Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבי נוף

אני למשל לא הייתי מעלה על דעתי להכנס לפורום למשל של מועדון האופנועים ולפנות לחברים שם ולבקש מהם לבחור ביו שני האירועים? "משפט שלמה" זה נראה לך??? אני רואה ממש טעם לפגם להתנהגות כזאת, להזכירך מר קיפניס נכנס לשירשור אחר שפורסם ע"י מזכירות המועדון בעניין האפודים, ומר קיפניס מצא לנכון לפרסם את מרכולתו דווקא שם.

אני בהחלט מסכימה שאין לסתום פיות ולכן הצעתי למר קיפניס לפתוח שירשור נפרד ולהודיע שם על אירוע מועדון האופנועים, לו היה עושה כך בוודאי שלא הייתי מגיבה.

אבל מר קיפניס מתעקש להגיב דווקא כך, תמוה בעיני שזה נסתר מעינך.

אירית בורג

דוברת מועדון החמש (זמנית)

נ.ב.

ברור לך שכל תגובה שלי היא רשמית ועוברת ביקורת

היי אבי, האמת אין מה להגיד, הביאה לך הפעם כדברי ה"חברה". לילה טוב-זאב

zeev

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הצעתי למר קיפניס לפתוח שירשור נפרד ולהודיע שם על אירוע מועדון האופנועים, לו היה עושה כך בוודאי שלא הייתי מגיבה.

הגברת בורג, את כותבת דברים שאינם אמת. שימי לב !

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אירית יקרה,

אבי נוף

אני למשל לא הייתי מעלה על דעתי להכנס לפורום למשל של מועדון האופנועים ולפנות לחברים שם ולבקש מהם לבחור ביו שני האירועים? אז את לא היית עושה זאת. יש חברים שנמצאים בשני המועדונים, ואולי להם זה חשוב.

"משפט שלמה" זה נראה לך??? אני רואה ממש טעם לפגם להתנהגות כזאת, אני בהחלט מבין שזה לא נראה לך. אך זה לא מצדיק התנפלות ברוטאלית!

להזכירך מר קיפניס נכנס לשירשור אחר שפורסם ע"י מזכירות המועדון בעניין האפודים, ומר קיפניס מצא לנכון לפרסם את מרכולתו דווקא שם.

אני בהחלט מסכימה שאין לסתום פיות ולכן הצעתי למר קיפניס לפתוח שירשור נפרד ולהודיע שם על אירוע מועדון האופנועים, לו היה עושה כך בוודאי שלא הייתי מגיבה.

אבל מר קיפניס מתעקש להגיב דווקא כך, תמוה בעיני שזה נסתר מעינך. את יודעת שכלום לא נסתר מעיני, אך ההתנצחות שאנו גורמים לה עכשיו רק מעצימה את מה שרצית למנוע. היית צריכה לחשוב על כך...

אירית בורג

דוברת מועדון החמש (זמנית)

נ.ב.

ברור לך שכל תגובה שלי היא רשמית ועוברת ביקורת

וכאן לבסוף, בכלל בלבלת אותי. דוברת? זה נראה כמו "מצנזרת".

ואם כבר, למה לא מודיעים על "המינוי"?

ומה זה זמנית?

מה הכוונה רשמית, ואיזו ביקורת (וממתי) צריך לעבור דבר "הדובר"...

לילה טוב. אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
היי אבי, האמת אין מה להגיד, הביאה לך הפעם כדברי ה"חברה". לילה טוב-זאב

היי זאב,

 

לא הבנתי מה היא "הביאה".

לא כל דבר שאיננו נראה לנו בדברי האחר צריך לעורר מדנים.

 

לילה טוב וד"ש.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הגברת בורג, את כותבת דברים שאינם אמת. שימי לב !
אם אתה חושב שאסיפה כללית של מועדון האופנועים חשובה והיא ללא ספק! אנא עשה לה שירשור נפרד, או השאר זאת לשיקול דעתו של הפרט.

 

אני מקווה שזה מספיק אמיתי

אירית

פורסם
אירית יקרה,

 

וכאן לבסוף, בכלל בלבלת אותי. דוברת? זה נראה כמו "מצנזרת".

ואם כבר, למה לא מודיעים על "המינוי"?

ומה זה זמנית?

מה הכוונה רשמית, ואיזו ביקורת (וממתי) צריך לעבור דבר "הדובר"...

 

לילה טוב. אבי.

אבי

התנהגות מרגיזה של האחד יכולה להחשב אצל האחר כלגיטימית

על זה לא אתווכח אתך.

