רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
ממש חזרה בזמן
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
"Nanjing Auto, החברה הסינית שרכשה את MG Rover, חידשה את החכירה במפעל בבירמינגהם, ומתכוונת לחדש את ייצור הרכבים." מתכננת לחזור לייצור מכוניות הספורט, כבר ב- 2007! כך לפחות פורסם כאן - http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/4739616.stm וגם כאן - http://www.sky.com/skynews/article/0,,30000-13509977,00.html גם אם לא יהיה BSC קלאסי, יעשה טוב לראות את הסמל נע שוב בכבישים.
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תודה מישל 0528717798
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
נא לאחל לי מזל טוב...
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני צריך עזרה פרינס 4 מיסב לחץ מרעיש חזק איפה קונים והאם יש מכונאי מומלץ בצפון שמכיר את הפרינס. בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
מחפש מוסטנג
מאת רותם גולן- 1 תגובות
- 966 צפיות
שלום לכולם יש לי אלפא רומיאו גוניור משנת - 71 לאחר שיפוץ מקיף מעוניין להחליף במוסטנג 65-67 לאחר שיפוץ בבקשה לרצניים בלבד מישל טל 0528717798תודה
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, בשבת, 25 בפברואר יקיים המועדון טיול אופנועים ומכוניות לעין צור, פינת חמד בין בנימינה לזיכרון יעקב. יציאה מתוכננת ב-09:30 מצומת הסירה בהרצליה. משך הטיול כשעתיים. כלי הרכב יושארו במגרש החנייה תחת שמירה של חברי המועדון. מסלול הנסיעה : נסיעה בכביש החוף דרך כביש עוקף חדרה לעפולה, הפסקה לשתייה ותדלוק בקיבוץ גן שמואל ומשם נסיעה עד מחנה 80 , פנייה ברמזור שמאלה דרך פרדס חנה לבנימינה. פרטים על עין צור באתר הבא: http://www.snunit.k12.il/heb_journals/aretz/285009.html ידריך את הטיול משה צליק. אחראי לשיירה במרכז- זמי לוין. לבירורי…
הודעה אחרונה מאת ooza, -
- 6 תגובות
- 957 צפיות
או קיי, האוטו עכשיו בכלל לא עובד . אין ניצוץ. (אז) מה שאני חושב לעשות הוא להחליף כהל (ignition coil), דיסטריבוטור וחוטי הצתה. (עכשיו) המוסכים בלוד לא מוכנים לגעת באוטו. (אז) השאלה שלי האם מישהו (יש לו) בעל רכב זהה מכיר מוסכים שמוכנים לתקן דברים אלו, וכמה זה יעלה. עדיף משהו מהסביבה כי (גם) אחרת אני (י)אצטרך לשלם עלות גרר. שאלה נוספת - כמה (י)תעלה גרירה מלוד עד לראשון? נא להקפיד על סימני פיסוק (שהוספתי) ועל הורדת מילים מיותרות (שהשארתי בסוגרים) - זה יעזור לנו להבין ולהציע סיוע. קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת ***subaru, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
טוב נו, זה לא צולם בכינרת וזו לא תמונת פוטושופ אבל לא חבל מעניין איפה זה.....
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 8 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
תודה...
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב מחפש שני כסאות קדמיים למוסטנג 65. אודה על כל מידע בנדון.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אלו מסמכים המוכר צריך להציג או כל בדיקה אחרת על מנת שאוכל לודא שהמנוע אכן מיובא?
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
-
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לבטח רכב כזה
הודעה אחרונה מאת STANG, -
- 0 תגובות
- 708 צפיות
לא קשור אלי, אבל אני יודע שיש כאן הרבה חברים שמחפשים כזו. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=105475
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום רב, מצ"ב תמונות של הדלת באוטו שלי שבשלבי שיפוץ (ראו חתימה). אני רוצה להוציא את הדלתות על מנת שיהיה לי יותר נוח לעבוד עליו ולפרק את החלונות. למישהו יש רעיון איך לעשות את זה? תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 3 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי סובארו 79 במצב חדש אני מעונין להחליף אותה באופנוע תודה מישל
הודעה אחרונה מאת רותם גולן, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני מחליף בקרוב אטם של קרטר הגיר באלפאסוד, והאטם הוא מקרטון דק. מן הסתם צריך לשים עליו שרלק בשביל האטימה. שמים על שני הצדדים של האטם ? ומה לגבי משטחי המתכת ? גם עליהם ? מחכים שיתייבש קצת או ישר סוגרים ?
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
-
מי מזהה? http://music.walla.co.il/ משה.
