רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
פורש 914
מאת campagnola- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעוניין להחליף מידע וחלקים עם בעלי רכבים דומים טל - 03/5475455 קובי
הודעה אחרונה מאת campagnola, -
דלתות מתרוממות 1 2 3
מאת American-Muscle- 37 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום הנכבדים. יש למישהו תמונה\שרטוט שלה המתקן שמאפשר לדלת להיפתח רגיל וגם לעלות למעלה? אם כן אשמח לתמונות או לינקים.. כמו כן אם למישהו כאן יש כזה על האוטו או בנה\קנה דבר כזה פעם אשמח למידע... הכוונה היא לדלתות שעולות למעלה כמו בתמונה ( אבל המתקן מאפשר להם גם להיפתח רגיל! כל רעיון או ביקורת יתקבלו בברכה.. אלכס.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, בעקבות מודעה של רכב שאיני מכיר המוצע למכירה, החלטתי לחפש קצת ברשת. בהתחלה לא ידעתי איך לאיית את השם (תודה יוליה). ולבסוף מצאתי: רנו קארוול, קופה 2+2 או קבריולט. יוצרה בין 1962-1968, בעלת מנוע אחורי בנפחים 953 סמ"ק ו1108 סמ"ק. מהירות מירבית של כ-145 קמ"ש. בלמי דיסק בשני הסרנים ועוד. למה רק מעטים מאיתנו יודעים על קיומה של המכונית הזו, ולמה עוד פחות מאיתנו יודעים איך לאיית את שמה? שבת שלום, ניר. *אין בהודעה זו כל נסיון לקדם/לקלקל את המכירה*
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני גולש הרבה בפורום הזה, קורא הרבה על שיפוצי מכוניות ונהנה מלקרוא פה... איכשהו נכנסתי לוואלה פדיה ורציתי לקרוא על פג'ו ומשם התגלגלתי לסיטרואן ושמתי לב שאני נהנה מלקרוא וזה מעלה בי התרשמות רבה! מקור: http://pedia.walla.co.il/?w=/%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F קרדיט לוואלה פדיה הנה כמה ציטוטים שהעלו בי את ההערכה! '' מייסד החברה אנדרה סיטרואן נולד בשנת 1878 למשפחה יהודית ממוצא הולנדי '' '' ב-1925 רכש סיטרואן את זכויות הפרסום על מגדל אייפל. 250,000 נורות יצרו את אותיות השם סיטרואן מלמעלה עד למטה '' אמממ זה הציטוטים ממש בקטנה, ממש נהנתי לקרוא את הסיפור ועל כך שהוא שלח משלחות לפרסום הרכבים ועל היחס לעבודים ועוד.…
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
או קיי אז זהו הלך לי הקלאץ' ברכב סופית האוטו לא נוסע עכשיו מתעוררת בעיה נוספת המוסך הכי קרוב אליי רוצה 1000 ש"ח על קלאץ' + עבודה השאלה שלי היא כזאת האם אפשרי להחליף קלאץ' ללא ליפט וכל זה? ואם כן יש פה אנשים שיודעים לעשות זאת?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
סיטרואן SM 1 2
מאת ororororo-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש בארץ?
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
-
- 0 תגובות
- 983 צפיות
גנטים 12/6 דגם סופר לייט מחיר הנדרש 3000 טל לפרטים 0522408828
הודעה אחרונה מאת talimini, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 46 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
תמיד רציתי רכב אספנות . תמיד רציתי ביצועים ואחיזה . אז את הקטע של ביצועים ואחיזה כבר השגתי... אני מעוניין ברכב אספנות בלבד ( לא יכול להחזיק רכב בנוסף לקיים עם 29 שנה מבחינת אחזקה ) 2 דלתות בלבד ! מנוע קטן וחסכוני ( עד 1.6 , רכב שאוכל דלק כבר יש לי ) מחיר לא בשמיים . לא איכפת מצב הפחחות , רק שמצב המנוע והגיר יהיו ברי נסיעה... ( סטארטר וכו' לא מעניין , שהקומפרסיה תהיה טובה . ) אני חשבתי על פרינץ או על אסקורט . התמונה הסופית כבר אצלי בראש . אני אגיע לתמונה הזאת במידה ואחד הרכבים האלה יהיה אצלי . מוכן לקבל כל הצעה ובגלל זה אני פונה אליכם . כאן או בה"פ . ( רצוי בה"פ , כי למה לעשות סיבוב ? גם ככה נדבר שם ואח"כ בטלפו…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תוך כדי כך שאני חושב על אירית שכבר לא כותבת כאן יותר אני נזכר בכמה חברי פורום שהרבו לכתוב כאן ונעלמו. דניאל באום - TYPE 34 מיקי - msigal טלמור - T נמרוד - נמרוד פוקוס בטח ישנם עוד כמה שלא עולים לי כרגע בראש, מישהו יודע מה קורה איתם?
