רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אני צריך המלצה על גורר גרירה מאזור רחובות לירושלים. חשוב לי שהבחור יהיה אמין ועדין וכמובן לא יקר מדי ... תודה.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
רכישה באי ביי 1 2
מאת shahar7- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, כנראה לא שמתי לב שהמוכר לא מקבל פייפל, המצב הוא שהצעתי מחיר וזכיתי. מהן האפשרויות שעומדות בפניי כרגע? זקוק לתשובות. זוהי הודעת המוכר בדבר אמצעי התשלום. Payment Instructions WE DO NOT ACCEPT PAYPAL. We accept personal checks, money orders/cashier checks or credit cards through our own merchant account. To use Visa/MasterCard/Amex call (818)985-0322. Payments can be sent to Matthew Nottonson Company 10945 Burbank Blvd. North Hollywood, CA 91601 **Shipping discounts available for multiple item purchases. תודה שחר.
הודעה אחרונה מאת Godflash, -
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, כזכור לאלא שעקבו וכחידוש לאלא שלא, הפרינץ 1000 הייתה מעורבת בתאונת דרכים, בה רכב פגע בה מאחור וגרם לנזק, אשר הביא להשבתת הרכב. התהליך מרגע התאונה היה גרירת הרכב למגרש משטרתי, בואו של שמאי רכב מטעם חברת הביטוח שלי, אשר העריך את הרכב על-פי נתונים שונים שהצגתי לו מאתרי רכב שונים, בהם מצויינים מחירי הרכב וכן את עלויות התיקון, על-פי קטלוגים שברשותי וכך, התביעה הוגשה. תוך מספר ימים פנה שמאי מחברת הביטוח של הנהג הפוגע לשמאי הראשון ובירר איתו, מה היו המדדים לקביעת ערכו של הרכב. אותו שמאי הציג תמונות של הרכב אחרי התאונה, לרבות מצב הפח וצבע במקומות בהם לא הייתה תאונה, את המצב המושלם של פנים הרכב ואת העובדה שהוא יד 2 ו70,000 ק"מ מקוריים. שמאי החברה הנתבעת…
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
טוב... שלב ההכנות לניקוי חול עבר עוד שלב, ועכשיו זה ניראה יותר אופטימי מלפני כמה שבועות עקב "הפתעה" שזכיתי לה... בקיצור, אני צריך המלצה לצבע יסוד, עדיף כזה שמכיל אבץ, וכזה שלא יעשה לי בעיות עם הצבע של הרכב בעתיד... איפה קונים, מה מבקשים וסביבות מחירים... עוד משהו, ניקוי חול... המלצות, תובנות וכו'... איזה חול לבקש, האם כדאי להישתמש בחומר שחיקה אחר? יש לי כמה דברים שאני רוצה לנקות. דבר ראשון פח עם חלודה, פח עם צבע ישן וכו'...זה מרבית העבודה... דבר שני זו הזפת בכל מיני מקומות (את רובה אני אשאיר כי אין טעם להסיר משהו שאין מתחתיו חלודה והוא טוב)... דבר שלישי זה מקומות שיש בד דבוק (זה צמר סלעים מכוסה עם שיכבת בד יוטה שעבר איזה כמה צביעות ושמן …
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום לכולם. אני בונה כנפיים חדשות ל-CJ8 שלי, ומחפש פחית צבע שתואמת את צבע הרכב העכשווי. הצבע הוא לבן שנהב, מצאתי על הכנף תווית מתכת שעליה מוטבע מה שנראה כמו קוד צבע, אבל אני לא בטוח בכך בכלל. הקוד הוא KFACM88HEJH 29065, לא מצאתי שום איזכור שהוא לקוד ברשת (כצפוי). איך אני יכול לוודא שזה אכן קוד הצבע שלי? אם זה לא הקוד, יש איזו דרך למצוא את קוד הצבע של הרכב? יש לציין כי הרכב נצבע כבר בעבר וזה לא הצבע שאיתו הוא יצא מתע"ר. כמו כן, היכן ניתן לרכוש צבע רכב כזה? שמות חנויות יתקבלו בברכה, כמו כן כל עזרה שהיא. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם ולחובבי האספנות בפרט היכן אני יכול למצוא סכימה חשמלית לרכב מסוג BMW 2500 שנת 73 הידוע בכינויי E3 אני יודע שסכימה של BMW 2800 גם מתאימה אשמח לקבל תגובה מהירה תודה מינימן נ.ב כמו כן אשמח לקבל מידע אודות ספרות על רכב זה ( טכנית בעיקר ) תודה שוב
הודעה אחרונה מאת מינימן, -
