רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
סליחה אם זה לא המקום אבל רציתי לדעת לפי מה מחשבים את מחיר המשלוח של החלקים תודה
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
סיפור מלחמה 1 2
מאת oldcar- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ובכן היום, 7 באוגוסט 2006, בחמש וחצי לערך נזכרה זוגתי, שתחיה, כי אזל מלאי הסיגריות שלה. האמת שהיא אמרה לי על זה הבוקר אבל לא זכרתי להביא. החלטתי שלמסע ה"ארוך" לסופר אסע ברכב אספנות. במוסך התלבטתי בין השברולט 57 "החדשה" לקדילאק 56"הישנה". הבחירה נפלה על הזקנה מבין השתיים. כבר חודשיים שלא הנעתי את הקדילאק. בפעם הרביעית המנוע התעורר לחיים והתחלתי את מסע שני הטון בכיוון סופרמרקט במעלה ההר. אני גר בגובהה של 150 מטר מעל פני הים המוכנית חונה בגובה 140 מטר מעל פני הים, והסופר בגובה של 300 מטר מעל פני הים. התחלתי בטיפוס והכל היה סבבה עד שהגעתי לתחילת העליה התלולה, כשני ק"מ מהבית, בסיבוב חד של 90 מעלות הרכב נחנק ועמד. איך נפלו גיבורים... משום מה דלק לא הגיע מה שמכונה "ס…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם: מס' בעיות שאני מחפש עליהם פיתרון, רוב חלקים הגומי של הנסיכה סופי (ווספה ספרינט 1969) זקוקים לחידוש וריענון...החל מחלקים חיצוניים חיבורי הכנפיים לגוף דרך גמיות תושבות מדרכים וכד, לפני הפנייה לחו"ל מישהו מכיר לאן לפנות בארץ? שאלה שניה למומחים: ממיכל הדלק יוצא פילטר המחובר לתוך המיכל בבורג אום ומשם לכיוון ברז הדלק כאשר רוב המסנן מורכב בתוך מיכל הדלק, איך פותחים את האום הפנימי כאשר רוב העבודה אמורה להיות דרך מכסה הדלק?-רן
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
לאחר תקופה שהVWשלי עמדה הדלקתי את המנוע לאחר כחצי שעה דוממתי את המנוע כשסגרתי את מתג ההצתה נדלקה נורת הטעינה ניקיתי את הנברשת בדינמו והחלפתי את ווסט הטעינה (רגולטור) כשהנעתי שוב את הרכב היו ניצוצות מהפחמים בדינמו והטעינה בסל"ד היתה 15 וולט בסרק 12.7 וולט לאחר נסיעה של כ 40 דקות שוב נדלקה נורת הטעינה בנסיעה מיד בדקתי טעינה וראיתי שאין 11.8 וולט החנתי את הרכב סגרתי את מתג ההצתה לו דלקה נורת הטעינה נגעתי בווסט הטעינה והוא היה רותח נשאלת השאלה מה עושים ? שוב שרפתי עוד ווסט טעינה? או שהבעיה בדינמו?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
Netley Marsh, Beaulieu ושאר מיני - מידע לנוסע המתמיד
מאת Guest AKICHU- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
יום אחד לפני ובמקביל לBeaulieu מתקיים יריד חלפים שמתמקד בעיקר באופנועים בריטיים, השנה זה חל ב � 8, 9 ו10 בספטמבר, כאשר Beaulieu מתקיים ב- 9 ו10 פרטים , מי שרוצה להנות מהשניים יכול לזגזג בינהם, כי המרחק בין שניי היעדים הוא כ 12 מייל בלבד. פרטים בהזדמנות זאת, מי שמתכן להגיע, רצויי מאד שיסגור מקומות לינה, המקומות הקרובים למעשה מלאים שנה מראש, אולם ברדיוס של 12-15 מיילים נתן עדיין למצוא מקומות פנויים, הנסיעה מ/אל היריד מהנה ביותר ומפצה בגדול. הלינה המומלצת היא ב B&B , הבתים בני מאות השנים יפים ומיוחדים, והמחירים נעים בין 20-28 פאונד לאדם ללילה בחדר זוגי, וכוללת ארוחת בוקר אנגלית טעימה (לא כשרה). מומלץ לשכור רכב, על אף שניתן להגיע ברכבת ולהשתמש במונ…