ולגבי לעורר מדנים ??? מה שבטוח מר קיפניס לא ממש מנסה, דר"א ראה תגובתו האחרונה.

לילה נפלא

וזה בשמי שלי

אירית

פורסם
היי זאב,

 

לא הבנתי מה היא "הביאה".

לא כל דבר שאיננו נראה לנו בדברי האחר צריך לעורר מדנים.

 

לילה טוב וד"ש.

אבי ,אבי ,זה במובנו סלנג ,רק אל תיעלב ,לא זו הכוונה כמובן ,אבל אם כבר, אולי אתה תסביר לי ,איך משתלב כאן עניין מועדון האופנועים,ואני לתומי חשבתי שזה פורום אספנות.לילה טוב-זאב

zeev

פורסם

מעניין איך הודעות לגיטימיות של אנשים (ניתן להם מנדט להשתמש בפורום והודעותיהם נמצאו כשרות ע"י האחראי) מעוררות ויכוחים אין סוף.

 

מוזר, אבל נדמה לי שהרבה ויכוחים מתעוררים אחרי תגובות של אקיצ'ו, אבל אולי אני טועה, שכן לא עשיתי דוקטוראט בנושא.

 

בנוסף, לדעתי, תפקידו של דובר המועדון הוא לפרסם הודעות של המועדון שהם בד"כ הודעות לאקוניות לידיעת הציבור, ולא לחנך את הגולשים.

במיוחד כמו במקרה זה, שוב דעה אישית, שקיים חשש, שמתערבבת כאן איבה אישית, בשל מאורעות העבר, שכן גונבה שמועה לאזני שהיה סכסוך בין מועדון האופנועים לביו אישיות בכירה במועדון ה-5, ומצד שני, הודעתו של הבחור היתה בהחלט במקומה, בהקשר ובשרשור הנכון.

פורסם
אבי ,אבי ,זה במובנו סלנג ,רק אל תיעלב ,לא זו הכוונה כמובן ,אבל אם כבר, אולי אתה תסביר לי ,איך משתלב כאן עניין מועדון האופנועים,ואני לתומי חשבתי שזה פורום אספנות.לילה טוב-זאב

זאב,

 

ברור לך שאינני נעלב. לפחות לא בשם עצמי.

פשוט התגובה של "צינזור מה שלא נראה לנו" לא התאימה, לדעתי.

 

עניין אופנועי האספנות משתלב, ואני מתפלא שאני צריך להסביר לך.

 

אז, כדי שיהיה מעניין ויפה,

אני מצרף תמונה של אופנוע שנתקלתי בו במקרה לפני כמה זמן. לא נראה לי שאתה מזהה אותו . . .

DSCN3642.JPG

DSCN3640.JPG

DSCN3635.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
זאב,

 

ברור לך שאינני נעלב. לפחות לא בשם עצמי.

פשוט התגובה של "צינזור מה שלא נראה לנו" לא התאימה, לדעתי.

 

עניין אופנועי האספנות משתלב, ואני מתפלא שאני צריך להסביר לך.

 

אז, כדי שיהיה מעניין ויפה,

אני מצרף תמונה של אופנוע שנתקלתי בו במקרה לפני כמה זמן. לא נראה לי שאתה מזהה אותו . . .

לא התכוונתי לאופנועי אספנות,וזה שאתה יודע לצלם למדתי עוד בגרמניה.תודה ולילה טוב-זאב

zeev

פורסם
לא התכוונתי לאופנועי אספנות,וזה שאתה יודע לצלם למדתי עוד בגרמניה.תודה ולילה טוב-זאב

אבל, בתמונות של חברים מהמועדון שאורן העלה (פרלמנט), מופיעים חברים שהם מוכרים לנו כחברי מועדון החמש.

אז כעת באמת לא ברור לי . . . הרי יש התנגשות בין המועדים של הפעילויות,

ובכל מקרה זה לא התפרצות לשירשור שאיננו שייך.

האם לא הבנתי משהו?

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
אבל, בתמונות של חברים מהמועדון שאורן העלה (פרלמנט), מופיעים חברים שהם מוכרים לנו כחברי מועדון החמש.

אז כעת באמת לא ברור לי . . . הרי יש התנגשות בין המועדים של הפעילויות,

ובכל מקרה זה לא התפרצות לשירשור שאיננו שייך.

האם לא הבנתי משהו?

 

אבי.