אחרי הפרצופים ההמומים מאתמול וכמות ההודעות והמיילים שקבלתי החלטתי לעצור פה את השמועות. כן, אלעד נוסע בפורד אסקורט. ולא, זה לא קבוע, זה פתרון זמני. וכן, זו האסקורט של ליאור. הסיפור/תירוץ בקצרה- שפכתי מנוע עם המנטה A (היה צפוי, אחרי שנה וחצי עם 60% נפילת לחץ) והמנטה B תקועה עמוק בפרויקט ההסבה לידני שהולך ומסתבך (וכרגע תקוע בגלל מחסור במזומנים). ובגלל סדר היום העמוס שלי (צבא ועבודה- משהו צריך לפרנס את המשפחה, בכל זאת 3 מכוניות זה לא משחק) אני חייב גלגלים. ראיתי שליאור פרסם את האסקורט שלו למכירה, אמרתי לעצמי הנה רכב פשוט ואמין בוא נקנה אותו. באמת שלא חשבתי מה האלטרנטיבות שלי, פשוט חפשתי רכב כמה שיותר זול וכמה שיותר אמין (חובה אספנות כדי שאני אוכל להעביר את הביטוחים של …
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום אנשים. הייתי מעוניין לקבל מידע איפה אני יכול למצוא חלקים לפיאט 124 ספיידר 1430 סמ"ק שנת 69 . חלקי חילוף אמינים וידועים כמומחים לפיאט . חברים (אפשר גם קישורים לאטרים בחו"ל) ספרויות טכניות וכל מידע אחר יעזור .... תודה חברים. תומר
הודעה אחרונה מאת tomerzx, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היתכן שאגרת הרישויי לוספה 150 מודל 67 הינו 93 שקלים לחצי שנה? זה אומר שאין הנחה בטסת למיטב הבנתי תקנו אותי או עדכנו אותי מה ניתן לעשות
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
שלום. מאד מפריע לי הזילזול של כמה מכותבי הפורום הזה כלפי רכבים משופרים . לא פעם (ולא רק בשירשור לגבי הסרט "cars") כונו בעלי הרכבים הללו וכמו כן הרכבים עצמם במגוון שמות כגון ערסים וכו... אני לא מבין מה הבעיה ולמה הסטיגמות? הרי זה יוצר נתק סתמי אותם חברי פורום שמתבטאים כך לא היו רוצים שבעלי הרכבים הללו יקראו להם בשמות כגון חטייארים , בעלי גרוטעות וכו... יוצא לי לגלוש באתרים ופורמים של רכבים משופרים וספורטיבים בארץ ותמיד הם מבעים הערכה כלפי רכבי אספנות. אז שימו לב. אשמח לשמוע עוד דעות בנושא.
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אתמול הלכתי עם בני ניתאי בן ה 12 לראות את הסרט Cars של דיסני-פיקסאר ואני לא מתבייש לומר שאפילו נהנתי. העלילה כמובן רדודה ושבלונית, אבל דיסני השכילו להאניש באופן חביב ומשעשע מגוון מכוניות אספנות ובנות זמננו, ולתת לכל אחת את ה"אישיות" שלה. מככבות שם פורד מודל T סנילית אך ממזרה שעדיין מאוהבת בסטנלי סטימר שלה, טרנספורטר דור ראשון שרוקח "דלק" אורגני ממסטל, ג'יפ MB שעושה מסדר כל בוקר ומוכר עודפי צבא, פורשה 911 שהיתה עו"ד עירונית מצליחה ובחרה בחיי הרוגע הכפריים, פיאט 500 בשם לואיג'י שמוכר צמיגים וחולם שיום אחד פרארי יכנס אליו לחנות ועוד ועוד. בנוסף יש בסרט איזכורים מוטורים רבים כמו רכסי ההרים שנראים כמו פסל הקדילאקים שתקועים במדבר, Route 66 , מכונית ההדסון הורנט שכיכבה במיר…
-
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1952-BENTLEY-MARK-VI-VIPER-POWERED-STREET-ROD_W0QQitemZ160001766516QQihZ006QQcategoryZ6118QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
מפגש בטקסס
מאת HypocrisY- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://www.tonysvt.com/videos/TexasMeet3.wmv
הודעה אחרונה מאת HypocrisY, -
- 0 תגובות
- 800 צפיות
http://www.m-c.org.il/forum/forum_posts.asp?TID=508&PN=1
הודעה אחרונה מאת מבעד למשקף, -
- 0 תגובות
- 819 צפיות
