רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כמו שכתוב בכותרת, אצל מי אפשר לשפץ שמשות? מדובר בעיקר בבלאי טבעי של סדקים וסימני ווישרים. הרכב הוא מיני מיינור, למי ששואל. בתודה מראש, דימה.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 3 אלף צפיות
היות ולא ידעתי איפה לשים את התגלית הזאת, בדביק של האופנועים או בדביק של הקניה ומכירה, התפשרתי על כאן.... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=856105#post856105
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
נגיד שמצאתי רכב אספנות משופץ כמו חדש ובמחיר הזדמנות מהי תקרת המס שאותה יחייבו אותי תודה
הודעה אחרונה מאת trek10, -
-
אנחנו בדרכינו החוצה למפגש אחרי הרבה הרבה זמן. חבר'ה,יום קייצי ונעים היום. צאו מהבתים ובואו למפגש. יאלה,יצאנו...
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
שלום לכולם , מי מזהה את הדסטרביוטור הזה ? לאיזה רכב / רכבים מתאים ? תודה לפותרים . דרור .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 2 תגובות
- 938 צפיות
מה עלה בגורלה של ה- 914 שעמדה ברעננה ? כמו כן הייתי שמח לדעת כמה אקזמפלרים נותרו מהדגם הזה בארצנו ? טל- 03/5475455
הודעה אחרונה מאת campagnola, -
בוקר טוב לכולם.. שבוע שעבר קניתי ווספה ראלי 180 שנת 71' אספנות ברשיון.. יש לי שאלה ברשיון של הווספה רשום קטנוע עם רכב צידי האם אני חייב לחבר לווספה סירה או שזה אופציה אם אני מעוניין לרכב עם סירה מפני שנכון לעכשיו אין לי סירה וכך גם הכלי עבר טסט ללא סירה ??? תודה מדרור.
הודעה אחרונה מאת DrorBANANA, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
עד כה בחרתי שלא להיכנס לפולמוס, שלעניות דעתי לא היה לו תקדים במועדוננו, ובו נתבעתי באופן אישי, כפי שמופיע בתיק מס' 011682/04 בעניין זלינגר אילן נגד קדמיאל נחום. פרוטוקול בית המשפט יובא לידיעת כל המעוניין בשלמותו, ואצטט רק את פסק הדין של כבוד השופטת מיכל ברק נבו: "לאחר ששמעתי את הצדדים ועיינתי בחומר שבפני, לרבות בפסק דינו של כבוד השופט אמיר... הגעתי למסקנה כי דין התביעה להידחות, וזאת-מכל אחד מהטעמים שטען הנתבע. ראשית, אכן אין כל יריבות אישית בין התובע לבין הנתבע. לגופו של עניין, אין אחריות למנהל הפורום לעניינים שאיננו יודע עליהם ואין מחלוקת כי התובע לא פנה למנהל הפורום בשום שלב לבקש הסרת ההודעה. רק בסוף חודש אוקטובר, לאחר שהמודעה התפרסמה חודשיים, פנה התובע לנתבע, והנתב…
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המשתמש אילן זלינגר מוכנס בזאת לסטטוס של "מעקב". הסיבה היא שלמרות אזהרות חוזרות ונשנות של קובי מילוא, הוא ממשיך לצטט את מנהלי הפורום (ובפונט המיוחד של המנהלים) בויכוח שהוא מנהל על נושא שלא קשור לניהול הפורום. כאמור הוא הוזהר אבל שעתיים לאחר מכן הופיעה (ונמחקה) הודעה נוספת שלו המצטטת את המנהלים ובאותה צורה. "מעקב" פירושו הוא שכל הודעה חדשה שאילן זלינגר יבקש לפרסם בפורום תועבר באופן אוטומטי לאחד המנהלים של CF ואחר כך תאושר או לא לפרסום. ברור שמסרים עניניים של אילן זלינגר במיוחד אלו הנוגעים למשפט שניהל מול המועדון, ישוחררו מיידית לפרסום ובתנאי שמנהלי הפורום לא יצוטטו או יעורבו בצורה שהיא לא ענינית. אנו מבקשים שוב לעיין בכלל מספר 1 של CF הנודע ליחס בין המנהלים והמשתמ…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
מעבדה מוסמכת
מאת shmil- 0 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
כך נראה טופס מעבדה מוסמכת לאחר בדיקה. הטופס שברשותי ישן, משנת 94, אך לאור ריבוי השאלות של מה בודקים, התבקשתי לשים עותק. אם למישהו יש טופס בדיקה חדש יותר, ויוכל לשים העתק כאן - יבורך.
