רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
אתר מועדון סוסיתא או הפתעה לאבי .ג. בשבועות האחרונים ניבנה אתר למועדון סוסיתא ויש עוד פרטים שיתווספו בקרוב. כתובת האתר: http://www.susitaclub.tipo.co.il (ידוע שסוסיתא כך sussita אבל הכתובת תפוסה ע"י איזו להקה שקוראת לעצמה סוסיתא...). האתר מוקדש לאבי גרוסברג ולחובבי הסוסיתות. תודות לשותפים לעניין: לאירית על העזרה. לבני הספל על העזרה ועל האישור להעתיק מאמר שלו. לחולה הגה על העזרה. ליורם מקובר ששמר על העניין בסוד כהפתעה למשוגע על סוסיתות. תודה לכל מי ששכחתי את שמו. האתר הוא כרגע זמני עד שימצא משהו איכותי וידידותי יותר. תהנו. משה אזולאי.
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חברים, וצהריים טובים. מחר באופן רשמי אני מתחיל לעבוד על הרכב שלי! הרכב כבר חודש אצל הפחח. בסופו של דבר החלטתי שאני אעשה את כל העבודה שקשורה למרכב! וכמובן שאין יותר טוב מזה! השאלה שלי היא בנושא פסי הניקל שבגג הרכב, ד"א הרכב הינו אסקורט דור ראשון. האם ישנה דרך לפרק את הניקל בלי לפגוע. הניקל במצב טוב. אני רוצה לראות מה קורה מתחת לניקלים. כמו כן, כיצד הוא מורכב בחזרה? האם יש כלי יעודי לכך, שמתי לב שהוא נחבק סביב הפח. ד"א מישהו מכיר מקום לציפוי כרום ניקל באזור הדרום? יום טוב רמי
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
שמי אורלי
מאת tenten1122-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 999 צפיות
שמי אורלי בלונדינית חטובה השתחררתי לפני חודש והחברה אומרים שיש לי עיני חתול אבא קנה לי רכב אספנות מסוג פרגו מודל 56 אני מתכוונת לצבוע אותו בצבע צבאי ולבוא למפגשים ביום שישי. אבל אני רוצה להיות בטוחה שיהיה מי שיכוון אותי בחניה כי אני עוד לא נוהגת כל כך טוב וגם צריכה מלווה שיבוא ויסע איתי מהבית. טוב אז אני חייבת לזוז ולהתראות במפגש ביי חמודים
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
תצוגת רכבי אספנות איטלקיים של חברי מועדון החמש בגן העיר, תל אביב מועדון החמש מציג רכבי אספנות איטלקיים במסגרת פסטיבל איטלקי שיתקיים בקניון גן העיר , רח' אבן גבירול 71, תל אביב, טל' 035279111, במשך ארבעה ימים, מיום ב' - 29.05.06 עד יום ה' , .01.06.06 חברי המועדון מוזמנים לפסטיבל. הכניסה חופשית לקהל הרחב. בברכה סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
אז לפחות מהיבשת הנכונה עם המנועים הנכונים! לשאר התמונות... http://www.classicar.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=2719&PN=1&get=last#25341
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
באתר ישנן קרוב ל-600 תמונות של פרסומות מארץ ישראל הישנה והטובה. לרבות מכוניות, חב' דלק וכו'. כאספן "ענתיקות", כחובב רכבי אספנות וכבעלים של רכב כזה, אני מוצא קשר ישיר וחלק בלתי נפרד, בין הרכבים הישנים, לדברים ולאווירה של פעם. אני אישית, אהבתי את התמונות ובמיוחד את השפה, האופטימיות ו"החדשנות" שהייתה אז בכל דבר. מקווה שתיהנו! הקישור לאתר: http://www.flickr.com/photos/safta
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מינילייטס מקוריים ממגנזיום, 13x6. למי שרוצה את המראה האותנטי של מכונית ספורט משנות ה-70 ! מוטי
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יכול להמליץ על מקצוען מאזור רחובות, ראשון או אפילו ת"א? השכנים שלי דפקו לי את הרכב בחנייה (לא שהם טרחו להודות...)