ברוך הבא לפורום. קרא בבקשה את הכללים לפני שאתה כותב אצלנו. קישור לנוחיותך: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=1302 כדי שהפורום הזה לא יהפוך ל"לוח יד שניה", מודעות למכירת רכב מפרסמים רק כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99013 ננעל. קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת אלון אורן, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חבר'ס, לחבר טוב שלי יש חיפושית והוא זקוק לנעליים חדשות... המידה היא 185/60/15, אשמח לקבל המלצות על צמיגים. תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת iDo VW, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם מאחר ולא מצאתי ספר טיפולים ל A112 באנגלית (יש באיטלקית ובצרפתית...), אני מתכנן ללכת על היינס לפיאט 127, כמותו יש המון למכירה באי-ביי. אני יודע שמנוע ה 903cc שב A112 גוניור זהה לזה שבפיאט 127, לעומת זאת מנוע ה 1050cc של האבארט שונה מהמנוע המקביל בנפח שב - 127, הבעיה שאני לא זוכר במה... אני זוכר שמנוע האבארט מבוסס על מנוע ה 903cc (שבתורו מתבסס על זה של הפיאט 850). השאלה - מהם ההבדלים? באילו היבטים מהספר המתייחס ל 127 אוכל להשתמש כפי שהם, ובמה לא? עדיף להתייחס למנוע ה 903cc או למנוע ה 1050cc? תודה. שי
הודעה אחרונה מאת shais01, -
-
- 3 תגובות
- 814 צפיות
אני זקוק לגומיה שיושבת באסקורט 95 על הצמה של המחשב מצד ימין מעל רגלי הנוסע הגומייה היא בצורת פעמון ולדעתי חוסמת מיי גשם - אני צודק? הצמה עוברת ליד המצבר ויורדת לתוך הכנף הימנית ומשם לקיר האש שם נמצאת גומיית פעמון 20 סנטימטרים מהמחשב שנמצא בפלסטיק הדיפון של סף הדלת האם הגומיה היא קריטית? ומאיפה מושיגים אותה אני שואל גם פה וגם בטכני מפני שאני יודע שכאן יש בעלי אסקורט רבים ומומחים לעניין
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הכוסות משגעות, הייתי קונה, אבל אני במסלול בטוח לגירושין בקצב שהפייפל עובד לאחרונה: http://cgi.ebay.com/VINTAGE-1960s-AUTO-PARADE-set-of-6-Car-Glasses_W0QQitemZ150004337339QQihZ005QQcategoryZ1010QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
קיבלתי מכתב מ-paypal שאומר שכל התושבים מחוץ לאירופה וארה"ב, עודרים מניהול של paypal האמריקאית לחברת בת סינגפורית בלי להיות גזען או מזהו, אין לי משהו ממש נגד סינגפורים - אני אפילו לא מכיר כאלה, השאלה היא האם אפשר להמשיך לסמוך על הכלי החשוב הזה לנו, אנשי האספנות, עכשיו שהוא עובר לניהול סינגפורי. במקרה שקורה משהו - יהיה עם מי לדבר? לתשומת לבכם. אודי הדואג. PayPal, Inc. is pleased to announce that we are preparing to open a new regional headquarters, PayPal Private Limited, a PayPal group company incorporated in Singapore. These headquarters will be the service provider for PayPal customers outside the United States and the European Union. Going forward, th…
הודעה אחרונה מאת STANG, -
-
Mercedes-Benz Club of America 50th Anniversary Event
מאת Guest AKICHU- 0 תגובות
- 741 צפיות
מועדון המרצדס תחילתו בשיקאגו בשנת 1955, כאשר ביוני 1956 קבל אישור רשמי (כתב זכויות) ממדינת אילינוי ונקרא Mercedes-Benz Club of America או MBCA במקביל המועדון בניו ג'רסי עבר את אותו התהליך ואחרי משא ומתן של כמה שנים טובות, ב- 21 באפריל 1959 שני המועדונים התמזגו. נכון להיום, למועדון יש כ 85 סניפים ברחבי ארה"ב וקנדה, למעלה מ- 25,000 חברים, ורשומים בו כלי רכב מרצדס מכל הדגמים והשנתונים. לרגל חגיגות היובל מקיים המועדון ראלי מחוף אל חוף בין התאריכים 16-30 בספטמבר, לאורך Route 66. תחילת הראלי בשיקאגו אילינוי, וסיומו בסנטה מוניקה קליפורניה, לאורך הנתיב יש תחנות עם פעילויות שונות כמו גם מוסך נייד ומובילית. רשאים להשתתף אך ורק חבר…
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הבעלים הקודמים של המיני שלי החליף לה מנוע, מ-1000 ל-1275. רק השאיר את הבלמים הישנים ללא שינוי - בלמי תוף. כמובן שאין מה לדבר על לבלום עם חיה זריזה כזו וכל נסיעה היא פחד אימים ומתכון לאסון. לכן אני מחפש בלמי דיסק קידמיים למיני. הבנתי שניתן להחליף את בלמי התוף בבלמי דיסק של רכבים אחרים אך איך ניתן לעשות זאת מבלי לעשות חור בכיס. חיפשתי באינטרנט והחלפה כזו יקרה מאוד עוד לפני משלוח (והחלקים כבדים). עזרה מישהו?
