רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
טוב... הכותרת אומרת את הכל... לא? מה ההבדלים בתחומים הבאים: זמינות חלפים, אמינות, מנוע, "איכות נסיעה" ועוד דברים שעולים לכם בראש... *אני מחפש כלי רכב דו"ג לנסיעות קצרות והרבה זמן אני מחפש את התרוץ ליקנות אחד כזה, בינתיים שני אילו עולים לי בראש, ברור שהייתי שמח לאיזה CB750... אבל התקציב... התקציב... גילי
הודעה אחרונה מאת Lambretta-man, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חולצות מועדון החמש. בתמונות מהאירוע של carsforum רואים, בתמונות שצולמו, חלק נכבד מחברי המועדון בחולצות החדשות של מועדון החמש, (מצורפת תמונה של אחד מדוגמני הבית של המועדון). ונשאלות השאלות: - האם תיהיה מכירה מרוכזת באחד המפגשים אירועים הקרובים, או שצריך להזמין מסמדר בטלפון? - האים יש צבעים נוספים חוץ מהלבן (אפילו בהזמנה)? ניראה לי משעמם לראות את כולם באותו הצבע.... - האים יש כמה מידות או שכולן מידה אחת? - מה עלות החולצה? (השאלות נישאלות בפורום ולא בה"פ לנושאי תפקידים, כי אני בטוח שיש עוד חברים שמעוניינים). משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, ביום רביעי, 28.06.06, 20:30, יתקיים מופע שירי אהבה יווני בקפה מסעדה "מקום בלב", רעננה. חברי המועדון התארחו במקום בט"ו בשבט במפגש הזכור כמוצלח במיוחד. עלות הכניסה למופע הינה 70 ש"ח וכוסית אוזו ניתנת על חשבון הבית. יש להזמין מקומות מראש מסמדר, אחראית אירועים של "מקום בלב" בטל' 097714296.חברי מועדון החמש יקבלו 10% הנחה על הזמנה מהתפריט כנגד הצגת כרטיס חבר. כתובת המקום: רח' פרדס משותף 5 רעננה.פרטים נוספים באתר:Http: //www. rest.co.il/ makom-balev/ בילוי נעים! סמדר מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://cgi.ebay.de/Porsche-911-Oldtimer-Wochenende_W0QQitemZ4650602538QQcategoryZ9801QQrdZ1QQcmdZViewItem חשבתי מחיר מצויין... לא הבנתי איך הביד לא עולה. מי יודע איפה הטריק? החיפושים מייגעים... ג.
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ברצוני לרכוש רכב פרויקט, הרכב כרגע נמצא במצב מפורק האם אני יכול להעביר אותו על שמי ?
הודעה אחרונה מאת uhg14, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לבן ?
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש אתר שמתייחס לקטנוע רביט. מי שידוע לו על כל סוג של אתר שירשום קישור. תודה מראש אבי
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 4 תגובות
- 18.6 אלף צפיות
אני צריך עזרה בנושא ,יש לי את מספר הרישוי של הרכב .
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
פורש, האם זאת 928? 1 2
מאת system_x-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אתמול בשרשור שלי על הספרינט הוזכר נושא מוסך הפורשים נמחק של פ''ת. אחרי העבודה עברתי ליד החניון שמאחורי המוסך ושם נראתה מישהי יפיפיה! זאת 928? אם אני לא טועה יש עוד אחת כזאת במוסך עצמו אך בצבע בורדו או משהו בסגנון... (תמונה אחרונה, חבר נתפס בתנוחה מוזרה ששמתי לב אליה רק כאשר ראיתי את התמונה במחשב... כנראה זה מה שהפורש עושה לחלקנו... ) התמונה של ה-911 נמחקה - אין לפרסם כאן מכוניות עם מספרי רישוי גלויים. קרא את כללי הפורום.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
BX GTI - קבלת מידע 1 2
מאת avipel-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן חברה, יש רכב שנוסע באופן יום יומי שנת 89, ששמתי את עיני עליו. (מאחור אין כיתוב נפח) תוכלו לשפוך מעט מידע על הגברת? (כרגיל- ביצועים חלפים וכו') תודה אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
-
תמונות מפגשישי 8.6 1 2
מאת avipel- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, כדי לפתוח את התיאבון למפגש מחר...
