רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
צריך תמונות של אולדסמוביל דלתא רויאל 88 מודל 1972 פתוחה
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. קניתי סאאב מודל 71. אני מחפש פגוש קידמי ואחורי מניקל, פנס אחורי וכול מה שיש כדי להשלים את הרכב. תודה מישל טל 0528717738
הודעה אחרונה מאת רותם גולן, -
תמונות מהמיפגש 03-03-06 1 2 3 4 6
מאת LotusElise-
- אחראי פורום
- 78 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
והפעם אני יתאר מה רואים בתמונות: 1.אייל פלד מצלם קורבט. 2.פעם היו קמים לזקנים באוטובוס,עכשיו יש להם קורבט. 3.אלינור 4.עוד קורבט. 5.פאר תוצרת הארץ(אולי תוצרת הארץ.רוב הסיכוי שתוצרת אנגליה)
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מצטערת שאני גונבת לאבי את הפינה אבל הנושא של היום הוא אופנועים בסוף שנות ה-20 וראשית ה-30 פעלו ששת יצרני האופנועים האלה: 1.coventry-eagle 2.chater-lea 3."dot" 4.francis-barnett 5.the sun 6.zenith לששתם ישנם 3 מכנים משותפים לפחות. מהם?
הודעה אחרונה מאת avipel, -
מפגש מוסטנגים 1 2
מאת fastbullitt-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, כמה תמונות ממפגש מוסטנגים..תיהנו
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
- 0 תגובות
- 991 צפיות
נמצא אי שם במחסן כמה עשרות שנים ובקרוב יתווסף ללמברטה!
הודעה אחרונה מאת Lambretta-man, -
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי חברים יש לי בעיה בסטרטר פרקתי אותו מהרכב ומחר אני פותח אותו מישהוא יודע היכן ניתן לירכוש חלקים שאני אצטרך לטובת העיניין?
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
וולוו 544?!
מאת volvo 240- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי במהלך שיטוט ב-EBAY מצאתי את הרכב הזה. בחיי לא שמעתי על הדגם הזה. מישהו יכול לתת פרטים? תודה.
הודעה אחרונה מאת yosi cadillac, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני זקוק לשמשות ועוד מספר חלקים חלקים
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
עזרה בזיהוי
מאת שטנגה-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מי מכיר? מי יודע?
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
- 1 תגובות
- 928 צפיות
היום הגיעו מספר רב של רכבים חלקם ענתיקות חלקם מודרניים ואף אופנועים לחניה בגעש. האם זהו ארוע קבע או משהו ספוטני חד פעמי ? אילן
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
המודעה היא משנת 1928
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, בסוף השבוע הנוכחי, יועלה לאוויר האתר החדש של מועדון החמש במתכונתו החדשה. תפקידו של האתר החדש יהיה להציג את פעילות המועדון, אירועיו וטיוליו, ליידע באופן שוטף על השקות ותערוכות, מפגשים, הרצאות וכו'. כמו כן, באתר גלריות, קישורים, כתבות ומאמרים, פורומים לחברי המועדון בנושאים ייעודיים, טופס התעניינות והרשמה, מידע על המועדון ופעילותו ועוד ועוד... בשבועות הראשונים, האתר יעבוד במתכונת הרצה (לא יעבור את ה-4000 סל"ד ) ולחברי המועדון יהיה ניתן להגיב ולהציע הצעות ייעול באמצעות פורום ייעודי באתר. יום טוב לכולם, ליאור. הצצה קטנה... :
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מחפש ידית כזאת , אין תחליפי ובוולוו זה המון כסף, חשבתי אולי למישהו במקרה יש אחת זרוקה?
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כתבה, עכשיו באתר 'אוטו'. מעכשיו באופן קבוע, כתבה בסגנון זה תועלה מדי יום שישי. מקווה שתהנו. כתבות שכבר הופיעו: רולס-רויס סילבר גוסט מרצדס 300SEL 6.3 מקווה שתהנו (ואשמח כמובן לתגובות/ביקורת). טל
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
טיול שבת קטן לחוף הים ולנובה התחשק שאני אצלם אותה...מי אני שאסרב ליאור. נ.ב. מחפש פגוש אחורי לנובה (גם של 4 דלתות מתאים)
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למי שייך הרכב הזה?? האם הוא למכירה???
