רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
עברה חלפה לה שנה מאז שרכשתי את הפרינץ 1000 הלבנה, הזמן טס כשנהנים כשרכשתי את הרכב, עשיתי לו טיפול 10,000, החלפת שמן, פלגים וחוטי הצתה, פלטינה ונוזל בלמים. פינקתי את הרכב ב-4 צמיגים חדשים, משאבות הבלם שופצו והרפידות הוחלפו ומאז, הרכב עבר 10,000 ק"מ (לאחר כ-6,000 החלפתי שוב פלגים ושמן "למען הסדר הטוב"). מאז, הרכב משמש אותי נאמנה, הגיע לאינספור מקומות שונים בארץ, מהדרום הצחיח ועד רמת הגולן. פעמים רבות בחרתי דווקא בפרינץ ולא בטויוטה החדשה מהעבודה או בקמארו לפני שנמכרה (אני לא אפרט את האפשרויות הנוספות מטעמי צניעות ), מטעמי ההנאה שבנסיעה ברכב "ישן", מה שנותן אופי ונשמה גם לנסיעה הכי סתמית שיש.. בלי לפתוח עין הרע..... לאורך אותם 10,000 ק"מ, לא הייתה לרכב ולו תק…
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם חוקי להתקין גפ"ם לרכב בעל שני קרבורטורים הרשום כאספנות
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני זוכר שמישהו (נראה לי שזה היה ניר) פעם נתן קישור לאתר עם שבבי צבע מקורי לרכבים ישנים. אני לא מוצא את האתר ההוא, ואודה מאוד אם מישהו יוכל לעלות קישור עליו או לאתר דומה. (למי ששואל, אני מחפש גוון מקורי למיני דור ראשון של חבר) ועכשיו לשאלה: מה מבדיל מיני קופר מ-מיני מיינור, משאר גרסאותיה, ואיזה גרסה נחשבת מיני mk1 עם מנוע 900 סמ"ק? תודה מראש לעונים, דימה.
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חבר שלי מעוניין ברכישת ה וספה 400 האדומה שנראתה ברמת-השרון, האם מישהוא יודע מי בעליה, כתובת, טל'?. כל פרט מזהה יסייע . בברכה ובתודה מראש - רפי לין
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני רוצה לייבא הגה לאופל טיגרה שלי. והבנתי שאתם מומחים ליבוא חלקים מכל רחבי העולם. אז, השאלה מופנית אליכם: כמה יעלה המשלוח מגרמניה לישראל של הגה עם כרית אוויר ששוקלים משו כמו 5 קילו מקסימום (לא?) השולח אומר לי שבסביבות ה-40 יורו אולי יותר, נראה לכם הגיוני כ"כ יקר לשלם על משלוח? תודה רבה לעוזרים. יונתן
הודעה אחרונה מאת adi s, -
אלפה דואטו
מאת Ilans- 0 תגובות
- 726 צפיות
מחפש בנרות אלפה רומיאו דואטו משנות ה 60, זנב עגול. אודה לכל היודע על מכונית כזאת, בכל מצב ורק עם רשיונות אם יתקשר אלי ויתוגמל בהתאם. אילן 054-433-4512
הודעה אחרונה מאת Ilans, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רוצה החלפה על זה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=102160
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
בקרוב... אולי אפילו תוך שבועיים [אחת מ10 שיוצרו] אלעד
הודעה אחרונה מאת אדלרון, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז אחרי שקובי מילוא אמר לי משהו כזה בערך "לאחר שאתה פטור מכל מיני בלבולי מח אתה יכול להיות יותר יצירתי..." , התרווחתי על הכסא, נשענתי לאחור, לקחתי אויר והרמתי את הכפפה... אז הנה היצירה החדשה שלי: כל שבוע, ביום חמישי אחלוק עם כולם פרסומת אחת מאוסף הפרסומות הענק שברשותי. כל הפרסומות שאראה כאן סרוקות על ידי מהמקור (נייר). הן יהיו באותו שרשור שיקפוץ מדי פעם... ולכבוד חגו הפרטי של ליאור ברוך, הנה ה"פרינץ" כפי שהופיעה בפרסומת מאוקטובר 1963.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 11 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
בוקר טוב, על פי ששמעתי, הנושא של יצאת צדיק הערב יהיה מוסכים. צפיה נעימה - אבי.
