רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
הסתכלתי קצת מתחת לאנני, והשלדה שלה מתחילה לעלות חלודה, אני רוצה להפריד אותה ולעשות לה ניקויי חול וצביעה. הבעיה היא שראיתי שהחלק הקדמי של השלדה, והאחורי של השלדה, שהם חלקים די מסיביים, מחוברים בינהם בשתי קורות יחסית דקיקות. השאלה היא כזאת, האם כל השלדה היא חלק שלם, לפי התשובה לשאלה הקודמת האם ניתן להפריד את השלדה מהבודי כחלק שלם, ומה צריך לעשות בשביל זה? תודה לעונים, דימה.
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
1.מה אני צריך לעשות כדי להביא רכב אספנות מח"ול לארץ? 2.אני מחפש את המכונית הזאת: Dodge Charger 1969,למטרות שיחזור ה-General Lee עם מישהו יודע איפה אני יכול למצוא מכונית כזאת בארץ אז שיצור קשר איתי! נ.ב. אתם המוצא האחרון שלי אז בבקשה תזרו לי!!! [email protected]
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
המודעה משנת 1949
הודעה אחרונה מאת nitch, -
-
ד"ש מוטרית חמה מאוסטרליה מהיו"ר
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
To all my friends in the five club forum , I would like to share with you one of my many Australian experiences See u soon Nachum
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כפי שכתוב בכותרת - מחפש מצבר 6V (גדול-כלומר, לפחות 80-90 אמפר-שעה). מדובר במערכת חשמל של המשאית העתיקה, שעובדת על 24 וולט, ובנויה מ-4 מצברי 6V, כ"א מהם- 180א"ש! העניין הוא, שנראה לי, ששלושה הסתדרו אחרי הטעינה האיטית, לפחות אני מקווה, אבל הרבעי בכלל היה טעון "הפוך" (לא הבנתי עדיין, איך בדיוק זה קרה), ואחרי ש"הפכתי" אותו חזרה - כבר לא מקבל טעינה! אז, אני בעצם לא יכול לחבר את המעגל - המצבר הדפוק יהרוס לי את כל הזרם! מה שאומר, שאני צריך או מצבר 6V אחר, או לחילופין- להחליף את כל הזוג "הבעייתי" באחד של-12- אבל אז גם הוא צריך להיות מספיק חזק - להערכתי- לפחות 80-90 א"ש, וגם זה מינימום של המינימום. למישהו יש רעיונות/הצעות? אני לא ממש רוצה להוציא עכשיו עוד סכום מכובד- האוטו בעיקרון…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מחפש מכונית ספורט אדומה גג נפתח טנדר אמריקאי ישן- תא מטען פתוח צילוצים של קטלוג אופנה באיזור ים המלח שלומי 054-6208258 להבא אין צורך לפתוח שני שרשורים שונים,ויש לפנות למשרדי מועדון ה 5 לקבלת מידע רלוונטי. נינעל. חן מנהל הפורום.
הודעה אחרונה מאת schlomi, -
התמונה המצורפת נלקחה מכאן : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3282221,00.html אפילו אני הספקתי לראות מספר סרטים בחדרה בקולנוע פתוח.היום הוא כבר לא קיים. תהנו ישי
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פשוט מדהים http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=8FFA2CFBEC334369A561A0CAE12395C1&alid=
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני עוזר למישהו. צריך למצוא חלק של חלון שנראה כמו התמונה המצורפת. זה מעין גלגל פלסטיק כזה שרץ על המסילות . אני מניח שאתם מומחים בזה , איך אני מתרגם כזה דבר לאנגלית ומחפש את זה ב EBAY ? למישהו יש רעיון איפה מוצאים את זה ? זה חלק שאמור להיות משותף גם לפאלקון וכיו"ב.
