Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירשור העוסק במועדון FS (פוצל משירשור "ברכות ל-kobyiso")


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בני - באתר ישנן שלוש כתובות בנוגע לניהול המועדון - קובי בן ודייגו.

 

כל שאלה שיש לך אתה יכול להפנות אליהם - אני רק יכולה לתת רקע בתוא אחת שלפחות קצת מכירה את דרך ההתנהלות.

 

ולפני שאתה שואל על דרך ניהולו של המועדון שקובי עומד בראשו - אתה יכול לשאול את עצמך את אותן השאלות.

 

יש הבדל גדול בין מועדון שרשום כעמותה לבין מועדון חברים מצומצם שבו כולם יודעים מה קורה, מקבלים החלטות יחדיו, ומארגנים ארועים ביחד.

 

אגב - ממתי רכב שהוא לא מקורי אלא משופר לא מתקבל בסבר פנים יפות במועדון החמש? תשים דגש בין העמדה האישית שלך לבין עמדת העמותה כולה. יש בינינו כאלו שמעדיפים אפטרמארקט על מקוריות...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני , העקיצות שלך לא במקום .

 

יש לך בעיות עם קובי אז סגור את זה איתו .

 

כאחד מהצד זה נראה מגעיל . אין מילים יפות לתאר את זה .

 

עוד משהו :

 

אגב, אם אחראי הפורום מרגיש שאני גורם לשירשור לסטות, אז אנא פצל לשירשור חדש שידון במועדון FS ועם כולם הסליחה...

מה זה אמור להביע ?

 

אתה שואל את עצמך ? עריכה - לא, הוא שואל אותי - קובי (מילוא), אחראי פורום

 

ועוד משהו אחד קטן :

 

איך הפכת את הצבע של של השם שלך מצהוב לירוק ? עריכה - הוא תמיד היה ירוק.

 

אתה כבר לא מנהל אלא אחראי ? או שכל פעם אתה יכול לשחק בזה כרצונך ? עריכה - זהירות, אתה מתקרב לבעיה עם כלל מספר 1 של קארספורום.

 

יאשה , שלא חבר בשום מועדון בארץ מלבד מועדון מעריצי אריק סיני .

 

מקווה שלא תמחק לי את ההודעה ותהיה הוגן . לפחות בזה . כי בשרשור ברכות לקובי , אתה הופך את זה למשהו מאוד מכוער . עריכה - בני לא ימחק לך את ההודעה, וגם אני לא, אבל אני אקבל את עצתו ואחלק את השירשור הזה לשניים - קובי (מילוא), אחראי פורום.

 

אשמח לקבל תשובות . אני ואני מאמין עוד מס' אנשים .

 

הוגנות זה לא כלל , זה כבר משהו בחינוך , או יותר נכון בחינוך .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליה

תבחיני בין קבלת חבר או רכב למועדון ובין המקוריות. בכל העולם של רכבי אספנות עתיקים, מה שמדבר זה מקוריות הרכב. זה נבדק בתחרויות שיפוט ומי שהיה בהרשי יודע בדיוק על מה אני מדבר.

אז מועדון החמש מקבל כל רכב לפי מדד של גיל וכמובן כל חבר.

רכבים כמו שנראים באתר של FS לא יתקבלו לתחרויות כדוגמת הגביע הנודד כאן או שם.

לגבי השאלה על דרך ניהול מועדון, לא כל כך קלטתי את כוונתך: את מתכוונת לניהול מועדון החמש? על זה דשנו ועל זה דיברתי כבר. אני שאלתי על דרך ניהול מועדון שמרכז כמה עשרות מכוניות למפגש, נותן שרותים וכו וכו. ברור שלא קיבלתי תשובה ענינית כי דרישה לתשובה ענינית באה רק לכוון מועדון החמש..זה ברור.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן, לא הבנתי למה התיחסת ב"בדיוק" כי במסר האחרון שלי היו כמה דברים (כולל המשפט האחרון).

