רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם. כידוע לחלק מכם, הפיאסטה שלי זקוקה נואשות לפחחות. המון נקודות חלודה חלודה במסגרת שמסביב לחלון דלת תא המטען רקבון ברצפה טמבונים עקומים וחלודים שזקוקים ליישור וצביעה ועוד כמה דברים קטנים שוליים שצריך לסדר. במהלך עשרת החודשים שהיא אצלי, למדתי לפרק אותה, וביצעתי זאת עשרות פעמים, כל חלק שפורק, תוקן במידת הצורך וחוזק מחדש (אפילו יותר טוב ממפעל היצרן - כדוגמת הדשבורד) קראתי באבטומוביל את סדרת הכתבות של נמרוד רחמימוב על שיפוץ האסקורט העממי, ובשלב טרום הפחחות סופר על הפירוק של הרכב, שנועד להוזיל עלות, ולהכיר יותר טוב את מצב הרכב. חשבתי שברגע שאציין לפחח את העובדה שאני מביא לו רכב מפורק לגמרי (כבר למדתי להגיד באופן שוטף: "אני מביא לך את הרכב מפ…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 0 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אתר למכירת מכוניות אספנות "חלומיות" אמריקאיות וגם אחרות http://www.americandreamcars.com/oldpick.htm שווה להציץ
הודעה אחרונה מאת zost, -
- 33 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
עזוב אותך משטויות, מה אתה צריך גומיות. האוטו יכול לסוע גם בלי זה זה גם חוסך לך הרבה משקל, אתה תרגיש את זה כשתתחיל לסוע באוטו .
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 0 תגובות
- 954 צפיות
היי לכולם, כ"פליט" במרכז הייתי צריך למצוא משהוא מעניין לעשות, אז התחלתי לשוטט לי במרחבי האינטרנט. אחרי שגמרתי (תרתיי) את כל אתרי הפורנו הגעתי לאתר של חברת מכירות פומביות של רכבי אספנות בארה"ב, WWW.RMAUCTIONS.COM, (כמובן בכיתוב קטן), שמציעה רכבים מ-ד-ה-י-מ-י-ם, כולם מושלמים, במבחר גדול מאוד, רובם אמריקאיים מן הסתם אבל פה ושם גם אירופאיים - למישהו מתחשק יגואר מארק II סאלון 3.8S שנת 1963 יפהפיה בפחות מ-100,000 ש"ח? או שאתם מעדיפים פיאט פונטו חדשה באותו המחיר (אולי, בלי מס בולים, רישוי ועץ ריח מתנה...) עשרות מכוניות מוצעות ב-4 האתרים (מוטריי, מישיגן, טורונטו ומדואו ברוק הול). לכל מי שנוסע לטיול בארה"ב/קנדה במהלך החודשיים הקרובים, הייתי ממליץ מאוד "לקפוץ" ולפחות להת…
הודעה אחרונה מאת msigal, -
תודה לכל האנשים הנפלאים בפורום הזה אשר סייעו לי ובכלל לא הכרתי אותם לפני שיחת הטלפון. בדרך כלל מציגים רכב ונוקבים בשנת ייצור ובנפח מנוע. במקרה הזה, עדיין לא החלטתי האם מדובר בשנת 65 או ב 1/2 64 מאחר שיש לרכב מאפיינים יחודיים של שנת 64 אבל מספר מאפיינים שיכולים להיות רק בשנת 65. הדבר היחיד שבררו בוודאות לגבי המנוע הוא שמדובר ב6 בשורה. נפח המנוע לפי הרישוי הוא 170 (2.8L) מה שבהחלט מתאים אך ורק לשנת 64 (בדקתי במשרד הרישוי ואין אינדיקציה להחלפת נפח מנוע) אבל מצד שני חיצונית מנוע 170 זהה למנוע 200 גם במספרים על המנוע. ספירת מספר ברגים על משאבת מים (3 ל 170 ו 4 ל200) לא בהכרח מביאה לתוצאה מכריעה. מנגד גודל ג'נט 14 אינו מתאים לשנת 64 והחל בשנת 65 (ב64 הג'נט היה 13). ב…