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בזמן האחרון נפתחים הרבה שרשורים על מכירות באיביי. על מנת שיהיה לנו יותר נוח ,החלטתי לעשות תר'ד מרוכז של מכירות מעניינות באייבי. אז הנה הוא לפניכם . משהו מעניין ומיוחד? פרסמו...
הודעה אחרונה מאת srack, -
רכישה של קאפרי
מאת Shayke- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. נניח ואני מוצא קאפרי פחות או יותר שנת 70. איזו השקעה כספית זו להביא אותה למצב אידיאלי? כולל הרכישה של הרכב עצמו. אני יודע שהשאלה די מטופשת אבל אני רוצה לקבל פרספקטיבה לגבי סדר הגודל של המחיר. תשובות בנוסח "בגדול זה יעלה לך X ש"ח" גם יתקבלו בברכה. תודה, שי.
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 1 תגובות
- 956 צפיות
האתר מבקש סיסמה משום מה
הודעה אחרונה מאת udical, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הרכב שברשותי שנת 73 לא ספיישל 1200 סמק אשמח לקבל תגובות ואינפורמציה בכלל
הודעה אחרונה מאת רמי פורת, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://cgi.ebay.de/VW-Karmann-Ghia-Cabriolet-Bj-1968_W0QQitemZ4652430197QQcategoryZ9801QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת B-TON, -
האם קיים כזה דבר בארץ? אני יותר בכיוון של רכב ספורט מבחינת התנהגות (היגוי) ופחות דגש על תאוצות (אמריקאיות מחוץ לתחום כאן) האם יש כזה דבר של שילוב רכב אספנות ורכב ספורט שובב? אם כן איזה רכבים (בארץ) ומה המחירים שהרכבים האלה נסחרים לרוב? (כן כן אני חושב למכור את הספרינט, לא נסעתי 1000 ק''מ ב 3 חודשים והכסף ממשיך לנזול בין האצבעות (גם דלק וגם טיפולים)) עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים.. אני מעוניין לקחת מחבר שלי רכב ב.מ.וו מדגם 1802 מודל 1976 שעומד כבר שנתיים בחנייה במצב נסיעה. רישיונו הופקד במשרד הרישוי לפני שנתיים(כאשר היה רגיל לא אספנות) כיום הרכב עומד ללא טסט והוא כיום אמור להפוך לרכב אספנות(30 שנה לא?) אני מעוניין לקחת את הרכב לבעלותי ולשפץ אותו כמובן למצב סביר(יש המון השקעה אבל הרבה פוטנציאל) השאלה שלי(מתחלקת לכמה סעיפים)... 1. דבר ראשון מה עושים...משרד רישוי אם בעל הרכב לקבלת רישיון חדש והפיכתו לרכב אספנות? 2. מכשירים אותו פיזית לטסט וישר למכון טסטים או שיש משהו לפני זה..? 3. באיזה שלב אני יכול להעביר את הרכב על שמי.. 4 משהו קטנטן...שינו צבע לרכב מצבע בז' לצבע לבן....(מה הפרוצידורה..) המון המון תודה לעוזרים. …
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, אנו מודים לכם על ההיענות הרבה עד כה ל"ראלי וראייטי" ומבקשים להוסיף תיקון להודעה שנשלחה בשבוע שעבר: בשעה טובה ומוצלחת ובקול תרועה רמה "ראלי וראייטי " השני יוצא לדרך ב � 21 ליוני השנה . מדובר באירוע בלתי שגרתי וססגוני שנועד לגייס משאבים ולהעניק תרומות לילדי "וראייטי " ישראל , וכמו כן להגדיל את מודעות הציבור והיכרותו עם הארגון ופעילותו הענפה למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכל הארץ . הראלי השנה הינו שיירה ארוכה של מכוניות , כגון : מרצדס , אופנועי "הארלי דוידסון " וכלי רכב נוספים מקושטים ומיוחדים , כולל רכבי אספנות מטעם מועדון החמש , אשר יצאו יחד ממרכז הטניס ברמת השרון בבוקר ויגיעו לאשדוד בשעות אחר הצהריים . כמו כן תעצור השיירה בעיר רחובות . לאו…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למישהו חסרה BMW לבנה, משנות ה-80, נידמה לי 520, כמו של מצא? כי עומדת אחת, כבר כמה זמן (לפחות שבועיים, לדעתי) בת"א, רמת החייל. האוטו במצב כללי די סביר, אין אוויר בשני הגלגלים האחוריים, וככה הוא עומד, אף אחד לא מנסה לנפח או להחליף, או משהו.... מוזר! אין לי מושג, מה הסיפור איתו, ולא מאיפה הופיע- פשוט יום אחד ראיתי אותו שם. אני לא רוצה לפרסם מקום המדוייק, מסיבות המובנות...