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהוא יודע מהם החוקים בהבאת רכב לעולה חדש? כמה זמן אסור למכור? אילו שנתונים ניתן להביא? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 32 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, הזמנה להשקת CHEVROLET CORVETE STINGRAY 350 ,1974 אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי , ב- 03 במרס , בשעה 16:30 , בו תושק מכונית מדגם שברולט קורבט סטינגריי שעל שיפוצה שקד חברנו דרור בריל האירוע יתקיים בחניון "קופי טו גו" , מקום המפגש של אגף מרכז, פינת הרחובות איינשטיין/ לבנון רמת אביב , צמוד לשער 8 של האוניברסיטה. נחום קדמיאל , יו"ר מועדון החמש, יקבל את מכונית האספנות ה"חדשה" לחיק המועדון באופן רשמי ע"י הצמדת סמל המועדון למכונית . להשקת השברולט יובאו בקבוק שמפניה וכיבוד ק…
הודעה אחרונה מאת msigal, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
השברולט 76 אחרי שיפוץ בתמונה סמי לוי הפחח ובעל הרכב שלוקח אותו הביתה לאילת.
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
BSA 46'
מאת savingangel- 0 תגובות
- 749 צפיות
צהריים טובים אני לא יודע אם פה זה המקום,אבל רציתי לדעת , האם מישהו יודע כמה שווה אופנוע BSA שנת 46 שנראה מעולה ?? אני חושב שהדגם שלו זה B33(????) תודה
הודעה אחרונה מאת savingangel, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
גם אספנות גם קופה גם צהובה!!! אני מאוהבת...! שמישהו יקנה לי אותה ויביא אותה לפה .. אני אחזיר לו עוד 5 שנים בערך... אוי למה נולדתי עראקי ולא נולדתי באנגליה עם כוס תה חם למה?!?!@?!?!!?! http://cgi.ebay.co.uk/1977-FORD-ESCORT-RS-2000-WHITE_W0QQitemZ4616206020QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/1976-FORD-ESCORT-RS-2000-SIGNAL-YELLOW_W0QQitemZ4617488221QQcategoryZ29755QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כנציג הוד מלכותה בארץ הקודש, אני יכול להגיד, שרק הבריטים מספיק דפוקים בשביל לחבר רקטות למיני מיינור בת 10 ולשלוח אותה במורד מקפצת סקי אולימפית. צפו בסרט ותבינו: http://video.google.com/videoplay?docid=5096390531229048703&q=top+gear אוהדי המיני, הקימו זעקתכם וצאו להפגנת מחאה מול שגרירות בריטניה בתל אביב.
הודעה אחרונה מאת TheBullFrog, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מתכנן להגיע היום למפגש מירושלים, עם רכב האספנות שלי. מי שמעוניין להצטרף ולנסוע ביחד בשיירה (של לפחות מכונית אחת) מוזמן להשאיר כאן או בפרטי הודעה. יציאה מתוכננת סביב 15:00 מהכניסה לעיר. יאללה - בואו וניסע....