הודעה אחרונה מאת udi, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3280676,00.html. נקווה רק שגורלה יהיה טוב יותר מזה של האמפיקאר האומללה.. ויתרה מזאת,שוב חצו איתה את תעלת לה-מאנס,מה שהצליחו זוג צרפתים די מטורפים לעשות ב 65' עם האמפיקאר.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום! היום נתקלתי בתופעה משונה. הרכב (מנוע 1.8 מניע באופן מיידי (לאחר שבוע מנוחה), ונוסע רגיל, עד כ 3000 סל"ד, ואז בלחיצה חזקה הוא חותך בפתאומיות, משתנק ושוב ממשיך. בהרפיית הדוושה הכל מסתדר אך נסיון לתאוצה חוזרת שוב גורם לו להשתנק ולקרטע בצורה לא סדירה. כלומר: כל נסיון להעמיס על המנוע, חונק אותו. לפני 400 מייל הסתיים טיפול שכלל מצתים וכבלים, מכסה מפלג, פלטינות וקבלים, אוברהול לקרבורטור ושמנים ומסננים וכיוונים כלליים. (כל החלפים מיועדים לדגם הזה) אתמול החלפתי שוב מסנן דלק, לא החלפתי עדיין את הכויל. כל הכבלים בתא המנוע מהודקים ומחוברים למקומם. למישהו יש רעיון לפני שאני זוחל אל המוסך כדי להשאיר עוד משכורת? האם זה סימפטום של כויל? תודה מראש לצופים ולעונים!
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היום בשעה טובה גררתי את הרכב בחזרה למוסך. הרכב עבר ניקוי חול בשבוע שעבר, לצערי הרב הגג ומכסה המנוע התכסו בשכבה דקה של חלודה, וכל הרכב קיבל גוון אדמדם. (מצורפות תמונות) עקב המלצות שקיבלתי החלטתי לבצע קודם כל צביעת ראשונית (פריימר) על בסיס אפוקסי ללא דילול טינר, לפני שאני מתחיל בעבודת הפחחות, מילוי הורים, ריתוך תלאים וכו'. ושוב פעם לאחר מכן לצבוע בצבע פריימר, ורק לאחר מכן להמשיך עם שאר שכבות הצבע. היום נסעתי לב"ש וקניתי 3 ליטר צבע אפוקסי ועוד ליטר אחד של מקשה. את שניהם מערבבים ביחס של 1:3. כלומר 4 ליטר לכל הרב. לאחר שחזרתי למוסך באופקים התחלתי לשפשף את הרכב, לאחר 4 שעות שפשוף הורדתי את רוב שכבת החלודה והחלקתי את הפח לקראת הצביעה הראשונית שהרכב יעבור מחר בבוקר.…
הודעה אחרונה מאת Dust Air, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מחפש צמה מקורית (רפליקה) ל-CJ3B , אם משהו יכול להמליץ על ספק וטווח מחירים .(צמה זהה למקור מעטפת בד).תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת sam1, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחר שקראתי את הדיון המעניין על הרכב של סטרסקי והאצ' חשבתי שיהיה מעניין ליפתוח דיון גם על רכבו של נאש בריג'יס כיון שלי אין מושג באיזה רכב מדובר אולי מישהו פה יוכל להאיר על המצב דגם פרטים ולהביא תמונות כמובן מקווה שיהיה מעניין
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 19 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
כבר משהו כמו שבוע עומדת באותו מקום ובאותה פוזה מוזרה, באיזור התעשיה של הרצליה פיתוח וולוו 121 סגולה יפיפיה ושמורה כשאחד החלונות שלה פתוחים. זה נראה כאילו המכונית גנובה כי אף אחד ששומר כל כך יפה על רכב האספנות שלו לא היה משאיר אותה ככה שבוע שלם באמצע שום מקום עם חלון פתוח. אם למישהו נגנב הרכב הזה אז תדעו שהוא שם...