הודעה אחרונה מאת shmil, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 869 צפיות
שלום לכולם, התבקשתי לסייע בידי עולה חדשה מקנדה בהליכים לייבוא ארצה של משנתון 1973VW BEETLE CABRIO ."KARMANN" אשר נושאת את החותמת מתמונות שקיבלתי עולה, כי הרכב מיוחד, יפה ושמור מאד אני זקוק לפרטי הרכב והמחיר הנקוב לגביו במחירון קראוס וכמו כן אשמח לדעת ממביני דבר האם עולה חדש זכאי להטבות מס בייבוא רכב אספנות תודה ושבת שלום חמי יובל
הודעה אחרונה מאת 1303ls, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם מישהוא יכול לעזור לחייל ...
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
היי לפני שעשיתי שיפוץ בריצפה של ה127 שלי, היה כמו שטיח זפת. אני רוצה לקנות וממש לא יודע היכן קונים שטיח כזה. אם משהו מכיר ויודע היכן ניתן לקנות שטיח כזה. מה המחיר, ואך הוא בא במטרים? שבת שלום גיא.
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אולי תסביר מהו מועדון FS בחו"ל? חיפשתי אותו ב"גוגל" ולא מצאתי. www.fuelsluts.com זה אתר שמרכז אתרים אחרים וכו'.
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
מבקש עזרתכם במציאת מס' מנוע ברנו 4 ואיך הוא נראה, ז"א כמה מספרים , האם בכמה שורות, על מה הוא מוטבע וכו תודה.
הודעה אחרונה מאת yo-hr, -
jeep wagoneer
מאת bender- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
today my uncle bought one 1988 v8 it a real tank and for 1988 very luxoriouse and nice of course all electric and its like a boat i drove it from coneticet to jersey( 150) miles and it was pretty nice
הודעה אחרונה מאת manor, -
אמרקאית כאספנות 1 2
מאת רנו- 23 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מוצעת למכירה פליימונט סווינגר 2 דלתות לא פעם שמעתי את המושג מכוניות שרירים מה זה כמו כן מה הכוונה למנוע V או טורי והאם יש חלקים למכונית כזו בעיקר לאחר שהבנתי שיש בעיה במנוע
הודעה אחרונה מאת רנו, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
האם דהשבו בעל שני מנועים מניע עם מנואלה, או סטרטר? דוד
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
BUS SPLIT WINDOW מבציר 1967 השנה האחרונה שבה יוצר הדגם הזה. בנוסף הוא גם CAMPER (מגורים).
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
one of my dreams its in a special shop that deals and upgrades japanise sports cars there is 10 evo's , 5 sti's and gt3000 and much more everyday the owner has a black viper:twisted: x
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
hurst\olds???
מאת bender- 4 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
someone knows about the car? my uncle here in jersey have one - i think its from late 80's 5 liter v8 with a very starnge gearbox ( automatic) next to the gear there is two shift next to the gear and i dont know what it is , probebly for a "sporty" driving... anybody knows?? thanks
הודעה אחרונה מאת bender, -
מי מזהה את הגברת?
מאת ג'ק- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
על אף גופה המתפורר, היא נותרה מושכת...