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
והסאגה שוב חוזרת על עצמה. כידוע לכולם אני אוהב מנטות מוצהר, החלטתי לאחרונה שחסר לי בצי רכב שלי רכב קבריולט. כמעט קניתי אפילו רובר קבריולט, אבל החלטתי שרכב חדש פשוט לא עושה לי את זה. אז למה לא לשלב משני העולמות? http://cgi.ebay.de/Manta-A-CABRIO-SELTEN-TOP_W0QQitemZ4638194553QQcategoryZ9801QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem מדי פעם עולות באיביי מנטה קבריולט. לא היה דגם סדרתי כזה אבל הייתה סדנה שהסבה מנטות חדשות לקבריולט (עוד בשנות השבעים, המנטה הספציפית הנ"ל הוסבה בשנת 95 לקבריולט בסדנא מיוחדת של OPEL). האם אפשר להכניס כזה דבר לארץ?
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
בילדותי (סוף שנות ה60 תחילת 70) ראיתי בארץ VW שבדיעבד נראתה כמו שירוקו אבל לא היו שירוקו. אני זוכר שאבי הסביר לי שהן VW ברזילאיות, עשויות מפיבר והשם שלהן היה משהוא כמו P80, T60. מישהוא מבין בכלל על מה אני מברבר?
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאור הגל הגואה של גניבת רכבי אספנות שאנו עדים לו בתקופה האחרונה נתקפתי חרדה בנוגע לשתי רכבי האספנות שברשותי. אני לא מסוגל לדמיין אפילו מה יקרה לי אם הסיוט יתממש. ככל שאני חושב יותר על הנושא אני מגיע למסקנה שלא ניתן למגן את הרכב במאה אחוז מפני גניבה. תמיד יש את האופציה שיבוא גרר עם מנוף ויעמיס אותו לדרכו. הפתרון היחיד אם כי לא האופטימלי הוא לבטח את הרכב כנגד גניבה תמורת פוליסה שנתית סבירה. נכון, ונכון גדול - זה לא יכול לפצות על הסנטימנט לרכב ולא על שעות ההשקעה המרובות אך לפחות יכול להעניק פיצוי כספי הולם שהוא נחמה רבה לנו האספנים. אני מציע שהמועדון יתן את הדעת לנושא כאוב ובוער זה וינסה להשיג לחברי המועדון הקלות בביטוח כזה מול סוכנות ביטוח מסויימת. אני סמוך ובטוח שהמו…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
חברים שלום. נלקח מתוך השרשור הזה:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=111609&page=1&pp=15 קראתי את כל שרשורי העבר בנושא איכסון מסחרי לרכבי אספנות. כעת אני בגישושים ראשוניים של פתיחת מקום איכסון לרכבי אספנות. הרעיון הוא כזה: מיקום - במרכז, איזור ראשון לציון. האנגר גדול, מחולק לתאים ננעלים, בהם מאוכסנות המכוניות, מכונית אחת בכל תא ננעל. ההאנגר נעול ומוגן באזעקה ומוקד ביטחון עם סיירים (של חברה איכותית, לא כסת"ח). השטח מצולם 24/7 וכל הבא והיוצא מצולם. ההאנגר נמצא בתוך מגרש מגודר. לכל תא ננעל, אזעקה משלו (מלבד אזעקה לכל ההאנגר). אני מעוניין לשמוע את דעתכם על מקום שכזה: 1. האם הייתם מאכסנים את ריכבכם שם. 2. כמה הייתם מוכנים לשלם מדי חו…
הודעה אחרונה מאת נבדקי רכב, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לשלב ראשון של שיפוץ רכב, מחפש פחח רכב מעלה עליו ניתן לסמוך !
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
קל למדי,אך מה מיוחד בה?
