רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
עשיתי בירורים על האוטו פה בחיפוש ובמועדון הקאפרי http://www.classiccar.co.il/clubs/default.asp?club_id=1 כמה קאפרי מנוע 2800 אמריקאיות יש בארץ? ההסבה לגיר ידני, האם בעייתית? חלקי פח קשים להשגה, אבל חלקי מנוע ומכאניים חולקים את אותם המכלולים עם סיירה, נכון? למצוא אחת במצב בינוני +- ולשפץ אותה למצב יפה כמו הקאפרי של אופיר יעלה הון רב? אם אין הרבה 2800 בארץ, אפשר למצוא אחת מנוע 1600 ולבצע הסבה ל-2800? אשמח לתשובות. יונתן
הודעה אחרונה מאת עומר8, -
שלום לכולם! בחודש האחרון,נסעתי עם הקורטינה שלי נסיעה יומיומית. נתקלתי בתופעה,שהזהירו אותי ממנה: ''מוכר?'' זה מתנהל בדרך כלל ככה: נסיעה מנהלתית של 100 קמ''ש,פתאום צפצופים.ישר בוחן את עצמי מה כבר טעיתי. פתאום קולט רכב מודרני מתקרב אליי ,פותח את החלון ותוך כדי צעקות והילולים על הרכב ,שואל על קניית הרכב. אני תמיד מסנן בעדינות את ה''קונים הפוטנציאליים'',בחיוך ובתשובה שלילית. השבוע נסעתי עם חברים באוטו ,והם היו עדים לתופעה הזו. ישר התחיל ויכוח באוטו: ''לירון,מישהו שם לך 50 אלף שקל ,אתה לא מוכר?,100 אלף שקל אתה לא מוכר? ואז חשבתי לרגע,מי מאיתנו אשר דגר על רכב מסויים תקופה ארוכה,שיפץ חלק וחלק,חיכה בסבלנות לראות תוצאות במשך תקופה של שנה+ אהב…
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
המס' שאצלי כבר העלה עובש מרוב שפג תוקפו. תשובה אם אפשר בה"פ. העסק די דחוף. תודה טל
הודעה אחרונה מאת TShavit, -
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
לאחר חיפושים שלהפתעתי לא נמשכו זמן רב קניתי אופנוע סוזוקי RV 50 סמ"ק שנת 86 מקורר אוויר. האופנוע בדיוק כמו שרציתי (לפני שיפוץ) ובתקציב שרציתי (4K) + עוד אחד לחלקים ב500 ש"ח. מתישהו הוא יעבור שיפוץ ושיחזור מקיף. שבוע מדליק לכולם. ד"א אני מחפש עוד כלי כזה ושיהיה עם רשיונות אז אם מישהו שמע\ ראה שידווח לי. תודה אבי.
הודעה אחרונה מאת d-9, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לרגל הולדת נכדו השמיני. התמונות צולמו אתמול בטיול הפרלמנט לצפון, לעידוד וחיזוק התושבים. צליק רכב על הטריומף, ובטיול רכב חבר מועדון החמש נוסף, דובי על BSA
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
Forest Grove Concours D'Elegance
הודעה אחרונה מאת idanst, -
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
this saterday in the small city is on the beach, 15 minutes from my uncel's house. at the end the band: jhonny maestro and the brookly bridge gave a show,it was nice. the cars where in the street ,with around 3 thousend people,no bands or ropes, no mess and coffie shops all around the street. i wish in israel we where pass the saterday like this and not in the bomb shell. guys espacially in the north this is for you. we will prevaile!!!
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
חיפשתי ברשת ולמדתי הרבה, אך לא מצאתי מה אומר ה"חמש"... תודה.
הודעה אחרונה מאת yonit, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לשמחתנו המכוניות שלנו ישנות ואין על המדף שמשות חדשות אבל מה עושים עם שמשות ישנות ושרוטות??