הודעה אחרונה מאת chevy-man, -
שאלה בנושא Horch
מאת itzm- 0 תגובות
- 771 צפיות
שלום לכולם מקווה שכאן אוכל למצא מידע האם מספרי הדגמים של החברה אומרים משהוא ? כמו המספרים של חברת BMW לדוגמה : Horch 350/375/400/405 Horch 930V Horch 850 Horch 851 Horch 853 Horch 853A Horch 855 Roadster תודה מראש על העזרה
הודעה אחרונה מאת itzm, -
- 0 תגובות
- 721 צפיות
קבלו את החיפושית האמיצה של צליק בטיול הפרלמנט לנגב בשבת האחרונה, בעת הירידה אל המכתש הגדול.
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 942 צפיות
אני יודע שלא קשור כ"כ לאספנות ניסיתי בטכני אבל לא ידעו... ברצוני לדעת באיזה דגם מנוע מדובר ב1400.. האם זה מנוע זהה לשל האופלים 1300/1400 עד השנים 91..? האם הוא גם בעל 8 שסתומים..? ואם יש תמונה של המנוע זה יכול לעזור גם כן..
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים!, אז התחדשנו (בעיקר חבר שלי ואני) באלפא-סוד שנת 82 שחורה ויפה. הבעיה היא שיש לה סאן רוף,או יותר נכון היה לה עד שאטמו אותו עם קרטון של סיליקון. יום שבת היה שטוף שמש ורצינו לראות את השמיים מבעד לחלון השמש, לכן ניקינו את הכל והוצאנו את כל הסיליקון, כעת יש בעיה: הגומייה שאמורה לאטום כבר בלויה ולא אוטמת ולכן סגרו את הסאן-רוף עם סיליקון, אנחנו מחפשים לאהובתנו החדשה גומייה בדחיפות וזאת מכיוון שהוזמן חלון חדש אבל לא מצאנו גומייה. בנוסף, מחפש את המנגנון פתיחה + נעילה של הסאן-רוף... מבטיח תמונות בקרוב, תודה על העזרה. שי.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
מסילה לחלון
מאת אריוס- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהוא יודע אולי אם ניתן להשיג בארץ מסילה לחלון מן הסוג הישן....כזה עם בסיס מתכת ועטוף בבד. אלה נימכרים לפי מטר . אריה
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 871 צפיות
הרכב אגב במצב נסיעה תקין (עדיין דרושה בדיקה נוספת אך לצורך השאלה בא נניח שזה המצב) הרכב מקליפורניה, לטענת המוכר מסמכי המכירה זהים לאלה של רכב עם Clear Title ולכן לא צריכה להיות בעיה. האם למישהו יש מידע בנושא ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 931 צפיות
מחפש המלצות לרכישת מנוע למרצדס 230 שנת 84 מנוע מוזרק 2300 סמ"ק או לחילופין מקום שמבצע אוברולים למנוע קיים
הודעה אחרונה מאת guyhoresh, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מבקש המלצות וחוו"ד על מוסך החמישה ביפו ברח' שבטי ישראל תודה
הודעה אחרונה מאת guyhoresh, -
מחפש משאבת בלם מרכזית לסיטרואן דיאן/דה שבו, נוזל בלמים ירוק, שתי כניסות [מהמיכל] ושתי יציאות , 1 . למשאבות אחוריות 2 . לקליפרי קידמיים. תודה שמעון .צ 0522694614
הודעה אחרונה מאת sam1, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3 אלף צפיות
היא אומנם לא 205, אבל כנראה שהיא רוצה להפוך לאחת כזו... בעוונותי הרבים קניתי רכב ברמת גימור שלא הייתה נפוצה בזמנו, עם מצחיית דשבורד במצב "פזאל". חרשתי את הארץ לאורכה ולרוחבה, בחיפה, בת"א, בכביש בית-דגן ואפילו "הדרמתי" עד ב"ש לכל מיני פירוקיות שכוחות אל ולא מצאתי שום תחליף. חשבתי אולי להסב את הדשבורד לזה היותר פשוט, אבל כל הקונסטרוקציה שם שונה לגמרי. אולי בEbay אפשר להשיג משהו - וראיתי שבאמת הדשבורד הזה הרבה יותר נפוץ מבארץ, אבל... להגה ימני (חמש פאונד! זה ממש מחירי פיש אנד צ'יפס!!!) מדובר על מצחיית דשבורד לפיאסטה (החלק השחור בלבד) זוהי המצחייה של הדגמים המאובזרים (CL, S, GHIA ואפילו - XR2) עם המיקום לרדיו ולמזגן. (מתוך ספר הרכב: ) http://www.…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
צריך זוג צלחות דיסק לבלמים קידמיים לוולו 144/74 . אגב היה לג'נרל ברקס אלא שפרצו אצלו וגנבו . נתי
הודעה אחרונה מאת אבי38, -
אופנוע בכול מצב 1 2
מאת רותם גולן- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפס אופנוע ליפני שיפוץ טל 0528717798-0577806007 לבקש את מישל או ניסים.
הודעה אחרונה מאת avipel,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 353 אורחים (הצג רשימה מלאה)