אני שאלתי שאלות על מועדון FS ועל ארגונו, כלומר על ההנהלה שלו, על משך הזמן של המנהלים, מי בוחר אותם, הניהול הכספי וכל מה שאמרתי קודם, כי אולי נלמד ונחכים.

לא על המכוניות (אל תשכח שהחברות המועדון החמש היא על בסיס אישי והחברים החדשים מקבלים אישור פורמלי על חברותם באסיפה הכללית).

תשמע, אני מצטער מאוד, עד עכשיו שתקתי, אבל הודעה אחרי הודעה באלגנטיות קסומה אתה עוקץ את FS ובעיקר את קובי ושואל אותו בהתנצחות (כאן אני מניח שבטח שתגיד שדבריך הוצאו מהקשרם..) שאלות שהוא שאל אותך בעבר מתוך כוונה אמיתית לשאול. ידועה לי דעתך על נושאים כאלו ואחרים הקשורים למועדונים שהם לא מועדון החמש ומתוך כבוד, אני אתן לך להביע אותה (אם תרצה) ואני לא אהיה זה אשר חלילה אומר את דבריך בשמך.

 

ידועה לי דעתך שמועדון דורש ארגון מופתי, וועד, פעילים, ניהול ומה לא, אחרת הוא לא יחזיק מעמד. אך תתפלא, אפשר גם אחרת, לא כל מועדון חייב להתקיים ולהתנהל כפי שאתה חושב שהא צריך להתנהל, אלו שנפלו, נפלו, לאלו שעל הרגליים, לא צריך לשים רגל (ואני לא מתכוון אליך אישית).

 

FS הוא מועדון חברים, מועדון המנוהל ע"י החברים אך מובל ע"י 3 חברים בו (שמותיהם מופיעים באתר ובפורום של FS, תחפש, תמצא). בשלב זה, אין סיבה להקים עמותה, אין סיבה לקיים אסיפות כלליות, אין כמות מספקת של חברים אשר בגללה, צריך להכניס ביורוקרטיה של מועדונים כאלו ואחרים. אם מישהו נהנה, תן לו להנות, אל תפריע.

 

אם הייתי תמים, הייתי מאמין לתום בשאלות שלך. אני לא, אז אנא ממך, כפי שאמרו כאן לפני, אם יש לך משהו לומר, אמור אותו לאותו אדם באופן פרטי. כמו שאתה לא אוהב שאנשים עוקצים ורומזים רמיזות כאלו ואחרות בשרשורים כאלו ואחרים, אשר מוצאים את עצמם בסופו של דבר ננעלים על ידך, אל תעשה את זה בעצמך.

 

דבר נוסף:

 

לגבי השאלה על דרך ניהול מועדון, לא כל כך קלטתי את כוונתך: את מתכוונת לניהול מועדון החמש? על זה דשנו ועל זה דיברתי כבר. אני שאלתי על דרך ניהול מועדון שמרכז כמה עשרות מכוניות למפגש, נותן שרותים וכו וכו. ברור שלא קיבלתי תשובה ענינית כי דרישה לתשובה ענינית באה רק לכוון מועדון החמש..זה ברור.

ביום שתתחיל בעצמך לענות עניינית לשאלות ששואלים אותך על גבי הפורום, בלי לסובב ולענות פוליטית ועוקצנית, אני מניח שתוכל לשאול בעצמך שאלות ענייניות והן גם יענו בהתאם (שוב, לא מדבר כלל אל נושא שקשור אליי, אלא כצופה מהצד מזה זמן רב על התנהלות ויכוחים ודיונים בהם מופנות אליך שאלות כאלו ואחרות, לא יודע על מה אני מדבר? יש בפורום אופציית חיפוש).

 

אמרתי את דבריי.

 

ליאור, חבר מועדון החמש וממקימי מועדון FS (עוד מגלגולו הקודם, מועדון ACI - American Cars Israel).

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור

 

אני שמח שכוונתי נקלטה. מי שיושב ביציע ומשמיץ, פשוט משמיץ, גם אותי אישית, שלא יהיה מוגן כל כך.