הודעה אחרונה מאת conelingus, -
בימים אלו חוגגת הקורולה של טויוטה,המותג הנמכר ביותר בהיסטורייה המוטורית 40. חברת טויוטה נוסדה בשנת 1935' בידי מהנדס נולי אריגה בשם קמישהירו(או משהו כזה..)טויודה,ועסקה בתחילת דרכה בייצור מכונות סריגה ואריגה. עד מלחמת העולם השנייה עסקה טויוטה בעיקר בייצור מכוניות קטנות יחסית שהתאימו לשוק המקומי המתפתח,ללא כוונות יצוא. ככל היצרנים היפניים,גם טויוטה ניפגעו קשות מתוצאות המלחמה הקשה,ובשנים שלאחר המלחמה היא היתה עסוקה בשיקום עצמי ובניית קו מוצרים שיתאימו למשק מיתאושש לאחר המלחמה הקשה. מושא הערצה של טויוטה(והיצרנים היפניים בכלל)היה המכוניות האמריקאיות המכונפות ועתירות הכרום והניקל של שנות ה 50',ואכן דגמי שנות ה 50' של טויוטה דמו מאד לאמריקאיות בנות תקופתן,בייחוד דגמי הקרא…
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שייכת לאינסטלטור מבוגר מפ"ת. שימו לב לשקי החול לאיזון:
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
שלום לחברי הפורום. חברי המועדון פרושים גם בצפון הארץ, (לדוגמא: אמנון מקרית שמונה), בימים כתיקונם אנו נפגשים אצלם, נוסעים איתם/אליהם, והיום הם "בסגר, בעוצר, בנתק, בחרדה וכד'." ... חברים יקרים זה הזמן לחזק אתכם, ולשלוח אליכם ברכת עידוד, חיבוק ואהבה, ותחזיקו מעמד בתקופה הקשה הזו. בברכה - אבי.
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם! התחלתי להתעניין בכל הקשור לרכבי אספנות. אני חבר טוב של לירון יריב,ממנו נדבקתי בחיידק. יש לי תקציב של 4000 +- לקניית רכב ראשון שיהיה שלי פרטי. ידוע לי על עניין השעות בבוקר,לא מפריע לי. לירון הציע לי את האסקורט שמפורסמת פה וחיפושיות למיניהם. מה אתם יכולים להמליץ לי? יש לציין שידע במכונאות יש לי בסיסי. חשוב שיהיה לה טסט. עדי ברייר.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שמתי לב שמאז שקניתי את אנני, בכל פעם שעוברת משאית ברחוב, ואפילו שנדמה לי רק שעוברת משאית ברחוב, אני מיד קם לחלון לבדוק שהיא לא מסתובבת לי ליד אנני. כל פעם שיש רעשים חשודים מלמטה ,אני הולך לחלון לבדוק שלא מסתובבים לי אנשים ליד האוטו. זה התחיל אצלי יומיים אחרי שקניתי אותה. מתי זה התחיל אצלכם, והאם הפרנויה נעלמת מתישהוא? דימה.
הודעה אחרונה מאת יוגב R, -
- 0 תגובות
- 721 צפיות
הצמיגים אצלי גמורים ראיתי שהמידה של הגלגלים הקידמיים הם 135sr15 והאחוריים 145sr15שלדעתי לא מקוריים של הרכב מאחר והג'נטים שונים (ניראה של רנו 4) האים ניתן להרכיב בכולם את אותה מידה ,והאים מישהוא יודע מהו המחיר הסביר לשלם על המידה הזו?