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הערב התחיל נפלא, אני, חבר שלי, חבר שגם מטפל לי ברכב, חבר שלו יושבים בשכונה, מתחילים את הטיפול ברכב שלי, העניין הווא החלפת משאבת ברקס... טוב לאט לאט בוצע כנראה שנשאר רק עוד קצת אויר להוצאה... ההבדלים בין הנוזלת לחדשה זה שהבלימה מורגשת בהדרגתיות ועכשיו אין בעיה עם הגיר (חורק לעיתים ממש רחוקות בשני), חבר סיים את העניין ועבר לטפל ברכב שלו בזמן שאני עם חבר שלי נסעתי להזמין פיצה, הבחנתי שהדלת לא ננעלת טוב ומה עוד? כשנפתחת עולה טיפה למעלה! טוב חזרתי, דיברתי עם זה שטיפל לי באוטו ובגלל השעה המאוחרת 11 בלילה + הוחלט שנבדוק לעומק מחר, טוב בסדר... אני בא להחזיר חבר הביתה ומה אני מגלה? אני חוגר כבר והכל ומה יש? הדלת לא ננעלת כלל! פשוט תקועה! הקיצר מפה והלאה פירוק ה…
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בשבוע ה 14 עסקנו בעיקר בהתאמות. זאת עבודה סיזיפית ולפעמים מתסכלת של השחזות, כיפופים, דחיפות ושוב השחזות ושיופים עד שהחלק החדש מתאחד בשלמות עם החלקים הישנים. מסתבר שהשנים עושות את שלהן... חוצמיזה נמשכה עבודת החשמלאות בעיקר באיזור תא הנהג וה"הגה עץ" שהיה באוטו עוד קודם מצא את מקומו מחדש. הוחל בצביעת תחתית הרכב כפי שאתם רואים בכנף הפנימית האחורית. גם הבגאז' הולך ומקבל צורה ומחכה למיכל דלק חדש. בקיצור, שבוע של עבודה, לא הכי ספקטאקולרית ופוטוגנית אבל גם זה חשוב (מאד...).
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין לקנות חיפושית משנות ה70 בערך על מה לשים לב? (רקבונות במקומות מיוחדים, תקלות וכו') איך ניתן לבדוק אם המנוע ומכלוליו (גיר וכו') הם במצב טוב? אינני מבין בנושא, כל פיסת מידע תעזור. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Generation, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום יש לי ספר טכני לרנו 4 והחלטתי לצרף אותו לפורום על מנת שיוכל לשמש כעזר לבעלי הרכבים מסוג זה , הבעייה שלא ניתן להעלות קובץ בסדר גודל כזה (8מ"ב) . בנוסף יש לי ספרים טכניים נוספים שברצוני להעלות לפורום . רציתי לדעת עד איזה גודל של קובץ ניתן להעלות? ששי
הודעה אחרונה מאת sassi81, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני חצי שעה נצפתה ברעננה משאית עם קאמרו/פיירבירד עליה. בדרך כלל זה לא היה מדליק אצלי נורה, אבל בגלל גל הגניבות האחרון החלטי לשאול בפורום. אם למישהו מכיר את הרכב אז שיצור איתי קשר בה"פ. אני מתנצל מראש אם הרכב שייך למישהו והוא סתם הזיז אותו אבל עדיף להיות בטוח מאשר להצטער. אורון
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חבר שמייבא כעת חלקים לאופנוע אנגלי ישן שהוא משפץ, אמר לי שלמיטב ידיעתו יש לו פטור כלשהו (לא ידע להגיד מה בדיוק) על ייבוא חלקים לארץ כול עוד מצורף נייר שטוען שהם (החלקים) מארצות השוק האירופאי המשותף. אני אמרתי לו שיתחיל לחפש קונה לבית שלו משום שלעניות דעתי הוא ישלם מכס על כול ייבוא טובין שעלותו (כולל המשלוח) הוא מעל 50$. מי יודע לשפוך קצת אור על הנושא? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 0 תגובות
- 904 צפיות
תוכן ההודעה נימחק. ושוב אני חוזר(בפעם ה 5000),פירסום מודעות קנייה ומכירה אך ורק בשרשור המיועד לכך! חן מנהל הפורום.