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- 31 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מי מכיר?
הודעה אחרונה מאת hans, -
- 5 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
האופנוע ,רצוי ועדיף שיהיה לפני שיפוץ. סכום הקנייה המוקדש ושיש ברשותי לפרוייקט זה הוא עד 4000 ש"ח. תודה מראש אבי.
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
nhavu
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 0 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
בהחלט חווית ביקור מומלצת, מוזיאון חשוב בנוף המקומי של מוזיאונים מוטורייים, ברמה גבוהה, עם שלל אטרקציות מסביב, כן ירבו!!! קישור לכתבה שהתפרסמה היום בנושא בעיתון "הארץ" http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=733113&contrassID=2&subContrassID=23&sbSubContrassID=0 + תמונות שצילמתי במקום סמוך למועד הפתיחה
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
עכשיו ב - ebay פיז'ו 202 1940 מכונית מאד מעניינת לדעתי אולי זה יעניין מישהו http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260002026461&ssPageName=ADME:B:SS:UK:1
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 268 תגובות
- 68.1 אלף צפיות
ענתיקות בדרכים ובחצרות הנחיות הקשורות לפרטיותם של בעלי רכב ניצפה: * נא להשתדל לציין רכבים שאינם רכבי אספנות משופצים ומסודרים. * בעלי רכבים שצוינו בשרשור והמעונינים להסיר אותם מההודעות, מתבקשים לשלוח למנהלים ה"פ ונסיר את הרכב האמור הודעות לחודשים מרץ - אפריל 2006 נמצאות בשרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=106362 הודעות לחודשים ינואר - פברואר 2006 נמצאות בשרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showt...2611#post752611 הודעות לחודשים נובמבר - דצמבר 2005 נמצאות בשרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91929 הודעות לחודשים ספט' - אוקט' 2005 נמצאות בשירשור הבא http://www.carsforum.co.il/vb/s…
הודעה אחרונה מאת roi, -
-
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לפני כחודש השבתתי את האאודי שלי בעקבות רצון עז שלי לבצע שיפוץ מכאני מלא וקוסמטי חלקי. לצערי לא יצא לי לעבוד על האוטו מאז אותו יום (בגרויות ומסיבת סיום י"ב) וכעת אני טס לארהב לתקופה של חודשיים. אני מתכנן להמשיך בשיפוץ ברגע שאני חוזר (אני ממשיך ללמוד להנדסאי אז יש לי שנתיים). רציתי לשאול אם תוכלו להמליץ על בעלי מקצוע באיזור הצפון (רצוי כמה שיותר קרוב לטבריה) בנושא גירים, שיפוץ ראשים וחריטה של הבלוק. אני לא מתכוון לשפר את המנוע ע"י הוספת אי אלו חלקים אלא להשאיר הכל במצב הקרוב ביותר למקור. ועוד דבר קטן, היכן אני יכול להשיג ספרות טכנית על הרכב (אאודי 80 86 אוטומט)?
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
טריומף ספיטפייר
מאת zulu-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
נתקלתי בפורום בעבר בהודעות בהם סופר על צביעת טריומף לאחר הפרדת המרכב. הייתי רוצה לקבל יותר פרטים על אנשי מקצוע שבצעו זאת,עלויות ואיכות העבודה הסופית
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
