין בחו"ל אני: 1. אסע לכל מקום בעולם לראותו. 2. אמצא תמונות בגוגל. 3. החברה כבר ישלחו תמונות בפורום. 4. ליפן אני לא נוסע. כלי העבודה שלי: 1. יש הכל והם מנוילנים ומסודרים כמו חיילים. 2. …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום מחר בין 19:00-20:00 יש תוכנית על שיפוץ פורד קפרי 1.6 לייזר-ב YES בערוץ דיסקברי 38. ניר.
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לא עלינו, אבל תהיתי מה קורה אם מישהו פוגע ברכב אספנות נדיר יחסית, שהחלקים שלו מיובאים אישית מחו"ל ויקרים. מקבלים את הפיצוי מהביטוח שלו או שהם לא מכירים בכאלו דברים? ליעד
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 52 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
זוכרים את ההודעה הזאת? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99013&highlight=%EE%E7%F4%F9 ואת זאת? http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=98548 אז זהו...מצאתי אותה: שברולט נובה Z26 שנת 1979, מדגם שנקרא RALLY, יוצרו סך של 2,299 מכוניות מהדגם הזה בלבד(!). הרכב עם 103,000 מייל, יד שנייה, נרכש מאיגי דיין (המתופף של משינה...), אשר שמר על הרכב באדיקות לאורך התקופה שהיה שלו.. תודה למי שעזר באיתור הרכב.... מה התוכניות לגבי הרכב?... יש דברים שהשתיקה יפה להם
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 25 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שברולט נובה שנת 72 שתי דלתות קופה,V8 5000 , יד שלישית , במצב מקורי .הרכב עם טסט לחצי שנה ,רשום כרכב אספנות. מצב מכני מצויין, מחיר הרכב 25,0000 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם!!! מחפש 2 בקליות אחוריות לפיג'ו שלי.... מי שיכול לעזור אודה לו מאוד!!! עשיתי חיפוש באי ביי ולא מצאתי.
הודעה אחרונה מאת dani peugeot, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
מסתבר שהמיני שלי לא שנת 79. בגלל שהרשיונות לא בידי עדיין ואני עדיין לא מומחה גדול במינים,לא הבחנתי בטעות. דיברתי עם הבחור שממנו קיבלתי את האוטו ומשום מה זכרתי שהוא אמר לי שהרכב משנת 79.היום,סתם בשביל ההרגשה,שאלתי אותו שוב איזה שנה האוטו והוא אמר לי שאם הוא זוכר נכון היא 73.הוא ביקש ממני להקריא לו את המספר,וכשאמרתי לו שהוא מתחיל ב197,הוא אמר שלדעתו הרכב הוא לפחות 3 שנים מתחת לשנת 70.כשפתחתי את מכסה המנוע קיבלתי שוק!ליד מספר השאסי כתוב au.1965 (=קיצור של august). אז אני רק רוצה לוודא.אם הספרות 197 אומרות למישהו משהו שיכול לעזור לי,בבקשה ליידע אותי. תודה מראש,עוז.
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אופנת הרטרו לשנות השיבעים-לאוהבי אמריקאיות שריריות.... מי אמר קובי ולא קיבל?-רן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3196929,00.html
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
נחשו ג.