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני כשנה ערכתי טיול מאלף בן כשבועיים בקובה. התרבות המוטורית מעניינת בלשון המעטה... הזמן עמד מלכת תמונות להנאתכם ג.
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
איפה ניתן להשיג נורות כאלה לוספה ישנה? הכוונה לנורת בננה בפנס האחורי ולנורת הדרך - רצוי באזור הצפון.
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כנסו ללינק הבא זה כדאי! http://cgi.ebay.de/Oldtimer-Fiat-850-Spider_W0QQitemZ4650041033QQcategoryZ9801QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem ירון
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 0 תגובות
- 645 צפיות
פרטים ראשונים פורסמו בפורום של מועדון החיפושיות. מי שמעוניין להשתתף בתור מרשל או שופט בראלי מוזמן לפנות אלי בפרטי. בברכה, אורןhttp://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=504&msgid=80210356
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש סיטרואן דה-שבו או דיאן ו/או חלקי מכונית. אשמח לקבל מידע ביחס לגרוטאות של המכוניות הנל (בכל מצב) בתודה מראש דני חנן
הודעה אחרונה מאת odednn, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כידוע המע"מ יירד החל מה-1.7.06 ל-15.5% (ירידה של אחוז). האם ההורדה משנה גם את חישוב המכס כאשר מייבאים רכב אספנות? תודה ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
coil
מאת האיש עם הקסדה- 0 תגובות
- 983 צפיות
מה ההבדל בין 1.5ohm ל-3ohm ל-6ohm.? למה כל אחד משמש? מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת האיש עם הקסדה, -
מחפש חרט טוב
מאת Type34- 4 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי לכולם, כמה זמן לא הייתי בפורום הזה! להמשך שיפוץ המנוע שלי. יש לי את כל החלקים הדרושים, כולל קרנק "חדש", ועכשיו אני מחפש חרט. אני צריך לחרוט את הקרנק, ואולי לעשות align bore לבלוק. בנוסף, אני מחפש מי שיכול לשפץ ראשים. מדובר כמובן במנוע VW 1600, ועדיף שלחרט יהיה נסיון במנועים כאלה. מישהו מכיר? דניאל
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מחפש מקום קבוע (לפחות, למשך שנה וחצי) למשאית שלי, כאשר אני מעדיף (לא חייב, אבל מאד רצוי), שתהיה לי אפשרות גם לעבוד על הרכבים האחרים שלי מדי פעם לידה (כלומר, למשל- לפרק את כל ה"פנים" של הפיירמונט לפני הפחחות, ודברים כאלה). כמובן, אני אעבוד גם על המשאית עצמה, לאט לאט! מדובר במשאית עם ארגז סגור, שאורכה כ-7.80, רוחב וגובה לא מדדתי, אבל כמו כל משאית 12 טון אחרת בערך... הדרישות שלי לא רבות (אני מקווה, לפחות ): א. מקום קרוב למרכז, לפחות יחסית (עד חצי שעה, בערך, מת"א). ב. מקום סגור - כלומר, אם, נניח, אשאיר את האוטו המפורק במצבו לשבוע - לא אגלה כשאבוא להמשיך, שכבר עשו בשבילי את העבודה! המקום לא חייב להיות מקורה - וגם קשה לי להאמין, שהמשאי…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 970 צפיות
חברי המועדון מתבקשים לשלוח את תמונותיהם למשרד ו/או לחילופין תמונות סרוקות למייל של מנחם ניר- [email protected], זאת על מנת שנוכל להמשיך ולהנפיק תעודות חבר חדשות. הפרוייקט חייב להסתיים בדחיפות! בברכה סמדר מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש,
