רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איך מעבירים בעלות על רכב אספנות ? יש חסימה על הרישיון, הוצאתי רישיון חדש ועדיין יש חסימה באופן לא מפתיע בדואר ובמשרד הרישוי אין להם מושג מהחיים שלהם ולקבל מהם קצת עזרה זאת משימה בלתי אפשרית. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת D master, -
- 2 תגובות
- 753 צפיות
My Mini is in hertzliya, got a petrol leak in the carb lozan is on holiday till monday, anyone know somewhere in the area that can fix the carb and not overcharge all help appreciated thanks warren
הודעה אחרונה מאת warjacobs, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היה הבוקר באחד מערוצי הסרטים ב"יס". כל חובב ענתיקות חייב לראות את הסרט שמתאר הרפתקאות עם ענתיקה מעופפת. גם בלי קשר למכוניות, הסרט ממש חמוד. הנה קישור נחמד http://www.chittychitty.com/
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
שאלה / חידה ? 1 2
מאת שטנגה-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם ליבשת אפריקה וליבשת אוסטרליה יש נציגות מוטורית אשר יוצרה ביבשת?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ההודעה נימחקה. חן מנהל הפורום.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בחיפושי לא מצאתי תשובה ספציפית. השאלה היא, האם יש חומרים בנוסף/ במקום פריימר לציפויי המתכת לפני הצביעה, שימנע התחמצנות המתכת בעתיד. תודה מראש, דימה.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
בשבועיים האלה (בחלקם הייתי בחו"ל לכן התפספס דווח של שבוע בודד) הקצב קצת הואט כי מחכים לחלקים שיבואו מחו"ל. במשלוח הגדול שהיה לפני כמה שבועות הגיעו כמה חלקים לא מתאימים ולכן הם הוחזרו וחל עיכוב. אז התחלנו קצת עבודות חשמל, כמו הרכבת הוינקרים על מוט ההגה וכו. כרגע הרכב עם כנפים אחוריות מורכבות, רצפה חדשה במקומה, מנוע גם כן בפנים. כל היתר מחכה להרכבה סופית. ובמחלקת הפרטים הקטנים הנה כמה חלקים וברגים לאחר ניקוי וצבע.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 18.9 אלף צפיות
יום עצמאות שמח לכל חברי הפורום.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מלבד הספרינטים שיש ברחוב שלי שמעתי מזה שמטפל לי ברכב על עוד ספרינט שעומדת ''אי שם'' באריאל ה''גדולה'' שמעתי עליה גם מחבר שבמקרה עבר לידה וסיפר לי עליה ועל איפה היא עומדת. בכל מקרה, היום ערב יום העצמאות אני חוזר אחרי 14 שעות עבודה הביתה (באוטובוס, האוטו היה אמור לקבל טיפול קטן). נח קצת בבית עם חבר ויוצא לרכב + עוד דיוק לגבי מיקום הרכב, השעה היא 00 בלילה + ויש בי חשק שאם אני כבר באוטו מקפיץ חבר + קופץ לבנק אני אסע עוד כמה ק''מ בודדים בעירנו ה''גדולה'' ע''מ לראות את הספרינט. נוסע לראות, למרות גודל העיר אני מכיר אולי איזה 4-5 רחובות לפי השמות אז אני טועה בקטנה בדרך ואז נוסע לדרך הנכונה ומגיע לספרינט המדוברת, כבר עולה חיוך על פניי, מה גם? החניה לידה פנויה ומה יכול …
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כדי שלא תגידו לא שמענו, לא ידענו וכו'. השיירה לאירוע יום העצמאות בטבעון תצא בשעה 9:30 מצומת הסירה בהרצליה. מכיוון שכל פעם אני שומע תירוצים מחברים (ובעיקר חברות מועדון, אהמ, אהמ) שאין להם רכב (או רכב אספנות להגיע איתו). כל מי שמגיע לאירוע מוזמן לפרסם פה מאיפה הוא יוצא, האם הוא מצטרף לשיירה וכמה מקומות פנויים יש לו באוטו. בנוסף, אם יש פה מישהו שמאוד רוצה להגיע לאירוע אבל מתבייש לבקש טרמפ מוזמן ליצור קשר גם בהודעה פרטית או בטלפון שלי שמפורסם בחתימה שלי (אם הוא פוחד להיחשף) ואני כבר אשדך לו הסעה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
שלןם היום קניתי רכב חדש מאד מיוחד רציתי לשתף אתכם בתמונות ראשונות טלבוט מטרה מרנה
הודעה אחרונה מאת Lega, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש עזרה חבילת חלקים מאנגליה .יש מישהו שמכיר חברת שליחויות מאנגליה לארץ במחירים סבירים.