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
יש רכבים ויש אנשים כולנו יודעים שבלי עזרה אחד מהשני לא הינו מתקדמים לצורך התחביבים שלנו אנחנו גומאים לפעמים מרחקים ואנו פוגשים אנשים נחמדים וחביבים היום פגשתי בחור בשם רמי מכפר שיבלי אחלה גבר שפתר לי בעיה במנוע שאני תקוע איתה כבר מספר חודשים לא לפני שכיבד אותי ואת הילדים אז תודה לך רמי מכפר שיבלי הלואי שכולם יהיו כמוך עופר
הודעה אחרונה מאת רנו, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
נכון,אני מהמתרס השני,אולם אי אפשר שלא להזכיר את טיול מועדון BMW אליו הוזמנתי ביום שבת האחרון לדליית אל כרמל,ע'י חברי ומרעי מנהל המועדון מר שמוליק בניש! מה אגיד ומה אומר פשוט תענוג,מה לא היה שם,אנשים טובים,רכבים לא פחות,צלילים,מהירות,זריקות, אדרנלין,ואויר צפון צלול שעשה מחווה עם הרכבים.זכינו לבקר במוסך נחשב ולקבל מעט הסברים אודות המותג,ועל האוכל אין מה להרחיב. אגב נסעתי עם הבייב שלי(החומה),כשמפקח עלי מאחור אסף בקר הידוע(עד שהצלחתי להרגיז אותו ). שמוליק אחי שלי היה פשוט תענוג של טיול ,מי ייתן וירבו כאלו. אלוני
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
- 20 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רוצה לנסוע בסביבות חודש אפריל מאי מתי ואיפה יש ? מהו המפגש הדגול ביותר? תודה מראש עדי
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חבר מפרק מנוע בחיפושית בשביל להחליף קלאצ' והוא לא מצליח לפתוח את הבורג של הגלגל תנופה... ידוע למישהו אם זה הברגה הפוכה או שיש איזו אבטחה כל שהי??? תודה: משה.
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
מה נדרש לעשות על מנת להחזיר רכב לכביש שגילו עולה על 30, רישיונותיו הופקדו לפני 3-4 שנים והוא אינו רשום כרכב אספנות? האם ניתן להפוך לאספנות, לשלם אגרה אחת וללכת לטסט, או שיש צורך בבדיקת מעבדה ופרוצדורות אחרות? תודה.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
מוסטנג (כותרת שחוקה) 1 2
מאת פוני- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למישהו יש מידע/תמונות מישראל של מאך 1 69? עוד שאלה, למישהו יש בכלל בארץ אחת? אם לא, אני אהיה הראשון
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 1 תגובות
- 760 צפיות
מנגיטגיטריטיט
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
נפקדות ממפגשישי 1 2 3
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
על אף ההכרזות קבל עם ועדה , על אף ההבטחות יולה ורנצ'וק לא הגיעו!!!! אני מצפה להסבר בה"פ אולם שמחתי מאד להכיר את איתיי סמוראי ואת שביט, אני מקווה שזה הדדי? להתראות במפגשישי הבא על כוס בירה! אירית
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
בצד ימין של התמונה אפשר לראות אוטובוסים של אגד לשעבר , שנצבעו בכחול ועובדים כעת במוסקווה. מדברות "אסור לעשן" עדיין נמצאות בפנים ...
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
- 1 תגובות
- 922 צפיות
לפני כשלושה חודשים לערך הצטרפה לשאר דגמי באוסף היצירה הבאה : studebaker starliner שנת 1953. לדעתי הדגם מיוחד מאוד ויפיפה. לפי מה שנראה הוא הופיע בסרט ספידר מן.. אך לא בגלל זה קניתי אותו, אני חובב קלאסיות מושבע, והיה משהו בה, שקרץ לי. ולכן היא אצלי. ונעבור לתמונות : מה דעתכם ? אשמח לתגובות. בקרוב עוד כמה קלאסיות מעניינות .. שבוע טוב, עומרי
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
- 1 תגובות
- 902 צפיות
יש לי ווספה שנת 62 שקניתי מקיבוץ בדרום הארץ. קיבלתי מהקיבוץ ייפוי כח להוצאת ניירת חדשה והעברת בעלות אולם במשרד הרישוי נאמר לי שהווספה לא רשומה על שם הקיבוץ ואמרו לי את שמו של הבעלים אך בשום פנים ואופן לא היו מוכנים להגיד לי את כתובתו. כמו כן גם לא ציינו שהווספה לאחר הורדה. בבדיקה שעשה לי מישהו במשטרה ע"י מספר הרישוי של הווספה נאמר לי שהכלי הורד מהכביש בשנת 95 ולכן אי אפשר להשיג מידע על הבעלים דרכם. בקיבוץ טוענים שהווספה רשומה על שם הקיבוץ אך אין להם רשיונות ישנים מכיוון שנסעו בא ללא ביטוח וטסט והם לא מכירים את השם שנאמר לי במשרד הרישוי. הווספה ממש חמודה וניתנת לשיפוץ בקלות וממש חבל לי עלייה. השאלה שלי היא: האם ניתן לאחר שאני משקם את הווספה ומביא אותה למצב תצוגה ל…
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מומלץ במיוחד גרריסט אספן מכוניות , עם סבלנות מיוחדת , גורר לכל חלקי הארץ ! 0526323232 גילי.
