רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חבר פינטז כבר הרבה זמן על חיפושית ובהפתעה הביא (=קנה) אחת והיא היד ה-3! עכשיו (=בשלב זה) חיצונית האוטו נראה גרוע, הוא צריך פגושים וכנפיים חדשות הדגם הוא 1200 שנת 73 ועוד דבר (=בנוסף) במהלך הנסיעה החלון הימני "צנח" איך אפשר לתקן? ויש באוטו מגן שמש רק בצד של הנהג ובצד השני יש פלסטיקים (לא שבורים) שנראים מקוריים לכסות את החורים האם זה ככה? ועוד שאלה קטנטונת שהחוק לא כל כך ברור יש חגורות מקדימה האם חובה לחגור זה נראה יותר סתם רצועה שמחוברת מצד לצד על הקורה... תודה רבה
הודעה אחרונה מאת chevy-man, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מחר אי"ה מצפה לנו ארוע יפה ומרשים בכל קנה מידה. אי לכך אנו מבקשים מכולם לנהוג בדרך אל הארוע וממנו לאט ובזהירות! רוצים לראות את כולכם איתנו!
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מאחר ויש פה אנשים שכבר שיפוצו דש בורד אחד או שניים בחייהם אני מקווה למצא פה את התשובה.. לאחרונה גיליתי סדק בדש-בורד אצלי באוטו, ומכיוון שזה עתה קניתי אותו, אין מצב מבחינתי להשאיר את המצב ככה, ואני צריך לטפל בזה. הסדק הוא באמצע הדש, מקום שטוח וישר ללא קפלים או עיוותים, פשוט נהיה שם סדק. למישהו יש רעיון מה עושים בכזה מצב? האם מישהו התנסה פעם עם המוצר הזה או זה? הרכב הוא BMW 316 אגב. תודה מראש לעונים רון.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
קצת תמונות מתורכיה 1 2
מאת לירוי1-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מצטער על האיכות של התמונות צולם ממצלמה של פלאפון
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 1 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מישהו במקרה יודע מה אמור להיות לחץ האוויר בגלגלים ?
הודעה אחרונה מאת Noble Savage, -
שבת גלידה ומצב רוח :-) 1 2
מאת דרור- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שבת בבוקר , ממש בוקר מופיע אצלי אמיר ונורית אישתו , עם ה פורד אנגליה (46 ) ומוציא אותי מהבית לטיול , לאן נוסעים - ככה ספונטני , הוחלט זיכרון . קדימה , אוספים את חיים עם המוריס 8 35 שהושק לפני כמה שבועות . כך נראה המוריס 8 35 , מבעד החלון האחורי של האנגליה 46 . ובדרך לאסוף את אריה עם השברולט 56 .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
מה משותף לרכבים הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לחברי המועדון, המפגש בקפה מתקיים לאחר אירוע "קארספורום" כרגיל. סוף שבוע מהנה! סמדר מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
אז עכשיו זה רישמי, אני חבר מועדון...וברשותכם רגע לפני הכל כמה הגיגים, רציניים יותר ופחות. למרות המחיר הכבד מדי לדעתי, להיצטרפות למועדון ולמרות התמורה הקטנה יחסית, החלטתי להיצטרף בכל זאת... נכון שהיו לי כל הסיבות שבעולם שלא לעשות זאת אבל....מישהו כתב לי פעם שאם רוצים לשנות אז רק מבפנים, אז כן אני רוצה לשנות, ולא לא את המועדון...המועדון הוא רק המנוע לשינוי אמיתי בתרבות המוטורית בארץ, 600 הרוגים בשנה, תשתית כבישים רעועה, הנהג כפרה החולבת של המדינה, תרבות הסמוך החפיף, וקומבינה. המיסוי על אביזרי בטיחות, הספורט המוטורי לגווניו, לימוד הנהיגה, האדיבות הסובלנות ועוד....תרבות מוטורית מתחילה בתרבות אישית שמחלחלת לתרבות הכללית....מועדון החמש ועמותת אור ירוק, נתפסות בידי הרשיות כעמו…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש מפגש ביום שישי רגיל לאחר האירוע באשדוד במסלולים
הודעה אחרונה מאת מוטי, -
בעלים קודמים
מאת לירוי1- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
איך אני יכול לאתר את בעל הרכב הראשון של הפיאט 850 משנת 69
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן. אני בא בבקשה קצת מוזרה. אני מחפש תמונה שהתפרסמה בהקשר למועדון FS, ובתמונה ראו רכב עם 2 הגלגלים הקדמיים באוויר, רכב שחור, עם כיתוב - Real cars dont power the front tires, They lift em. אשמח אם למישהו יש את התמונה. תודה.