חוץ מזה כתבת "ביום שתתחיל בעצמך לענות עניינית לשאלות ששואלים אותך על גבי הפורום"

אז אני מפעיל עבורך את אופצית החיפוש לתגובה ענינית שלי ודי מושקעת.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=852874#post852874

אבל את תתן לעובדות לבלבל לך את המוח.

ואחרי שכוונתי נקלטה, אני מרשה לעצמי לפרוש מהשרשור הזה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רן

אני לא חושב שמועדון החמש צריך להוביל מהלך שפוגע במקוריות של הרכב. הרי אנחנו בעד שימור הרכב בצורתו המקורית... אמת

אני גם לא מדבר על החוק, למרות שמועדון החמש הוא בהצהרה, נגד קומבינות.

אבל שאלתי לגבי ארגון הכינוסים, התיחסות ההנהלה לחברים, הארגון הכספי, מיהם המנהלים (לא מצאתי באתר), כמה זמן הם בתפקידם, מי בחר אותם ואיך וכו'. אמת, אבל לא קשור.... גם באתר המועדון אין איזכור כזה.

הרי קובי העיר לנו כמה הערות שנוגעות לצורת הארגון של המועדון. אז חשבתי שהוא בתור מנהל מועדון יוכל ללמד אותנו. יש לפחות לי הרבה מה ללמוד ממנו, אבל אני לא מתבייש בזה ולא רואה איום בכך.

ויוליה, התבוננתי באתר אבל ראיתי שיש שם דיונים חשובים מאד כמו היחס בין נפח המנוע וגודל ה"בולבול" אז החלטתי לא להפריע לחכמים במלאכתם...

מצויין...

 

בקיצור כל מילה סלע......רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני - אל תיתמם - יש מספר שאלות שלא ענית עליהן לא משנה כמה פעמים נשאלת וכדאי שתשים לב לזה...

 

יותר מזה אני לא אוסיף.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מה השאלה?

 

אם השאלה נוגעת לי אישית ולכמה זמן אני חבר ועד, אז לא אענה אלא אם השאלה תהיה כללית, לכל חברי הועד כי דיברו על הועד ולא על בני הספל, שבמקרה הוא היחיד מהפעילים שנמצא כאן לגונן על הועד ועל המועדון. הפיכת הדיון מכללי לאישי היא "נורא הוגנת". שימי לב גם שבשרשור על FS לא אמרתי מילה אישית על קובי (ולא קיבלתי תשובות על השאלות שלי).

אם יש שאלות נוספות, תשאלי. אם יש שאלות אישיות נוספות, יש ה"פ.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה לענות על השאלה הזו:

  • בני הספל חבר ועד בסביבות 4 שנים ב"סיבוב הנוכחי". היה גם חבר ועד בשנות השמונים ועשה פסק זמן ארוך.
  • נחום קדמיאל חבר מועדון 7-8 שנים בסה"כ, אני מעריך שמתוכן הוא 5-6 שנים חבר וועד.
  • מתניה הלוי - שנתיים בועד (ויתכן שאני אפילו טועה ורק שנה).
  • מנחם ניר - כמו מתניה.
  • משה שטיין - שנתיים בועד.
  • צביקה מרגלית - שנה בועד.
  • זמי לוין - ותיק בועד, להערכתי לפחות 5-7 שנים ויו"ר לשעבר. לזכותו יאמר שהוא מנג'ס לי כבר שנתיים לרוץ לועד, כי לדעתו ותיקים כמוהו צריכים לפנות את הבמה לדם חדש.

אגב - לעניות דעתי ועד של ארגון ותיק ובעל נסיון כמו מועדון החמש, צריך לכלול MIX של חברים חדשים, אבל גם כמה ותיקים ובעלי נסיון. לא כל "חידוש" הוא מוצלח, והחכם לומד גם מנסיונם של אחרים.