הודעה אחרונה מאת y9853, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני יודע שקשה להעריך רכב מבלי לראות ולכן אנסה לתאר אותו והערכה היא כללית ביותר !!! 1-האוטו שנת 67 מדוע מס' הרישוי שלו 5 ספרות. 2-האוטו במצב סטנדרתי ללא רקבונות צבע ברמה סבירה, מנוע 4 צילנדר מניע ושקט ,מערכת בלמים לא מתפקדת וצריך לשפץ, צמיגים רגילים וצרים. מעבר לזה לא ידוע לי עוד על הרכב כרגע. בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- 0 תגובות
- 985 צפיות
שלום לכולם, ברצוני להמליץ על ספר מדהים בשם Cars - The early years. הספר הינו אוסף תצלומים של הולטן גטי, תצלומים מתחילת המאה הקודמת ועד שנות החמישים. בספר כ-350 עמודים עם תמונות מדהימות של מכוניות, מרוצים, מפעלים, אנשי מפתח בתחום הרכב, תיאורי תקופה ועוד... מחירו באמאזון הוא $29 ומשלוח עוד כ-$10. הספר יצא במהדורה מיוחדת והוא יחסית קשה להשגה ומסופק בין 4-6 שבועות מזמן ההזמנה, בהנחה שהם אכן הצליחו למצוא אותו עבורכם. שווה להמתין חודשים וחצי , מומלץ בחום! http://www.amazon.com/gp/product/3829028997/qid=1141374115/sr=11-1/ref=sr_11_1/102-5953944-9536902?n=283155
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם יש ברשותי פורד סיירה סטיישן משנת 85 , מנוע 2.0 (יד ראשונה) ואני כעת מתחיל בשיפוץ בעיקר מסיבות סנטמנטליות שכן זהו הרכב עם הרבה זכרונות (רק טובים) והיסטוריה רבה עם המשפחה! הרכב עבר למעלה מ300K ק"מ והגיע הזמן להחליף/להוסיף כמה פריטים. 1) תיבת ההילוכים זקוקה לשיפוץ - הגיר מרעיש בהילוך 2 ושלישי (תיבה בת 4 הילוכים). חוות דעת שקיבלתי מכמה מוסכים הייתה שכנראה יש צורך בהחלפת לאגרים. מישהו יכול להמליץ על מקום שמשפץ גירים ברמה גבוהה? 2) אני מתכוון לשים מזגן (סוף סוף). יש מקום בת"א (ליד אולמי רסיטל) שיש לו קיט מקורי (ככה הוא אומר). הבעיה שהוא רוצה 5000 ש"ח וזה מאוד יקר. כאשר ביררתי במקומות אחרים וקיבלתי הצעות נמוכות בהרבה נאמר לי שאין להם את התושבת מדחס לדג…
הודעה אחרונה מאת Yaki0, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. חבר טוב שלי בעל חנות לספרים מתנות וצעצועים שמע לעצתי והתחיל להביא מכונית מיניטוריות אספנות למכירה. יש בחנות כול מיני דגמים בגודל 1/24 כרגע כגון מוסטנגים , שברולטים , פורד, קומדקאר ועוד. בשלב יותר מאוחר יהיו דגמים 1/43 ועוד המעונינים החנות נימצאת בראשל"צ רח' יהודה הלוי 45 פינת קידוש השם. למעונינים שיגיעו לחנות יצינו שהגיעו דרך הפורום ויזקו ליחס מיוחד והולם. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום רב, כתופסת לשרשור הקודם בנדון, שבו לא היתה לי בררה אלא לנסר את האום, הפעם המצב יותר מסובך. מדובר על חלקי ניקל די קשים להשגה, והברגים לא רוצים לזוז אפילו מילימטר, לאחר שימון רציני עם WD40. לא ניסיתי לחמם את המקום, אבל אני גם לא רואה צורך (את מה בדיוק לחמם...?) ואני לא רוצה לפגוע בניקל (אני יודע שהוא לא נראה במצב טוב, אבל הוא כן, זו רק השתקפות). אם למישהו יש פתרון יותר מעשי לפני שאני מנסר את החלקים האלו ומנסה להשיג חדשים אני אשמח. תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
תהליך מתקדם
הודעה אחרונה מאת z-man,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 280 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- tan tan
- mottis
- natco
- Pavlik
- Olórin the grey
- flytomars
- Obgel
- EliC25
- FuriousLift
- elihershko
- axSupreme
- zaf
- Chmimo
- yoav911gt2
- מחכה
- samg
- Liviur
- ldti
- Step
- Aviv.h
- Avia
- פינדר
- mikk
- דובצע
- hans
- אלעדיקו
- ראובי
- Night Driver
- netanel1014
- שי
- ofralon
- הרקוליטו
- avizaz
- itsik170
- ישה
- SurfHigh
- איציק נ.
- nir eli
- אליה
- אאודי A3
- Maxis
- נעם101
- pooh-bear