הודעה אחרונה מאת מצא, -
אוסטין בלתי מזוהה
מאת רנו- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום ראיתי רכב מסוג אוסטין אין עליו דגם או מספר ידוע לי שנפח מנוע 1275 המודל הוא שנת 70 הרכב נמוך יחסית ויש לו תחת קטן האוטו בצורתו קצת מוזר מי שיודע פרטים תמונות והאים כדאי כאספנות אודה
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
שאלות של ברגים. 1 2
מאת עידן ב.מ- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
שאלה ראשונה : שמתי לב, שבהשוואה לפיאסטות אחרות, הרכב שלי נמצא בטורים נורא גבוהים יחסית בסרק. יש את הבורג של הCo בקרבורטור, לאיזה צד צריך לסובב אותו? (עם/נגד כיוון השעון?) (כן, אני יודע שזו שאלה דבילית, אבל אני כל פעם מסתבך, ונוסע עם רכב שמגמגם בנסיעה, או נותן בגז בעמידה - חרוז) שאלה שניה: היום התחלתי לצבוע את תופי הבלימה שלי, הצלחתי להוציא גלגל אחד, צבעתי יפה עם מברשת, חיכיתי ליבוש והחזרתי את הגלגל. שניגשתי לגלגל השני, התעכבתי על בורג מסויים שלא רצה לצאת. ריססתי בנדיבות WD40, והבורג ממאן לצאת. ביינתים כבר גילחתי חלק לא מבוטל מהראש שלו, ועדיין - כנראה שנוח לו בפנים... מישהו יודע אולי מה הסיבה? אין היגיון שהוא החליד בפנים (כמו שקורה לרכבים שעומדים …
הודעה אחרונה מאת אליה, -
לאחר התלבטיות וחיפושים מצאתי את הפיג'ו הראשונה שלי. 505 SR שנת 87 מנוע 2000 אוטו' (4 הילוכים), כל החשמלים המקובלים, בקרת אקלים וכו'.. הספיקה כבר לחרוש את כל הגליל המערבי, וגילתה לי שרכב טוב ונח (ברמה שאי אפשר לתאר) לא צריך להיות יקר!! צריך פשוט לשבת ברכב בשביל להבין, סלון על גלגלים. נ.ב. לאלו שייעצו לי (בפורום ייעוץ לפני רכישה) לגבי מספר ההילוכים, תיקון קטן: כל דגמי ה 1800CC שהגיעו לארץ הגיעו עם גיר 3 הילוכים (בכל השנים). רק דגמי ה 2000CC החל משנת 86 הגיעו עם גיר 4 הילוכים.
הודעה אחרונה מאת Ghia 61, -
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מישהו מוכן לספר לי על היפייפיה הזו?
הודעה אחרונה מאת carlover, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לא יודע אם כבר פורסם כאן בעבר, אז ליתר בטחון: http://www.classicautomanuals.com/index.html
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אודה לכל הכוונה \מידע לגביי חברת שילוח בינלאומית מהארץ לחו"ל תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
ערב טוב חברים. הנושא אמנם לא קשור בהכרח רק למכוניות אספנות, אך קשור לפורום שלנו. לפעמים אנו נמצאים בחו"ל (או אפילו בארץ), ואין לנו מקלדת שמותאמת לעברית. ואז, ומאחר אנו הרי נוראאאא רוצים לשתף ולהשתתף בפורום, אנו כותבים באנגלית. למרבה הצער, לא כולם יודעים לכתוב אנגלית, ולא כולם יודעים לקרוא את הכתוב באנגלית. לכן, מצו"ב קישור שיכול לפתור את הבעיה, ואין צורך במקלדת עברית. http://www.gate2home.com/ אבי. ( למנהלים - אם הנושא לא מתאים לאספנות, נא להעבירו לפורום המתאים. תודה.)