הודעה אחרונה מאת Mustang65, -
- 0 תגובות
- 763 צפיות
יש לי ווספה שנת 62 שקניתי מקיבוץ בדרום הארץ. קיבלתי מהקיבוץ ייפוי כח להוצאת ניירת חדשה והעברת בעלות אולם במשרד הרישוי נאמר לי שהווספה לא רשומה על שם הקיבוץ ואמרו לי את שמו של הבעלים אך בשום פנים ואופן לא היו מוכנים להגיד לי את כתובתו. כמו כן גם לא ציינו שהווספה לאחר הורדה. בבדיקה שעשה לי מישהו במשטרה ע"י מספר הרישוי של הווספה נאמר לי שהכלי הורד מהכביש בשנת 95 ולכן אי אפשר להשיג מידע על הבעלים דרכם. בקיבוץ טוענים שהווספה רשומה על שם הקיבוץ אך אין להם רשיונות ישנים מכיוון שנסעו בא ללא ביטוח וטסט והם לא מכירים את השם שנאמר לי במשרד הרישוי. הווספה ממש חמודה וניתנת לשיפוץ בקלות וממש חבל לי עלייה. השאלה שלי היא: האם ניתן לאחר שאני משקם את הווספה ומביא אותה למצב תצוגה להעב…
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- 0 תגובות
- 773 צפיות
I am looking for a dash board in decent shape for a volvo 122, plus any other parts you may have for the car ,
הודעה אחרונה מאת Aron, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מחפש בנרות שירוקו דור ראשון כמו בתמונה. במחיר שפוי אין חשיבות אם יש/אין טסט עדיפות למודל 1978 ומטה. נא לפנות בה"פ.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 1 תגובות
- 797 צפיות
כולכם מדברים על מכוניות וחלקן באמת מרשימות. אוהב ענתיקות ורכבים קלאסים אבל כיום אני יותר סביב אופנועים ועכשיו אני מכוון לכיוון BSA מישהו יודע על BSA בשנות ה50 60 למכירה, ואם כבר אני פה מישהו יכול להסביר לי למה המחירים שלהם קפצו בשנתיים שלוש האחרונות. לפני שלוש שנים קניתי אחד בחצי ממה שמבקשים היום. בהצלחה לכולם ותבלו. Ti.
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש למישהוא הערכה מה מחירה הסביר של רכב מסוג זה והאם הוא רכב מבוקש?
הודעה אחרונה מאת 1303ls, -
ברז חימום
מאת volvo144GL- 0 תגובות
- 919 צפיות
מחפש ברז לרדיאטור פנימי ל-144- 74
הודעה אחרונה מאת volvo144GL,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 329 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaimoto
- KipodYam
- Avia
- Chmimo
- yoni162
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- yor2
- ArikB
- ELI001
- אברהם א
- mikyl
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
- samg
- amosbmw
- T_A
- DareDevil
- דאבל קלאצ
- ALX
- חיים יוד
- BoazB11
- RBRB
- ישה
- om2
- גרנד פריקס
- וולברין
- פיטר גריפין
- מלטבשי
- mcshmupi
- natco
- פינדר
- garicho
- flytomars
- GTI33
- נעם101
- דובצע
- topop
- zvigolden
- this_is_me
- עדי-אל
- yahaga
- YULI1
- חנוך חי
- David32
- חוםואבק
- RedLabel
- elad_w
- NEW10
- Yuvalino