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בחיפוש אחר קצה מידע על לחץ אויר אצלי בגלגלים נתקלתי בדבר הזה: השם שלה זה ג'וניור זאגאטו
הודעה אחרונה מאת 1303ls, -
-
- עוקב אחד
- 33 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
תגלו בעצמכם תאמינו או לא, זה היה ליטוף רגוע של הדוושא.... בעלי האמריקאיות כאן (שלום קובי דייגו) יעידו מה כוח השילוב המנצח... הנעה אחורית/V8/אמריקה ליאור.
הודעה אחרונה מאת American-Muscle, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפניי חודש בערך גיליתי מספר נקודות חלודה בלארק ,לקחתי את מקדחת העמוד שקניתי והחלתי מגרד את החלודה שם ממיר וממלא בחומר,החלקתי הכל ובאותו זמן חיפשתי מקום על מנת לצבוע את הרכב,חברי הטוב בעל לארק כמו שלי איפשר לי לצבוע את הרכב בחנייה שלו.התאמנתי בצביעה התוצאה יצאה לא משהו,למרות השימוש במסייכה ואביזריי בטיחות אחרים,הורעלתי קלות,את הרכב הכנסתי למוסך להעבירו טסט הוחלפו בוקסות פרונט,תפוחיי הגה והרכב עבר טסט אך אבוי המנוע לא עובד עגול,פרקנו את הראש שסתום נישרף למזלי לחבר שלי היה ראש מנוע נוסף השגתי חלק מהחלקים, וכרגע הרכב כבר שבועיים חונה לו במוסך עם טסט אני מתכוון לצבוע אותו מחדש אצל בעל מקצוע,אולי בגוון המקורי קרם ולתת לרפד מקצועי,ולהזמין עוד דברים לרכב שייצא יפה כך אני מאמין. …
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בשעה טובה, לאחר קילוף של צבע מתחת למכסה המנוע, נתגלה מספר הטבעה שעל השלדה. המספר הוא ******5F07U ?(הכוכביות מסמלות גם את מספר השלדה של הרכב אשר לא תחשף) יוצא פועל מכך הוא כי המנוע אשר מסומל באות U - בנפח 170 הוא יחודי ל 1/2 64. בשנת 65 המנוע הטורי הוא בנפח 200 ומסומל באות T. אין מנועי U בשנתונים של 65. בנוסף, על פי המספר, הרכב יוצר ב DEARBORN, MICHIGAN והדבר מחזק את המסקנה אליה הגעתי. לפיכך נדמה לי שהמסקנה היא חד משמעית. אלא אם תאמרו לי אחרת. אשמח להתייחסות. רוני
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לטובת ויכוח עם חברים....איזה רכב נפוץ יותר בישראל?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למי שראה את הפיאט 850 שלי בטח ראה גם את הצירי ארגז שמישהו הרכיב במכסה מקדימה. היות והמכסה לא אורגינל באוטו ( של סיטרואן BX) היה מאוד קשה לעשות התאמה למרות שבדיבורים זה היה קל. לפנכם התוצאות לא מי יודע מה אבל עדיף כך
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
אחרי שעשיתי העברת בעלות והסתיימו כל מועדי א ו-ב ,הגיע הזמן לפנק את החיפושית שלי. מדובר בחיפושית 1200 שנת 75 שישנה כמה שנים טובות. שלב ראשון - העברת הרכב טסט כדת וכדין. הטיפול כלל בין היתר החלפת כל מכלולי מ'ע הבלמים,פירוק פרונט,החלפת כל התפוחים והבול ג'וייט,בולמים,בקליות,רפלקטורים והרשימה ארוכה. שבועיים עבודה יום יומית. שלב שני-אחרי הטסט , פניה למספר פחחים לביצוע פחחות וצבע כללי. המחירים נעים בין 2000 ש"ח ל15000 ש"ח. בעזרתו של צביקה-zvit הגעתי ליגאל ניקוי חול (אחרי שראיתי את העבודה שלו על החיפושית של נמרוד). אותו יגאל הוא בעל מקצוע מעולה ,שלא פחד להכניס את הרכב לחדר ניקוי (היו כמה שקראו לי משוגע). אז מאיפה מתחילים ? מפרקים הכל :כנפיים ,דלתות ,מכסה…
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
לאוהבי פיאט
מאת לירוי1-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קצת תמונות של פיאט
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
יש למשהו מושג אם היה בארץ דגם כזה?
