רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שוב שלום לכולם, אחרי שחרשתי את הארץ מקצה לקצה בחופשת הפסח בחיפוש אחר פולסייז חביב למטרותי, הגעתי למסקנה שאני לא רוצה להתפשר על דודג' D200 או וואגוניר, אני רוצה משהו אחד: גלדיאטור. לא ההחלטה הכי הגיונית, אני יודע, אבל עם אהבה לא מתווכחים. כל גלדיאטור בכל מצב מלפני 77 מעניין אותי ובלבד שיש לו רישוי (לאו דווקא תקף, כמובן; הכוונה היא שאוכל לחדש את הרישוי בבוא העת, לאחר השיפוץ). מצב המכלולים לא מעניין אותי, אם כי הייתי מעדיף שהרכב יהיה במצב חיצוני סביר (אבל ברור לי איפה אני ואיפה המציאות, אז...). על השלדה להיות ברת תיקון באם היא פגומה, המכללים המכאניים אינם רלוונטים. רכב נוסע ותקין בהחלט גם מעניין אותי. העדיפות העליונה היא לטנדרים מ73-74, אם זכרוני איננו מטעני ח…
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אז המוזיאון הכי יפה בעולם, של ענתיקות, זכה בשבת לביקור מלכותי של מר הספל. את עוצמת החוויה (זה הביקור השני שלי שם) אחלוק עם קוראי האבטומוביל, אבל אי אפשר שלא לשים תמונה של מלכת הענתיקות "בוגאטי רויאל קופה נפוליאון", אחת משלוש הנמצאות שם ומהשש שבכלל ניבנו. מתנצל על האיכות כי האוטו עומד חצי בחושך... המוזיאון יותר ממומלץ, יש שם מאות מכוניות, רובן בוגאטי.
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
ללא מילים.... מתי אצלינו קישור: http://www.supercars.net/gallery/119513/737/1.html
הודעה אחרונה מאת turbo, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. זכיתי במכירה ב eBay (מאוד נדירה) של 3 פנסי ערפל לטאונוס שלי. סך המחיר + הובלה הוא 90.5 יורו. למוכר אין PAYPAL אילו דרכים קיימות להעביר לו את הכסף? העמלה על העברה בנקאית ו WESTERN UNION היא 130 ש"ח (!) יש למישהו איזה רעיון? או שקיבלתי את הפרנקפורטר ? תודה חברים.
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין להשאיל ממישהו מהפורום באם ניתן שעון קומפרסיה למהלך מס' ימים. מוכן להשאיר עירבון, תשלום מסויים, מה שלא יהיה. אני מאולף ועם המלצות. ליעד
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
כמה תמונות עדכניות להנאתכם. כרגע הרכב בשלב של החלקה סופית לקראת צבע. הצעות לגוון הולם ייתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
Hi anyone know a place with a rolling road in tel aviv/ herzliya area i want to check my bhp and tune my car also any idea of cost for this would be appreciated cheers warren
הודעה אחרונה מאת warjacobs, -
שלום לכולם! כידוע,השיפוץ הלך לא כפי שרצינו,ונתקלנו בקשיים רבים! היום,אני שמח לומר סוף סוף שהצד המכאני גמור. במשך זמן רב כל פעם שחשבתי שהמכאני גמור,נתקלנו בבעיה חדשה. השבוע זה היה, אני מקווה הבעיה האחרונה. בסוף השיפוץ(כפי שחשבתי),אנחנו עושים סיבוב לבדיקה של הרכב,לוחצים ברקס והרכב נכבה.אני אומר לעצמי''לא שוב''. שוב מפרקים,והפעם משאבת בלם ובוסטר . היום הלכתי לפרק ליד ראש העין מנוע של קורטינה(ברשות,כמובן)אחרי שעות של עבודה המנוע בחוץ . מה שהיה חשוב לי שם,זה הנשם+שסתום,שהיה חסר לי בקורטינה. זהו,היום הרכבתי את הנשם ובזה סופית (אני מקווה)סיימתי את המכאני. מחר צמיגים,חשמל,ויאלה לטסט. איך שהיא נוסעת....תענוג! בקיצור חברים,כפי שרן אמר לי:לראות…
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