הודעה אחרונה מאת ninja, -
שלום לכל החברים ביום שישי 14.7.06 יתקיים מפגש מועדון פורד באיקאה נתניה החל מהשעה 16.00 מוזמנים כל בעלי פורדים למיניהם, קלאסיים, ישנים וחדשים, משופרים וייחודיים וכל בעלי עניין במועדון. כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם ננסה לארגן שוק חלפים (עם בעלי מחסני חלפים שלא הגיעו למפגשים הקודמים). בנוסף, נתחיל בנוהג חדש בסיגנון ה'שוק עתיק' : כל מי שיש לו חלקים, ספרים, אביזרים הקשורים לרכבי פורד למכירה / מסירה/ החלפה מוזמן להביא למפגש. אני גם ממליץ לחברים לפרסם את החלקים שברשותם או חלקים שהם מחפשים, על מנת לייעל את העניין כך שלמפגש יובאו החלקים המתאימים ולא מחסנים שלמים. אז להתחיל להכין את הרכבים...ואני מקווה שיהיו לנו חדשות טובות להודיע במפגש (יש כמה דברים בתהלי…
הודעה אחרונה מאת Chenk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לאחרונה נפל לידינו קטר-שבו, מודל מאמצע שנות ה-50 (השנה המדוייקת לא ברורה עדיין). הרכב במצב לא מזהיר, הרבה ריקבונות, נדרש שיפוץ יסודי, גם קוסמטי וגם מכני. כדי להתחיל, אני מחפש ספרות טכנית, באנגלית, על הרכב הזה. הפתרון הקל הוא לקנות דרך האינטרנט אבל יש כמה וכמה ספרים כאלה, והם לא זולים, אז אם יש למישהו בפורום ספר כזה אשמח לראות אותו ואם אפשר גם לצלם. בנוסף, אם יש לכם מידע על אפשרויות להשגת חלקים בארץ - אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת ofervan, -
-
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום אני חדש כאן אני מחפש טנדר 404 כבר די הרבה זמן הייתי מעוניין לשמוע חוות דעת על הרכב ממי שמכיר,זמינות חלפים,תמונות של רכבים ,ובעצם הכל תודה דניאל
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שוב שלום, נניח שאני מכניס את הרכב לפחחות וצבע, ומפרק (או שלא) את מערכת החשמל. איך אני יודע אם היא זקוקה לשיפוץ או לא? כלומר, הכל עבד בפעם האחרונה שנבדק, חלק מהחוטים צבועים קצת אבל לא קרועים, ויש לי שלוש מערכות חשמל שונות (אחת על הרכב ועוד שתים ספייר). אני לא יודע אם השתיים האחרות עובדות (לפי מה שנאמר לי הן עובדות - מקור אמין) ואחת מהן נראית טוב יותר (לא צבועה ולא מלוכלכת) מזו שמותקנת ברכב. אז השאלה היא מה לעשות איתן? איך בודקים? איך יודעים? אולי עדיף לתת לחשמלאי רכב את שלושת המערכות שהוא יבדוק ויחליט מי מהן הכי טובה? מי שיודע אני אשמח לתגובות. תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
מגיע לי מזל טוב 1 2
מאת השושנים-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
נכון יום ההולדת שלי רק בעוד עשרה ימים....אבל היום בשעה טובה עברה המלכה האם (הלמברטה) אחרי ארבע שנים של חיים משותפים....לבעלותי הבלעדית....אבל עדיין לא נאמרה המילה האחרונה, צפו להתפתחויות..... פרטים בקרוב בשירשור הנסיכה-רן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78561&highlight=%E4%F0%F1%E9%EB%E4
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מאת אבי סטטון . מדריך לתחזוקה , איתור תקלות ועבודות ביתיות. הופיע באוגוסט '79 . http://www.esfarim.co.il/website/index.asp?action=author_page&aet_id=572 הספר למסירה למי שעדיין נוסע בחיפושית , מקווה שיעזור. חיים.