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 34 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
ראשית אומר שאין ברשום מטה משום התבטאות אישית מול בני, אלא שימוש בדבריו כדי להתנגח בדעה רווחת, אשר אינה כדעתי. סליחה על הבוטות, אבל שום מתקדמים ושום בטיח, נחמד אם אתה מאמין בזה, אני חושב שזו תוצאה של שכנוע עצמי הרווח כאן... אנחנו נתונים לתקנות מיסוי וייבוא מחמירות ויקרות שלא תואמות את המקובל בעולם כולו, אם לגבי חלקים ואם לגבי מכוניות. אנחנו נתונים לביקורת כל פעם מחדש על-ידי אנשי המכס בכל פעם שאנו באים לשחרר חבילה, כאילו ושחררנו מטען יהלומים, לפחות, כשכל שרצינו הוא לגרום למכונית להראות יותר טוב ואפילו, בסה"כ, רק לפעול באופן תקין ובטוח. אנחנו נתונים לתקנות אוויליות בכל הקשור לרישוי רכב אספנות וביטוח, בהשוואה למדינות רבות בעולם, אך כאן נכון לסייג ולומר שי…
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
את מי שמעניין 2 החיפושיות נמצאות בראשון !!! הם יושבות ומתרקבות (וחבל מאוד ) כמה שנים במקום הזה . . . כואב הלב לראות 2 מכוניות כל כך יפות לפי דעתי במצב כזה !!! מקווה שנהנתם. חן
הודעה אחרונה מאת frik, -
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
פארק מיני ישראל מארח את מועדון החמש בשבת, 19.08.06 יארח פארק מיני ישראל בלטרון את חברי המועדון, בין השעות 10:00- 15:00. הפארק עצמו פתוח לקהל בין השעות 10:00- 22:00 וחברים שירצו להמשיך וליהנות מהאטרקציות המוצעות בו בשפע במסגרת השבוע המוטורי יוכלו לעשות זאת. ביום זה יציגו בנוסף למועדון החמש גם אגד, מועדון אוטוטוי, חובבי הרכבות ועוד. בשטח הפארק יוקצה מקום לתצוגה של עד 50 רכבי אספנות ממועדון החמש והנהלת הפארק תדאג לחבלול ולשמירה על הרכבים עד השעה 16:00 (וגם מעבר לזה אם יהיה צורך!). חבר שמציג את רכבו יהיה פטור מתשלום כניסה עד 5 אנשים (כולל המציג) ויופנה בקופות לשטח התצוגה (יהיה גם שילוט המכוון לתצוגה). ההשתתפות בתצוגה מותנית ברישום מוקדם במשרד המועד…
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
במהלך עבודתי האחרונה והעובדה שאני עובר על מאות תיקי ביטוח כל יום אני חייב לציין שראיתי שמות של רכבים שמעולם לא ראיתי בארץ ולא שמעתי שקיימים! המון קורטינות, המון פיאט 127 ספורט, דברים נדירים כמו אאודי 80 קוואטרו,המון אופל קדט, פורד כלשהי שנת 57 או 59 (לא זוכר בדיוק), ב.מ.וו סדרה 5 של שנה מוקדמת מאוד (אולי 7X),יגואר ישנה, לאנצ'יות נדירות ועוד המון המון שפשוט כבר לא עולים לי, פשוט מדהים אותי כמה רכבים נדירים יש! על כמה לא שמעתי וכמה לא ראיתי. כמובן שהמידע מסווג. חבר'יה תפסיקו להסתיר את הרכבים! אני יודע שהם אצלכם! סתם רציתי לחלוק, פשוט רואים דברים נדירים כ''כ שזה לא יאומן! וכמובן הסטטיסטיקה מראה שיש המון פיאסטות, המון די אל, המול לנסרים וכו' אולי נפתח נושא ע…
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
סמל לביואיק
מאת רותם גולן- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש סמל לביואיק. הסמל שיושב על מיכסה המנוע תודה מישל.
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אשמח לדעת על אחד כזה אם זה ניתן- הבקליות האחוריות שלי כבר ראו ימים שלמים יותר... (השאלה רלבנטית גם בנושא הטמבונים ...)
