רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
נקלעתי לתסבוכת קטנה ואני צריך עזרה. אני ודרור חלקנו מחסן חלקים בצפון שבו אכסנתי את החלקים מהמנטה הלבנה שפרקתי. לפני כמה חודשים פינו אותנו משם והחלקים כבר זמן מה עומדים בחוץ מכיוון שאין לי איך להעביר אותם אליי הביתה (מרכז). אחרי שהפכתי את כל העולם ואחותו הצלחתי להשיג רק נגרר אבל אין לי איך לגרור אותו. אם יש פה מישהו שיש לו רכב מסחרי והוא מוכן להשאיל לי אותו לחצי יום (אני יכול לעשות את זה גם בלילה או בסופשבוע כשלא משתמשים באוטו). גם רכב פרטי עם וו גרירה יעזור מאוד. אני מוכן גם לשלם סכום סימלי לבעל הרכב. ד"א, ניסיתי להשכיר רכב מסחרי אבל בגלל גילי הצעיר (20) אף חברה לא מוכנה להשכיר לי רכב מסחרי (ואין להם רכבים פרטיים עם וו גרירה). מי שמוכן לעזור מוזמן לשלוח לי ה"פ.
הודעה אחרונה מאת eggi, -
- 2 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
נתקלתי באתר נחמד עם פרסומות ישנות. אישית, הפרסומת שהכי דיברה אליי זה התמונה של זיפ, גדלתי על המיץ הזה, והכל בוקר לגן הייתי מקבל בקופסת ארוחת 10 בקבוק עם זיפ, שאני רואה את התמונה הזאת מלאה זיכרונות של הטעם של המיץ וסתם תמנות מהילדות חוזרים אלי. מקווה שגם לכם זה יעורר משהו.. http://www.flickr.com/photos/safta
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תכניות רכב ב yes-פרקים חדשים בערוץ דסקברי-38 היום היה פרק חדש של מלכת המשופצות. הפרק תיעד מסע בן חמישה ימים מהסדנה של בויד לתערוכת HOT ROOD. כולל תחרות בין בוייד לפועלים שלו כל הדרך עם קצת בעיות מכאניות, ובינהן של כתב רכב שהצטרף ואיבד הגה ב 140 קמ"ש.... היה פרק מהנה. ב 19:00 פרק חדש של אוברול, בפרק שיפוץ מוסטאנג 1965. מקוה שיהיו פרקים חדשים גם בשאר התכניות... משה.
הודעה אחרונה מאת ***subaru, -
היי חברים מאז שעלה האתר החדש אינני יודע איך להגיע לקלאסיקר מישהוא יודע?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
שברולט אל-קמינו 1 2 3
מאת רכב_אספנות-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 21 אלף צפיות
שלום, תמיד רציתי לדעת מה זה אל קמינו..והיום שגיליתי אחד ואמרו לי שזה אל כמינו התעניינתי מאוד באחד כזה.. בינתיים דוד שלי ואני בענייני רכב אספנות ...כל מה שאני רוצה לקנות הוא מצליח להביא לפני..עכשיו אני לא יספר לו שאני רוצה לקנות אל קמינו וככה הוא לא יקנה...חח למישהו יש אל קמינו?? יש בצפת בעיר שאני גר בה אחת כתומה כזאת ..או צהובה לא זוכר כי כל פעם מוסיפים לה פיברגלס וצובעים לצבע אחר איזה שנתונים האוטו הזה ואם יש כזה אספנות..? (מעל 30 שנה) ושוב לשאלתי..אני מחפש אל קמינו ..אשמח אם למישהו יש אחד כזה שמוכן לזרוק ולפנות מהחניה או למכור.. תודה לעוזרים. אהה וגם מידע ותמונות זה טוב
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למי שייך איפה נמצא???
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 865 צפיות
קפה ומצב רוח לשבת בבוקר והפעם מפגש במודיעין ! בשבת, ב- 18 במרס, בין השעות 10:30-12:30, במסעדת "זולה", רח' נחל זוהר 22, מרכז מסחרי מיניקן, איזור גבעת C, מודיעין, טל' 089709553. המסעדה ממוקמת על גבעה המשקיפה על הרי יהודה ומפורסמת בזכות ארוחות הבוקר שלה. לחברי המועדון תינתן הנחה של 10% עם הצגת הכרטיס. ניתן לשבת בתוך המסעדה וגם בחוץ. פרטים על המקום באתר הבא: http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRest D=783I טל' לבירורים - זמי לוין- 0523968125 דניאל באום ממודיעין- 0544972829
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
ואקום וכו...