הודעה אחרונה מאת sun34, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
סוף סוף הגיעה 2006 ואני יכול לרשום את הרכב כאספנות, הרכב עדיין לא בבעלותי{ללא טסט} א: האם אני יכול לעשות שינוי ברשיון הרכב לאספנות בעזרת יפוי כח ות.ז. של הבעלים הנוכחים? ב: לאחר שינוי רישום הרכב, אני צריך לשלם את האגרה ואז אוכל לשנות בעלות? תודה מראש למשיבים. מדובר בCJ-6 מודל 76
הודעה אחרונה מאת יואב ש, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שירשור זה כל התגובות, לא ? אתה מתכוון לתגובה אחת, אני מניח. בנוסף, אני ממליץ, לצרף להודעת המחיקה, גם את סיבת המחיקה, למען ידעו מגיבים אחרים, ממה להמנע. גם שוטרים צריכים לתת את הסיבה לשלילת זכות מאזרח, מוצדקת ככל שתהיה.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
היום נסעתי למוזיאון רכב שיש באשדוד קצת לפני הנמל אם באים מהכניסה הצפונית, ובכניסה למוסך טיוטה עמדה פיז'ו שלא הצלחתי לזהות בצבע שחור. האוטו הזכיר לי קצת את המוסטנג אז הייתי חייב לבדוק מה זה אמור להיות, ומאחורה היה רשום V6TI. מישהו מכיר את האוטו הזה ויכול לתת עליו קצת פרטים? בחיים לא שמעתי עליו. אני מצטער שלא היתה לי מצלמה...
הודעה אחרונה מאת קקטוס, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
השרשור ננעל כי הוא בניגוד לכללי קארספורום. מי שיש לו טענה נגד המנהלים שיועיל בטובו לפנות להנהלת האתר. בני, מנהל הפורום מוקדש למי שיש לו תלונות על הפורום ועל דברים בפורום!!!!. במקום להרוס נושאים מעניינים מי שמפריע לו משהו ולא יודע איפה להוצי את זה אז שיצטט את מה שמפריע לו ויגרור לשירשור הזה במקום ללהרוס אחרים.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם!!! כידוע בניקול מותקן גג סקאיי מקורי. בשל הימצאות הרכב בחנייה מקורה רוב ימי חייו מצב הגג נשמר יחסית טוב. עכשיו ראיתי שיש חורים קטנים עליו. מי יודע איפה מומלץ להוריד את הגג ולעשות חדש? ברור שאם נוריד את הגג,נצבע את המקום בצבע הרכב. כל המלצה מבעלי ניסיון,תתקבל בברכה. תודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, האם מישהו מכיר מקום באיזור ת"א והמרכז שבו ניתן לחדש פנסים? כשאני אומר חידוש אני מתכוון לציפוי הניקל שבתוך הפנס, החלק שאחראי על פיזור האור. אם לדבר תכלס, מה שאני צריך זה מקום שבו מצפים בניקל חלקי פלסטיק. בתודה, סהר.
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מחפש גיר 5 הילוכים של וולוו הנעה אחורית 240/140/740/940 בה"פ או ב 0528-82-88-86 איציק תודה מראש
הודעה אחרונה מאת itzikpapo, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש מכסה מנוע לפונטיאק פיירבירד מהשנתונים 70-75 כמו כן שאר חלקי פח שיתאימו אז מי שיש או יודע למי שיש אשמח לשמוע . תודה אור...
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כתבה מעניינת על המורגן המיוצרת שבעים שנה ללא שינוי.... כמעט! מה זה אומר עלינו? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3206345,00.html
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
אלפיטה מודל 79 1 2 3
מאת אונו1.6-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אלפא רומאו דגם אלפיטה עם מישהו מעוניין ברכב הוא בצבע לבן זקוק לשיפוץ מנוע 1.8 ארבע קרבורטורים צורה מקדימה כמו של BMW האוטו של חבר הרישיונות מוקפאים עם מישהו רוצה עוד פרטים שיבקש
הודעה אחרונה מאת רזי, -
-
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
את המכונית צילמתי היום בניו-ג'רסי, שייכת לברוס מ "BRUCE PARTS BIN", אין לו מושג מי ייצר את ההסבה שלטענתו מפחיתה מקסמו של הרכב בשל היותה בלתי ניתנת להסרה, "והופכת את הפיאט דומה מדי לרכב ספורט בריטי..." בכל מקרה זו וריאצייה מעניינת לטעמי, רק שלא נראה כי לרכב המסויים הזה יהיה המשך.