אבי-נו

אני מצטטת

"לידיעתכם, באותו יום ובאותה שעה ממש מתקיימת אסיפה כללית של מועדון האופנועים הישראלי שמועד כינוסה פורסם כבר לפני כחודשיים.

 

מי שחבר בשני הארגונים יצטרך לשפוט משפט שלמה או להחליט מה יותר חשוב".

 

מועדון האופנועים הישראלי איננו מועדון אספנות, והפרלמנט שתמונותיו התפרסמו הינו התארגנות ספונטנית על פי דברי מר קיפניס, אי לכך האירוע שלנו מתנגש עם אסיפה של מועדון שאיננו קשור לאספנות.

אירית

פורסם
מועדון האופנועים הישראלי איננו מועדון אספנות, והפרלמנט שתמונותיו התפרסמו הינו התארגנות ספונטנית על פי דברי מר קיפניס, אי לכך האירוע שלנו מתנגש עם אסיפה של מועדון שאיננו קשור לאספנות.

 

אירית

ועדיין, למרות שאולי לא נח לגברת בורג להכיר בכך, ישנם אנשאים החברים בשני הארגונים. על כן המידע הוא לידיעתם !

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
ועדיין, למרות שאולי לא נח לגברת בורג להכיר בכך, ישנם אנשים החברים בשני הארגונים. על כן המידע הוא לידיעתם !
נכון אורן, אבל אולי יש גם אנשים שחברים במועדון הברידג' של צפון תל-אביב, שבדיוק באותו ערב מארגן משחק אל תוך הלילה, ואולי ישנם אנשים שחברים בשני האירגונים... תודה לאל, יש היום הרבה מועדונים ואירגונים מוטוריים בארצנו הקטנטונת (שאינם קשורים בהכרח לאספנות רכב), ומועדון החמש לא יכול ולא צריך לברר שבאותם ערבים בהם הוא מארגן פעילויות לא מתבצעת גם פעילות של מועדון פז'ו 106 ראלי, למשל.

מה שקצת הרגיז היה הסגנון, שניסה (ללא הצלחה) להסתיר ביקורת על כך שמועדון החמש לא נתן התרעה מספקת לטעמך להרצאה, להבדיל ממועדון האופנועים המסודר שקבע את המועד לפני חודשיים. גם הביטוי החביב "משפט שלמה" תרם רק תוספת ציניות מיותרת, שעוררה את זעמם של חלק מהחברים.

שורה תחתונה: יש בפורום הזה איזון עדין - מצד אחד הוא מוגדר כ"פורום הרשמי של מועדון החמש", אבל מצד שני הוא פתוח לכולם, ומשמש גם לקירוב לבבות בין חברי המועדון הוותיקים לבין מתעניינים וחובבים חדשים של תחום אספנות הרכב. לעניות דעתי, שברת את האיזון הזה בהודעה שלך, בעיקר בגלל המיקום שלה והסיגנון שלה. ההודעה שלך היתה קרובה למשהו כמו "באותה שעה של מפגשי שישי של מועדון החמש באוניברסיטה יש גם מפגש של מועדון XYZ, אז תחליטו מה יותר חשוב לכם". נו באמת - לא נראה לי שזה ראוי בפורום הזה.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
מעניין איך הודעות לגיטימיות של אנשים (ניתן להם מנדט להשתמש בפורום והודעותיהם נמצאו כשרות ע"י האחראי) מעוררות ויכוחים אין סוף.

 

מוזר, אבל נדמה לי שהרבה ויכוחים מתעוררים אחרי תגובות של אקיצ'ו, אבל אולי אני טועה, שכן לא עשיתי דוקטוראט בנושא.

 

בנוסף, לדעתי, תפקידו של דובר המועדון הוא לפרסם הודעות של המועדון שהם בד"כ הודעות לאקוניות לידיעת הציבור, ולא לחנך את הגולשים.

במיוחד כמו במקרה זה, שוב דעה אישית, שקיים חשש, שמתערבבת כאן איבה אישית, בשל מאורעות העבר, שכן גונבה שמועה לאזני שהיה סכסוך בין מועדון האופנועים לביו אישיות בכירה במועדון ה-5, ומצד שני, הודעתו של הבחור היתה בהחלט במקומה, בהקשר ובשרשור הנכון.

מוזר שאתה מדבר ככה על דוברות וכל דבר שקשור למועדון ה5. לאחר שאוזני סמרו מרוב הפנינים ששפכת עליהם ב SO CALLD קפה. (כולם יודעים שאני שונא קפה).

הרצחת וגם ירשת?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...