מאת udical- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בזמן האחרון, התחלתי להרגיש שהילדה שלי (E.G the Taunus) קצת עצלנית. לא בא לה, היא עייפה, הצרעכה עלתה, הקיצר - כמו כל בחורה, צריכה טיפה פינוקים וקוצי מוצי. שלב 1. קפצתי לצביקה, שיעיף מבט על הסולקס 35/35(המחורבן) שלי ושם היה גם אופיר עם הקפרי היפיפיה שלו צביקה כיון את הקרב' ושם לב שצינור הואקום של קידום ההצתה מחובר למקום לא נכון בקרבורטור: יש ואקום שפתוח כל הזמן ויש ואקום שנתפח רק עם הקרבורטור. חיש מהר צביקה הזיז את הצינור למקומו הטבעי. שלב 2. החלטתי להעיף את המאוורר המכאני ולסמוך רק על החשמלי - אולי סופסוף האוטו יגיע לטמפ' עבודה. המאוורר פורק ואכן, תוך כ 10 דקות הארכב מגיע לטמפ' שלו ומרגע שהחשמלי מופעל - הטמפ' קבועה. עם כל הכבוד למקוריות, מנוע קר …
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מי היא היפהפיה הזאת? קצת דומה לאלפא ספיידר, קצת דומה ל E type . מי היצרן? תחת אילו שמות שונים ניסה לשווק אותה? מה החידוש הטכנולוגי שהיה בה? נמרוד
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
הפרוייקט הבא
מאת דורוןא- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לקראת הפרוייקט הבא שלי התיעצות. התחלתי לחשוב על הפרוייקט הבא שלי והמחשבה היתה לנסות למצוא רכב עם מרכב אלומניום או פיבר על מנת לשמר את הרכב ככל הניתן לזמן ארוך במיוחד .(ידע יש לי בעבודה עם חומרים מורכבים) מה דעתכם? יש למשהו רשימה של מכוניות אפשריות אשר עונות על הדרישות פרט לרכבים שיוצרו בארץ תודה על תגובותכם
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
במדור השבועי, הפעם משהו קטן, מוגש בהוקרה לחצי היותר-טוב של רובנו. בתקווה שתהנו (וכרגיל, אשמח לכל ביקורת). טל
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 736 צפיות
זה לא באשמתי! בחיי! לא עם הגרזן קובי! לאאא! אני לא עובד עם גרזן, אלא עם אלת בייסבול. אני מקווה שאתה מכיר אורטופד טוב בסביבה שלך, קובי
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מצורף לינק, תביטו בבקשה בתמונות של הפורד הלבנה, אני מעוניין לדעת איזה דגם זה, ואם מישהו יודע מה השנתון לפי הלוחית רישוי תודה. http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=15FB339D765E4A9E8CC796537547FCA2&alid=351664
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
Engine: Black top SR20DET Greddy intake manifold Custom Top Mount turbo manifold T3/T04E (57 trim compressor, 0.63 AR Stage 3 Exhaust) Tial 38mm Wastegate Steel braided hoses and fittings for turbo oil supply Greddy TVVC Boost Controller 3" custom downpipe HKS Racing Type 2 BOV Apex'I Double Valve Springs and Retainers Tomei Solid Pivot Greddy 1.2mm headgasket Nismo Oil Filler Cap Power Super V-Belt Fuel system: 15 Gallon Fuel Safe Racing fuel cell Custom fuel cell mount and cover Twin Earls fuel filters Aeromotive large external fuel pump Aeromotive FPR Blitz 700cc Injectors HKS Fuel Rail Stainless steel braided fuel …
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
תמונות מהמפגש בת"א 1 2
מאת שביט- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שיהיה סופ"ש טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
לחובבי סובארו : http://web.aanet.com.au/kwijmbo/leone
הודעה אחרונה מאת ***subaru, -
- 0 תגובות
- 990 צפיות
שלום לכולם, אני קורא לכל חברי המועדון להרתם למשימה ולשלוח את המלצותיהם על אתרים בנושאים הרלוונטיים לתחום הרכב הקלאסי והאספנות, זאת במטרה ליצור באתר מועדון החמש מאגר מידע, אשר יסייע לחברי המועדון כולם. ניתן להמליץ על אתרי חלקים וחלפים, מועדונים, פורומים, אתרים פרטיים וכו', תחת הקטגוריות המצויות בקישור המופיע מטה: קישור לקטגוריה: http://www.5club.org.il/links/ קישור לעמוד הוספת אתרים: http://www.5club.org.il/links/links_insert_o.asp הקישורים אשר יישלחו יעלו לאתר לאחר אישורם ע"י מנהל הקטגוריה. בברכה ובתודה מראש, ליאור.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
העלתי לאתר Rapidshare. מי שלא יודע איך מורידים - לחיצה על Free, לחכות מס' שניות שיופיעו, להכניס את 3 האותיות מהתמונה ולהוריד. הורדה פה. סרטון באמת יפה, ונחמד להזכר. *קרדיט לאתר נוסטלגיה אונליין. תהנו!