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 31 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לידיעת חברי מועדון החמש, בתאריך ה- 24 בינואר, יום שלישי , בין השעות 18:00-19:00, בתוכניתה של אודטה ,בערוץ 10 , ידובר על מועדון החמש. במסגרת התכנית ירואיין נחום קדמיאל , ויספר על המועדון . תכנית חוזרת יום למחרת בשעה 09:00. צפייה נעימה סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אחרי שביצעתי רכישה ראשונה של רכב ב E BAY (ושמידת הצלחתה תלוייה בעיני המתבונן...) הגיע זמן השלמת החלפים. כפי הנראה אין שום בעייה בארה"ב להשיג כל חלק עבור הרכב הספציפי הזה, העניין הוא במחירה המצטבר של הקנייה. הפיתוי הגדול ביותר שלי כרגע הוא פשוט לקנות רכב כזה נוסף, בעלות נמוכה, ויש לא מעט אקזמפלארים שמסתובבים ברשת. ואז לבצע "שחיטה כשרה" ולהוציא כמה שיותר חלפים - כולל פח, למיועדת, זה יכול לענות חלקית על הצורך בשיפוץ. השאלה היא, בהנחה ושלל החלפים מגיע במכולה עם הרכב ארצה, מה תהייה מדיניות המכס לגביהם? האם ניתן להביא דגם מתגלגל ארצה? כזה שמראש יוגדר כגרוטאה לפירוק? לא נשמע לי סביר, נכון? בקיצור, האם יש מישהו/הי שיודע או עשה זאת בעבר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 48 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אני שמח לבשר שבמסגרת הוספת מנהלים חדשים ל"קארספורום" מצטרף, לבקשתי, מנהל נוסף לפורום שלנו. הסיבה היא ששיפוץ שני רכבים בבת אחת וניהול פורום זה טיפה יותר מדי... לכן קבלו את חברנו קובי מילוא שיצטרף תוך יום יומיים לצוות המנהלים של פורום רכבי אספנות. המינוי הוא על דעת הנהלת "קארספורום" ומועדון החמש. רק להבהרה, חן פרחי נכנס לצוות מנהלי הפורום הטכני ואין עליו אחריות על הפורום שלנו. את שמות המנהלים בכל פורום ניתן למצוא בריבוע קטן בצד השמאלי העליון של דף הפורום. בני הספל, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מישהו יודע להגיד לי את כל המוזיאונים שקיימים בארץ לרכבים קלאסים ואספנות? תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בהמשך לשרשור הקודם משבוע שעבר: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100853&highlight=%E2%E5%EE%E9%E5%FA+%F9%E0%E9%E1%E3%E5+%E2%EE%E9%F9%E5%FA%EF רציתי לעדכן שעניין היובש אכן נפתר ולא ע"י החלפת הגומיות. הכל בזכות מר חן פרחי שהמציא את חומר הקסמים הנדרש!! אז תודה רבה חן, על היעוץ, הזמן, הטלפונים ובעיקר על החומר הנפלא!! אדיר.
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
שאלה בנושא יבוא
מאת moran-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, שאלתי היא האם ביבוא טובין, חלקי חילוף לצורך העניין, המכס הוא רק על שווים של החלקים, או לחליפין גם על ההובלה? תודה לעונים. מורן.
הודעה אחרונה מאת moran, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עושה חשק לבקר בפראג... http://www.e-dologic.co.il/Daka90/20060123/artcl12.html (הקישור ממודעה שקיבלת בדוא"ל מהדקה ה-90)
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 850 צפיות
שלום מכובדי : הלך לי הגיר באוטו רנו 4 1100 סמ"ק כאמור מחפש גיר בהול !!!!!!!!! שאלה חשובה מהו הלחץ האופטימלי (קומפריסיה) בתאי השריפה למנועי ה- 1100 ? אנא עזרתכם !
הודעה אחרונה מאת רנו4, -
מזה זמן רב מתרוצצות בראשי מחשבות, תהיות, הגהות והשגות לגבי המועדון ותפקודו, החלטתי להפסיק לשתוק: 1. אם מועדון החמש הוא מועדון לחברים בלבד, מועדון שגאה בזה ודואג שרק לחברי מועדון יוענקו זכויות, איך זה שלמפגשים של המועדון הזה, במיוחד לזה של יום שישי, נכנסות לפחות 30 אחוז מהמכוניות שהן בכלל לא שייכות לחברי מועדון ומוצגות שם תחת הכותרת "מפגש מועדון החמש"? על מה אני מדבר? אענה לפני שיתלהמו כאן: על האמריקאיות לדוגמא, כל אותן מכוניות שרירים, ה-GTO, הטראנס אם השחורה זהב, הקורבט הצהובה, הקמארו הבורדו ועוד ועוד כל מיני כאלה. נוסיף לזה גם אלפא רומאו שונות שמגיעות כל שישי בערב למפגש ואחוז בודד מהם הם חברי מועדון. מה עם עוד כל מיני מכוניות יפניות שונות או אפילו גרמניות כמו כרמן ש…
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 325 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itsik170
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- אהרן ג
- matan_mil
- ELI001
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- Dan___
- nglancer
- ברנד
- David32
- orankohn
- ברווז
- chrono
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- SlowRide
- gpro
- שביט
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- Shay Shd Dave
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- פריג'י
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
- iEminem
- Alkash
- יובל .מ.
- יבגניפ
- alex321
- falou
- RedLabel
- ofralon
- EliC25
- yd b-4
- דוד495
- אברהם א
- Avia
- natco
- פיגו107שנת2010
- T_A