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי סיטרואן מהארי ואינני יודע כיצד לפרק את משאבות הברקס האים זה מיתפרק עים הציריה או רק הדראם אשמח לקבל מידע או מיספר טלפון של מישהוא שיודע
הודעה אחרונה מאת ninja, -
אתמול הוצאתי את הפיאט 850 קופה מריפוד. לאחר התלבטות לגבי הצבע זה מה שנבחר. יש כאלה שיגידו שלא מתאים הצבע אבל על טעם אין ויכוח תמונות לפני הריפוד
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
שלום לכולם, מה המשותף בין המכוניות הבאות? נדב
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי אני מעוניין לקבל מידע לגבי הרכב הנל: כל מידע יתקבל בברכה כמו כן אם מישהו יודע מהו המחירון עפ קראוס לייבוא תבוא עליו הברכה! תודה
הודעה אחרונה מאת ofir2005, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים יקרים, המנוע של הב.מ.וו 2002 שלי הלך לעולמו בצער רב אני נפרד ממנו הוא היה המנוע המקורי. אני מעוניין במנוע לרבות סעפת יניקה (ללא מאייד), מנוע שפעל והיה תקין ובאחריות, כמובן שיש צורך גם בשטר מכר. תודה מצא
הודעה אחרונה מאת מצא, -
- 0 תגובות
- 777 צפיות
שלום אני מעוניין לדעת היכן אני יכול לברר עד איזו מידה מותר לי להגדיל ולהרחיב את גלגלי הרכב כיום יש לי גלגל 165/15 ואני מעונין לשנות ל 195/17 הרכב הוא סאאב 96 שנת 69 ? ושאלה נוספת , מה הפרוצדורה לגבי התקנת וו גרירה לרכב אספנות ?
הודעה אחרונה מאת shai_oziel, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, בהמשך לחיפושים הרבים ולהתלבטויות הרבות, יש לי עוד שתי שאלות... 1) מה יכול לגרום לצבע של הרכב להגיע למצב כזה, והאם חידוש בא בחשבון ועד כמה הוא מסובך? רצ"ב תמונה... 2) האם בייבוא של רכב מארה"ב, חייבים שהוא יהיה עם רשיון? במילים אחרות, האם רכב שעמד לא מעט שנים, מותר לייבא? תודה, אייל
הודעה אחרונה מאת gluk, -
היי לכם..אני מנסה להשיג מנוע קוסוורת לסיירה "החדשה" שלי מישהו יודע איך אני יכול להשיג מנוע וחלקים או אולי יבוא אישי עם ניתן לעשות ואיך? מוכן לתגובות!
הודעה אחרונה מאת mercedes 350 slc, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 341 תגובות
- 92.6 אלף צפיות
ענתיקות בדרכים ובחצרות הנחיות הקשורות לפרטיותם של בעלי רכב ניצפה: * נא להשתדל לציין רכבים שאינם רכבי אספנות משופצים ומסודרים. * בעלי רכבים שצוינו בשרשור והמעונינים להסיר אותם מההודעות, מתבקשים לשלוח למנהלים ה"פ ונסיר את הרכב האמור הודעות לחודשים ינואר - פברואר 2006 נמצאות בשרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=752611#post752611 הודעות לחודשים נובמבר - דצמבר 2005 נמצאות בשרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91929 הודעות לחודשים ספט' - אוקט' 2005 נמצאות בשירשור הבא http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=84432 כל ההודעות עד 31 אוגוסט 2005 נמצאות בשרשור הבא: http://www.carsforum.co…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
עזרה בזיהוי
מאת שטנגה-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מסחרית ישנה, דלתות נפתחות הפוך, רדיאטור בולט. מי מכיר? מי מזהה?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
זהו. הלך הקלאץ'. היום הצלחתי איכשהו עוד לחזור הביתה עם ה-304 שלי למרות שהקלאץ' נגמר לי סופית באמצע הדרך. נסעתי כל הדרך והתפללתי לא להתקל ברמזור אדום. בשני הרמזורים האדומים שכן נאלצתי לעצור בהם כיביתי מנוע והתחלתי נסיעה עם הילוך ראשון משולב וסטרטר וגז בבת אחת. בקיצור סיוט. הבעיה היא שהקלאץ' ב-304 מודל 71 הוא קלאץ' הפוך שתפוס בלחץ ומאד קשה לפרק אותו (חן - אם אתה יכול, שפוך אור על הנושא). יתרה מכך, המוסכניק שניסה לטפל לי בבעיה לא הצליח לפרק אותו כי הפלאטה שלו היתה תפוסה מרוב חלודה. הדרך היחידה לפרק את הקלאץ היא לשלוף אותו באגרסיביות, וסביר להניח שגם להרוס אותו בצורה שלא תאפשר שיפוץ שלו. מאיפה לעזעזל אני משיג בארץ קלאץ' לפז'ו 304 שנת 71? כמובן שאני יכול להזמין את …
הודעה אחרונה מאת בני ל,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