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום רב, כזכור אני בתהליך של שיפוץ 304 קבריולט, ותוך כדי פירוק הטמבונים לחלקים נתקלתי במספר ברגים ואומים שלא מוכנים להשתחרר בשום אופן! הם מלאים בחלודה, כנראה של 30 שנים בערך, וגם אחרי שימון מסיבי האום לא זז. עוד כמה נסיונות והוא יהפוך להיות עגול ואני לא אוכל אפילו להחזיק אותו. למישהו יש פתרון? שמן, ריתוך, מסור וכו'...? אני מעדיף להמנע מלהשתמש באמצעים "כבדים", בגלל שמדובר על הטמבון ואני לא רוצה להרוס אותו. מצ"ב תמונות, אחת של הטמבון כולו ללא הגומיות, השניה של הבורג והאום מבפנים והשלישית של הבורג מבחוץ (בחיים לא ראיתי בורג כזה מוזר, בצורה אליפטית...). תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אופנועים קלאסיים יפניים (יש דבר כזה...) נכללים? תודה T
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קפה ומצב רוח לשבת בבוקר ותצוגת רכבי אספנות במקום בלב ברעננה לקראת ט"ו בשבט "מקום בלב" פותח שעריו לאירוע של חברי מועדון החמש! בתוכנית אירוח, טעמים מפתיעים ואמן סטנד אפ מובחר בגן הקסום של "מקום בלב". הארוע בחסות "מקום בלב" עם הצגת כרטיס מועדון. המפגש ייערך ב-11 לפברואר, בין השעות 10:30-12:30, בקפה �מסעדה "מקום בלב", רח' פרדס משותף 5 רעננה, טל' 097714296. חשוב- הגעה עם רכב אספנות חובה- תצוגת המכוניות תתקיים בחניית המקום (הוזמנו גם נציגי עיתונאות). החברים מתבקשים להירשם רישום מוקדם במשרד המועדון עד יום ה', 9 בפברואר. אם יירד גשם ידחה האירוע לשבת שלאחריה. (פר…
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
מחפש גג למיני
מאת N.Y- 1 תגובות
- 883 צפיות
שלום אני מחפש מיני מושבתת/לאחר תאונה שיכולה לתרום את הגג שלה-כולל הקורות והחלון האחורי- לטובת הצלת מיני שחשבו להפוך ל "convertible" וחתכו לה את הגג. בתודה מראש לכל מידע בה"פ. ניר.
הודעה אחרונה מאת zivmini, -
- 8 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
קישקוש, או אמת לאמיתה?... לפי התיעוד המצורף למודעת המכירה, מדובר באמת לאמיתה! אז... מה לעזאזל?!... לכל החושקים ברכב - פליימות' טורנאדו (או: טור-נאדו): http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=4609689772&Category=6472#ebayphotohosting שמח לחזור לפורום, חולה~הגה , כי השועל מכה שנית.
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
- 0 תגובות
- 906 צפיות
חבר'ה, מה קורה עם הטיול שהיה צריך להתקיים בשבוע שעבר לגבעת הרקפות? אמרו שבשבת יהיה מזג אוויר מצויין, אז למה לא שמעתי שהטיול מתקיים בשבת הקרובה? מחכה לעידכונים ...
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הרכב עמד קרוב ל 16 שנים עם דלק במיכל שהפך לדבר מסריח ביותר לאחר ניקוי ראשוני והוצאת כל הנוזלים יש כמו שיכבה של שרלק כזה בתחתית המיכל (כמו יציקת גריז) ובחלק העליון הפנימי שכבת חלודה שכל מכה קטנה על המיכל נופלים פירורי חלודה איך אני מנקה את הדבר הזה ומה אני עושה עם החלודה חשוב לציין שאין חורים במיכל הדלק
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חברה! אני מחפש ספייסרים למיני 83'. הגלגלים בגודל 12''. מישהו מכיר היכן למצוא את זה בארץ? בחו"ל מצאתי דרך איביי ושאר חנויות המיני אבל זה יקר והמשלוח מיקר את זה עוד יותר ובנוסף לוקח זמן עד שזה מגיע. עזרה? מישהו??
הודעה אחרונה מאת Slava 1982,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