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הי שאלה פשוטה, במסגרת צורך שהתעורר אצלי, הסתובבתי היום בין החנויות במטרה להכיר את המצאי של המלחציים שיש... בקיצור חזרתי ללא מלחציים ומבולבל מההיצע והמחירים, לצורך התחביב שלנו אני זקוק למלחצים שיצמדו לשולחן עבודה, לצורך תפיסת חלקים, ישור ושאר ירקות,,, המחירים הנדרשים ניראו לי גבוהים בעליל, הייתי שמח לשמוע המלצות על כלי טוב במחיר שפוי, מצידי אפילו כלי מיד שניה במצב טוב-תודה רן
הודעה אחרונה מאת hatzkel, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קצת פרטים: רכב כביש של חברת SG, ק"מ 1:8 בתצורת ווקטור, שנת ייצור 91, גלגלי ספוג מקצועיים למרוצים, ממוסבת, מנוע פיקו (PICCO) איטלקי 3.5 סמ"ק (21) קלאטש אלומיניום, הנעת רצועה (2X4 אחורית בלבד), אגזוז לחץ מאלומיניום, שילדת אלומיניום 3mm (עובי כפול מתחת לתושבת המנוע) הרכב כרגע מפורק ונמצא בתהליכי שיפוץ, שהופסקו עקב מעבר דירה ומעבר לתחביבים רציניים יותר (התחביב שבחתימה) היא נמסרת כמו שהיא (AS-IS), מצב מנוע לא ידוע (עבד כשהיא הושבתה) וללא מערכת שלט. המכונית תימסר ללא תמורה מכל סוג שהוא, לאדם הראשון שיבוא לקחת, ולא תישמר לאף אחד! לפנות בה"פ או בפלאפון 0522553916 בברכה, דימה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם את הקישורית הזו שמתי בשירשור אחר, בכדי להוכיח כי יש התקדמות מוטורית משמעותית וחשוב שיהיה לנו ולאחרים דרך לנצלה לטובת התחביבי המשותף, אולם שם איבדה קצת מהחשיבות שלה... לכן בחרתי להעלותה כנושא נפרד, למרות שאינה עוסקת באספנות בלבד, לאחר קריאת הכתבה נסו לחשוב לרגע איך התקדים הנ"ל, פותח דרך לפרויקטים נוספים והקלות נוספות, בניית מכונית ישראלית? הוט רוד? ועוד היד נטויה...חברי הפורום שנושאים בתפקידים משמעותיים, צריכים לאחד כוחות ולראות כיצד לנצל מומנט זה לטובת כולם... הזדמנות פז שאין לוותר עליה, אני הייתי מחשיבה כחשיבות חוק האספנות הטוב והמיטיב-רן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3287001,00.html
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני זקוק למס' חלקים לגיר של הלוטוס, ולא רוצה לקבל את החלקים הלא נכונים בהזמנה, אי לכך עזרה בתרגום תתקבל בברכה. פירונג - בוקסה מתאמת למירכוז של מנוע-גיר קפיץ למיסב לחץ מזלג לקלאץ' - Clutch fork? שרוול למיסב לחץ - Clutch release sleeve? מחזירי שמן לגיר - Gear oil seals? תודה מראש. ליעד
הודעה אחרונה מאת nitch, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום מלבד העיצוב החיצוני, האם ישנו הבדל מכאני או אחר בין אלפטא לבין גולייטה? למומחי הפורום - תודה. שי http://images.google.co.il/images?q=tbn:zK5iuzRwEyKKRM:www.cuorialfisti.com/MATERIALE/Materiale%2520Storia/Giulietta%2520(1977).JPGhttp://images.google.co.il/images?q=tbn:lWeJu0F5TrYQEM:everaardt.tripod.com/Naamloos-14_355x215.jpg
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 0 תגובות
- 926 צפיות
נמחק וננעל. יש כללים לפירסום מסחרי בפורום, וזה גם לא בשירשור הנכון. באופן כללי גם לא יזיק לקרוא את כללי הפורום. קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת מוני חלקים, -
i bought it today 1980 450 sl
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
עזרה בזיהוי רכב
מאת אלעד-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום הנכבד, אודה לכל מי שיוכל לזהות עבורי את הרכב בתמונה הרצ"ב. בתודה, אלעד.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
האם אי פעם יצאה 504 בגרסת 2 דלתות? האם מתרוצצות (התרוצצו) כאלו בארץ?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
שיפוץ מכוניות בצל הקסאם- רועי צוקרמן YNET 1 2
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ותודה לרועי צוקרמן שהביאנו עד הלום! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3286979,00.html אירית
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
מחפש וו גרירה
מאת דודו- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש וו גרירה לב. מ .וו. E 21 עד 1983 ישן או חדש . 0544866732 תודה דודו.