 

שבת שלום,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי, אני לא מבין מה זמני כהונות הועד קשורים לשירשור של FS. ובני כפי שציינתי מקודם אתה מוזמן לפורום שלנו ושם תוכל לקבל את כל האינפורמציה שאיי פעם תרצה לגבי המועדון שלנו ודרך ניהולו.

 

 

 

 

 

ואם כבר אז כבר ודחפתם את זה לשירשור הזה , עד כמה שידוע לי אתה קצת טועה ובכל מקרה מי שנבחר ב2001 ועדיין מכהן היום זה אומר שנבחר ברציפות 5 פעמים , נראה לי שזה אחד שמאד נוח לו שם, כי אחרת היה פורש.

 

 

אני שומע כל הזמן את בני מזמר את אותן המילים כמה שהוא והאחרים מתנדבים ושהם UNDER DOG בו בזמן ש"האחרים" רק נותנים עיצןת וירחם השם הם בכלל לא חברי מועדון, אז יאללה תפנו מקום תעמידו את העמותה שלכם בפני עובדה ואז אולי ורק אולי תתבדו יכול להיות שגם אחרים יכולים אותו הדבר אם לא טוב יותר?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הקומפלימנט בזמרה.

 

מי שמקטר ומזמר על גוף שהוא לא חבר בו זה אתה, קובי.

ונכון, לתת עצות מהיציע זה לא בדיוק בשבילי.

אבל הרי לא נאה לך להצטרף למועדון.

ואגב, לא ענית לי על כמה שאלות, למשל, האם הרכב שלך הוא ברשיון "רכב אספנות"?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני - אני מבין למה מועדון עם 700 חברים המשלמים דמי חבר המחזיק משרד, מרים אירועים ומוציא עיתון צריך קופה מסודרת, מוסדות נבחרים, רישום ברשם העמותות, גוף מבקר, רשות שופטת, מינהל מקרקעין, אגף מכס ומע"מ, אגף פניות הציבור, שירותי כיבוי חיבלול והצלה, קצין תורן ומש"קי ממטרות.

 

אבל מועדון של כמה עשרות חברים שנפגש מדי פעם במקום ציבורי (?) ומתנהל יותר כמועדון חברתי מאשר כגוף נותן שירותים לא חייב את הגיבנת הזו אלא אם כן היא ממש ממש דרושה.

כל עוד זה מתנהל ברמה החברית ולא מתגלגלים כספים גדולים (מקסימום איסוף כסף לסטיקרים או לעל האש) אפשר להתנהל בצורה של "סמוך".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני, אני אתן עצה אחת מהיציעה.

בתור משהו שראה ומכיר את ההתנהלות של FS ויודע שהחברה לא מתחבאים מאחורי המקלדת.

אני יכול להגיד לך שההתנהלות שלהם למופת ויכולה להוות דוגמא חברתית וארגונית לרוב מועדוני הרכב בארץ.

הם מועדון שהוא חלקו הגדול גם חברתי וכמו שאישפוז אמר אני לא רואה את הטעם ברמה הזו לעשות עמותה , ולהיות חייבים ממש לדווח למשהו החוצה את ענינם.

הם לא מועדון פתוח.

 

בתור צופה מהצד מאז שהשרשור נפתח אני רוצה להגיד שהוא מתדרדר בעקבות מה שאתה רומז מרגע לרגע וניהיה אישי ומגעיל.

 

ונכון , אני זוכר דברים הפוכים גם כן, שלא הססת לרגע ומחקת וערכת.

 

ובשורה התחתונה כל מה שיש לי להגיד הוא:

כל הכבוד לFUEL SLUT , אחד המועדוני רכב היותר טובים בארץ!

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לכולם

לא לדאוג, אינני מתכוון להצטרף לוויכוח, אני רק מקווה שאתם רואים שהחיים לא קלים, וגם בלעדי השירשור הזה הוא חזרה מדוייקת על התפתחות השירשור ההוא...

רק שאלה אחת:

מה התרגום, לעברית, של השם FUEL SLUT ומה מקורו .

בברכה

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...