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
תוסיפו לזה 0.796 אגורות. זה הסכום המוביל עבור הלוטוס הזאת שמוצעת למכירה. הרכב במצב הדורש עבודה, נראה שרבה. הרכב נמכר ללא מחיר-שמור שאותו יש לעבור. מדובר ב-Lotus Elite 501 משנת 1977. כשהלוטוס עוצמת עיניים... לקובי, ליובל או לליעד, חלודה המכרסמת את השאסי - האם זו מחלה מוכרת בלוטוסים? האם מחיר הדגם הזה אמור להיות גבוה יותר ביחס למצב הרכב? נאמר שהרכב הינו קבריולט. איך בדיוק?... ההגה בצד הלא-נכון, כך שבינתיים - היא לא תעלה לארץ. האם הדגם הזה יוצר עם הגה בצד שמאל? נמכרים שם כעת רכבים נוספים מתוצרת מקומית, כמו מוריס וכו'. מדוע המחירים כה נמוכים עבור רכבים כל כך מושקעים, ללא טווחי-שמירה והנושקים לפרוטות? הלוטוס מגניבה…
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
למישהו חסר רנו 15? 1 2
מאת .liron.-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אתמול נצפתה בראשון לציון רנו 15 על גרר ,בשעת לילה . הרכב נראה כלא נוסע ולפניי שיפוץ. יש גל גניבות,פתחו עיניים...
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. הרבה זמן לא הייתי כאן, חזרתי משירות מילואים(כן,יש כאלה שעדיין עושים מילואים). שאלתי היא מה ההבדלים בין הספרים הנ"ל? triumph spitfire haynes manual לבין, TRIUMPH SPITFIRE MK3 = OFFICIAL OWNERS HANDBOOK
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לכל חברי הפורום שלום, לצורך פרויקט דקורטיבי אני מחפש מנוע V8 תקול. לצערי פניתי למספר אנשים שעבדתי איתם הרבה פעמים אבל כולם נתנו לי הצעות גבוהות מאוד. אז אם למישהו יש מנוע ספייר בבית שאין לו שימוש או שהוא יודע איפה אפשר להשיג מנוע V8 תקול בזול (עד אלפייה) אני אשמח לשמוע (הטלפון שלי מפורסם בחתימה).
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מקווה שתיהנו במיוחד אורן
הודעה אחרונה מאת saab99turbo, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
זקוק דחוף לתורמת חלקים לאנני שלי, (שברולט אימפלה 79 4 דלתות) אם למישהו יש מידע על אימפאלות נטושות, או קאפריסים זרוקים בשדות, מחסנים, אזורי תעשיה, wherever בבקשה דווחו לי. החלקים הנידרשים: חלקי פלסטיקה פנימיים, מושבים חשמליים חצויים ( לינק שלישי תמונה עליונה) מפסקי חלונות חשמל, מפסקי נעילה, מנועי נעילה, מנועי חלונות חשמל וכו... תודה מראש, דימה. מצ"ב תמונות להמחשה:
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את משאבת הדלק בוולוו, יש לי משאבה חדשה האם חוץ משחרור שני ברגים והחלפת פקונג אני צריך לדעת עוד משהו לפני שאני מפרק את הישנה ומרכיב את החדשה? בתודה מראש יגאל נ.ב. מדובר במשאבה מכנית
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הייתי שמח אם היינו מחליפים את מקום המפגש בימי שישי מכמה סיבות 1. צפיפות. 2. בית הקפה אינו מוכן לשרת את היושבים הנמצאים בשולחונות הקרובים לחניה. 3. ישנם מקומות טובים יותר, שסידורי החניה קלים יותר, הנמצאים במרחבים פתוחים ולא צפופים. אשמח לשמוע הצעות על מקומות אחרים שאתם חושבים שמתאימים למפגשים בימי שישי. אל נשכח שבתי קפה ישמחו מאוד שנערוך את המפגש אצלם או לידם מאחר ואנו מביאים פרסום למקום וכמובן גם לקוחות רבים.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הגענו לשבוע ה 16. זה השבוע האחרון בו התבצע השיפוץ העמוק. בשבוע הזה פורקו מהרכב מנגנוני החלונות שיוחלפו בחדשים, בוצעו כוונים אחרונים והוכנסו בתי הפנסים (כולל החשמל הנלווה) פרט לאחד שכנראה יוזמן מחו"ל. אז הנה היא, דקה לפני שהגרר מגיע ולוקח אותה למוסך עם ליפט על מנת לנקות ולזפת את התחתית. ותמונה לתזכורת מהיום בו הגיעה המוסטנג ל"ניתוח"...