הודעה אחרונה מאת רזי, -
-
- 13 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
לידידה שלי הלך הקראנק(לטענת המוסך) בחיפושית (1300 72" דגם גרמני) עלות תיקון לא שפויה בעליל-ריתוך והשחזה=3000 ש"ח השאלה אם מישהו יכול לכוון אותה לאן / למי ללכת על מנת לסדר את הבעיה,לפי מה שאני מבין עדיף להביא מנוע קומפלט מאשר לפתוח ולתקן,תקנו אותי אם אני טועה כמו כן אם מישהו מוכר מנוע כזה לא להתבייש לשלוח הצעות! בתודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Dust Air, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי מצאתי תמונה של פריק וולוו... את ה 1800 זיהיתי, הלוואי והיתי מוצא אחת לשיפוץ בארץ (אני אנצל את ההזדמנות ואשאל שוב אם משהו מכיר אחת אני אשמח לשמוע) הוולוו החדישה, מה לעשות לא כ"כ מעניינת. את הוולוו קבריולט אהבתי. האם יש כאלה בארץ? האם בכלל הן יוצרו ככאלה או שזה "ייצור עצמי"? שבת שלום ונקווה שגם שקטה
הודעה אחרונה מאת גלעד2, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש מוסך שמתמחה בחיפושיות ,אמין ורצוי לא יקר. יש לי חיפושית שהיא במצב עמידה , מעוניין לשיפוץ למצב נסיעה. מומלצים : לרשום שם , כתובת ( רצוי מהמרכז ) וטלפון.
הודעה אחרונה מאת Tazio, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ברוב שיפוצי הרכב שלי, עוד לפני שהשיפוץ מתחיל, אני מתחיל ביצירת קובץ, אשר מרכז את החלקים הנחוצים לי לצורך המשך הפרויקט, את מקור אותם החלקים וכן את העלויות המשוערות והעלויות בפועל. הטבלה מבצעת סיכומים אוטומטיים על-פי חלוקת הרכב לאיזורים שונים. חשבתי שאולי והרעיון יוכל לעזור לאלו אשר משפצים או חושבים לשפץ רכב, בכדי לקבל תמונה עדכנית ותכנון נכון של הפרויקט, בהיבטי עלות/זמן וכו'. מטעמי "כשרות", ניקיתי מהטבלה את העלויות שלי....אך השארתי את הנוסחאות (פשוטות למדי) בכדי שתוכלו לשבץ מחירים ולראות איך עובד הרעיון. הקובץ מצורף כ-ZIP (נמצא ממש מתחת לתמונה האחרונה...למי שמפספס...) , שכן לא ניתן להעלות קובץ עם סיומת של Excel... תקציר הרעיון: - …
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
טוקטוק רוסי 1 2
מאת אושרי- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
נפל לידיי יצור משונה,שהכנוי היחידי שאני מוצא לו זה טוקטוק רוסי. אולי תוכלו לעזור לי למצוא פרטים,אתרים או חומר טכני בקשר לנ"ל. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
עכשיו בחדשות הראו את התמונות מנהריה.. , כבאים מכבים וולוו 144 או 164 ( לא הצלחתי לזההות בדיוק ) שנשרפת במקום שנפלה בו קטיושה... האם היא שייכת למישהו מכאן??? גם אם לא.. , תנחומיי אלכס.