רציתי לדעת ולהתעניין כמה יעלה שיפוץ של חיפושית, מההתחלה ועד הסוף-זאת בהנחה שהאוטו במצב סביר. העניין הוא שאמא שלי אוהבת חיפושיות (כמו לא מעט אנשים בפלנטה), והחלטתי שאני רוצה (סוף סוף) לגמול לאמא שלי על כל השנים שהיא גידלה אותי ותמכה בי, אני רוצה לשפץ חיפושית בשבילה לקראת יום ההולדת שלה, אבל לפני שאני מכניס את עצמי לבור, הייתי רוצה לדעת עד כמה הוא עמוק. בכל אופן התקציב שלי עומד על 8000 שקל +- (אני רוצה לנסות לערב את האחים שלה בעניין-אז נראה כמה הם יוכלו לעזור). את מלאכת ההרכבה והפירוק אני חושב שאוכל לבצע בעצמי (פרט לשיפוץ הראש-אם אני אצטרך), מה שרציתי לדעת האם הפרוייקט יוכל להתאים במסגרת התקציב ואם כן-אז תוכלו להמליץ על אנשים שיוכלו במידת הצורך לעזור והיכן ניתן להשיג חי…
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
-
- 2 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
אני צריך עזרה באיתור בעלים של רכב לפי מספר לוחית זיהוי-מי יכול לעזור? תודה אלי
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אז כך היום אני ואבי (אבי עודד) הוצאנו את המנוע+הגיר כחתיכה אחת מהסאאב 96 שנת 64 שלי(פק פק) לצערי תמונות אין אבל היה מאוד כיף- לקח שעה וחצי- כולל ניקוז נוזל קירור ושמן. היה ממש כיף !!! למישהוא יש מושג כמה שוקלים המנוע והגיר ביחד?(זה היה די כבד...)
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
מי שלא יוצא מפורום האספנות (כמו משה, לדוגמא) וודאי לא שם לב לשירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=112490 אז משה, אני אומר גם כאן: הרבה הרבה מזל טוב.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
שיפוץ ברקסים
מאת nitch- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, בשעה טובה, לאחר שיפוץ המשאבה הראשית, כל הקליפרים ירדו מהרכב וכל הבוכנות שלהם בחוץ. מדובר בארבעה קליפרים מיציקת ברזל, שתי בוכנות בכל אחד (גדולות יותר בקדמיים). פתחתי את הקליפרים לשניים, ווידאתי תקינות של הO-ring במעבר הנוזל הפנימי. השגתי מידות של הבוכנות, ותיוצרנה עבורי חדשות בקרוב, ואת הקליפרים אני שולח לניקוי חול וצביעה. סט אטמים חדש כבר הגיע מחו"ל. שאלות: 1. הבוכנות הנוכחיות מיוצרות מפלדה שמצופה בכרום קשה. בעיבוד השבבי אמרו לי שכדאי לייצר אותן בצורה זהה. למה לא לייצר אותן מפלדה איכותית ולוותר על הציפוי? 2. יש משהו שאני מפספס מבחינת הטיפול בקליפרים? תמונות של התהליך תהיינה בהמשך. תודה, ליעד
הודעה אחרונה מאת Tazio, -
שאלה טכנית פיאט 850 1 2
מאת לירוי1-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום יש לי פיאט 850 קופה אתמול נסדק לי המיכל של נוזל הבלמים וכל השמן נזל השאלה היא בספר רכב יש 2 דוגמאות של מיכלים 1עם מיכל אחד ואחד עם שנים מה האבדל? יש אפשרות לשים מיכל של רכב אחר? עוד שאלה אתמול החלפתי צמיגים לאוטו כמו שכתוב ברשיון 155/13 אבל הגלגל הרזרבה לא ניכנס למקום שלו מקדימה זאת אומרת ניכנס אבל אין אפשרות לסגור את המיכסה בנתים השכבתי את הגלגל מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לשתף אתכם בפרוייקטון קטן שעשיתי היום. בד"כ אני לא משתף בפרוייקטים שאני עושה ,אך הפעם אחרוג. הזמנתי מאיביי שק עור להנדברייק,משהו איכותי ביותר ,שק עור מקורי של בימר Z3 , ידית הנדברייק של XT. להפתעתי ללא כל שינוי ,ישב בול אחד לאחד. השק ממש אבל ממש איכותי,עור אמיתי,תפור ,פשוט יפה. השק עלה לי חדש דולר אחד והידית עלתה 5 דולר, משלוח 10 דולר בייחד. העסק יישב על סובארו מיוחדת במקום השנורקל המכוער שקיים במקורי.. תהנו.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
עוד מעט יום הולדת... מזל טוב.....