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בארץ אני יודע שאין כאלה, יש סיבה למה לא יובאו? ניתן ליבא או שההגה בצד ימין בלבד? הרכב נראה מהמם. דוגמא לרכב: http://www.cardomain.com/ride/565513 http://www.cardomain.com/ride/492956 נראת כמו מפלצת אמיריקאית רק קטנה יותר. מצטער על השיגוע בזמן האחרון, ככה זה שמגלים את העולם בגיל הזה עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הזמנת חברי מועדון החמש להשתתפות באירוע "קארספורום" אתר הפורומים המוטוריים "קארספורום" חוגג 4 שנים להיווסדו באירוע מוטורי מרשים שיתקיים ביום ו', 9.6.2006, באתר בית הספר לנהיגה מתקדמת "מסלולים" שבאשדוד. בין "קארספורום" ומועדון החמש קיימת שותפות ואמונה משותפת בקידום התרבות המוטורית בארץ. הפורום הרשמי של מועדון החמש מנוהל בשיתוף פעולה בין המועדון ו"קארספורום". כביטוי ליחסים אלו, מזמין "קארספורום" את אנשי מועדון החמש להתארח באירוע ולקחת בו חלק פעיל. באתר האירוע משוריין שטח תצוגה לרכבי אספנות, כולל חבלול ושמירה. זמן התצוגה יהיה בין השעות 10:00 ל- 14:00. "קארספורום" יעמידו במקום דוכני מזון ושתייה ומספר מקומות יהיו מוצלים. בנוסף, יוכלו חברים המעוניינים …
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=219069
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
רנו4 טרמוסטט
מאת רנו- 2 תגובות
- 833 צפיות
ברנו 4 יש צינור מים ממשאבת המים לרדיאטור על פי עצת חבר-רמי קניתי טרמוסטט כדי להרכיב בתוך הצינור אבל נתקלתי בדעות שונות לגבי כדאיות ההרכבה עכשיו אני לא יודע מה להחליט מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
פירסומות של פעם ... האומנם?!
מאת Guest RAFIZ- 2 תגובות
- 936 צפיות
הינה אנחנו גדלים ... ואיתנו המכוניות שלנו. מתמכרים לדרך ... נוסעים בזמן ... ישן וטוב ... משהו חכם אמר פעם. ישן זה טוב... יש כאלה שהרבה יותר עתיקים ממני בפורום הזה , אבל הנוסטלגיה נרקמת לה עם השנים... תתרגשו...
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מתי מתחיל המפגש בשעון קיץ,תודה מראש יוסי.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בעיקבות מודעת המכירה ששמתי בשירשור הנכון......מי יכול לשפוך אור על הדגם האמור? אגב האם ניתן לקרוא למנהלי הפורום גם מנעולנים או זה בנפרד?-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם זה נכון שהיה שם מיפגש? האם יש תמונות? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Moris, -
אלוהים ישמור חבר'ה ראיתם ערוץ 22 פספוסים הערב? פשוט השמידו שם מיני! הקטע היה שהייתה אימא לכמה ילדים שהיתה לה מיני והם ממש שנאו אותה בגלל שהיא ממש קטנה ולא נוחה לנסוע עם הרבה נפשות! לכן הם החליטו להשמיד את המיני שלה, פשוט כואב הלב!
הודעה אחרונה מאת חן פרחי,