הודעה אחרונה מאת capri, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ביום שבת נפל המזל בחלקי לנסוע בקדילאק סדאן דוויל 57'. עוד לא התאוששתי מההלם. לא אכנס לפרטים - הכל יהיה בכתבה - אבל מעבר למכונית המהממת היכרתי אדם נהדר שספג את כל שגיונות-הצילום שלנו בסבלנות, לא היסס לטפס על גבעות כורכר ובכלל יצא גדול. לעומת זאת, התאכזבתי ביותר ממפגש עם חבורת אנשים שהייתי בטוח שיבינו ללבנו. לצורך צילום רציתי לעלות על משטח הדשא ממנו מזנקים מצנחי-הרחיפה מעל החוף בנתניה (דרומית למלון כרמל, למי שמכיר). ניגשתי לפני כן למקום, דיברתי עם אחד האנשים ושאלתי אם זה יתאפשר. "שום בעיה", הוא אמר לי. כשהגענו אחרי כשעה הוא לא היה במקום, ובמקומו נתקלנו בעוינות בלתי-מובנת. "זה כמו לעלות על מסלול נחיתה", הם אמרו. הסברנו שנעמוד בצד, היכן שממילא היו מוקמים אוהלי-צל, אבל אז…
הודעה אחרונה מאת Honda125CC, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4 אלף צפיות
הודעות מכירה נא להעביר לשירשור המיועד לכך. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
עזרה בזיהוי
מאת TShavit-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הדבר הזה נבחר על-ידי לאחת מעשר המכוניות המכוערות של כל הזמנים... אבל אני לא יודע מה זה! מישהו מזהה? טל
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
קליפ חדש לערוץ 24 1 2
מאת אבי נוף-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים. קליפ חדש עומד להיות מוקרן בערוץ 24. בקליפ משתתפת מכונית ממועדון החמש, וזה עוד לא הכל . . . לסיפוק סקרנותכם ולהנאה בכייף, לחצו על הקישור הבא: http://mercedesponton220.qpon.co.il/Front/Pages/pages.asp?id=136670 בברכה - אבי. ותודה רבה לאבי פלג על העזרה בהכנת הלינק.
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היום הרכבתי את הפחית שמורכבת מתחת למנוע מה שאמור לקרר יותר טוב את המונע. משום מה זה גרם למנוע להתחמם יותר .ללא הפחית חום המנוע הגיע ל90 מעלות. מה יכולה להיות הסיבה לכך? שאלה נוספת במישור האוטו נוסע יפה ומגיע למהירות של 100-110 היום בעליה האוטו לא סחב ובקושי עלה .בדקתי את הפלגים הכל חדש ללא פיח . יכול להיות שהקלץ מחליק? מה עוד אני צריך לבדוק?
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם כפי שעדכנתי, אני מצוי בעיצומן של הכנות קדחתניות לקראת ייבוא רכב אספנות מארה"ב. שאלתי היא האם המע"מ כלול ב- 128% מס מרוכז או שיש להוסיפו עליו. אודה על קבלת תשובה מוסמכת מיודעי דבר. שאלה נוספת - האם נכון הוא הדבר, שבמידה ומעריך הרכב במכס משתכנע כי המחיר ששולם בפועל תואם את מצבו של הרכב, אזי המס יחושב על פי הסכום ששולפ בפועל בקנייה ללא ולא על פי המחירון? תודה.
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למישהוא יש מושג כמה וולבו 122s (קופה) יש בארץ? כמו כן כמה ידוע על הדגם האוטומט?בכלל ובמספר פרטים בפרט? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היום אני מקבל טלפון בשעה 18:30, אני באמצע פגישה אבל אני רואה שהסינון לא עוזר וממשיכים להתקשר, אני עונה ועל הקו חבר שלי שמבשר לי שבבוקר עצרה לידו משאית כשהברנדה שלי נמצאת עליה והגרריסט עוד ניסה להרים לו את הקורטינה, הוא אמר לי שהוא התקשר אליי ולא עניתי. נכון. בקיצור הוא אמר לי שעל המשאית הייתה מדבקה של צ'רלי קרמיקה, התקשרתי לבזק והוצאתי 3 מספרי טלפון של צ'רלי קרמיקה. הזמן עבר וכבר 21:30 אני מגיע הביתה מהעבודה (13.5 שעות) ואני מתחיל להזיז את העניינים, מדבר עם אותו החבר שאומר לי שהגרר בטוח מיפו, אני הולך לשכן שלי ומדבר עם אישתו, לדעת מתי הוא חוזר מהעבודה, בינתיים מדבר עם חברים ועם קרובי משפחה, דואג לצוות חיפוש ושבירת עצמות שיצא איתי לסיור בפרדסים של יפו מחר בבוקר, מו…
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 369 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Pavlik
- lanosforce
- elad18
- garicho
- motior
- Markm4
- flytomars
- הרקוליטו
- Satori
- ezuf
- liads
- mcaspi
- רפי לין
- Yondalar
- shilo_v
- אביתר א.
- אור1111
- Aviady001
- GTI33
- Nakamichi
- meir_gi
- בנס
- discoTD5
- פינדר
- hondacivic02es
- yahaga
- G. P. Magnus
- לירון .ה.
- Paprika-Metuka
- FireStar
- נולד לליסינג
- orsh99
- EliC25
- גולדן191
- thazethaze