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
עזרה בזהוי מכונית
מאת Guest shlomimycars- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
משהו מכיר את המכונית הזאת כתוב עליה 1965 Belka תודה מראש
הודעה אחרונה מאת koka, -
המחיר לא נמוך ? משהו מוזר, לא? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1976-Chevy-Corvette_W0QQitemZ4632488742QQcategoryZ6168QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אלון
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.ebay-israel.com/ האתר נראה מושקע ביותר, לא היה לי זמן לקרוא את המאמרים. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת f_yehuda, -
- 0 תגובות
- 806 צפיות
נמחק - יש דביקים להודעות כאלו.
הודעה אחרונה מאת yo-hr, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 42 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
ההודעה הזו הולכת להיות ארוכה. תודה על הסבלנות מכרתי את הפיז'ו, והמחשבה לרכוש משהו קלאסי בנוסף לוויני (ולביאנקי, לא שכחתי ) שוב עולה. אני מעלה את השאלה הזו בפורום מועדון ה-5 ולא בפורום אלפא רומיאו בגלל שאני מקווה למצוא כאן קצת יותר אובייקטיביות. משהו שחברי מועדון אלפא לא ממש התברכו בו בכל הנוגע למכוניות האיטלקיות - ואחת על כמה וכמה הישנות ואני יודע את זה טוב, כי גם לי יש חולשה אליהן. אני שוקל לרכוש ג'וניור 1600GT משנת 71'. אבל רגע לפני שאני נוסע 200 ק"מ כדי לראות אותה, אני צריך את עצתכם. האם מדובר במכונית סבירה לאחזקה? אני לא מתכוון אם היא אמינה, אלא האם הגרסה הזו פשוטה לטיפול, לא כוללת טכנולוגיות מופרכות שקשה לתחזק (בספק ) והאם זמינו…
הודעה אחרונה מאת rgunv, -
-
שלום לכולם , בתמונה המצורפת מסומנת בעיגול משאבת דלק לאופל רקורד המשאבה חדשה ונעלמה במהלך היום . האם נגנבה או מישהו לקח "לבדוק" ובטעות לא החזיר ?! ?! דרור .
