רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
תוכן הודעה נמחק. יש שרשור דביק המיועד למכירת רכב. קובי, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת F124, -
The AACA National Fall Meet -Hershey Pennsylvania
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לכל הנוסעים השנה לאירוע - עדכון השנה יתקיים האירוע ב- 4-7 באוקטובר, ישנם שינויים במיקום השדות, אני מצרפת קישור הכולל את השינויים - http://local.aaca.org/hershey/fallmeet.htm ותמונה נוסטאלגית יום יפה אירית
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
2CV אתר נחמד
מאת השושנים- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאוהבי הצרפתיות: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://cotedazur.as/images/CA_2cv-nude.jpg&imgrefurl=http://cotedazur.as/t_og_b/notis_7.htm&h=728&w=472&sz=94&tbnid=a28YtM5vakXU8M:&tbnh=139&tbnw=90&hl=en&start=90&prev=/images%3Fq%3Dnude%26start%3D80%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3D%26sa%3DN רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מישהו שאל פעם, האם מכל שרשורי הענתיקות הזרוקות למיניהן, מישהו הצליח לקנות. ובכן: לפני כשנה וחצי, פרסם רן (השושנים) על ויליס שעומד במנחמיה. כיוון שאני גר בעמק חפר, ביקשתי בה"פ תמונות אם יש, וגם קיבלתי. אחרי כמה חודשים קפצתי לראות, גיליתי שמדובר בשנת 53, סטיישן וואגון, מהדגם האמריקאי המפואר, ומפה לשם, מצאתי את מי שהוויליס שלו שגר בכלל אז ברעננה, והסתבר שהבעלים נפטר, וגם חלק מהיורשים נפטרו כבר, וחלק אחר מהיורשים בחו"ל. הניירות הופקדו במשרד הרישוי כבר לפני כ-30 שנה, כנראה אחרי אוברול, עקב קבלת רכב אחר. התחייבתי לקנות אם יוציא הניירות מהפקדה וירשום כאספנות. אחרי שנה וחצי של שיחות טלפון אחת לכמה חודשים, הודיע לי האדם, שהשיג צווי ירושה, העביר בעלות על שמו. מיום שישי…
הודעה אחרונה מאת ruby 5gtt, -
-
- 12 תגובות
- 8 אלף צפיות
צחריים טובים לכולם. אחרי קרב שנמשך יום וחצי ביני לבין שני פינים פצילים ותיבת דוושות אחת, אני שמח להודיע על ניצחון. משאבת הקלאץ' ומשאבת הבלם של הלוטוס בחוץ. עכשיו צריך לשפץ. המליצו לי על הבלם בת"א. יש התנסויות עם המקום הספציפי או המלצה על מקומות טובים אחרים? אני מעדיף מקומות בצפון או בת"א. המשאבות הן מתוצרת Girling ונראות במצב לא רע, אבל אחרי עמידה של 6.5 שנים, ולאור כמות הג'יפה בפנים, עדיף כבר לשפץ. תודה, ליעד
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עשיתי סדר במחסן, מצאתי 3 טאסות פלסטיק שכנראה ירדו מאחת הפיאסטות שלי... מדובר על אלו שיושבות במרכז הג'אנט ברזל עם הסמל פורד במרכז. אם מישהו מעוניין, אני אשמור אותן כמה ימים ואז אזרוק לפח.
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
האם היה כזה דגם בייצור סידרתי או שמדובר בפרוייקט של משהו, בכל אופן רכב יפייפה:
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי כולם וערב טוב. לפני שבוע היה פה השרשור הזה - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=108518 היום הלכתי לראות את האוטו.ראיתי וננעלתי.נדלקתי.מכירים את זה??? למי שלא קרא את השרשור-מדובר על אלפא ספרינט,שנת 88,עם מנוע 1350 גמור/שפוך/וואט אבר. השגתי לאוטו מנוע(1700 8 שסתומים עם הזרקה שיעבור הסבה לקרבוטורים לפני שהוא יורכב על האוטו). אחרי חצי שעה של כמה סידורים בינינו,הסתדרנו על מחיר ושבוע הבא האוטו מגיע אליי הביתה,ותוך שבועיים פחות או יותר יעבור טסט אחרי שהכל יסודר ברשיונות. אז זהו...מזל טוב לי!