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שבת, טלפון בבוקר מספר לי על תערוכת רכבים במיין סטריט, ניוארק. 10 דקות ואנחנו שם. הפיאט נבלעת בתוך המון גועש סמקי"ם, חדור מומנט לרוב. בטרם נדרסה בידי מפלצות רועשות ומעשנות, שלב אחד לפני הסקילה, הקפה זריזה והיא מולטה לחניית מבטחים. הבמה שייכת היום לדוד סם, ויש לדוד מה להציע! 4 שעות אחרי ועדיין לא ראיתי את כל המכוניות, הן לא מפסיקות להופיע ולהתחלף, בשלב מסויים קצת קשה עלי הנשימה, לא זה לא החום, וגם לא הכושר. זה העומס הבלתי סביר הזה, פריטים שלא נותנים מנוח. אני בטוח שיכולתי להעביר אחה"צ נחמד עם נאמר... 10 מכוניות, על מנת להעריך את ההשקעה של בעליהן ולכבדה צריך להקדיש לכל מכונית דקות ארוכות, אולי כמה מילים עם האב הגאה, וקצת תמונות, אבל השפע המסחרר הזה לא מרפה, נשאב כמו ילד…
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אני משפץ וספה ספרינט 150 שנת 68'. במוט המזלג הקדמי יש סדק חמור, וייתכן שהוא גם עקום קצת. האם ידוע לכם מי יודע לתקן סדקים כאלה ו/או ליישר מוטות בדיוק ובמקצועיות? תודה
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
איזה ג'יפ זה ? 1 2
מאת דני יונגר-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מי יודע ? מי מזהה ? עכשיו בסדר ?
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יצאנו עםה164 מכוכב יאיר למלון דן בת"א. חלפנו על פני מספר רכבי אספנות ברמת אביב והחנינו בטיילת. ארוחת ערב במלון...בינונית+ הנוף ליים משגע והחברה ממש נעימה. חוזרים לחניון. הכל חשוך אבל יש כתם לא מזוהה תחת הרכב. אולי שמן מהגיר? בדיקה קצרה....חברים זה דלק! וזה פורץ בעוצמה! באזור הטיילת כולם מעשנים ואני מחכה לראות מי יזרוק סיגריה....זוכרים את הקטע בתחנת הדלק בסרט הציפורים? קצת מישושים בחשיכה....והנזילה מאותרת בצינורית הגומי שמחברת בין הצינור הקשיח ממיכל הדלק לבין משאבת הדלק. יש למישהוא פנס?? כמה מוחות שהתייבשו מציעים גפרורים... טוב עם פנס מברג וסכין יפנית אני יכול לתקן ב3 דקות- אבל אין!! בלית ברירה דוחף את הצינורית על צינור הנחושת בתקווה לעקוף את החור...א…
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
החודש. לרגל האירוע - כמה מלים על המנוע שלו, כאן. בנוסף, אני מתכנן כתבה בגליון המודפס, ולאור זאת: האם ידוע לכם על Ro 80 נוסעת בארץ? מספר טלפון? משהו? תודה טל
הודעה אחרונה מאת asafk, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יכול לסייע בתרגום הטקסט המצורף ולנסות לזהות היכן ממוקמת החנות?-תודה-רן http://www.eikapo.com/pro-search/produkte.php?produkt=19570
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום הגיע הזמן לעשות test ואישור ברקסים אשמח אם מישהו יכול לומר מקום שנותן שרות כזה אני רוצה להשאיר לו את הרכב ומיסמכים ולחזור אחרי עבודה. בגלל חוסר זמן ו... תודה מראש warren ההודעה תוקנה על ידי בני במידה ואתה לא מסוגל לכתוב עברית בסיסית, אנא כתוב באנגלית בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת kobos, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
מישהו מכיר איפה אני יכול למצוא אתרים שמוכרים רכבים באירופה ? אני מכיר את mobile.de איזה עוד יש ?
הודעה אחרונה מאת אבי נוף,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
