רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם נכון לקחת רכב לצורך העניין "אספנות" או מתחת לשנת 80 לבדיקה (לפני קנייה) במכון מ.מ.מ כדי לוודא שהרכב תקין או שמיותר לעשות לרכבים משנתונים נמוכים בדיקות שכאלה?!
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
לנוסעים לחו"ל
מאת איל פלד- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רבים נוסעים לחו"ל בפסח ורבים עוד יותר מתחילים לתכנן את הקיץ, מקווה שתוכלו להיעזר במידע שבאתר הבא ובו רשימה (לא מלאה אבל די מקיפה) של מוזיאוני רכב בחו"ל. http://cars.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http%3A%2F%2Fwww.team.net%3A80%2Fwww%2Fmuseums%2Findex.html נסיעה טובה, ונא לא לגעת במוצגים..... איל
הודעה אחרונה מאת מינימן, -
אופנוע טריומף
מאת haimy12- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש לקנות ספר עבודה של טריומף T100
הודעה אחרונה מאת udical, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מחפש דחוף כל מידע היכן ניתן להשיג ידית הילוכים לפורד קורטינה שנת 82 או כל מי שיודע על פורד קורטינה כזו לפירוק. כל עזרה תתקבל בברכה דוד 0528-470202
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 8 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
למען הסדר הטוב, ברצוני להדגיש, כי איוש כלל התפקידים במועדון החמש מותנה באישור ועד המועדון. לאור הבחירות שהתקיימו, יתכנס הועד על מנת לאשר את איוש התפקידים הקשורים למועדון בקרוב. בעלי התפקידים שנבחרו במהלך הקדנציה הקודמת ימשיכו למלא את תפקידם בתקופת הביניים. ברצוני לנצל הזמדנות זו על מנת לבקש מכלל חברי המועדון להציג את מועמדותם לתפקידים המוצגים להלן (ולהציע תפקידים נוספים הדרושים בראייתם). ברצוני להדגיש, כי אנו מחפשים אינדיאנים עובדים ולא צ'יפים המנהלים ונותנים עצות , וכי בכל מקרה התפקידים הינם בהתנדבות ודורשים זמן והשקעה. התפקידים המדוברים הינם: אחראי ספריית המועדון. אחראי דוכן המועדון במפגשים. כותבי תוכן לאתר המועדון. כתבים לאבטומוביל. מנהלי פ…
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני נוסע לרומא, איטליה בחופשת החג ותהיתי אם מישהו יכול להמליץ לי על אטרקציה מוטורית שקיית (מוזיאון או תערוכה..). בברכה מאיר
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 2 תגובות
- 773 צפיות
Sorry about the english my computer doesnt have hebrew. I need to do another test on my rechev Asfanut. Last time i went to my musach and paid him 250?? shekel and he gave me an ishur for the test. Does any one have any idea if i need this every six months, or only once a year like some people said. And if i need it every six months does anyone know any one in tel aviv who would do it for less. Thanx again Aron
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
כמה סירטוני רטרו מעניינים
מאת Guest AKICHU- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
במסגרת השיטוטים מצאתי את הדברים הבאים: אינשטיין פוגש את בן גוריון וברקע מכוניות שרד: כאן פעלולים עם כלי רכב קלאסיים (סבלנות כי שזורים גם דברים אחרים) כאן מיני בייק או קלנועית רטרו: כאן מכונית עם חמישה גלגלים- פתרון בעיית חנייה - 1950 כאן קרייזלר XNR ספורסטר כאן ניו יורק העיר - שנות ה30 כאן תהנו, שבוע טוב אירית
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 944 צפיות
שלום! אני מחפש גיליונות רכב מי שנים 86-95 מוכן לישמוע תגובות..