הודעה אחרונה מאת Sprint, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי במסגרת אימוץ משולש של שלושה חיילים בודדים בארץ, העמסתי הבוקר את כל המשפחה לכיוון אריאל, להשתתף בטקס קבלת סיכת הלוחם של אחד החיילים "שלנו". כמובן שירדתי לסובארו המשפחתית לבדיקה שיגרתית, השבוע חרגתי בקצת מה-190000 אלף ועדיין לא מצאתי זמן להכניסה למוסך, ולכן בדקתי מצב מנוע כללי, כרגיל באגף הנוזלים אפס תקלות, אולם לפתע הבחנתי בשערות יוצאות מכיוון הרצועה, כיוון שאני מטפל רק במוסך סובארו המרכזי, ומתוך הכרה כואבת כי מדובר או בטיפול שם, או בטקס, קפצתי לאחד המוסכים האחרים שאני מכיר, כעבור 10 דקות ופחות 270 ש"ח, הוחלפו שתי הרצועות, המכונאי המיומן הבחין גם בחוסר מים במצבר וכולם... לכיוון אריאל, הקיצור, בכביש לאריאל, קצת לפני ראש העין כפר קאסם, מחוץ למגרש גרוטאות, מיני-מינור קלא…
הודעה אחרונה מאת system_x, -
המרוץ הגדול מכולם
מאת Guest AKICHU- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בפברואר 1908 , ששה צוותים מארבע ארצות שונות, התכנסו בטיימס סקוויר ניו יורק, נקודת ההתחלה למירוץ המכוניות הגדול, שחצה 22,000 מיילים מסביב לעולם. בתוך המון מצטופף של כרבע מליון צופים זינקו למירוץ ששת הצוותים שכללו; צוות מגרמניה, צוות מאיטליה, צוות מארה"ב ושלושה צוותים מצרפת, המכוניות חרשו את ארה"ב לרוחבה עד סן פרנסיסקו , 4 הצוותים ששרדו הועלו על אוניה ומשם הפליגו ליפן להמשך המירוץ. לאחר חציית האי, נותרו שלושה צוותים; PROTOS מגרמניה, THOMAS FLYER מארה"ב ו ZUST האיטלקים, שהרימו פעמיהם מולדיווסטוק, רוסיה - חציית ערבות סיביר בכיוון מוסקבה. כנגד כל הסיכויים, שלושת הצוותים סיימו את הלג האחרון ממוסקבה, רוסיה לצרפת, פריס, הצוות הגרמני אמנם סיים במקום הראש…
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי. פרסומת לאמריקאיות פרסומת למשפחת TALBOT פרסומת לביאנקי פרסומת לחיפושית פרסומת לטלבו סמבה פרסומת לאלפא 90 . תהנו אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 0 תגובות
- 995 צפיות
תוכן הודעה נמחק. יש שרשור דביק המיועד למכירת רכב. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת ערן-B18, -
מה זה?
מאת האיש עם הקסדה- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
הכתבה השבועית באתר אוטו. טל
הודעה אחרונה מאת daniel2468, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
ערב טוב אספנים. יש לי שאלה שדי מסקרנת אותי... מה התהליך במישרד הרשוי אם מחליפים בין רכבים פרטים? לדוגמא: אם בבעליותי 2 רכבים ואני רוצה להחליף מנוע איזה טפסים אני צריך?
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
למי שעוקב הועברתי לתקופה קצרה לשרת בבית שמש, כמובן שאני מנצל את הזמן לגלות דברים שמענינים אותי ואתכם...היום בסביבות 1030 לערך, וולוו מדהימה צבע קרם מבריק מס' אספנות, נוסעת במהירות מכובדת בכביש 10, יום אביבי יפה הרכב ניראה מצוין, כמובן שאני ניצמד לרכב ומשוויץ בידע שלי לשני השוטרים שאיתי לפתע....נהג הוולוו מבצע עקיפה פראית של משאית סמי טריילר בפס הפרדה לבן.... להזכרכם עבירה שקצין משטרה יכול לשלול את רשיון הנהיגה בגינה ולהחרים את הרכב לשלושים יום... הניידת ניידת משטרה, שהיתה מאחורי הוולוו העוקפת...הנהג נעצר בצד הדרך בחור צעיר וחביב חובש כיפה, לדבריו חבר מועדון החמש...לזכותו יאמר כי מיד התנצל ואמר שעשה שטות....אז אתם במקומי מה אתם עושים?...רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 3 תגובות
- 790 צפיות
הבנתי שבימי שישי בר"ג. היום מתקיים? איפה בדיוק? איך מגיעים? תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
שוק עתיק שאלה
מאת ariebz- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בפעם שעברה לא היתה כניסה לרכב עם הוא לא היה חבר מועדון מה יהיה השנה ? או שנוכל להכנס בתשלום.
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
- 3 תגובות
- 892 צפיות
מנהלי מועדונים (פורד,מרצדס,מיני,FS N.S.U אופל בקיצור כולם) צרו קשר בפרטי ע"מ לארגן פעילות משותפת. שמוליק (B.M.W) ובני(VW) יתעדכנו בנייד.. אם יתגלגלו עניינים פרטים בקרוב... משה.