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כרגיל, אני והשרשורים העצובים שלי. והפעם: אתר של תצפיות רכבים נרקבים באמריקה הצפונית. http://carsinbarns.com/ לראות ולבכות... דימה.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה סובארו FF1 מודל 71 סטיישן הרכב במצב נסיעה + טסט הרכב עבר שיפוץ יסודי לפרטים נוספים 052-8395444 אלעד או באתר www.cars-old.com באתר יש תמונות של הרכב הסברים ומידע נוסף על רכבים שעברו שיפוץ באותה משפחה תהנו!!!
הודעה אחרונה מאת itaizvi, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הייתי רוצה לדעת האם המיני שבתמונה הגיעה לארץ וגם את שמה או דגם שלה תודה טל גלאפו
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 912 צפיות
שלום כולם , דבר ראשון, אני פותח שאת השרשור כאן כי מדובר במוצר שמוכר לחבר'ה יותר ותיקים , הבריח הזה לא מיוצר עוד (למיטב ידיעתי) וחיפושים רבים לא העלו שום תוצאה. בני , אם זה עדיין לא במקומו אפשר כמובן למחוק או להעביר. אז בהמשך לכותרת - אני מעוניין להתקין את הבריח הנ"ל באוטו. היה לי כזה בסמוראי (רכב שהיה משופר לשטח בלא מעט כסף ומשך מתעניינים), ולא נרשמו שום ניסיונות גניבה במשך שנתיים... אם למישהו יש למכירה/מסירה אחד תקין - אשמח לשמוע בפרטי או בטל' - 050-7235157. תודה רבה, איתי.
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
ניסוי ראשון בלי נדר אם זה עולה נא אפשר לזהותה אמח מאוד ומודה לכם בכבוד רב סבא אריה
הודעה אחרונה מאת SABA ARIE, -
בשעה טובה אחרי 7 שנים הגיע זמן הגיאה... היום נכנסה לתחילת עבודת פחחות וצבע. הסיכום עם הפחח הוא שהפרוקים עליי והפחחות עליו...
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100539 קריאה נעימה, דימה.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
- 0 תגובות
- 974 צפיות
לחברי מועדון החמש, לתצוגה במקום יוקרתי ומרכזי בת"א , למשך 7 ימים , דרושות מכוניות אספנות , שמורות במצב מצוין . המכוניות יועמדו במבנה מקורה , מחובלל ושמור כיאות , כולל ביטוח מתאים. למעוניינים יש לכתוב לכתובת המועדון בדואר אלקטרוני בצרוף תמונת חזית/צד של הרכב . תאריך התצוגה עדיין לא נקבע. בברכה סמדר- מזכירות המועדון .
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
Jeep Willis
מאת falou-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לחובבי הגרוטאות... כשלקחתי את הקטנה היום לגן (ת"א) ראיתי שלדה די חלודה (אבל על גלגלים) של ג'יפ ישן. מעל השבכה הקדמית היה כתוב בתבליט "Willis". אם זה יכול לעניין מישהו אני אצלם ותוכלו לראות אם מדובר במשהו שאולי עלול לעניין מישהו. אם יהיו יותר ממעוניין בודד המיקום יימסר למרבה למחיר או לבחורה עם הציצים הכי גדולים (אם תהיה אחת). אני מבטיח לתרום את הכסף לאגודה למען טלוויזית פלסמה ל-falou.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
-
- אחראי פורום
- 76 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש , ביום חמישי ה - 19.01.06, בשעה 19:00, תתקיים הרצאה באוניברסיטת תל אביב. נושאי ההרצאה: חידושים ועדכונים בתקנות תעבורה, הנדסת תשתית ותנועה, הצגת מקרי תאונה והגורמים להן ועוד. ההרצאה תלווה בשקפים, ובכיבוד קל. מרצה מר יצחק עינב. אנא הירשמו להרצאה בשעות הפעילות או השאירו הודעה במשיבון עד יום ד'. מיקום ההרצאה: אולם 103, בנין ללימודי הנדסה, הפקולטה להנדסה, אוניברסיטת תל אביב. משך המפגש כשעה וחצי. מהשעה 18:30- 22:00 הכניסה אפשרית רק משער 4 , שבסמוך לו ישנו חניון . בברכה סמדר-מזכ…
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
אתמול בפרלמנט 1 2
מאת מועדון סאאב- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כמה תמונות להנאת כולם
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם ידידים ראשית אני מתנצל לעברית שלי עם הרבה שגיהות למדתי בעצמי וגם בעזרת הנכדים שלי . אני פעיל בפורומים של תפוז בעיקר באומנות לחימה שזה התחביב שלי וגם לשמירת הכור גופני ונפשי השאלה היא יש הפשרות לפרסם תמונה של מכונית עתיקה כדי לנסות לזהות אותה אם כן אז מבקש הדרכה אני מאחל לכם כול טוב בכבוד רב סבא אריה (הגב זה כינוי שהדביקו לי הנכדים )
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ערב טוב לכולם.. אני בטוח שמתשהו דיברו על הנושא כאן ,עשיתי חיפוש ולא כ"כ מצאתי תשובות. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי... יש לי רכב שנת 78 ורציתי לדעת מתי הוא נחשב לאספנות? וכמו כן אם לא נעשה לו טסט המון שנים והיום ברצוני לשפץ אותו(במידה והוא נחשב אספנות) האם אני צריך לשלם טסטים אחורה?? בתודה מראש ובכבוד רב
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש לרכוש את פס המתכת שמקיף את הפח הקידמי של הווספה. אני יודע שאפשר לקנות פס ניקל לפי מטר רץ ולהשתמש בזה, אבל אני גם יודע שיש משהו אחר יותר מקורי ומתאים. אשמח לקבל פרטים .