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
-
רכב עם מזגן
מאת ariebz- 0 תגובות
- 825 צפיות
אחלה רעיון
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
subaro 360
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
עכשוי ב e-buy סובארו 360. מידע על הדגם מתוך אתר סובארו ישראל http://www.subaru.co.il/index.asp "במרץ 1958 הוצגה מכונית נוסעים חביבה, בעלת אישיות מובחנת - הסובארו 360. זו הייתה המכונית הראשונה של סובארו. ה-360 תוכננה בהתאם לתוכנית של משרד התעשייה והמסחר היפני לייצור מכונית להמונים. באותם ימים, מכוניות נוסעים רגילות היו מחוץ להישג ידם של רוב האנשים. לכן, היה צורך לפתח מכונית קטנה ולא יקרה, אך בעלת ביצועים טובים. דרישה מורכבת זו היוותה אתגר אמיתי, שיצרנים רבים לא הצליחו לעמוד בו. לעומתם, סובארו ניצלה את יכולתה הטכנולוגית מתחום התעופה. היא הקדימה את מתחרותיה בפיתוח מכונית קומפקטית, שהפכה לציון דרך בתעשיית הרכב היפנית. ה-360 זכתה לפופולריות אדירה וייצורה נמשך עד למאי 1970.…
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ביצעתי חיפוש אך לא הבנתי לחלוטין. לדוגמא: הרכב שנת 84. עד 97 שולמו הטסטים. מ 98 כולל ואילך, הרכב עמד ולא שולמו הטסטים ולא הוקפאו רשיונות. אני מעוניים לקנות את הרכב. מה השלבים???? 1.האם צריך לשלם את כל הטסטים עד 2006 ובנוסף בדיקת מעבדה. והאם יש קנסות? מצב נוסף? עד 97 שולמו הטסטים. מ 98 כולל ואילך, הרכב עמד ולא שולמו הטסטים. רק ב 2003 הוקפאו רשיונות. מה אם ה 6 שנים שלא שולם הטסט לפני הקפאת רשיונות? יש לי סלט בראש ואני לפני עשיית צעד חשוב בנושא שעלול לעלות לי המון כסף. רוצה לדעת למה אני נכנס. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
אתר מועדון החמש 1 2
מאת trek10-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4 אלף צפיות
משום מה בניסיון כניסה לאתר מועדון החמש מתבקשת סיסמה - במה מדובר?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום, ברשותי טרנספורטר שנת 92, נכון לא אספנות, אבל חשבתי שאוכל למצוא כאן עזרה. אני מעניין להרכיב גיר אוטומטי, והמנוע הוא אחורי. האם משהו יודע אם יש גיר כזה? לכל רכב, את ההתאמה אני יעשה לבד אם צריך, אם יש של vw או אאודי עדיף. אם משהו יכול להכווין אותי לאתר/מקום בארץ או בעולם. תודה רבה רביב
הודעה אחרונה מאת רביב, -
-
פינת הנוסטלגיה
מאת שביט- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
לכבוד סוף השבוע, תמונות מהעבר. בתמונה הראשונה אמי, סבתי ז"ל והחבר של אמי ליד הסובארו GL שלו. בתמונה השנייה סבתי ליד הNSU 1200 של סבי. אח... איפה הן היום???
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
והיום מי זוכר? המודעה היא משנת 1964
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם יש אפשרות להחזיר לכביש רכב שמוגדר במשרד הרישוי "מבוטל"? מתי רכב מוגדר כך? תודה !
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מחפש בנרות חשמלאי רכב לבנייה חדשה של כל מערכת החשמל במיני. הכל כולל הכל - ריתוכים, צמות, הלחמות וכו'. מישהו מכיר? המלצות?
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
חידה בשחור לבן 1 2
מאת אבי נוף- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום חברים. האם מישהו יודע: מי האיש שנשען על הרכב. מה הקשר שלו אל הילד הקטן שמופיע בתמונה השניה. מה לעזאזל אני קשור לכל הסיפור הזה. ...ורונן - אתה מחוץ למשחק... שבוע טוב - אבי.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי הגה וחלק מהציפוי שלו כנראה נאכל מהשמש השאלה שלי היא איך אפשר לשפץ את ההגה למצב אורגינל עם הציפוי
הודעה אחרונה מאת חיים שטיין, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יודע .. זוכר... יכול לעזור בלמצוא מידע על...... אופנוע הונדה בשנות ה-70 קראו לו בארץ הונדה שחורה והונדה כחולה..... הכחולה הייתה לגילאי 16 בגלל נפח המנוע והשחורה לגילאי 18..... כל מידע תמונה או אתר שיפנה אותי יעזרו מאוד..... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Fitch,