הודעה אחרונה מאת nitch, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כמה יעלה לשפץ מכונית שרירים ברמה מקצועית?
הודעה אחרונה מאת Dust Air, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
OK, אז הסיפור הוא כזה... סאגת החנייה ניגמרה... מצאתי מקום. ה"בעיה" היא שזו חניה גדולה מאוד שמחולקת למדורים... שני מדורים באורך 8 מטר ושלושה באורך 4 מטר + מחסן נעול לאיחסון דברים... הריצפה מצופה בד יוטה שחור וניתן לידרוך עליה (לא חצץ או חול והאדמה מהודקת טוב)... חוץ מזה, יש עוד שתי חניות שמיועדות למרצדסים שלי... המקום מגודר, וניתן לסדר גם שער. אם יהיו מספיק מישתתפים ניתן יהיה ליסגור את הגג ע"י רשת צל (אין צורך, לא ניכנסת הרבה שמש) או ברזנט או פח. הכל תלוי בנכונות המושתתפים... המחירים? בפרטי, ואנא, לרציניים ומהירי החלטה, עד סוף השבוע אני צריך להגיד לו אם כן או לא... המקום נימצא על יד לוד, חמש דקות מבאר שבע (סתם, מצומת אל על, אבל הייתי חייב ) אז …
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני חייב את זה לבניית באגי! 0508353304 בבקשה תעזרו לי! (***עריכה - נמחקו 23 סימני הקריאה המיותרים***)
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם! אנשים, אנחנו בבעיית גומיות קשה בפרוייקט שלנו. השאלות פשוטות: 1. האם ניתן להשיג בארץ גומיות חדשות לאסקורט מודל 72? כמובן מדובר בגומיות גשם, גומיות לחלונות משולשים וגומיות לחלונות האחוריים. גומיות לדלתות ובגאז' אין בעיה להשיג כפי שהבנתי. 2. האם יש מישהו שמייצר גומיות כאלה לפי הזמנה? אם כן מה בערך טווח מחירים? אין לנו בעיה עם שירטוטים ודוגמאות. 3. האם הפיתרון היחיד הוא יבוא? תודה, מקס.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
שלום רב, שאלה:
מאת נמרי-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 916 צפיות
הייתי מאוד מעוניין לדעת היכן אני יכול למצוא מידע לגבי אנשים בארץ המחזיקים ברכב מסוג פיאט 500 והמיני מיינור הישנה הקטנות והוותיקות ? האם יש להם מועדון כלשהו? האם יש להם אתר מסויים? האם יש מחירון גם לרכבים וותיקים אלו? בין אלו מחירים נע כל רכב ? תודה מראש. ברוך הבא לפורום. קרא בבקשה את הכללים, במיוחד אלו הקשורים לכתיבת כותרות: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 ננעל קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
כבר בן שבוע... המון מזל טוב !
הודעה אחרונה מאת gozal, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין ליבא כמה חלקים לרנו 4 באיביי לא הצלחתי למצא מדובר בעיקר בחלקי פח מישהו יודע היכן אפשר לעשות זאת כתובת או רעיון יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מאת רועי צוקרמן, אבא של ויני: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3280694,00.html
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בעיקבות המצב בצפון אני מנדב חנייה לא מקורה לרכב אחד. אני גר בישוב קהילתי לייד כפר סבא מי שמעוניין יפנה בפרטי אם יפנו כמה- ננסה לסדר חניה דרך המועצה בישוב
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
קרבורטור וולו 164 1 2
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הוולו נוטה להצפה.... בקרבורטור סולקס וובר (סיטרואן פיזו)- למדתי לפרק "ולשחק" בפרפר ידנית. איך עושים את זה בסטרומברג??