הודעה אחרונה מאת asitali, -
porsche 914? 1 2
מאת bender-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
is it a nice car? any information will help thanks
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
פיאט 128 ספורט 1 2
מאת metrix- 17 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
מחפש פיאט 128 ספורט ! מישהו/י יודעים משהו אז אשמח לקבל בהודעה פרטית ! תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kal06, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מישהו אולי יכול לעזור לי בזה אני מחפש חלקים אפילו רכב שלם שיתאימו לי החלקים שלו לוולוו יענו דגם שונה אני צריך משאבות קלאץ משאבות ברקס ג'נטים אולי אפילו קיט שלם של דגם שונה של וולוו יעזור לי תודה מראש סהר שבת שלום
הודעה אחרונה מאת mkadishi, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כאמור,הרכב סיים את פרוייקט ההסבה לגיר הידני,ועבר היום להמשך טיפול אצל ידיו החמות של סהר מפתח תקווה. סהר קיבל את הרכב בחום ובאהבה שנדיר למצא היום. הרכב צולם בתחילת הטיפול(מנוע)לפי בקשתו של סהר,על מנת להשוות מצב הרכב לפני ואחרי הטיפול. שהגענו,פגשנו את האחות החורגת של ניקול ,הלא היא הנסיכה מגרמניה של אודי,הטאונוס. ישבנו,דיברנו,צילמנו,נהנו,והעיקר מצאנו בית חם... מומלץ מאד לכל בעלי פורד ובכלל...פרטים לגביו(סהר המכונאי) בה''פ. תמונות:
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
לחברי מועדון החמש, טיול האופנועים והמכוניות לעין צור, נדחה משבת הקרובה, 21 בינואר ל- 25 בפברואר, בשל תנאי מזג האוויר. תזכורת נוספת תינתן בסמוך למועד החדש. בברכה סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 970 צפיות
לחברי מועדון החמש, ביום חמישי ה - 19.01.06, בשעה 19:00, תתקיים הרצאה באוניברסיטת תל אביב. נושאי ההרצאה: חידושים ועדכונים בתקנות תעבורה, הנדסת תשתית ותנועה, הצגת מקרי תאונה והגורמים להן ועוד. ההרצאה תלווה בשקפים,ובכיבוד קל. מרצהמר יצחק עינב. אנא הירשמו להרצאה בשעות הפעילות או השאירו הודעה במשיבון עד יום ד'. מיקום ההרצאה: אולם 103, בנין ללימודי הנדסה, הפקולטה להנדסה, אוניברסיטת תל אביב. משך המפגש כשעה וחצי. מהשעה 18:30- 22:00 הכניסה אפשרית רק משער 4 , שבסמוך לו ישנו חניון . בברכה סמדר-מזכירות מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
הכן רכבך לחורף
מאת razmel-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
את התמונה הזו צילמתי במפגש חנוכה האחרון: http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=49480 את זו מצאתי בשרשור תמונות מצחיקות בפורום אוף טופיק http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=50612 (הועלתה ע"י SENA).
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 535 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אליה
- Spongebob
- Shmelov
- דוב המערות
- 3n
- arice
- farkash7
- mottis
- Aviady001
- Matanb1998
- מיץ פטל
- יובל .מ.
- `Infinity
- dani666
- RK
- Renaultrap
- 318i
- Igalz
- guy.a
- hans
- srool
- flytomars
- nisim91
- פריג'י
- Pavlik
- wee~man acuna
- itaysamurai
- gollu
- gpro
- IsraelR
- zvigolden
- Itzik-b
- kfirg
- yuval1111
- Ragnar
- yuvk
- this_is_me
- Gosser1860
- igor8s
- Arik.G
- yoni2sh
- davemustaine87
- phpclub
- baer
- יבגניפ
- לירון .ה.
- malcishua
- פיזיקאי שימושי
- BoazB11
- itaimoto