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. הערב בשעה+- 20.00 [שמונה בערב] חזרתי מאשדוד ועל הכביש המהיר כביש מס' 4 מדרום לצפון לפני הפניה לראשל"צ עקפתי משאית גרר שעל גביה היתה קאדילק אלדורדו אספנות קבריולט בצבע לבן. לא יודע למה אבל לדעתי יום ושעה מוזרים לגרירת רכב אספנות. יש בידי פרטים מזהים לגבי רכב הגרר. מקווה מאוד שלא מדובר בעוד רכב אספנות בשלבי גנבה. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
משה, איפה אתה? הסמל ירד משאריות של סובארו ככל הנראה כמו של משה, אם היא הייתה 2 דלתות או 4, אני לא יודע, מה שאני כן יודע, זה שבחיתוך נכון של מה שנשאר ממנה, אפשר למלא כ- 3,4 קופסאות נעליים. הסמל במצב סביר. "למה ביש מזל?" אתם שואלים? אז ככה, קודם כל מה שנשאר מהאוטו מדבר בעד עצמו. - כשנסעתי איתו הביתה, כמעט הורידה אותי נהגת מטומטמת שיצאה 5 מטר לפני האוטו שלי מתחנת אוטובוס, ללא אורות וללא וינקרים התחמקתי ממנה אולי כ- 30 ס"מ מהפגוש שלי, וכמעט עליתי על אי תנועה עם גדר הפרדה. - נקרעה לי הגומיה של הציריה שנראתה בסדר לגמרי! - רתח לי האוטו מטר מהחניה שלי. בדרך מהאוטו כשהלכתי עם הסמל הבייתה, כמעט הוריד אותי איזה ילדון נחמד עם אופניים. אבל הג…
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
צפיתי בכמה פרקים מהסדרה, אמריקאית פשוטה כמו כולן, נשמעת טוב ברצוני לדעת מהו הדגם? משהו מיוחד? (אישית אני לא מכיר) עמית.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אז למי שעדיין לא מכיר, לי (לידו) איאקוקה הוא דמות מפתח בתולדות תעשית הרכב בארה"ב וגם בעולם. הוא צמח בפורד והגיע עד לכהונת נשיא החברה. בשנותיו בפורד הוא היה מעורב בפיתוח המוסטנג (בעצם הוא נחשב לאבי המוסטנג) וגם בפיתוח הפינטו, הפיאסטה באירופה וכו וכו. אחרי פיטוריו מפורד הוא בא להציל את קרייזלר מפשיטת רגל, פישט את ייצור המכוניות והעלה אותה על הפסים. כיום הוא פנסיונר ונהנה מהחיים (אחרי שהתאלמן פעם אחת והתגרש פעמיים, השובב....) באמצע שנות השמונים הוא חיבר אוטוביוגרפיה שתורגמה לעברית. (הספר נקרא: איאקוקה, הצלחה נוסח אמריקה, הוצאת מטר, 1985). מעניין לקרוא את דעתו על כמה מכוניות שכיום הן כבר עתיקות, קלאסיות (או סתם ישנות).
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
נמחק וננעל. מודעות יש לפרסם כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=123003
הודעה אחרונה מאת campagnola, -
שלום שאלתי גם בפורום אלפא-רומיאו ובכל זאת - יש בארץ איזו GTA אמיתית ? תודה דובי
הודעה אחרונה מאת elads,
-
מי מחובר 38 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 425 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Cherniy Bumer
- yor2
- Stangg
- נולד לליסינג
- motior
- לירון .ה.
- garicho
- גולדן191
- itaimoto
- פינדר
- ModChiP
- חוםואבק
- סולל הדרך
- SurfHigh
- David32
- פולו,גולף
- davemustaine87
- nimo
- yoav911gt2
- ליסינג בצער
- yossiaviel
- `Infinity
- ArikB
- malcishua
- DanielGangsta
- Shay Shd Dave
- elyas
- eyalgr
- הרקוליטו
- yahaga
- Igalz
- ofralon
- כוכב השחר
- אופיר71
- RBRB
- itaysamurai
- lanosforce
- Aviady001