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב, כזכור, לפני מספר חודשים התחלתי בשיפוץ ה - 304 קבריולט שלי. ברצוני לשתף אתכם בשלבי השיפוץ ואני צריך עצות לגבי הקוסמטיקה. אז ככה, האוטו לא נכנס לפחחות וצבע לפני שיש לי את כל החלקים הדרושים, קוסמטים ומכניים (קוסמטים בעיקר) במצב מושלם, או הכי קרוב לזה. לפני מספר שבועות הגיע אלי מצרפת, במזוודה של אמי, חבילה עם המון חלקים חדשים, בינהם גומיות, חלקי ניקל (ידיות וכו'...) סכי שמש ועוד כמה חלקים מכנים. כל האוטו פורק, מלבד מנוע, גיר, גלגלים, בולמי זעזועים וחלונות צד. את האוטו אני אכניס למוסך הכולל פחחות וצבע, טיפולי ותיקוני מנוע וגיר, וחשמלאי רכב, כל זה באותו המוסך. את הריפוד אני אעשה אצל מישהו אחר, אבל זה השלב האחרון... כמה דברים: ניתן להסתכל פה ולראות…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
אני חבר במועדון החמש כמה שנים טובות ,אך מחוסר זמן ובעית מרחק (עיר הקודש...)לא יוצא לי להגיע למפגשים לעיתים קרובות .כששמעתי שמשיקים מוריס אוקספורד לא יכולתי לפספס הפעם... (יש לי מוריס מודל 1963 אוטומטית (דגם נדיר יחסית -ההגה שמאלי וגיר אוטו')שעברה שיפוץ מקיף לפני כמה שנים נמצאת ברשותנו מעל 25 שנה ,ועומדת לעבור בקרוב שיחזור כללי.) אחרי איחור מכובד עקב תקלה טכנית הגיעה הכלה הנוצצת ולא יכולתי להסתיר את השמחה. הרכב עמד במשך שנים אצל אורי סער במוזיאון שלו ועקב בעיה ברשיונות לא היתה סיבה להתחיל בשיפוץ. אורי הציע לי לפני כמה שנים לעשות משהו עם הרכב הספציפי הזה ,אך מכיוון שיש שני רכבים כאלה שנמצאים ברשותי כרגע( אחד נוסע ואחד לחלקים) ויתרתי על ההצעה (התנאי שלו היה שהרכב ישו…
הודעה אחרונה מאת M1963, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הסיפור הוא כזה, קניתי את הספרינט שלי בלי חלון נוסע אחורי מימין... אחרי כמה זמן הותקן החלון כמה ימים לאחר מכן ילדים משועממים כנראה חשבו לנפץ לי את השמשה האחורית!!! ממש התבאסתי! אי אפשר לתאר עד כמה! הבחור שממנו היה לי את החלון (גם התקין לי אותו) מתקשר אליי וכולו מופתע ''מה קרה לאוטו שלך?'' בקיצור הייתה לי ברירה להתקין דלת בג'אג' חדשה או לשים חלון בדלת שלי... יצא ככה שיהיה יותר זול לשים את כל הדלת... (קניה של דלת מבחור שאני מכיר שעושה לי מחירים טובים, אין מצב הייתי משיג איפשהו במחיר הזה! או קניה של רק החלון + הרכבת השמשה אצל איש מקצוע שזה כולל נסיע ל...) בכל מקרה דיברנו ויצא ככה שהדלת יותר זולה... היא במצב יפה מאוד אך הצבע שונה מצבע הרכב שלי וזה נראה כמ…
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תמונה של מוסטנג (חדש) אדום, במצב מקורי לחלוטין. צולם באוטומוטור
הודעה אחרונה מאת gorenziv, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לוולבו ישנה מחפש בעלי מקצוע טובים במחירים סבירים , האם מישהו מכיר? פחח, רפד, ציפוי/חידוש אלומנים ?
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הא! אני ראשון הפעם. לפניכם תרשים המתאר את עקומת הכח/מהירות/סל"ד של מכונית מסוימת. והשאלות הן: באיזו מכונית מדובר? איך מנוע שמוציא 20 כ"ס בכלל מניע מכונית? (התשובה נמצאת בתרשים) איך מפעילים מכונית כזו (שמים ב D ולוחצים גז זה תשובה לא נכונה) נמרוד
הודעה אחרונה מאת daniel2468, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אני עובד על וספה ספרינט 68'. האום המשונן שיושב על הציר המרכזי ומחזיק את הקלאצ' על המנוע (זה שצריך עבורו כלי מיוחד לפתיחה) פשוט לא נפתח בשום אופן. האם מישהו מכיר את הבעיה ויודע על דרך לפתוח אום זה? תודה
הודעה אחרונה מאת אלקטרון,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