הודעה אחרונה מאת dror_r, -
-
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ראיתי בארץ לינקולן כסופה ובפנים הריפוד שלה בצבע אדום-בורדו רציתי לדעת אם יש לכם תמונות של המכונית הזאת להביא לי תודה
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מצלמה חדשה, ניסוי כלים... ניתן לתמונות לדבר: לא, היא לא למכירה - וחבל. על השלטים שהופיעו על חלק מהמכוניות נכתבה תודה לחברי הוועד היוצא של מועדון החמש, וזו הזדמנות מצוינת להצטרף לתודה ולהביע הערכה לפועלם. תוצרת הארץ המכוניות הכי שוות במועדון. בינתיים זהו, סיימתי להזיל ריר. נעבור הלאה. ורגע אחד... מה זה? רועי
הודעה אחרונה מאת Saar, -
- 0 תגובות
- 709 צפיות
לכולם להשמין מנחת לפני המצות....... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236647,00.html
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם. אשמח לקבל לכתובת האימייל [email protected] כל פנייה בנושא מועדון החמש, הצעות לייעול, טענות, מענות, אי הבנות, רצון לתרום, להתנדב וכו'. את הפניות ארכז ואדאג להעלות בישיבות הוועד ולגורמים הרלוונטים וכן לענות לכל פנייה אשר תגיע. במסגרת השיפורים הנוגעים לאתר המועדון, בימים הקרובים, לכל חבר וועד ובעל תפקיד במועדון החמש תוקצה תיבת אימייל אשר אשר תשמשו לפעילות המועדון ולקבלת פניות. אנא, פניות להעביר דרך המייל הנ"ל בלבד ולא דרך השרשור בפורום. בברכה, ליאור ברוך.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי. תהנו. אורן
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
- 3 תגובות
- 917 צפיות
שלום רב, אני חבר חדש בפורום, חבר במועדון החמש ובעל 5 רכבי אספנות. אני מחפש ROVER P6. אני יודע על קיומם של שני רכבים כאלה, האחד היה זרוק שנים בחצר "חברת המזרח" ונמכר לסוחר רכב. השני נראה לאחרונה לפני כשלושה שבועות בנמל יפו אך איני מצליח לאתר אותו. אם מישהו שמע/יודע, אשמח אם ייצור עמי קשר באמצעות הפורום או לדוא"ל [email protected] תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש ברשותי yoko ctv-2000 שמצאתי שעברתי דירה הרדיו לפני בערך 20-15 שנה ככה אמא שלי אמרה לי יש לו טלויזיה רדיו FM-AM ומקום לקסטה יש לו גם שעון לטלויזיה יש גם בהירות זום וכמו זכוכית מגדלת והטלויזיה כמובן שחור-לבן.... לא מצאתי תמונה למרות שחיפשתי הרבה מי שימצא שבבקשה יפרסם.. אני רוצה לדעת כמה מה שיש ברשותי שווה... ואפילו מי שמעוניין לקנות שידבר איתי בה"פ תודה משה
הודעה אחרונה מאת moshe_z5, -
סימקה מרנה
מאת eamzaleg- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
האם מישהו מכיר את הרכב הנ"ל והאם יש בארץ רכבים מסוג זה
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני כעשרה חודשים פתחתי כאן שרשור שנועד לרכז הצעות לפעולה לוועד מועדון החמש: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75767&page=1&pp=15 בזמנו נטלתי על עצמי לרכז את הנושאים ולהעבירם הלאה. קריאה מדוקדקת בתוך השרשור ובתגובות של חלק מהמשתתפים בו, שהיו אז חברי ועד המועדון, כמו גם מעקב אחרי לא מעט דעות וידיעות שהושמעו בפורום בעשרת החודשים האחרונים יכולה ללמד על כך שהדבר נעשה ושחלק מהנושאים נמצא - במידה כזאת או אחרת של יישום - על סדר היום ובטיפול. להזכירכם - אני לא חבר ועד המועדון. לא אז וגם לא היום. עכשיו, משנבחר ועד חדש למועדון החמש (ובהזדמנות זאת - תודה ענקית לכל חברי הוועד היוצא וברכות לחברי הוועד הנכנס), אני מוצא להציג כאן את ריכוז הנושאים ו…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איך אני מכניס תמונות של המכוניות שלי לגלריה באתר של מועדון החמש?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, האם מישהו מכיר את הרכב הרוסי "זפרוג'ניק"? מישהו יודע איך כותבים את השם באנגלית? למישהו יש תמונה? תודה
הודעה אחרונה מאת American-Muscle, -
-
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום ראיתי TRIUMPH OVERDRIVE TR6 במצב חיצוני מצויין האוטו עומד מספר שנים במחסן עטוף ושמור. אין לי מושג אם האוטו במצב נסיעה יש לי כמה שאלות 1. מה עושים בדרך להיות בעל רכב ענטיקה 2. מה אני צריך לבדוק בהתחלה 3 כמה שווה רכב כזה, או כמה צריך להציע 4 מי עושה שיפוצים למכונית כזאת אשמח לקבל ממכם יעוץ
הודעה אחרונה מאת nitch, -
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ברחוב שונצינו 1 בת"א, ישנה חנות בשם שאשא חלפים (03-5621916) ובה ישנם אינספור חלקים בעיקר למכוניות אירופאיות משנות ה-50-60-70 וקצת משנות ה-80, לרבות משאבות דלק, אטמים, בוכנות (!), בולמים מקוריים, משאבות מים ועוד כל מיני... מצאתי שם כמה סטים של בולמים לפרינץ 1000, משאבת דלק, גומיות מייצב, סט בוכנות, אטמים ועוד כל מיני... כמובן שקניתי יש שם בחור בשם חיים, הוא זה שמבין עניין, היתר יספרו סיפורים... ליאור.