הודעה אחרונה מאת מרמורק, -
- 0 תגובות
- 904 צפיות
במהלך שיטוטים מצאתי במקרה התמונות המצורפות. שיהיה שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
MB FIN TAIL
מאת MB190E- 0 תגובות
- 965 צפיות
מכונית חלומותי... (היום נוספו חלומות נוספים בדמות ה-W129) עוד מימי ילדותי, פעם היא עוד היתה בהישג יד... אני זוכר כשחיפשתי בעיתונים והיו כאלה ב-7000 שקל, במקום לבזבז על המחשב בבר מיצווה הייתי צריך לשמור את הכסף! פשוט עכשיו ראיתי אחת כזו עכשיו ביד2 שנת 68 (בדיקה בגוגל הראתה שזו סדרת הייצור השנייה). אני אפילו לא אתאמץ לבדוק... זה יושב בסוכנות למכירת רכב בפוריה אם זה מעניין מישהו... הגזימו לדעתי עם הניקלים ושמו פנסים מכוערים מקדימה! בינתיים אני פשוט אחכה ששלי תהפוך לאספנות... (טוב, אופציה 2, כשחיפשתי את ה-FIN TAIL היא הייתה הדגם החדיש)
הודעה אחרונה מאת MB190E, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הכנסתי בשבוע שעבר את הפיאט לכמה תיקונים קלים . קצת תמונות וגם מי שרוצה לקרוא עיתון
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שבת שלום, ביום רביעי ביצעתי לאסקורט שלי ניקוי חול פנימי וחיצוני. הרכב מאז חונה בחניה פתוחה, כלומר פתוח לאקלים של הדרום. זוהי הפעם הראשונה שאני מבצע ניקוי חול לרכב, והייתי רוצה לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על פח הרכב החשוף עד לביצוע צבע היסוד. כמובן שאני בטוח שהרכב העלה כבר סימני חלודה, נאמר לי ששפשוף הפח באמצעות טינר מוריד את סימני החלודה. תודה מראש לעוזרים. רמי מינץ
הודעה אחרונה מאת ramigt, -
קנייה באי ביי
מאת shahar7- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, זכיתי ב-5 פריטים מאותו המוכר. המוכר חילק לי את משלוח הפריטים כדלקמן: שני פריטים במשלוח אחד ,ועוד שני פריטים במשלוח שני ופריט במשלוח אחד, יש לי אפשרות להודיע לו שאני רוצה שישלח את כל הפריטים במשלוח אחד? על-מנת להוזיל את עלות המשלוח. יכול להיות שהמוכר חילק את המשלוחים כדי להוזיל את העלויות?.( מדובר בפריטים קטנים- ידיות לדלתות +פנסים קטנים) שחר.
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעקבות הבטחתי לפיקוד, לעשות סדר בבית לפסח, סידרתי אמש חלק קטן מהאוצרות שלי, ונתקלתי במזכרת מהעבר, פנס איתות קידמי שממוקם בצד מעל לגלגל.... עגול וחדש...רק בעל מיני שיוכיח לי באותות ומופתים שחסר לו אחד כזה יקבלו-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
מפגשישי - אגף צפון מתקיים כמתוכנן
מאת Guest AKICHU- 3 תגובות
- 959 צפיות
מפגשישי אגף צפון מתקיים כמתוכנן! אלא אם כן תהיינה הנחיות בטחוניות שאינן מאפשרות זאת. להזכירכם מפגשישי אגף צפון מתקיים בתחנת הדלק פז "ילו" בלב המפרץ. http://www.5club.org.il/weekly.asp מפגשישי מהנה לכם והכי חשוב, שקט! אירית דוברות
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם הייתי רוצה להתייעץ איתכם בקשר לרכב לפירוק שאני חושב לקנות. זוכרים שמתי פה תמונות של הספרינט שלי ולידה ספרינט שחורה עם ספויילר של קולט (סימן זיהוי). הכרתי את הבעלים יותר (ממקורביו של מי שמטפל לי ברכב ויש לו כמה ספרינטים). בכל מקרה שלשום בערב קפצנו איתו אליו שיביא לי ידית הילוכים מקורית (אני הייתי מאושר) פתח את הרכב (אגב הרכב לפני כן הותנע והבעלים נסע בו קצת) התיישבתי, הסתכלתי ויש המון דברים שיש לי לפרק רק מהפנים! (פירוט קצר, שק לידית הילוכים, דיפוני דלתות במצב טוב, מנגנוני חלונות (שאצלי אחד שבור), סככי שמש של הנוסע והנהג, פתחי חימום שלמים, חלק מהדש שיש בו כפתורים ואצלי הרסו אותו, +++). חיצונית גם יש המון מה לפרק, פסי קישוט במצב טוב, ג'א…
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפשת חיפושית לצילומי סרט סטודנטים ערבי /ישראלי באזור עמק יזרעאל הסרט הוא פרוייקט גמר בצילום והתסריט זכה במקום הראשון בתחרות של הרשות השניה אני אשמח לשלוח תקציר של תסריט למי שמוכן לעזור לפרטים 0525659872 א. רינת
הודעה אחרונה מאת מרמורק,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