הודעה אחרונה מאת stio, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אימי נזכרה שבילדותה הייתה למשפחתה מוריס אוקספורד משנת 1948. אימי היייתה אז בת 6 וזכרה את הרכב כבעל חזית מפחידה ומאיימת. חיפשנו היום יחדיו אחר הרכב באינטרנט ועלו לא מעט רכבים. שאלתי, כמצויין בכותרת, האם יש בארץ רכבים מסוג זה בכלל ומשנתונים של סוף שנות ה-40 ותחילת שנות ה-50 של המאה הקודמת בפרט? אילו דגמים היו קיימים ומתי עברו "מתיחות פנים" או החלפות צורה? אודה למשיבים. מוריס אוקספורד שנת 1948: שתיים נוספות, לא ידועה שנת יצור:
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ולדעתי מיוחדת אפילו הרבה יותר... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4622501519&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr4_PcY_BID_Stores_IT#ebayphotohosting שימו לב לקילומטרז' הנמוך במיוחד (באופן מחשיד הייתי אומר), ולמחיר! אחח... למה אני לא חי בארה"ב!?!? למה?!?!
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני לא יודע על מקום אחר לשאול לכן אני שואל בפורום הזה, ברשותי אוסף מטבעות ישנים ובניהם 2 מטבעות מתקופת המכבים, רציתי לדעת אם יש מקום או מישהוא שיודע להעריך את שווי האוסף ? תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז, כפי שיוצא מהכותרת, אני אכן מחפש שתי מראות (ימנית ושמאלית) למשאית - פורד D 78, לא שזה משנה, לדעתי אפשר להתאים הכל להכל, כולל מראות מהאוטובוסים, טרקטורים וכ"ד! מן הסתם המקוריות כרגע לא פונקציה. מכוון שהמשאית עומדת, והמראות כרגע רק לצורך תנועה זמנית בין החניות, ולצורך שתיראה יותר "טבעית", אז אינני רוצה לשלם הרבה עבורן כרגע, אז למי שיש הצעות - אנא, לא משנה בפרטי או בפורום. תודה מראש! נ. ב. בכוונה לא שמתי את זה "במשאיות" - לא כולם נכנסים לשם, ואני מנסה לפנות לכמה שיותר.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני רואה פרינס, אני רואה שם. אבל מה קרה לזקן??!?!
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
אם מישהו צפה,ראה,יש לו טרקטור ישן בבית אני מעוניין לקנות או לקבל כל סוג טרקטור ובכל מצב. גם מידע על טרקטורים שנצפו יתקבל בברכה. תודה טל: 054-6504282
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
עקב תאונת עבודה שעברתי, בימים הקרובים אני בבית ולכן ישבתי וצילמתי תמונות פרסום מהשנים 82-85 . בימים הקרובים אני אשלח כ- 60 תמונות יפיפיות מעולם הרכב מהשנים הללו להנאתכם. נחמד לראות ולהיזכר שהגרוטאות של היום היו פעם חדשות 1.ליאו גולדברג( היו ימים) 2.פיג"ו 205 -הארי שבתחבורה( מה שנכון נכון) 3 סוזוקי 400000 שקל???!!! צריך משכנתא.. 4.וולבו 340 , איך נפלו גיבורים... 5.סיטרואן GSA ,לאן נעלמה??!! 6.אולם הרכבות באלכס אוריגינל, זהו את המכוניות.. 7.אלפא 33 10000$$ אז, היום 1000$ .. 8.פיאט רגאטה. 9.סיאט איביזה 10.אלפא רומיאו ערב נעים אורן
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
-
אני מעוניין לקנות פורד פיאסטה 83 רציתי לדעת אם כדאי בתור רכב לאספנות עתידית כמו כן רציתי לדעת האם קלה לטיפולים ואחזקה ובכלל התרשמות מיודעי דבר אשמח לפרטים
הודעה אחרונה מאת sorvall, -
מזל טוב !!!!!!!
מאת אומי5-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום קיבלתי חבילה ,עם כמה אבטומובילים, ספר העשור ,דפי מידע ,מדבקה ,סיכה,כרטיס הנחה ו..... כרטיס חבר ..... מהיום גם אני שייך (וגאה בזה.)
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
שלום לכולם! סוף סוף גיסתי הגיעה לגיל הרשיון ומחפשת אוטו קטן וזול לתחזוקה. סוף סוף אולי אוכל לדחוף את הרעיון של אוטוביאנקי במשפחה. תמיד הקסים אותי האוטו הקטן הזה, ונראה לי שעכשיו יש מצב שהיא תילך על זה. התחזוקה תיפול עליי, כמובן, ואני מקווה להנות מזה. שאלות: 1. יש חלקים?! 2. בעיות מיוחדות? 3. יודע לנסוע 90 - 100? 4. נקודות תורפה? תודה!
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
- 0 תגובות
- 781 צפיות
שלום לכולם, החל מהיום, ישמש השירשור הדביק שכותרתו "אודות הפורום, אודות מועדון ה-5, מידע כללי על רכב קלאסי והודעות שוטפות" גם לפירסום הודעות שוטפות של מזכירות מועדון החמש, ויהיה מעין "לוח מודעות" של המזכירות. לכן, השירשור שוחרר מ"נעילה", אבל הוא מיועד רק להודעות של מזכירות המועדון. הודעות של משתמשים אחרים תימחקנה מהשירשור. בברכה, בני וקובי מנהלי הפורום
הודעה אחרונה מאת Koby Millo,