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם ביום שישי 7.4.06 (שבוע אחרי השוק עתיק) ייתקיים מפגש מועדון פורד באיקאה נתניה החל מהשעה 15.30 אחה"צ. כולם מוזמנים!!!! פורדים ישנים וחדשים, אירופאים ואמריקאים, סטנדרטים ומשופרים. כמו במפגשים הקודמים אנחנו מנסים לארגן גם בזאר למכירת חלקי חילוף לפורדים, כל מי שמכיר מישהו שמעוניין למכור חלקי חילוף לפורדים ו/או צריך עזרה באירגון החלקים כדי להביאם למפגש, מוזמן ליצור קשר עם המועדון כדי שנוכל לסייע. נשמח לשמוע על עוד רעיונות, הצעות וכדומה אריק מועדון פורד 0522775202
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
מפלג לרנו 4
מאת רנו- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני צריך להשיג בדחיפות דיסטרבוטור -מפלג לרנו 4 84 1100 סמק כמו כן צריך גם פלטינה לרנו הזו מי שיודע היכן אפשר להשיג אשמח לדעת
הודעה אחרונה מאת רנו4, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
מעניין, האם בשנות ה- 80 שווקו בארץ רנו 18 טורבו? ואם כן איפה יש כזו? אורן
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
-
- 9 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
על מנת לפרק את משאבת הקלאץ' התחתונה, אני צריך לשחרר טבעת שמחזיקה אותה במקום. המשאבה מושחלת בתוך אוזן (מקווקוות בתמונה) שיוצאת מהגיר, והטבעת שיושבת על מגרעת במשאבה מונעה ממנה להחליק החוצה. איך מעיפים את הטבעת במינימום פציעות לאצבעות? תודה, ליעד עריכה: בקצוות של הטבעת יש חורים שאפשר להכניס אליהם שפיץ פלאייר.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום שלום לכולם אני חדש בעסק של מכונית אספנות ואני זקוק לדעתכם ולהמלצותיכם כבר המון זמן שאני רוצה להגשים את החלום הזה שלי והחלטתי להתחיל עם חיפושית מצאתי אחת במצב לא הכי הכי אבל זה מה שאני מחפש בעיקרון בשביל להתחיל שיפוץ שיכלול הכל ובטח יערך כמה שנים.. החיפושית שראיתי היא שנת 73 מנוע 1300 הבעלים אומר שהיא במצב יחסית טוב אבל מה שאני ראיתי זה רכב עם חלודה שיכול להיות שזקוק גם לטלאים, שכל הבפנים של הרכב קרוע, הריפודים, הגג, וכו.. ובעל הרכב אומר שהמנוע עבר שיפוץ אבל הוא מתחמם והוא לא ממש יודע למה, אז כרגע גם אי אפשר לנסוע איתה.. מבחינה חיצונית יש לה כמעט את כל החלקים שצריך, פנסים, איתותים וכו.. אני אעלה תמונות של הרכב יותר מאוחר שאני יספיק לצלם אותו.. …
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ואיזה רכב זה?
הודעה אחרונה מאת gozal, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
האם אני יכול לגשת למשרד הרישוי ולקבל את רשימת מספרי הרישוי ו/או והרכבים שהיו ברשותי בעבר? בהנחה כי אפשר, האם אני יכול לברר (במגבלות החוק ובלי "קיצורי דרך") ברשות מי נמצא הרכב היום?
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
האם יש דרך חוקית, כי לא חוקיות בטוח שיש, לאתר פורד קורטינה שהיתה שייכת פעם לאבי אני זוכר את המספר ואוכל לתת אותו.
הודעה אחרונה מאת asitali,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