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
עדיין לא נמצאה
הודעה אחרונה מאת yonix250, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני צריך בבקשה את הטלפון של גרר בני, תודה.
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
בעיקבות ויכוח קטן שהתפתח ביני לבין גנאדי, לאחר בקשתו של חבר פורום להשאיר פתק על רכב מסויים, על מה כדאי לכתוב בפתק שמשאירים על רכב עומד, הגענו לשתי גרסאות: 1:ישר ולעניין -הגישה הישירה. אחד מאיתנו טוען כי הפתק שצריך להישאר על רכב עומד צריך להיות ישיר וענייני: "בעל הרכב שלום רב, אם אתה מעוניין למכור, צור קשר: 0500000000" 2: חוכמת איש המכירות- הגישה המתחכמת. השני טוען כי הפתק אמור להיות מנוסח בצורה מתחכמת יותר ולא לגשת ישר לעניין: :בעל הרכב שלום רב! מעוניין בפרטים על הרכב, אודה מאוד אם תצור קשר: 0500000000" אם היו משאירים לכם את אחד הפתקים עם הניסוחים הנ"ל על הרכב, לאיזה מהם הייתם מגיבים? נא לציין מספר וסיבה. ** אבקש להימנע מתגובות …
הודעה אחרונה מאת .liron., -
מרחק חורים
מאת talimini- 1 תגובות
- 926 צפיות
מחפש עזרה במציאת מרחק חורים של ג'נט חיפושית משנות השבעים.
הודעה אחרונה מאת ooza, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 894 צפיות
שלום לכולם אני בכלל מתחום האודיו אבל זה לינק שקשור אליכם ובטח יעשה לכם טוב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3280694,00.html תודה, אבל כבר יש שירשור בנושא - https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=123217
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
שלום.... רציתי לשאול אם ידוע בערך כמה טרנספורטים "ספליט" דור ראשון מסתובבים בארץ, ומה הסיכוי (אני מבין שהוא קטן) למצוא אחד למכירה. תודה, יפתח.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 641 צפיות
חברים בשבת הוצת באזור גוש דן רכב אספנות . אני מחפש פרטים לגבי הארוע ומזמין כל מי שיודע משהו ורוצה לעזור ליצור עימי קשר בהודעה פרטית , למייל שלי או לפלאפון שזמין 24 שעות . דובי 050-7602896 [email protected]
הודעה אחרונה מאת דובי מילר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
המשמעות ידועה לי. אני מחפש את הפירוש המילולי.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
מפה אספנות
מאת Aron- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני שנתיים קנייתי טריומף הרלד שנת 64 מיד ראשונה. אחרי תאונה האישה היתה בגיל ה80 (היא היתה בהלם כשהורדתי את הגג מהאוטו אחרי יותר מארבעים שנה בלי לדעת שניתן להסיר את הגג). בתא הכפפות היתה מפה של סונול משנות ה60. עדיין יש לי אותה. האם יש אספנים לדבר כזה? וכמה הוא שווה?
הודעה אחרונה מאת yariv26,
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 425 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Cherniy Bumer
- yor2
- Stangg
- נולד לליסינג
- motior
- לירון .ה.
- garicho
- גולדן191
- itaimoto
- פינדר
- ModChiP
- חוםואבק
- סולל הדרך
- SurfHigh
- David32
- פולו,גולף
- davemustaine87
- nimo
- yoav911gt2
- ליסינג בצער
- yossiaviel
- `Infinity
- ArikB
- malcishua
- DanielGangsta
- Shay Shd Dave
- elyas
- eyalgr
- הרקוליטו
- yahaga
- Igalz
- ofralon
- כוכב השחר
- אופיר71
- RBRB
- itaysamurai
- lanosforce
- Aviady001
